בעוד 6 ימים כולנו מחזירים את תל אביב-יפו ושאר הערים בארץ לתושבים

אהלן חברים וחברות,

בעוד פחות משבוע ביום שלישי הקרוב ה-11 לנובמבר יתקיימו הבחירות המוניציפליות.
עד כה התאפקתי ולא שלחתי תעמולת בחירות ישירה.
כעת הגיע הזמן, רובכם מכירים אותי מספיק זמן על מנת לדעת שאם זה לא היה דחוף לא הייתי עושה זאת אבל הנושא דחוף, על כולנו לעבוד על מנת שנוכל להביא שינוי אם זה בעירי תל אביב-יפו או בכול עיר בארץ.

 

לגבי תל אביב-יפו אני ועוד רבים סבורים כי:

צריך להחליף את חולדאי!!!!!


המון אשנים הואכלו בהמון דיאינפורמציה (בשפה פשוטה האכילו אותם לוקשים/שקרים) בנוגע לדב ועיר לכולנו. מצ"ב ראיון של דב ששודר אצל לונדון וקירשנבאום בו ניתנות תשובות להמון נושאים שאנשים חששו מהם (כולל השקר של שלי יחימוביץ בדבר התקווה)

אז מה עושים? קודם מפיצים את המייל לכמה שיות ראנשים על מנת שכולם ידעו שהגיע הזמן! וביום שלישי הבא מפנים 15 דקות ניגשים לקלפי ומצביעים! מלאו את חובתכם האזרחית והביאו לשינוי בכול מקום בו אתם חיים וגם בעירי תל אביב-יפו!

שלכם ואיתכם
הני

If you can't see the newsletter click here

לחצו כאן, אם אינכם יכולים לראות מכתב זה כראוי

 

חשוב שתפיצו מייל זה לעוד עשרים חברים. תודה.

 

nov5title

לונדון וקירשנבאום מארחים את דב חנין:

"מי שמכיר אותי יודע היטב שאני עומד בשירת התקווה ומכבד את סמלי המדינה, ועכשיו בואו נעזוב את הספינים של יריבינו ונדבר על הפתרונות שלנו לבעיות הכואבות של תל-אביב יפו"

 

dov_lond_kirsh

מגעים להקמת קואליציה רחבה למען השנוי בעיר

בימים האחרונים פתחה עיר לכולנו בהידברות עם כוחות נוספים בעיר במטרה להקים קואליציה רחבה שתשתף פעולה בקדנציה הבאה למען השנוי בעיר. שתוף פעולה זה לא יבוא על חשבון פשרות של עיר לכולנו על אף אחד מעקרונותיה – אלא רק יגביר את הסיכויים למימוש מהיר יותר של תכניות העבודה המפורטות שהציגה הרשימה לציבור בחודשים האחרונים. המגעים מתקיימים בעיצומו של השלב המכריע בקמפיין והיערכות מטות הפעילים של עיר לכולנו ליום הבחירות. מדיווחים בשטח עולה כי בצד התמיכה הגוברת במועמדותו של דב חנין לראשות העיר – עולה גם התמיכה ברשימת עיר לכולנו למועצת העיר.

חשוב מאד להצביע עיר-לכולנו למועצת העיר, שסימנה בפתק ההצבעה הוא "כל"

ballot_notesבדבריו אמש (4.11.08) בפני כינוס פעילים מתנדבים, אמר מועמד עיר-לכולנו לראשות העיר, דב חנין: "השינוי האמיתי בעבודת העירייה יהיה תלוי בכוחנו במועצה, ולכן חיוני מאד להצביע "כל" עיר-לכולנו למועצת העיר. כדי לעשות את הדברים הגדולים צריך סיעה חזקה במועצה שתוכל ללקט סביבה קואליציה רחבה של כל מי שמאמין ורוצה בטובתם של תושבי העיר. רשימת עיר-לכולנו היא רשימה איכותית, מרשימה ומגוונת הרבה יותר מכל מתחרינו ואני שמח להיווכח שגם הציבור מבין שביום שלישי הקרוב חשוב מאד להצביע גם למועצת העיר עם הפתק שאותיותיו הן "כל". לפרטים על כל חברי רשימת עיר לכולנו, כנסו לאתר עיר לכולנו.

חשוב שתפיצו מייל זה לעוד עשרים חברים. תודה.

