הזמנה לכנס בבית מפלגת העבודה

הבהרה יום שישי חמישי לספטמבר:

 

טוב הרבה ביקשו הבהרה אז הנה היא, שאלו אותי למה אני מעלה הזמנה כזו.

אז הנה תשובתי: אם אני מקבל הזמנה לפירוק והרכבה של מפלגה פוליטית, כזאת שעמדה בבסיס המון עוולות שנעשו בארץ, ואחראית להרבה מהקילקולים החברתיים כלכליים אתניים ולאומיים בישראל, אני חושב שזה מאוד מעניין ומסקרן.

 

רק לסיבור האוזן:

אני לא חבר מפלגת העבודה (רחמנא ליצלן)

לא מבקש מכם להתפקד למפלגה או להצטרף (רחמנא ליצלן)

וגם לא אומר שמערב זה תצא הישועה, כולה הפנתי את תשומת הלב למהלך זה, שלדעתי (המאוד לא ענייה) מסקרן מאוד ויכול להוביל לשינוי.

 

מקווה שכעת דברי יותר ברורים.

סופשבוע נעים הני.

 

 

אני מקבל הרבה הזמנות להרבה כנסים לרוב אני לא מטריח את הקוראים, אבל כאן גם בשל הנפשות הפועלות וגם הרעיון אולי יש משהו ששווה לבדוק אותו. ביום שני ה-8 לספטמבר בשעה 18:00, בבית מפלגת העבודה שבשכונת התקווה כנס לפירוק והרכבה מחדש של מפלגת העבודה, רעיונות סוציאל-דמוקרטים (רחמנה ליצלן), נשמע מבטיח, בואו בהמוניכם.

 

 

ובפורמט JPEG

אז זו ההזמנה, כרגיל אשמח לשמוע הגיגים וגם אשמח לראותכם אולי, לא יודע משהו באויר…או שסתם אני בדרך להיות חולה 🙂

שווה לבדוק

 

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גל  On ספטמבר 4, 2008 at 9:36 am

    הני, אתה באמת חושב שזה חשוב. למה בדיוק?

  • חרטא ברטא  On ספטמבר 4, 2008 at 9:53 am

    הקליפ הזה מסכם בצורה קולעת את המתרחש בפוליטיקה הישראלית

    אולי לא חומר לאנתולוגיות בנות אלמוות אבל מדויק.

    לפרק ולהרכיב מחדש את מפלגת העבודה? זה נשמע כמו ססמה של השען אהוד ברק.

    יש לי תוף קומפוסט בחצר. לא משנה כמה אני אסובב אותו הוא עדיין יהיה מלא בקומפוסט.

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 4, 2008 at 12:02 pm

    ולהלבישה בחליפה ארבע חלקים וקצת מייק אפ, יפה כתב הפעם חרטא ברטא. מפלגה שבנתה את ההגמוניה האשכנזית וראשיה מובילים בקפיטליזם החזירי הגזעני אין לה יותר מקום על המפה הפוליטית אלא כמגינה על אינטרסים של קיבוצים שבעים וזיקני גבעתים, אין זה אומר ששאר המפלגות רלוונטיות למציאות שנוצרה , נותרתם דוהרים באוטובוס ללא נהג לכוון המדרון…ובא לציון גואל

  • א.צ  On ספטמבר 4, 2008 at 12:04 pm

    שבבסיס אני אידיאליסט חסר תקנה, גם אני מסכים, שתוף קומפוסט, זה תוף קומפוסט.
    אלא אם כן הפירוק כולל הפיטורין של הסיעה הקיימת ואנשי שלומם, כולל שר הביטחון שבכלל רצה כל השנים להיות שר החינוך.
    (וממתי בכלל מפלגת העבודה אימצה רשמית את האידיאולוגיה של אקירוב?)

  • הני  On ספטמבר 4, 2008 at 12:57 pm

    מה קרה, מה הדטרמיניזם הזה? לא מתאים להקשיב למשהו אחר? לא רוצים לשמוע אולי כל מה שאתם רוצים יתגשם?

    אולי אני טועה, בסדר מסכים, אבל אין מצב שלא?

    בואנה, חרטא ברטא, אתה מפתיע אותי! בסוף יתברר שאני מכיר אותך (אל תחייך לי אם זה נכון:-). תוף קומפוסט בחצר, כל הכבוד! ואני מסכים איתך, אבל אולי א.צ. צודק והולעים לשלוח את כולם הביתה ולבנות מחדש…להקשיב כולה ביקשתי, לא אמרתי שמשם תצא התורה.

    מוני, בסדר הבנתי, אל תבוא, אבל מה יש כולה להקשיב? מה יענו על הכול נגיד היחליף נמר חברבורותיו? מסכים הרבה רוע יצא משם, אבל מה אין שום סיכוי?

    לא מוכן להיות כל כך דטרמיניסטי…

    אמרתי בואו להקשיב…ואם יצא שהכול בא לנו הפוך על הפוך אז נכתוב פוסט חדש ונקרע להם את הצורה לגזרים!

    מבטיח!

    חרטא ברטא, עכשיו קולטים על הגג ומערכת מיחזור מים 🙂

    יומטוב
    הני

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 4, 2008 at 1:14 pm

    אחרי שאכלת בפרצוף מנסיון הייחצון לדיכטר אתה מנסה לייחצן את הפגר הגזעני של מפלגת האבודה .
    תפסיק לזגזג בין הרעים לרעים יותר צריך לייבש את כולם שיהיו להם אולמות ריקים והציבור יצביע ברגליים אדישות לכל השאפתנים הנוכלים הפוליטיים של כל המפלגות. זו פחות או יותר התמונה של כל המפלגות יהיו באולם כמה מאות שיחפשו להתברג ולהתחכך עם הגדויילים כדי לארגן לעצמם ג'וב פה ושם ואולי כמה בודדים טועי דרך שמאמינים באיוולתם שיש סיכוי שהפגר ינפח איזו נפיחה אידאולוגית שיש בה לתת תקווה לשיפור המצב.זה הדטרמיניזם האמיתי בו לוקה החברה הציונית המנסה לשמור על המבנה הרעוע שכל תפקידו להנציח את הפערים ולהעמיק את משטר הפריבילגיות וקריאתך למעורבות איתם היא בעלת משמעות התאבדותית דטרמיניסטית לעילא ועילא .
    רק לייבש אותם ובשום אופן לא לתת להם כל לגיטימציה ואפילו לצאת בקול קורא לכל העסקונה המזרחית לפרוש בקול תרועה ממפלגת הקומפוסט שסירחונה קורא לשמים. לא מספיק הני לקרוא לעצמך אידיאליסט חסר תקנה צריך גם אחריות ציבורית שלא להסיטו למלכודת דבש וחרטא אחרי 60 שנה להתייחס לפגר הקומפוסטי זו בושה וחרפה…ובא לציון פועל וגואל ממפלגת הבועלים

  • הני  On ספטמבר 4, 2008 at 1:58 pm

    אני מאוד אוהב את סגנון הכתיבה הזה שלך, ואני חייב לציין שאני תמיד מחייך כשאני קורא את תגובותיך 🙂

    ראה, אני מסכים עם הרבה מדבריך, אבל לשיטתך אני חייב לפסול כל מפלגה במערכת הפוליטית הישראלית. האם אני צודק? אז אולי אתה תשחק אותה בבלוג ותוריד שם את משנתך בצורה מוסדרת ואני אוכל להגיב? כי נראה לי שאני לא מצליח לרדת לסוף דעתך.

