על בתי סוהר וכסף….

יש דברים שמוציאים אותי מדעתי, כמו למשל העובדה שאנשים מרוויחים ים של כסף, ולעומתם יש אנשים שמרוויחים כלום כסף. אני לא כועס על אלו שלא מרוויחים כסף, אני כועס על העובדה שלא עוזרים לאלו שלא מרוויחים כסף. אבל זה לא הכול! גם המשטרה מרגיזה אותי, הניסיון הנואל לכלוא אנשים משום שהם מבטאים את העדפותיהם האזרחיות – למה?!?!?! מי ייתן על זה את הדין? רוצים עוד הכול בפנים…

אז ככה, כל כך הרבה דברים קרו ואז עוד כמה התרחשו –  מה שהביא אותנו למצב שבחרנו בנושאים הכי חשובים וקריטיים….לדעתנו…

ואת הכול הבאנו לכאן בדעה צפונית תנו קליק על הלינק ותקשיבו לכל התוכנית

אם טוב הדבר עליכן/ם אפשר גם להפיץ ולעשות לייק לעמוד התוכנית בפייסבוק דעה צפונית

וגם עמוד הבלוג משווע ללייקים אז בבקשה ביקורת ולא בהכרח בונה בפייסבוק

והנה הליינאפ של התוכנית:

פתיח עצבני!

דף מתוך עיתון ידיעות - ראו מי למעלה ומי למטה - גזענים נמאסתם!

דף מתוך עיתון ידיעות – ראו מי למעלה ומי למטה – גזענים נמאסתם!

דקלון וחופני- כסאח

18:25 נעצר בעקבות הפגנה כנגד תכנית פראוור: אלדד ציון

 נושאי המגבעת- אני טקסט פוליטי

18:55 חזרה לעונת הפיגועים:  ח"כ ישראל חסון

You Know I'm No Good-Amy Winehouse

19:15 שיאני השכר במשק: אביטל להב- כתב YNET

 The Notorious B.I.G- Dangerous MC's Feat. Mark Curry, Snoop Dogg & Busta Rhymes

19:35 אונס הילדה בת ה-12: ד"ר יצחק קדמן- מנכ"ל המועצה לשלום הילד

 Dr DRE/EMINEM- Forgot About Dre

סגירה עוד יותר עצבנית!

Wham- Last Christmas

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

כתיבת תגובה