קרן דולב!

רבות הן התגובות שאני מקבל למייל שלי הפרטי בעקבות הפרסומים בבלוג, על כולן אני עונה, ומעטות מביאות אותי להחלטה לפרסמן בבלוג. זוהי אחת מהן. מעיין רוגל שלחה לי את המייל המדהים הזה ואני שמח לשתף אתכם.

 

שלום הני, קראתי את הפוסט שלך וחשבתי שחשוב לעדכן אותך לגבי עמותה בה אני פעילה, עמותת קרן דולב לצדק רפואי. העמותה הוקמה לזכרה של בת זוגי, קרן דולב, שנפטרה ממחלת הסרטן לפני כשנה.

בעמותה פעילים בני משפחה וחברים, וכן מתנדבים נוספים שהתווספו במהלך השנה, ומטרת העמותה מתן ייצוג וסיוע משפטי בחינם לחולים ומשפחותיהם שסכויותיהם נפגעו או נשללו, וכן הגשת עתירות לבתי המשפט בנושאים רחבים יותר הנוגעים לסל הבריאות ולזכויות חולים. העמותה פעילה כיום במספר תיקים, חלקם ייצוג של חולים הנאבקים בבתי המשפט על זכותם לקבל תרופות מסויימות, ובמקביל אנו מנהלים עתירה לבג"צ בנוגע לתקציב סל הבריאות, דיון בתיק זה ייערך ביום רביעי הזה. מהות העתירה השבה לסל הבריאות של סכומים אסטרונומיים שנשללו ממנו ע"י המדינה בעקבות ביטול "מס מקביל" בשנת 95.

פרטים על העתירה וההיסטוריה של הנושא תוכל למצוא באתר שלנו ובכתבות שהתפרסמו על הנושא ברשת. אני אשמח לעדכן אותך עוד וכמובן לענות על כל שאלה,

אתר העמותה

מייל העמותה dolevfoundation@gmail.com

ופורום נוסף שהעמותה מפעילה

אני אשמח אם תעביר את המידע הזה הלאה, ואם תוכל לכתוב עלינו בבלוג שלך כהמשך לפוסט שפרסמת על נושא סל הבריאות, בתקווה שאנשים הזקוקים לעזרתנו ישמעו עלינו ויוכלו לפנות. תודה!

מעין רוגל עמותת קרן דולב לצדק רפואי.

 

זהו מה שמעיין כתבה לי.

בנוסף התפרסמה היום כתבה על תיק שבטיפול העמותה באתר YNET.

כולי תקווה שלא תזדקקו לעמותה, אך אם יש כאלו שאתם מכירים שזקוקים לעזרה בתחום ניתן להפנותם לעמותה.

שלכם

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מעין רוגל  On ינואר 23, 2008 at 2:20 pm

    הני,
    תודה גדולה על הפרסום בבלוג.
    הכתובת ששמת משום מה לא מובילה לאתר אז אני מצרפת כאן את הכתובת שוב.
    dolevfoundation.org
    כמו כן, העמותה מפעילה פורום נוסף בפלטפורמה של beok
    http://www.beok.co.il/SelectedForum.aspx?ForumID=190

    ושוב.
    תודה
    מעין

  • הני  On ינואר 24, 2008 at 12:35 am

    הכול עודכן, תודה
    הני

להשאיר תגובה