    אני מסכים שיהיו כמה שיעשו מה שאמרת, אבל מה עם האחרים שבאים לשנות?

    לא יודע קשה לי לחשוב ככה…אבל מי יודע יכול להיות שאתה צודק ואני לא…

    באסה…

    הני

    נ.ב. אני מסכים שאכלתי לוקש גדול עם הסיפור של דיכטר 😦

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 4, 2008 at 2:34 pm

    כבר הבאת את המשל על הנמר שלא ישנה חברברותיו ואולי אזכיר לך את האריה שבלע את הארנב שבא לשנות אותו מבפנים.אז בין נאיביות לדטרמיניזם מובנה יש גם מקום לקצת טיפשות ומרושעות, כבר 60 שנה מנסים המרושעים להשתמש בנאיביים תוך מכירת סיפורים על "תיקונים מבפנים" ומה יצא מכל זה לארמנדו פרץ זה חיתול רטוב בפרצוף לפני שכיבסו אותו והצחנה עלתה לשמים. אתה צודק כי לשיטתי צריך לפסול את כל המפלגות הקיימות כיום במערכת הפוליטית האשכנזו/ציונית כי אלו מפלגות ביזה נפשעות שכל מטרתן לחלק ביניהן את העוגה הגזולה מידי 75 אחוז מהציבור שאיבד כל סיכוי להשגת היכולת לשליטה על גורלו. מתן לגיטימציה למערכות הפוליטיות הקיימות זה מתן לגיטימציה לאידאולוגיה המנחה אותן ובדיעבד בניגוד לאינטרסים ולרעיונות שצריכם להנחות אותך, כדי להתמודד עם רעיונותי אתה לא צריך שיהיה לי בלוג מסודר שהוא מעבר ליכולת האירגונית והאינטלקטואלית שלי, מישנתי הפרטיזנית ברורה למי שאינו רוצה להתחמק ממנה ואומרת שיש כאן מאבק כוחות בין שלוש קבוצות לאומיות כשאחת מהן שבשלטון משסה את השתיים האחרות אלו באלו תוך שימוש שיקרי באחווה לאומית/דתית עם אחת מהן. אז תמשיך לחשוב ואל תתבאס בסוף תסכים איתי כי עובדה היא שעוצמת ההתנגדות לדברי מוכיחה כי יש הרבה מן הצדק בדברי ומעבר לכך…בחורבן הציונות ועושי דבריה ננוחם.

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 4, 2008 at 2:53 pm

    מכיוון שנקודת המוצא שלך היא שיש בקרב האשכנזים
    מסה של עסקנים פוליטיים שמוכנים להאבק איתך לחיסול משטר הפריבילגיות אז תיפול עוד במלכודות דבש של עסקנים ערמומיים מחליפי מסיכות עד שתיגמור כקישוט באיזו מפלגת גזע פולקיסטית.רק "פרוד לפני איחוד" יש בו כדי לקדם את המצב כי מערכת הכוחות אינה כלל מאוזנת וכוחנו בהיפרדות והתרחקות מכל המערכים הפוליטיים של האשכנזו/כוזרים. אנחנו יותר חשובים עבורם ממה שאתה חושב כי אנחנו נותני הלגיטימציה היחידה לפלישתם לרחבי המזרח התיכון , בלעדינו הם כובשים גרידא ,איתנו הם מקבלים סומק של לגיטימציה עם קשר וזיקה היסטוריים ,אבל שנאתם ,חמדנותם וגזענותם מעבירה אותם על דעתם ואינם מוכנים לשלם את האתנן שבדרישתם לאחווה לאומית מזוייפת, שמעת על זונה שהולכת בחינם ???
    לכן הם משתמשים בנו לצורכיהם ואתנן הזונה שמפרישים לנו הוא כדי שלא נמות ונמשיך לספק את ייצריהם הבהמיים…בחורבן הציונות וייצריה ננוחם.

  • אזרח.  On ספטמבר 4, 2008 at 4:55 pm

    http://www.notes.co.il/zvi/46798.asp

    אזרח. בתאריך 8/14/2008 6:13:16 PM

    מדברים פקה פקה, מבטיחים בולו בולו

    שיר מ1991 .כאילו נכתב היום.
    בום בום, מבטחים בולו בולו
    בום בום, מדברים פקה פקה

    בני האדם אוהבים להבטיח
    כי המילה שנאמרת' כמו ציפור היא משוחררת.
    ווי ווי ווי, כציפור משוחררת.
    ווי ווי ווי ,לעולם לא חוזרת.

    הני,מוני צודק.מפלגת האבודה היא פגר פוליטי.מה יש לה למכור? ברק ואנשי מפלגת האבודה הם תואמי ביבי ושאר הניאו-ליברלים הישראלים.

    מה אמר אופיר פינס על הסוציאל דמוקרטיה?

    http://www.notes.co.il/shooky/24098.asp

    אופיר פינס: מה זה סוציאל דמוקרטיה?

    מוני,קרא,וראה תגובתי,מס' 5 .אזרח.

    מוני,ראה שתי תגובות מהעבר.

    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/767534.html

    פרץ: הציבור הולך ימינה, זה אופייני אחרי מלחמה

    תגובה מס' 4 ,אזרח.

    4. פרץ,אתה גמור פוליטית.הרסת את הסיכוי לשינוי חברתי-כלכלי. (לת) אזרח. | 21:26 26/09/06

    תגובה מס 11 ,אזרח.

    11. גם האבודה ,שריה,ופרץ שכרה את הבור במו ידיו,מתרסקים. אזרח. | 22:16 26/09/06

    גם האבודה ,שריה,ופרץ שכרה את הבור במו ידיו,מתרסקים.

    לא סולח לשרי העבודה על הרמת ידם בעד התקציב.לא סולח לפרץ על חיסול הסיכוי לשינוי חברתי-כלכלי.טענתי לפני המלחמה,שפרץ יכרה את הבור הפוליטי שלו במו ידיו.וזאת לאור העובדה שפרץ סטה מהתוכנית המקורית שהוא רץ איתה לבחירות.
    לא פרץ,ולא אולמרט,למעשה כל פוליטקאי אחר,עדיין לא הפנימו שה כל מבוסס על אימון.אם בגדת באימון של הציבור שבחר בך,אתה נופל.זהו.נגמרו הימים שבהם אמרו :אה,דפקו אותם,אבל הם ימשיכו לבחור בזה,או באחר.את בגידת האימון,הפוליטיקאים יגלו בקלפי.

    http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=379652&TypeID=1&sid=126

    תגובה 3 .אזרח.
    פרץ כרה את הבור במו ידיו.
    מאת: אזרח.אוהד L B J 16:2622.06.2006
    כל הכתוב בכתבה אמת לאמיתה.
    LBJ הפסיד פעמיים.
    גם את הבוחרים הדמוקרטים שבחרו בו,וגם את השמרנים שטענו שהוא לא מספיק קשוח במלחמה.
    I`m tired. I`m tired of feeling rejected by the American people. I`m tired
    of waking up in the middle of the night, worrying about the war.