מצטרפים אל מעגל המתנדבים לפעילות יום הבחירות:
078-818-4010 / 11 / 12
votewatch@gmail.com
מתנדבים ביום הבחירות

 

 


 


להצטרפות לרשימת הדיוור בקרו באתר התנועה


Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיקי  On נובמבר 5, 2008 at 4:22 pm

    רק בעיר הזויה ומנותקת כמו תל אביב
    אפשר לתמוך בדב חנין לראשות העיר

    יתכן והוא נחמד, לא מרביץ לא מקלל ועוד

    אבל אדם זה לא הגיע מהירח הוא נמצא כאן בתוכנו

    עם דעות מסוימות מאד על מה שקורה כאן במדינה (קצת יותר רציני מבעיות החניה של התל אביבים)

    אלא מה, תל אביב כבועה שאינה קשורה למה שקורה כאן

    לא שדרות, לא ירושלים, לא אבטלה, לא חינוך ואפי' לא נושאי דת ומדינה

    סתם עיר – חניה, ארנונה ובעיקר מסעדות ובילויים

    למען האמת, אתם באמת שוים שדב חנין יהיה ראש עיר שלכם

  • הני  On נובמבר 5, 2008 at 5:47 pm

    הייתי אומר שאתה נבוב ושאתה לא מבין כלום, אבל חבל על המילים. אוסיף ןאומר אני שמח שאתה לא תל אביבי, ויותר מכך אני מקווה שאתה לא בא לבקר פה, מבחינתי אינך רצוי.

    הטיעון ההזוי והלעוס של מדינת תל אביב (יפו היא גם חלק מהעיר) נס ליחו והוא משמש רק אנשים נבובים וללא שום יכולת מחשבה אישית.

    עלה והצלח כל עוד זה לא כאן בתל אביב-יפו העיר החשובה ביותר והמייצגת ביותר בישראל.
    הני

  • איריס ח.  On נובמבר 5, 2008 at 6:34 pm

    בהצלחה, מחזיקה אצבעות מרחוק.
    אתמול הייתי בהרצאה באיזו עיירונת עם 60,000 תושבים ורק בקהל ישבו יותר ערבים ממה שיש בכל תל אביב.
    אנשאללה ואתה הסנונית שתביא את האביב לתל אביב…
    (חוץ מזה עשיתי מוס שוקולד כהצלחה לאובאמה וזה עבד. אם אתה רוצה, בשבילך, אני מכינה משהו מתאים יום לפני הבחירות בתל אביב. רק לא יודעת מה מתאים…אולי קובה חלבי, שיהיה משהו גם למזרחים בתל אביב…?)

  • עמית  On נובמבר 5, 2008 at 6:35 pm

    אין לי כלום נגד דב חנין. באמת. אני אפילו מקווה שייבחר. אני לא תל אביב ולא אוהב את תל אביב – אז אם יורשה לי להתעלם לרגע מדב חנין ולהתרכז באמירה שלך "תל אביב יפו העיר החשובה ביותר והמייצגת ביותר בישראל".

    זו היא כמובן שטות. זו עיר גדולה כמובן, ובמדינה קטנה כמו ישראל זה אומר שהיא מייצגת, ולו במובן הסטטיסטי, חלקים רבים מישראל. אבל היא לא מייצגת חלק ניכר מההוויה הישראלית:
    רב התרבותיות, מדינה שנשענת על מסורת רבת שנים, או שמא יש לומר מסורות רבות שנים, סכסוך עקוב מדם ברמת המקרו יחד עם חיים משותפים ותלות הדדית ברמת המיקרו. בעיות של ערבוב דת ומדינה וחברה.
    זו ישראל האמיתית. נאהב או לא נאהב זאת. ולדעתי ירושלים מייצגת את כל ההיבטים האלה טוב יותר.
    תל אביב כמובן מייצגת את האידאל הישראלי (כלומר האידאל של חלק מהישראלים) – אבל היא לא מייצגת את המקום והזמן הנוכחיים. את הכאן והעכשיו של החברה והמגינה שלנו.

    לא תמצא אותי מאשים תל אביבים כאילו הם חיים בבועה. אבל אמירות כאילו תל אביב זו העיר החשובה בישראל והמייצגת בישראל מקוממות אותי.
    סליחה שהתפרצתי לדיון

    הצביעו לדב חנין ותהנו.

  • הני  On נובמבר 5, 2008 at 9:23 pm

    נתחיל באירים, למה את עושה לי את זה? ואללה איך עשית לי חשק לקובה, הרגת אותי! אני מוכן שתכיני הכול מזרחי רק לא דברים שעפים או קשורים לטיס! ואינשאללה ננצח ונשלח את חולדאי הבייתה.

    ויש מלא מזרחיים בעיר לכולנו! ואנחנו הולכים לתת פייט חזק על מנת לקחת את השלטון מחולדאי.

