מסיבת גן של עיר לכולנו לקראת הבחירות כולם מוזמנים

אהלן חברות וחברים,

 

אני שמח להזמין אתכם למסיבת גן של תנועת עיר לכולנו, בואו בהמוניכם על אישכם, ילדיכם וטפכם.

המסיבה תהא הפנינג המוני הביאו עימכם את כול מי שעולה על בראשכם.

 

יום שישי הקרוב 26-09-2008 בשעה 12:30 בגן מאיר בין הרחובות קינג' גורג וטשרניחובסקי.

 

 

לאלו שחיים עם פייסבוק מצ"ב הזמנה הרשמה ועוד פרפראות:

 
ביום ששי הקרוב נקיים הפנינג ראש השנה מיוחד. כאן תוכלו לראות את פניתו של דב חנין אל כל אחד ואחת מכם :

http://sb117.com/fb/fb/4810127B0612896CB87473DB51E7536D/show.aspx

רשמו את הארוע – 26.9.2008 – 12:30
ביומנכם והביאו חברים ומכרים רבים ככל שניתן.

תוכלו להירשם לארוע כאן –
http://www.new.facebook.com/event.php?eid=32105345046

במקום יחולק חומר הסברה של עיר לכולנו, תבוצע החתמה
המונית על מגילת תמיכה, ויהיה שמח כמיטב מסורת אירועי הרחוב ואווירת ערב ראש
השנה החדשה הבא עלינו לטובה.

 

 

כמו כן, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת תמיכה בדב חנין לראשות עיריית ת"א – Dov Hanin for Tel Aviv mayor

בדף הבא:

http://www.new.facebook.com/group.php?gid=21849498958

 

להתראות.

הני

 

 
 
 
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • הני  On ספטמבר 24, 2008 at 5:07 pm

    אני מתנגד לשינוי שאתה מציע, אבל היו לי פוסטים בנושא והדיון נערך שם….

    שלך
    הני

  • dugmanegdit  On ספטמבר 24, 2008 at 7:02 pm

    זה מצויין שאתה מתנגד אבל זה לא העניין; העניין הוא שצריך לשנות את שיטת הממשל ולאמץ שיטה שתעמוד בכמה עקרונות יסוד. הנה כמה: א. הפרדה מוחלטת של הרשויות מחד גיסא יחד עם איזונים ובלמים מאידך גיסא ב. הגברת האחריותיות של המועמדים לכנסת ג. הגברת ההשפעה של הבוחר על זהות נציגיו. האם אתה מסכים ששלוש הנ"ל הם חשובים?

  • dugmanegdit  On ספטמבר 24, 2008 at 7:04 pm

    ד. הגדלת יכולת השלטון לשלוט מחד גיסא ויצירת פיקוח משמעותי מאידך גיסא.

  • הני  On ספטמבר 24, 2008 at 7:59 pm

    על מנת לקבל את שלשת עקרונות אלו אין צורך להחליף שיטה….

    לגבי ב, למה לכנסת, ולגבי ג' לכו להתפקד למפלגות השונות…
    הני

  • הני  On ספטמבר 24, 2008 at 8:00 pm

    ובעיקר אני מתנגד לדרך שבה אתה צועד…

    אך יש לי שאלה, למה אנחנו עושים את השיח הזה תחת הפוסט הזה? יש לי אחרים שהרבה יותר מתאימים, לדוגמא:
    http://www.notes.co.il/hani/41977.asp

    אך גם שם אני אתנגד להצעותיך, כי אותי מוליך הגיון אחר, לא קצר מועד אלא עם טווח מעט יותר ארוך (דעתי בלבד)
    הני

  • dugmanegdit  On ספטמבר 24, 2008 at 11:46 pm

    תודה על ההתייחסות. ברשותך עדיף כאן, זה הרבה יותר אינטימי…
    לא הצלחתי להבין את הרישא:"ובעיקר אני מתנגד לדרך שבה אתה צועד". האם תוכל להבהיר?