    The Air Force comes in every morning and says, "Bomb, bomb, bomb." And
    then the State Department comes in and says, "Not now, or not there, or
    too much, or not at all."
    Lyndon B. Johnson
    The guns and bombs, the rockets and the warships, all are symbols of human
    failure.
    Lyndon B. Johnson
    If one morning I walked on top of the water across the Potomac River, the
    headline that afternoon would read: "President Can`t Swim."
    Lyndon B. Johnson

    זה בדיוק מה שיקרה לפרץ.
    ובצדק.
    פרץ נכנס לבור הזה בעצמו.

    הני,שכחת את ההשתלחות הזו?

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3175987,00.html

    גיגי פרס: "הפלנגות מצפון אפריקה השתלטו"

    בעוד שמעון פרס טס לברצלונה ולפי מקורביו, "למפלגה הזאת כבר לא יחזור" – אחיו תוקף בחריפות חסרת תקדים את יו"ר העבודה החדש. יולי תמיר: "זו גזענות שמביישת את אומרה". בינתיים, החברים מהעבודה שולפים את הסכינים הארוכות: "כבר 20 שנה פרס משוריין, ובעשרת החודשים בהם ישב בממשלה לא קידם אפילו נושא אחד מול הפלסטינים". המפץ שאחרי המפץ

    השד העדתי זינק הבוקר (יום ב') מהבקבוק במפלגת העבודה. זה קרה בראיון שהעניק גיגי פרס, אחיו של שמעון פרס, לרזי ברקאי בגלי צה"ל. "פרץ גייס פלנגות שהסתננו למפלגה והשתלטו עליה", אמר. "כמו הגנרל פרנקו, הוא גייס את הפלנגות מצפון אפריקה".

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 4, 2008 at 5:20 pm

    אני הולך לשכונת התקווה רק בשביל לאכול פלאפל ב 7 שקל ולשתות פלודה מתוק . הני הולך לשכונת התקווה לפגוש שדים עדתיים אשכנזים כמו אופיר פינס הגזען שעד היום איש אינו מכיר לא את האג'נדה הפוליטית שלו ולא אם הוא יודע לאיית את המילה אידאולוגיה.
    מה קרה לך הני ? ברק שלח אותך לגייס פלנגות מזרחו/ספרדיות שיקוששו זרדים לחימום כורי ההיתוך של המפאי'ניקים הרשעים, תשאיר את ברק עם קומץ העסקנים היאפים שלו שיהפכו את מפלגתו לחד סיפרתית זו המהפכה הנכונה,וצא בקריאה לכל העסקנציקים המזרחים להתרחק מהאבודה כמו מאש זו המהפכה הנכונה ושיעלה ביבי או ליבני שרק יצליחו להרוס עוד יתר להרוס את המבנה הפוליטי של גזעני אשכנז צאצאי הכוזרים זו המהפכה הנכונה!!! כל ארבע שנים לפני הבחירות רצים עסקני מפלגת הרשע מפא'י לדורותיה ואןספים כביצים עזובות כמה תומכים למזימותיהם כמו מקרה שמוליק לוי שיגמור בכלא, ויום אחרי הבחירות נאדא כל ההבטחות והמליצות נשכחות ומפא'י חוזרת להיות מפא'י של ההגמוניה האשכנזית הגזענית. מי שרוצה שינוי צריך להגדיר מהו השינוי אליו הוא שואף ואם הוא חושב שאת השינוי אפשא להשיג עם גזעני אחת המפלגות ממפא'י ומרץ ועד הליכוד ודוברמן אז כנראה שאנחנו ממחנות מנוגדים.
    אזרח יקר ! אני שוב מודה ומשתאה מדבריך אנחנו אחים לדעה ולדרך הדטרמיניסטית שלא תכזיב.
    …בחורבן הציונות ומפא'י ההיסטורית ננוחם.

  • הני  On ספטמבר 4, 2008 at 6:33 pm

    קחו אויר, אתם כנראה לא קראתם את ההזמנה ששלחתי, הקריאה הייתה לפרק את מפלגת העבודה יענו לשלוח את כל אלו שיושבים בה היום הבייתה ולהקים ממנה מפלגה סוציאל-דמוקרטית…

    מוני קח אויר, אני מעריך אותך אבל אתה יודע לא כל הידע מרוכז בידך, ויש עוד אנשים שחושבים ויש להם היכולת להחליט בעצמם. מטעויות לומדים, אל תפיל על גבי את כל הנושא של סחבת אותנו, לא רוצה אל תקרא קורא רק מי שרוצה, חושבים שאני מכזיב ויש הרבה כאלו, אל תקראו בכלל…אני מעלה דברים זכותך להסכים או שלו, אבל קח קצת (לא הרבה) אחורה ותן גם לאחרים (בייחוד לי)לטעות, אי אפשר לא לנסות כלום חוץ ממה שאתה מציע. ואללה אין תקומה מכל צד חוטפים, הכי נוח זה להגיד אין לי ולא יכול, אבל מי שעושה מקבל בומבות מכול כיוון – תודה מוני.

    אזרח, זוכר גם זוכר וגם על כך כתבתי מארה"ב הרחוקה (גיגי שמיגי…זה שימעל'ה מדבר מגרונו) אך הנקודה היא שבהתכנסות זו מציעים לסלק את כולם הבייתה, ולי, לפחות בתיאוריה, זה נשמע טוב.

    אם לא יצא כלום בזבזתי ערב נוסף סתם, בחשבון הכללי זה לא יותר מידי, לפחות לא לי.

    אני הולך להקשיב.מי שרוצה יבוא מי שלא לא.

    הני

  • א.צ  On ספטמבר 4, 2008 at 6:37 pm

    אני לא מצליח לקרוא את התגובות של מוני. אבל כנראה שהכשל נמצא אצלי.
    אזרח יקר, לא הבנתי על בסיס מה ההשוואה בין מר ג'ונסון למר פרץ. חוץ ממאבקים ספורדיים והגנה על הועדים הגדולים, איפה ה Great Soceity של מר פרץ?
    ובשביל הפרוטוקול, LBJ יצא להרפתקאת ויאטנם כשהוא יודע שזהו הימור מבחינת הפרוייקטים החברתיים שלו. עמיר "לא ישכח את שמי" פרץ פילל להוכיח את יכולתו הבטחונית…

    ספר מדהים על LBJ:
    LaFeber, Walter. The Deadly Bet: LBJ, Vietnam, and the 1968 Election

    הני, אני שמח לקרוא שהציניות לא אכלה כל חלקה טובה ושאולי יש משהו באויר.
    חשבתי שיש משהו באויר לפני שנתיים, אבל כנראה שזאת היתה הסופה בדרך לניו אורלינס. אני מקווה שהפעם היא תנחת כאן ותשטוף את כל הזוהמה.