    עמית, אחלה הערה קטנה. אתה נראה לי מחומם משום מה! אתה ירושלמי? קח אויר ותקרא את זה בקונטקסט הנכון, בוא ונתווכח מי יותר חשובה ירושלים או תל אביב-יפו, לדעתי תל אביב-יפו, ולדעתך ירושלים.

    אני מסכים ששתיהן מייצגות את כל השסעים והבלגן שיש בישראל, לא מסכים שירושלים עושה זאת "טוב יותר" (אבל אשמח אם תסביר לי איך הגעת לכך).

    אני מוכן לקבל שירושלים מייצגת את האידאל הישראלי טוב יותר, כי בעיני הוא נפסד, וכך אני מביט על רבים מהדברים שקורים בירושלים בעשורים האחרונים, ולא בא לי שאלו יהיהו מקושרים לתל אביב-יפו שלי.

    אני שמח שהאמירה שלי קוממה אותך, אתה יכול להתווכח איתי, אך לקרוא לזה שטות כאשר אתה מגיב בגיבוב של אמירות ללא שום גיבוי, תעשה לי טובה. קח קצת אויר אולי זה יוציא ממך את ההתקוממות.

    אני מוכן להתווכח איתך על הנושא למרות האפשרות שלא נסכים לעולם – לגיטימי – אבל בלי לדבר בשטויות.

    אם תרצה אוכל להפוך את כל מה שציינת כדברים שלא קיימים בתל-אביב-יפו למודעה תל אביבית…אז נסכים שלא להסכים,ואפילו אשמח להתווכח עימך בנושא, כל עוד לא תשתמש במילים מיותרות. לא נראה לי שיש לך הזכות או הכלים לתפוס עמדה מתנשאת כזו…

    אז תהנה בירושלים ותהיה ברוך בצל בלוגי, אך אמץ לך שפה נעימה יותר כל עוד אתה כאן.

    הני

  • עמית  On נובמבר 5, 2008 at 11:48 pm

    לא רציתי שתיפגע. ומתנצל על הביטוי "שטות" – קצת יצא חריף הרבה יותר ממה שהתכוונתי.
    אני דווקא טענתי שתל אביב מייצגת את האידאל הישראלי טוב יותר ולא ירושלים. וירושלים מייצגת את האותנטיות והמורכבות הישראלית טוב יותר.
    תל אביב שטחית בעיני (באופן גאוגרפי זה ממש ניכר… אבל זה סיפור אחר), חד ממדית. ירושלים מורכבת. מסובכת. מפותלת. כוללת בשניים וחצי מטר מרובע את כל ההיסטוריה והמורכבות של המדינה שלנו. משהו ששומר את הצבע והשונות של כל אספקט.

    בכל פעם שאני בא לתל אביב אני מרגיש שהכל מתערבב ומתערבל למשהו אחד שלא לומר אחיד. משהו שהוא קצת מכל דבר. משהו שהוא לא פה ולא שם. משהו שבעיקר משתדל להיות. אולי משתדל להיות שפוי. ואני מאד מעריך את זה, אבל זה לא מדבר אלי. זה מאבד את הצבע.
    מאבד את האותנטיות. כך לפחות אני חש.

    ובלי קשר. אני קורא סמוי זמן רב (והרבה יותר רגוע ממה שזה אולי נקרא). אוהב את כתיבתך. לצערי אני לא נהנה כרגע בירושלים ולא סובל בתל אביב (שתי אפשרויות עדיפות בהרבה על פני מגורים בפילדלפיה). אבל זה זמני.

  • הני  On נובמבר 6, 2008 at 1:06 am

    כפי שכבר אמרתי ברוך הבא סמוי או גלוי, אני מבין לעיתים את הצורך לצאת ולומר.
    דווקא אהבתי את מה שכתבת, אבל אם היית שם לב התגובה שלי הייתה לתגובה טפשית ושטחית בנושא בועת תל אביב-יפו.

    ראה אני חש בירושלים לחץ בחזה שקורא לי לברוח (וזה בעייתי כי זוגתי עובדת בירושלים), בתל אביב-יפו יש לי תחושה של חופש, לא יודע למה, בדיוק כמו שהרגשתי בניו יורק (שכבר אינה אופציה בעיקר בגלל/בזכות זוגתי שתחייה).

    הדבר שהציק לי בתגובתך הוא בעיקר שאהבתי אותה, חוץ מאותו ביטוי אומלל, אבל אני מקבל את תגובתך השנייה עם הבנה לעניין.

    לסיום הכול זמני, ורובנו לא מרוצים היכן שאנו נמצאים…הכי טוב לנוע, כמה שאפשר יותר…

    תהנה בירושלים ואני מאחל לכם בחירות מוניציפליות שיחזירו את העיר לתושביה.

    בברכה
    הני

להשאיר תגובה

