עונה באה עונה הלכה

אהלן לכולם,

 

אלו שמבקרים את הבלוג שלי יודעים שאני אוהד הפועל שרוף. אבל קשה לי, למשחקים אני כמעט לא הולך בשל האלימות המילולית והפיזית הגואה, בני בכורי אוהד מבקש ללכת למשחקים אך אני די נמנע בשל החשש ממה שקורה שם.

 

לפני מפסר שבועות יצא לי להתכתב עם בחור בשם רועי סיני, והוא התחיל להחדיר בי את האמונה שיש דברים חדשים שקורים ויש אוהדים שחושבים אחרת. בשבוע שעבר נפגשנו, סופסוף, ושוחחנו, והוא צרף אלי טופס הסבר לגבי עמותת הפועל אושסקין ת"א, וכמו כן הוא גם צירף אליו טופס הרשמה לחברות בעמותת הפועל אושיסקין.

 

לאלו שמעוניינים כמובן ניתן להוריד את הטפסים ולהיות חברים בעמותה. אני חייב לציין שמדובר בקבוצת כדורסל, קבוצה ששחיקה שנה שעברה בליגה ב' מחוז דן. קבוצת אוהדים זו, היינו בבעלות האוהדים, עשתה היסטוריה ולא הפסידה בשום משחק לא בליגה ולא בגביע, מה שהופך אותה למחזיקת גביע האיגוד והמצטרפת החדשה לליגה א'.

 

המיזם בחשיבותו הראשונית אינו רק ספורטיבי, למרות שיש לספורט משקל חשוב, זהו מיזם שמוכיח שגם היום יש מקום ליוזמה אישית ולהתאגדויות על בסיס וולונטרי, ללא הכסף הגדול וזה יכול להביא להצלחה.

 

האתר הרשמי של הקבוצה המדהימה הזו הוא: www.hapoeluta.com

 

לאלו שזקוקים לדחיפה האחרונה, ראו מה קורה באתר וגשו למשחק אחד.

עד אז, יאללה הפועל!

 

שלכם

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נמרוד ברנע  On ספטמבר 8, 2008 at 1:11 am

    מצד אחד זה קוסם שלי מאוד הן עקב אהדתי להפועל ולרעיון השיתופי, מצד שני אני בכלל לא אוהב כדורסל (חוץ משמחה לאיד כשמכבי מפסידה).

  • יונתן לרנר  On ספטמבר 9, 2008 at 9:40 pm

    נמרוד, הרעיון שבבסיס העמותה הוא הרבה יותר משמעותי מאשר הכדורסל. אני בטוח שברבות הימים זו תהיה המסגרת הכוללת של כל האוהדים ובכל הענפים.

להשאיר תגובה