  • הני  On ספטמבר 4, 2008 at 7:00 pm

    אני לא נקי מציניות, ואני נכשל לעיתים קרובות, זהו חלק בלתי נפרד מחיי. אני פוחד מכשלונות אך יודע להתמודד עימם (מה עוד שכאקדמאי כל חיי הוא רצף של כלשונות ודחיות – הדחקה אחלה מנגנון).

    אבל חשש זה לא הופך אותי לפחדן ומסתגר, אני הולך להקשיב מקסימום טעיתי, אין לי ולא יהיה לי החשש להודות ולהתוודות. אבל ככה לפסול הכול? לא יודע לא מסתדר לי.

    חוצמזה, מתאים לי סופה (לא קתרינה), בלי הרוגים והרס אבל הנקיון שאחרי הוא חלום מתוק….

    הני

  • איריס ח.  On ספטמבר 4, 2008 at 7:01 pm

    וואללה הייתי גם הולכת לשם, רק בשביל לשמוע בשכונת התקווה שרוצים לפרק את מפלגת העבודה (האמת חשבתי שהיא כבר מפורקת, אבל אם הייתי יכולה לשמוע את זה שוב, למה לא. אני אוהבת קברט פוליטי).
    אני יכולה גם להבין, ועכשיו בלי ציניות, אלא בשיא הכנות את הגישה שלך: אם אין סיכוי לכלום הרי שאתה צריך לארוז ולעזוב (כמו שמוני ואני עשינו, למשל, מה שלא אומר שויתרנו כמו שאתה רואה…). והשאלה שלך במקום: במערכת הפוליטית הישראלית לדעתי צריך היום להצביע למפלגה ערבית, לא משנה איזו, גם חד"ש שנחשבת מפלגה יהודית ערבית, רוב מצביעיה ערבים ואם אני תומכת במיעוט נרדף בישראל, אז להם אצביע. כל שאר ההצבעות, הן כמו שמוני אמר, תמיכה באלו שמחלקים ביניהם את העוגה.
    יש קומיקס על אסטריקס וקליאופטרה במצריים, מכיר? אובליקס אמור לחלק את העוגה המורעלת בינו, בין הקוסם ובין אסטריקס. הוא חותך להם שתי פרוסות וכשהם אומרים לו שצריך שלוש, הוא אומר שזה בדיוק מה שהוא עשה ובולע בביס אחד את העוגה פחות שתי הפרוסות. קשה לי להשוות את מפלגת העבודה לאובליקס, כי אני מאוד אוהבת את השמן התינוקי הזה, אבל בשביל לשפר את המצברוח…

  • הני  On ספטמבר 4, 2008 at 7:07 pm

    לונג טיים נו סי…

    מקווה שהכול טוב.

    ראי, אני מחפש כל הזמן אלטרנטיבות ואם מפרקים את מפלגת העבודה, אז אני מסכים – כפירומן פוליטי – אני רוצה לראות את זה, וגם לבדוק אם יש מצב להביא בשורה חדשה.

    אני לא חושב שאין סיכוי לכלום, אחרת לא הייתי חוזר לפה. לגבי ההצבעה, שאלה קשה, אני לא הצבעתי כאן כבר יותר מעשור, לא יודע מעדיף מפלגת שיתוף על בסיס סוציאל-דמוקרטי-צדק חברתי/חלוקתי (לא זו שהתגבשה לנו בחודשים. האחרונים בישראל)

    לגבי הקומיקס של אסטריקס מכיר גם מכיר, הבן הגדול שלי חולה על קומיקס, לא מכיר את האפיזודה הספציפית אבל מתאים לגרגרן הזה, בדיוק כמו שקורה פה, אם לא היה עצוב כל היום הייתי צוחק.

    שלך
    הני

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 4, 2008 at 8:11 pm

    לפרק את מפלגת האבודה זה כמו להתעלל בגויה כבר 40 שנה שאני רואה אותה מתפרקת, אל תכעס שאני מציע לך דבר גם אם אינו מקובל עליך, אתה יכול לנדנד בראש וללכת לאן שאתה רוצה ולפרק את מי ומה שאתה רוצה , אותי כבר פירקו אלף פעמים ואני ממשיך לתקתק מי אלו אדונים קומיקס ואסטריקס שאתם מדברים עליהם באקדמיה ,אני מכיר קצת את מרקס ולנין הם בטח מאותה משפחה.
    כמי שחייו עוצבו במעברה ובשכונת עוני הרי כל איזכור של מפלגת האבודה מקפיץ פיוזים שאתה ובני הדור הצעיר מחוסנים מפניהם כמו הדור שלא הכיר את יוסף.
    ההזמנה בה מדובר מופיעה באופן מאד מטושטש והאמת היא שאיננה ניתנת לקריאה פרט לכותרת.
    האמת היא שטוב שתלך ותילמד בדרך הקשה גם אני בזמנו הלכתי, חשבתי שאין כל רע בעצת בעל נסיון בכל מקרה איני חוזר בי מעמדותי בנידון…בחורבן הציונות משרכת דרכיה ננוחם

  • אזרח.  On ספטמבר 4, 2008 at 8:38 pm

    האיוולת ביציאה ל" משעול המלחמה". שיערתי שכמו ש LBJ נפל בגלל היציאה למלחמה והעמקתה על ידו,גם פרץ יפול אם ילך באותו המשעול.

  • סתיו  On ספטמבר 4, 2008 at 8:54 pm

    מאחר והדיון הוא במפלגת העבודה-מעטים יגיעו, מעטים ידען,ומעטים ישתתפו בשינוי המיוחל

    בוא תיזום אותו דבר במקום אחר

  • הני  On ספטמבר 4, 2008 at 9:23 pm

    אני חושב על כך ומתחבט כבר ימים רבים בנושא זה, אני חושב שעוד מוקדם מידי בשבילי.

    אנא תני לי עושה כמה ימים של חסד.

    יש משהו באויר, אולי ימים של סתיו 🙂

    הני

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 4, 2008 at 9:36 pm

    לצאת בקול קורא לכל המזרחים ולאשכנזים חוזרים בשאלה שיתנערו מכל המפלגות האשכנזיות ויצביעו למפלגות ערביות, זו תהיה מכה ניצחת לציונות האשכנזית שמונעת בכוח הזרוע את ההתארגנות הפוליטית העצמאית של הציבור הספרדו/מזרחי.
    הרעיון של הקמת מפלגה סוציאל דמוקרטית הוא כמו הרעיון של מרץ/שרץ שעטנז שבסופו יישלט ע'י אשכנזים גזענים או באי כוחם, לא השתכנעתי שייתכן אחרת ואני מאמין שתשתכנעו כמוני, החברה המעוותת שהוקמה ע'י הציונות הכוזרית אינה בשלה עדיין לחיים פוליטיים של קבלת המזרחים כשווים בין שווים
    והדרכים לכך נעולות בכל הכיוונים, רק היפרדות מוחלטת והקמת כח מאבקי נפרד עם פעילים ומוסדות ביצוע עצמאיים יביא אותנו לעמדת כוח שיוויונית בא נוכל לפעול במשותף ללא קבלת תכתיבים אשכנזיים כפי שהמצב הוא כיום בכל התחומים.
    כל הליכה של יחידים "לתקן מבפנים" היא נפילה לידי האסטריקסים שרוצים לבלוע את האובליסקים.
    …בחורבן הציונות הבילתי ניתנת לתיקון ננוחם

  • אלון  On ספטמבר 5, 2008 at 3:03 am

    "לציונות האשכנזית שמונעת בכוח הזרוע את ההתארגנות הפוליטית העצמאית של הציבור הספרדו/מזרחי"

    מונעת בכח את…? איפה ובאיזה כח בדיוק?

