שנה טובה (?)

לאחר שנתיים של קליטה מחודשת בישראל, עם הרבה ייסורים אני מגיע שוב לראש השנה (ואני חי! שזה הישג לא מבוטל במדינת ישראל). כידוע התחלות הן זמן מצוין לחשבון נפש והיערכות לקראת הדרך החדשה, אני תמיד חש בלבול בין ראש השנה לפסח (שגם הוא ראש שנה) ולכן מנצל את שתי הנקודות בזמן לחשבון נפש מקיף וניסיון להגיע לתובנות. השנה ברצוני לשתף אתכם בברכותיי לשנה החדשה, חלקן יובאו מברכות שלי משנים שעברו (כנראה שחלק מהדברים לא השתנו) חלקן משלבות את בחירת אנשי השנה שלי (לטוב ולרע) ובאחרות אני מסמן את מטרותיי לשנה הבאה. ועכשיו לאחר כל הברברת הנה ברכת השנה טובה שלי (ללא סדר מיוחד אני חייב לציין):

 

למשפחת שליט – אני מאחל שתזכו לחבק את גלעד השנה חזק-חזק ישר אל ליבכם.

לגלעד שליט – שנשיר לך "כמה טוב שבאת הביתה".

לחיילים – שנת שלום ובטלה.

לכלל נציגי הציבור בישראל – שנת ניקיון כפיים.

לפוליטיקאים – שלא תשכחו שאתם אמורים לייצג אותנו-ולא יותר, ובלי מעטפות ושאר מיני ירקות.

למורים – על אף כל הצרות, השכר הנמוך, כפיות הטובה, כתות מפוצצות אתם עושים עבודת קודש וכולנו חבים לכם תודה גם אם לא אומרים זאת מידי יום – כל שנה היא שנת התודה שלנו לכם.

לילדים – שנה של אושר, אהבה טוטאלית נטולת אלימות מכל סוג שהוא.

ולהורים – סבלנות וסובלנות, הקטנטנים המדהימים ההלו הם בשר מבשרנו, האם בעצם ההתגלמות שלנו, אז קחו אויר.

לנשים – שנת שוויון, שנה ללא הטרדות, מכות, רצח וקללות.

לבנקים – קצת פחות רווחים והרבה יותר חמלה אנושית.

לילדים הרעבים – שנת אוכל ובריאות.

למבוגרים הרעבים – שנת עבודה (שיהיה כסף לאוכל).

פנסיונרים – שתחיו בכבוד כי בסוף כולנו נגיע.

לכלל תושבי שדרות עזה ויהודה ושומרון וישראל בכלל – שנת שקט, שנת שלום ואחווה.

נכים – שתרגישו שייכים.

לנהגים – תרגיעו.

לעובדים – שכר הוגן והולם, תנאים סוציאליים מלאים ובטחון תעסוקתי.

לפערים החברתיים – שתצטמצמו.

לסביבה – שתהיי איכותית ונקייה.

למדינה – שסוף סוף תהיי בית שווה לכלל תושבייך, ואולי תחזרי להיות אותה מדינת רווחה שכולנו כה רוצים.

 

ואני, לעצמי, מבקש קצת שקט ורגיעה (אם זה לא מפריע לכם), בריאות והנאה מהמשפחה והחברים. בתקווה שבשנה הבאה אוכל להחליף את סימן השאלה בסימן קריאה.

שנה טובה לכוללללללם

הני זובידה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ליאורה  On ספטמבר 30, 2008 at 7:24 pm

    ולך הני אני מאחלת שאפילו תחפש ותחפש, לא תמצא משהוא שמעצבן אותך במדינה/ בחברה הישראלית.
    שהסטודנטים ייצאו עם דגלים מונפים מהשיעורים.
    שייקרה כאן שינוי אמיתי
    והרבה הרבה אושר, אהבת אמת ושקט נפשי

  • הני  On ספטמבר 30, 2008 at 7:43 pm

    תודה רבה,
    לעצמי רק שקט נפשי זה כל מה שאני צריך, תודה. אז כל השאר יבוא מעמו, אבל לא נראה לי שיבוא השקט…
    כל השאר אני איתך מאה אחוז.
    שנה טובה לך ולכל אהוביך
    הני

  • הצבנ  On ספטמבר 30, 2008 at 8:34 pm

    ולביבי – עוד שנה מוצלחת כראש אופוזיציה 🙂

    שנה טובה ונפלאה :).

  • אורלי שקד  On אוקטובר 1, 2008 at 12:30 am

    הני יקר,
    שתהיה שנה נהדרת לך ולמשפחתך, שתהיה לראש ולא לזנב (לזה אתה רגיל אז לא תהיה לך בעיה)
    בחיבה רבה
    אורלי

  • הני  On אוקטובר 1, 2008 at 7:08 pm

    תודה רבה.
    שתהיה שנה נהדרת לכם ולאהוביכם
    בברכה
    הני

  • טל ירון  On אוקטובר 2, 2008 at 12:47 pm

    שנה טובה לך הני.
    שנת עשייה, עניין והצלחה

    ואכן, שנת אחווה 🙂

    להתראות,
    טל

להשאיר תגובה