    כמוכן לאיזה חלק בעקרונות שהצעתי (נקרא להם לפי הסדר הפרדת רשויות, אחריותיות, ייצוגיות ומשילות)?
    מדבריך ברשימה שצרפת עולה שאתה חושב שהשיטה הנוכחית "פועלת". אני חושב שהשחיתות השלטונית לאורך כל חיינו כאן והימים האחרונים מראים אחרת. משילות אין כאן; הכותרת שנתת שם מעמידה ייצוג הולם לעומת יציבות, והנה מיד בתום החלק הראשון של דבריך אתה בכלל מראה שייצוג הולם אינו מעניין אותך, אלא דווקא טובתן של המפלגות (ואדייק כאן את דבריך ואומר – של עסקני המפלגות) שכפי שאנו רואים במקרים רבים היא שונה מאוד מטובת האזרח. אתמהה!

    בסיפא של דבריך אתה מתייחס לרצון לייצוב השלטון בישראל; אתה מציין שהיו לנו כשתי ממשלות על כל כנסת ושהיציבות תבוא ע"ח ייצוגיות. אפילו אם כל זה היה נכון (אני לא בטוח אבל זה לא שייך) כיצד זה קשור להצעה שלי (וכפי שציינתי ברשימה שלי, זו רק דוגמא להצעה שמקיימת את כל תנאי היסוד שהוזכרו) שעוסקת במקרה שבו הממשלה והכנסת הן בלתי תלויות והפלת ממשלה (וליתר דיוק – נשיא) ע"י הכנסת נזקקת לרוב מיוחס (50%, 60%, 66%?)?

  • הני  On ספטמבר 25, 2008 at 12:20 am

    למרות שזה לא הפוסט שנוגע לעניין, יש לי מאמר חדש שעומד להתפרסם בספר שיוצא בקרוב, אני לא יודע אם אוכל לשלוח לך העתק אוכל לשאול את העורך.

    הנקודה היא שאחריותיות ומשילות לא יבואו משינוי השיטה, זה עניין של תרבות פוליטית שלנו עדיין אין, ויעברו עוד שנים עד שיהיה, באופן מלאכותי לא ניתן יהיה להסדיר עניין זה.

    לגבי ייצוגיות, הרי לנו בישראל (מלבד אולי הולנד) יש את המערכת הייצוכית ביותר בעולם!!!

    הפרדת רשויות היא פיקציה, יש לי סטודנט (רונן משה) שכתב את התזה שלו על עניין זה בעיקר לגבי ארה"ב הממצאים שלו היו מפתיעים עבורו לא כל כך עבורי, גם שם אין כזה דבר. חשוב על הנושא הבא, מי ממנה את השופטים בארה"ב? צי צרכיב את הקבינט? ועוד, אין כזה דבר הפרדת רשויות זה פיקציה….אתה לא חייב להסכים.

    שחיתות (וגם על זה אני כרגע כותב משהו יחד עם אסף מצקין) היא מושג בעייתי, יש עבריינות שהתגברה בשנים האחרונות, אך אולי זה רק דפוס זמני, לדעתי לא משנים את כל המערכת בשל משהו שיכול להסתיים.

    לא יודע איפה קראת שייצוגיות אינה מעניינת אותי, אבל הכול הרי בעיני הצתבונן ואינני מצר על כך, היות ואני טוחן את הנושא כבר הרבה שנים, וכעת אני עובד על דברים אחרים אומר דבר אחרון, מה שאתה מציע הוא דיקטטורה לארבע שנים, אנחנו עם כל הטוב והרע לא ארה"ב לנו אין תרבות שלטונית בריאה, החשש שלי הוא שזה יגמר לא טוב.
    ואני כיורת דמוקרט מעדיף אי יציבות שלטונית מאשר סמי-דיקטטורה.

    בברכה
    הני

כתיבת תגובה