    (או, שאולי רק לי זה נשמע הזוי)

  • מוני יקים אנטיציוני  On ספטמבר 5, 2008 at 5:21 am

    נאדא לנאדא והמבין יבין

  • הני  On ספטמבר 5, 2008 at 1:57 pm

    פנתרים שחורים
    תמי
    הן שתי הדוגמאות של מחיקה טוטאלית

    ש"ס
    הוא נסיון לפגוע ללא הצלחה!

    ויש עוד עשרות של נסיונות להתארגנויות ארציות, מקומית וועדי עובדים על בסיס אתני שנחנקו באיבן.

    עזוב אותך באמת, אתה פשוט לא מבין ומנסה סתם להתנגח במוני. אם אני אתחיל אני אאלץ לבקש ממך לשלוח לי צ'ק על שכר לימוד, יכול להיות שיש לך מספיק לשלם כי אני לא מלמד בחינם…אבל בנתיים עשה טובה פשוט אל תכנס לנקודות האלו. אתה מנסה בכוח להביא לפרובוקציות, ולשמחתי זה לא כל כך עוזר לך.

    מוני כל הכוד על האיפוק, זו התשובה הטובה ביותר שלך לתגובה מלאה בבורות מסוג זה.

    סופשבוע נעים
    הני

  • אלון  On ספטמבר 5, 2008 at 7:30 pm

    הפנתרים לא התאגדו ברצינות לפעילות פוליטית לגיטימית, כשנכנסו לזה התפזרו במפלגות אחרות

    אבוחצירא היה מושחת…
    אריה דרעי קיבל שוחד.
    (אל תגיד לי שבפועל זה לא היה ככה… כי אם אני אצטט את פסקי הדין, אז מה תגיד? שהשופטים גם הם רדפו אותם וכתבו שקרים, אולי מוני, שהוא רואה בכל דבר שפועל נגד האינטרס שלו כרודף אותו שקרן גזען רשע. אבל אדם שפוי לא יכול באופן רציני לטעון שכל העולם משקר ובעל כוונות זדון כל הזמן – מה זה אומר עליו דרך אגב).

    עליהם אתה מדבר? אותם דיכה בכח המשטר האשכנזי? מזל שכך, לא? אם היום היו נותנים למקבל שוחד (אשכנזי) להמשיך לכהן ולא חוקרים ותולים בכיכר היית מזדעק (בעצם אתה די מזדעק שזו הרמה של הפוליטיקה, ועכשיו אתה מצר שהם לא שם, למזרחיים מותר).

    אני לא חושב שאין דברים כאלה במפלגות המושרשות יותר, ברור שיש רגלים לטענות שהייתה פה איזו סלקטיביות. אבל תעשה טובה, הם נעלמו כי התנהלו באופן שמאפשר להעלים אותם (עובדה שש"ס היו מספיק חזקים וחכמים לשחק על יותר מקלף המזרחי, והם איתנו ויהיו).

    אתם פשוט מחפשים את זה.

    תראה לי מקום, שיש מישהו שקם בשם איזו אג'נדה, שהיא מאיימת על מישהו (באיזשהו מובן, כלכלי-פוליטי במיוחד) , והמישהו פשוט מתנהל כרגיל כאילו כלום לא קורה… לא עשו שום דבר לא לגיטימי מול החברה פה למעלה.
    אם יש להם מה להתלונן זה על שהיו לא-טובים כמו חבריהם המבוססים.

    (שלא לדבר על זה שמדובר בתנועות שוליים מנדטים בודדים!!! זה הכח שהאשכנזים קמו לדכא ביחד כאילו שזה סוף העולם??? באמת. – חוץ מש"ס שהיא לא שולית, אבל היא לא רצה רק על הקלף המזרחי)

    זה לא הממסד האשכנזי שדיכה אותם, זו העובדה שהם היו תנועות שוליים שהתנהלו באופן שמאפשר ליריבים הפוליטים שלהם (גם אם היו אנשי מאדים) להתמודד איתם טוב יותר במגרש הפוליטי.

    (אתה חושב שזמיר קיבל את התיק של אבוחצירה, והחליט להגיש כתב אישום, ואם היה שם אשכנזי על התיק אז הוא לא היה מגיש? אם היה שם אשכנזי, אז לא היה מגיע תיק לזמיר בכלל, הם מתנהלים מול המערכות באופן משוכלל, והמזרחים לא ניצלו את האופציה הזו כנגד האשכנזים – ענין של ניסיון תחכום וערמומיות (אולי גם קצת רוע – כמו כל הפוליטיקה). זה ככה המערכת עובדת, למה אתה חושב שזה קשור לזה שהם מזרחיים דווקא? זה היה קורה אותו דבר אם הם היו תנועה אשכנזית חדשה שרצה בשם איזו אג'נדה שמאיימת על ההגמוניה הקיימת).

    עזוב, לא יודע מה אתה מלמד שם, אבל באמת כדאי לי לשמוע את זה פעם… כנראה כל עולם המושגים שלי פגום. אני עושה כל מיני הבחנות שזמנם עבר (כנראה), כמו בין כוונה לידיעה ובין ייחודי לנורמאלי ובעיקר מאתגר את המסקנה: אם הוא לא היה מזרחי, והיה מצב דומה מול אשכנזי, האם ההתנהלות הייתה שונה… חבל על המאמץ אתה אומר…

    אבל בנתיים, נשמע לי שאתה מתאמץ לעשות אינטרפטציה כזאת שתאשש את התוצאה שקבעת לך מראש, הייתה פה אפליה של מזרחיים עקב מזרחיותם (עקב מזרחיותם!!), ואני אמות אם לא אוכיח זאת.

    כל הכבוד שרלוק (או ד"ר לא-ווטסון)

  • מוני יקים אנטיציוני  On ספטמבר 5, 2008 at 8:03 pm

    האינטלגנטים צאצאי הכוזרים שחוכמתם ממלאת את העולם ומשלחים בנו כמה מטומטמים זייפנים ושקרנים שטיעוניהם מצוצים מהאצבע כאילו נפלו מהירח…אלון לך תתאשפז ומהר

  • חולי  On ספטמבר 5, 2008 at 8:26 pm

    אלון,
    לא ברור לי,
    אתה טוען שלא היתה הפליה?

  • אלון  On ספטמבר 5, 2008 at 8:57 pm

    ברור שהייתה (במובנים הרבה פחות חמורים משמוני והני פה טוענים שיש להם ראיות חותחות להוכיח – "דיכוי בכח" וכדומה)

    והדוגמאות של הני, הם לא דוגמאות של אשכנזים מפלים מפאת גזענות מזרחיים.

    זה התנהלות של כוחות פוליטים יריבים, באופן רגיל ונורמאלי

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 5, 2008 at 8:57 pm

    אפליה היא תמיד תוצאה של גזענות ואיפה שיש גזענות מישטרית יש אפליה והיא לעולם לא נעלמת מאליה, את מפלצת הגזענות יש להכריע מן היסוד ע'י השמדת משטר הפריבילגיות וספיחיו…ובא לציון גואל מהגועל

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 5, 2008 at 9:49 pm

    ברור שהיתה אבל לא בקנה מידה כפי שטענו עסקני הציונות שניפחו את הענין כדי לרכוש קליינטים לתורת הגזע של היהודי החדש האשכנזו/ציוני. רק ליהודי ארופה עצמם שנשארו בארופה יש עמדת קביעה בנושא זה,לא ליהודים המזרחים ולא לציונים המניפולטיבים, הטרגדיה של יהודי ארופה בהפיכתם לציונים היא בכך שהם אימצו למעשה ובדיעבד את הנורמות של אלו שדיכאו אותם בארופה והפכו למדכאים של ערבים ומזרחים. אימוץ הגזענות ושיטותיה המרכז ארופיות מכניס את האשכנזו/ציונים למבוי סתום היסטורי ללא מוצא שיוליכם בחזרה לארופה ממנה נמלטו, כי הערבים והמזרחים לא יקבלו לאורך זמן מצב כפייתי חולני זה של העברת הבעיתיות הארופית של האשכנזים למרחב השמי שבו היסטורית הגזענות היתה תופעה מישנית וזניחה. הגזענות היא בפרוש תופעה ייחודית לארופאים בשל תהליכים פוליטיים/דתיים/חברתיים שעברה יבשת זאת שאימצה כפרוייקט כלל ארופי את הקולוניאליזם הפוליטי והתרבותי שמקורו בהשקפות גזעניות על עליונותו של האדם הלבן.
    הציונים ייבאו את מחלות ארופה אלו במסווה של ציונות השבה לארץ אבותיה הפולקיסטית כדי ליישב "עם ללא ארץ בארץ ללא עם" מסכת שקרים גזענית המאיינת את העם הילידי ששכן בארץ זו. להפוך התנהלות עינינים חולנית זו למצוות אנשים מלומדה היא ביטוי לגזענות המובנית השמרנית של אומרה…בחורבן הציונות ונילעגיה ננוחם.

  • אלון  On ספטמבר 5, 2008 at 10:05 pm

    על שאר הגיבובים לא אגיב, אין בהם חדש, וכמובן שהם שטויות במיץ (אם הני חושב שיש משהו בדברים האלו בבקשה שיגיד, מענין אותי לדעת מה הוא חושב מהדברים של מוני להיות מבוסס על ניתוח אמיתי של אירועי ההסטוריה)

    לזה יש לי כן מה לומר (שאולי גם מוני יבין):
    "אפליה היא תמיד תוצאה של גזענות ואיפה שיש גזענות מישטרית יש אפליה והיא לעולם לא נעלמת מאליה"
    גזענות ואפליה הם דברים שונים.
    אפליה מפאת גזע היא ביטוי בפועל של גזענות.
    אפליה אפשר לעשות בין לקוחות שונים על בסיס היותם אנשים שונים ותו לא. וזה לא קשור לגזענות בשום אופן.
    לא בכל מקום שיש גזענות יש אפליה. אפשר למשל, שכל המדינה תחשוב שאשכנזים הם מתנשאים וטרחנים, זה גזענות, כי זה שיוך תכונה שלילית לגזע שלם ולאנשים המשתייכים לו רק על סמך היותם משתייכים לגזע (אם בכלל מוצא היה גזע, אבל ככה אנחנו נוהגים לומר). אבל זה לא מחייב שתיהיה אפליה, כיוון שזה לא משמש קריטריון להבחנה בין אנשים משום בחינה מעשית בהתנהלות החברתית-כלכלית-פוליטית.

    (אני יודע מה יקרה מוני, אתה לא תגיב לגבי הדברים שאני אומר, אתה תקרא לי גזען, אתה תספר שוב את תאורית כל העולם גזענות וכולם גזענים והאשכנזים שורש כל הרע שלך… ובזה תסתפק כתגובה למה שנאמר פה, אף שזה לא רלונטי בכלל למה שנאמר – שזה אנליזה למונחים אפליה וגזענות והקשר בינהם).

    בין שינויים החברתיים שמתרחשים גם שינוי תפיסתי בנושא הזה, ולכן לא צריך לקרות משהו מיוחד כדי שתעלם הגזענות. מספיק שיהיו הרבה ילדים חצי אשכנזים חצי מזרחיים כדי שמסה קריטית של ציבור תכחיד את הגישה הרואה באשכנזי כזה וכזה או במזרחי כזה וכזה רק מפאת היותו מזרחי/אשכנזי. לא הכרחי מלחמות ומאבק (אף שמאבק יכול לקדם שינוי – כמובן, תלוי איזה מאבק, כי מאבק חריף מידי יכול גם לעורר את הקבוצה ההגמונית כנגד המיעוט המתקומם, ולהביא תוצאות קשות מאוד לקבוצה).

  • מוני יקים אנטי ציוני  On ספטמבר 5, 2008 at 10:21 pm

    אז המצב האפלייתי מוצדק, ולמה שנסכים להיות מופלים אפילו יום אחד נוסף רק כדי שאלון ימכור לנו אשליות של כור היתוך שיפסיק לנו ביום בהיר אחד את הגזענות,וכל זה כדי שאלון יסיר את אות קין של הגזענות מעל מצחו.
    הני רציתי שלא להתייחס למקרה האבוד אבל אני לא אוהב להשאיר עינין תלוי באויר. לדעתי הבחור זקוק לעזרה לכן הוא היה הראשון שדיבר על טיפול נפשי כנראה שיש לו רקורד בעינין ומשהו כפייתי.
    עזרה מקצועית תעזור לו …בחורבן הציונות האשכנזית חולת הנפש ננוחם.

  • אלון  On ספטמבר 6, 2008 at 5:04 am

    כל אחד וההעדפות שלו.

    תחשוב על זה שאתה אומר כאן:
    "ולמה שנסכים להיות מופלים אפילו יום אחד נוסף"
    ואתה מציע כאלטרנטיבה איזה חזון אחרית ימים של פירוק המדינה והפרדת המשפחות על בסיס גזעי…

    וואללה, אני לא חושב שצריכה להיות קבלה של אפליה. ואני חושב שאין אפליה במובנים שאתה מתאר. אבל אתה יודע מה, גם אם הייתי מסכים איתך שיש אפליה, בחיים לא הייתי אומר שעדיף להגיע לחזון אחרית הימים שלך מאשר לסבול יום אחד (יום אחד!) באפליה… אולי עדיף יומיים שלושה של אפלייה ואח"כ חיים בשיוויון טוטאלי, גן עדן?

    זה מראה על סדרי העדיפויות.

    תראה לגבי הגושפנקא שהני נותן לעמדות שלך. הרי ברור שהוא לא כזה פלגן, שהוא לא חושב שאין סיכוי למדינה הזו (הוא אף אמר זאת) ושצריך לפרק את הכל במיידי ולבנות פה על טהרת הגזע המזרחי מדינה נפרדת (הוא לא רוצה לשלוח את ילדיו עם אמא לצד האשכנזי, או להפריד את הילדים מאמא כשהיא תלך לשם… איך הוא אמר, היא אשכנזיה ואני אוהב ומעריך אותה מאוד).
    אז אני הופך והופך בענין, ובסוף אני חושב שהוא איכשהו חושב שכל המרמור המזרחי הזה יש לו איזה צידוק, וזה איכשהו יהיה לא בסדר לצאת נגד כל מזרחי ממורמר בגלל זה. אז הוא מוכן להגיד שיש משהו בדברים שלך שהם קיצוניים מאוד (נהיה רגע רציניים מוני, אתה בטח מבין שאתה מציג עמדות שהם קיצוניות… לפרק את המדינה וכו'… זה לא בדיוק מיינסטרים – ולא שיש בלא להיות בתלם בפני עצמו משהו רע…), לא כי אפשר להצדיק דברים כאלה, שהם בפני עצמם גזענות נגד אשכנזים… אלא שהעיקר בעיניו (ככה אם אני מפרשן אותו, באופן לא מבוסס, אבל בהנחה שהוא שקול ורחוק מהדברים האלה) שהמרמור יצא לאור, ושיהיה מאבק בענין הזה.
    אני לא מבין לגמרי איך הני חושב שזה משרת את המטרה, להאדיר את המרמור והתסכול גם על חשבון דיוק בפרטים ועמידה על העניינים כפי שהיו.
    אבל כנראה שככה הוא חושב, אחרת אני לא יודע איך יש בעיניו משהו בדברים כמו "אין ברירה אלא לפרק מיד את המדינה, שהיא כולה גזענית, הכל גזעני בה" ו"כל האשכנזים גזענים", ו"גזענות זה ענין של השתייכות לקולקטיב" וכו'.

    בקיצור, אני לא חושב שיש מה לשכנע אותך בדברים שלי. אתה מאוד מקובע בעמדה שלך (אולי גם אני בשלי). אבל אולי אני עשיתי משהו טוב, אם חשבת רק על דבר כזה כמו האי דיוקים בהגדרה שלך את הגזענות והאפליה (כמו שציינתי בתגובה הקודמת שלי). ושאולי לא כל התוצאות הן תוצא הכרחי וישיר של כוונה רעה וזדון, ויש משהו בהתנהלות הטבעית של הדברים שיצר את המצב (כל קבוצה שואפת לשמר את כוחה ולהתחזק, ולקדם את מה שנדמה לה שהוא נכון – זה טבעי).

    בסוף יש הרבה יותר במשותף למזרחי יהודי ישראלי, עם אשכנזי יהודי ישראלי. בשאיפות שלו ובציפיות שלו מהחברה, מאשר עם כל בן לאום אחר.

    אולי זה דווקא טוב מדינה ביחד, ליהודים…

    אני מדמיין אותך קורא ומקלל אותי תוך כדי, אז אני אפסיק.

    אבל רק תדע, אני בא מעמדה של פיוס ואחדות ורצון להגיע לשיוויון, והכרה בערך השווה של המזרחיים לאשכנזים. ואם אני יוצא נגד משהו זה לא כי הוא טוב למזרחי ורע לאשכנזי, זה כי יש בו איזו פגיעה בחזון שלי, שהוא חיובי ולא שלילי, או שהוא לא עומד בביקורת ההגיון (כפי שאני מבין).

    זו חוכמה קטנה לצעוק עליי "גזען" (בטח אם אתה מיד אומר דברים גזעניים על אשכנזים), אבל זו חוכמה גדולה יותר להראות שמשהו לא בסדר בקו המחשבה, בהיגיון, בעובדות שעליהם אני נשען.
    נסה את זה פעם.

    הנה דיון שעובד בקוים האלה:
    http://www.notes.co.il/gross/47353.asp

    האמת, גם להני זה לא יזיק לראות איך ד"ר גרוס וגם יורם גת עונים לענין, נקודה נקודה, באופן מדויק, ואף המחלוקת מוצאים שפה משותפת שדרכה אפשר גם להבין את העמדה של הצד השני, וגם לשכלל את העמדה שלך, אולי אפילו לשנות אותה (מי יודע, אין בזה פגם, אפשר לשנות את הדיעה). אני חושב שיורם גת קצת מצליח לשכנע אותי שם בחלק מהדברים וגם אייל גרוס אמר משהו שפתאום נראה לי יותר נכון לגבי הרלונטיות של חוקיות ההתנחלות אם מתחשבים בצורך לבחור ב"אלטרנטיבה הפחות מזיקה" שהוא חלק מעקרון המידתיות.

    (רק תעשה לי טובה, אל תקלקל את הדיון שם, אצל גרוס, עם התלהמות והאשמות וקללות, ודיבורים שאינם עונים על הדברים שנאמרו באופן קונקרטי… כלומר שאינם תוקפים את ההגיון של הצד השני אלא את הדובר או את העמדה בכלליות ומחוץ להקשר… דווקא מתאים לי לפעמים דיון יותר, שכלתני – מושכל, ופחות אמוציונאלי – לא מבוסס).

  • מוני יקים אנטיציוני  On ספטמבר 6, 2008 at 11:02 am

    ולשקר באופן היסטרי שכביכול הצעתי לפרק משפחות ואולי ירחיק גם לפיצול גופם של ילדים , מה שאני כן מציע זו הפרדה קולקטיבית פוליטית "פרוד לפני איחוד" ואם אתה רוצה שאקבל את נסיגתך מגבביך הקודמים אז תפסיק לנקוט בשיטות של רמאות ושקרים ללא ביסוס,המונעים מתן אמון בשאר הדברים.
    קשה לתת אמון בגזען המציע קבלת עולה של הגזענות ואפליותיה מכיוון שזה אספקט כבייכול זמני וחולף וזה נוח בינתיים לצד האשכנזי. הקריאה הנואשת לפיוס איןלה כל כיסוי ומה גם שהצעת החזון העתידי בו ישב הזאב האשכנזי בשלום ושיוויון עם הכבשה המזרחית כדי שיחד יוכלו לטרוף את העז הפלסטינית. זו גישה מאד בהמית של אלו השולטים במרכזי הכח ויודעים היטב שערעור האיזון יכול רק להזיק להם , החזון שלי אומר שהברית עם האשכנזים והמזרחים מיצתה עצמה והתוצאה מעולה לאשכנזים ואסונית למזרחים, כך שכל המשך של ברית זו הוא בבחינת מתכון להתאבדות לאומית של העם היהודי המזרחו/ספרדי.
    הצגת הפערים והאפליות כתוצאה טיבעית של מאבקי כח קבוצתיים לגיטימיים למרות שנעשו באופן פלילי מתוכנן על בסיס גזעני מעידה על ליקיון בסיסי בהפנמת ערכים דמוקרטיים שיוויוניים.
    מצב שנוצר כתוצאה של הכוונה חקיקה והסללה על בסיס גזעני גרידא יש לחסלו ולהעניש את מבצעיו הכוזרו/אשכנזים שקיבלו את העקרון המרכז ארופי "העבודה משחררת" כתשובה לכל התחלואים. זו נשוי שזה לא הולך לו יותר מוטב שיתגרש . ועם מלאכותי שנוצר בכפייה בשל דת כבייכול משותפת מוטב שיפרד ויעשה חושבים כדי למצוא את האיזון האינטרסנטי לכל צד, ואני מצטט "כל קבוצה שואפת לשמר את כוחה ולהתחזק, ולקדם את מה שנראה לה שהוא נכון- זה טיבעי". אם זה טיבעי לגבי האשכנזים אז זו צביעות שלא להחיל זאת על המזרחים שהם ציבור אוטונומי להחלטות עצמיות ולא לקבלת תכתיבים מהיהודי האשכנזי הלבן העליון…בחורבן הציונות ועבודותיה המשחררות ננוחם.

  • הני  On ספטמבר 6, 2008 at 3:47 pm

    ומתנהג ביהירות מגעילה ואליטיסטית.

    מי אתה שתכתוב:
    "(רק תעשה לי טובה, אל תקלקל את הדיון שם, אצל גרוס, עם התלהמות והאשמות וקללות, ודיבורים שאינם עונים על הדברים שנאמרו באופן קונקרטי… כלומר שאינם תוקפים את ההגיון של הצד השני אלא את הדובר או את העמדה בכלליות ומחוץ להקשר… דווקא מתאים לי לפעמים דיון יותר, שכלתני – מושכל, ופחות אמוציונאלי – לא מבוסס)."

    רק בשל עמדותי אני לא מגרש אותך מכאן, אתה לוקח בעלות על ההגיון והרגש והאמוציות הם לא משלך, זה קטע מזרחי? מי אתה בכלל? זו הפעם האחרונה שאגיב לדבריך, אינני מגרש אותך מכאן אך בעיני אתה לא קיים.

    עם כל הכבוד לאייל, אותו אני מכיר אישית, מהמקום בו הוא בא הוא יכול להרגיש על גג העולם (וכדאי שתפנים זאת מעט), לי אין את הפריבילגיות שהיו לו כבן של וחיבוריו לקבוצות מסוימות.

    אך לשמוע ממך את הגועל נפש הזה, לך, מצא את עצמך עם חבריך איפה שהמושכלים מדברים ועזוב את דיוני הרגשות לנו, אתה גזען.

    כל אשר תכתוב כאן לא יזכה ממני יותר לתגובה ואם תחרוג במיל ממה שאני מכתיב בתור גבולות הדיון אמחק את תגובותיך.

    אני מקווה שאתה מבין את הרמז. הגועל שיש בי עכשיו הוא רב לכן אעצור לפני שאכתוב דברים שאתחרט עלים.

    רק המלצה אחרונה, גש וקרא תחת ספריית חינוך את הוריך הרוחניים פויירשטיין ופרנקשטיין.

    אליך לא אוסיף את שמי אינך ראוי לו!

  • אלון  On ספטמבר 6, 2008 at 9:20 pm

    "אתה לוקח בעלות על ההגיון והרגש והאמוציות הם לא משלך, זה קטע מזרחי? "
    ?
    לא אמרתי שזה "קטע מזרחי"… זה קטע של מוני

    ועל כל ה"מי אתה שתכתוב:"… זה היה מופנה למוני (כך הוא ענה/לא-ענה עד כה…)

    "אך לשמוע ממך את הגועל נפש הזה, לך, מצא את עצמך עם חבריך איפה שהמושכלים מדברים ועזוב את דיוני הרגשות לנו, אתה גזען. "
    O… K.. …… ….. … :-?!

    "לי אין את הפריבילגיות שהיו לו כבן של וחיבוריו לקבוצות מסוימות" – מה זה קשור????
    כל מה שאמרתי על גרוס ביחס אליך, זה שהוא ענה על כל נקודה באופן קונקרטי (כתבתי, " עונים לענין נקודה נקודה באופן מדויק" – כש"מדויק" בא כאן במובן 'ממוקד ורלונטי')… אז מה אתה אומר? מי שגדל כבן של עם פריולגיות של בן של וחיבורים לקבוצות מסוימות, הוא מיוחד בהקשר הזה??

    עזוב, לא חשוב…

  • מוני יקים אנטיציוני  On ספטמבר 7, 2008 at 3:32 pm

    לאורך שרשור תגובותיו הגרפומניות הטרחניות התבצבצה כקו מוביל היהירות וההתנשאות הגזענית תוך חריגה מתחומי הדיון ולגלגנות מבישה לגבי המתהדר כאקדמאי פתוח דעות כשלמעשה הוא מצדיק ותומך בשימורה של מערכת יחסים בין חברתית ובין לאומית המבוססת על מתן פריבילגיות או מניעתן על בסיס שיוכו הדתי,אתני של הפרט או הקבוצה הפרטנית. טוב ויפה שעמדת על טיבם של אלו המרעילים את המזה'ת זה עשרות שנים בחוסר יכולתם להתנער מגזענותם המובנית ,אנו נעזור להם במשימה זו ונחזיר להם את האנושיות החמה שאבדה להם תוך המסע לצבירת פריבילגיות ונכסים ע'ח שיעבודם של האחרים…בחורבן הציונות מקדמת אלונות הצביעות ננוחם.

  • אלון  On ספטמבר 8, 2008 at 2:54 am

    אני מאחל לכם שניכן, שתזכו לצאת מנקודת המבט הצרה הזו,
    שרואה הכל דרך הפרספקטיבה של יחסי קבוצות גזע או צבע או מה שזה לא יהיה, ותכלילו גם התייחסות ליחסים של קבוצות (כוללות וכלולות) המובדלות אלו מאלו במאפיינים אחרים (עשירים, עניים, משכילים ולא-משכילים, ותיקים ועולים וכו').

    בנתיים לפי גישתכם, אתם נידונים להסתכל על כל דבר, כל דבר, ולראות רק דבר אחד, אפליה, ואף אפליה גזעית.

    העולם מורכב יותר.

    שיהיה לכם בכיף בחזון אחרית הימים המשותף של הפרדת האשכנזים מהחרדים שלכם, ותרבות השיוויון (איזה תוכן שלא תכניסו למונח הזה) הדמיונית שלא קיימת בשום מקום לא היום ולא בעתיד.

  • טל  On ספטמבר 9, 2008 at 9:27 am

    איך היה במפלגת העבודה?

  • הני  On ספטמבר 9, 2008 at 11:04 am

    היום יעלה פוסט בעניין!
    תודה
    הני

    🙂

להשאיר תגובה

