עומק

ובכן תשדירי הבחירות רצים מזה מספר ימים ואין שום בשורה. חבל, משקיעים מאות אלפי, אם לא מליוני שקלים, והתוצאה הינה רדודה בצורה שלא תאמן. האמינו לי שאם זה היה סלון שרכשנו או כל דבר אחר, היו לנו השגות לגבי התשלום ואולי ואפילו הייתה מתנהלת תביעה כנגד נותן השרות. אך היות ואנו בעיצומו של הקמפיין לא נותן השרות ולא מקבלו יכולים לעסוק בשאלות לגבי איכות המוצר, ממש כמו בסיפור קפקאי. כולם יודעים שהמוצר אינו טוב אך אף אחד לא עושה או אומר דבר, אינרציה…

 

אז מה היה לנו שם? ביבי מנסה לשווק את עצמו בתור זה שיציל את המדינה ולא מפני שום שם ספציפי, הרי מועמד מנצח לא יזכיר את התחרות, ולגבי הכשלון בניהול המדינה הוא צודק הרי כולם נכשלו…וזה לא שאולמרט מתחרה שוב…אבל רגע יש משהו שעולה לי בזכרון, האם הוא לא נכשל בקדנציה הקודמת שלו? (אל דאגה קדימה והעבודה יזכירו זאת חדשות לבקרים) 

 

 

 

 

לבני, היא מביאה לנו זכרונות מבית אבא (למה זה מעניין אותי?), וכמו כן היא תוקפת אך ורק את ביבי. הס, חס וחלילה מלהזכיר את ברק, שהרי יכולה להתפתח תחרות על המקום השני, ואת זה בקדימה לא רוצים. מה באמת קדימה מציעה? לא יודעים. מיהם האחרים ברשימה? נדע חלקית, רק אלו שהסכימו לצאת ולהלל את ליבני וכישוריה עולים לשידור עד כה האחרים, יוק…

 

 

 

 

העבודה, ובכן כאן שוב אותה תמונה, אבל לברק בתור השלישי בתור (רגע ליברמן לא עבר אותו בסקרים?!@#$), ומיד לאחר המלחמה יש פריבילגיה מיוחדת, הוא שר הבטחון המועדף במדינה, וכמו כן הוא יכול להכות ולהתקיף מכול כיוון ולירות לכל עבר. אך תשדירים אלו מלבד להציג את הקהילה ההומו-לסבית באור סטריאוטיפי מגוחך, ולנסות לקדם פרסונה לתפקיד שר הביטחון (כן, כנראה שהעבודה תהיה שוב בקואליציה)לא עושים לעבודה טוב.

 

 

 

 

לסיכום, אין שום בשורה בתשדירים, המקסימום הוא שכולם מנסים להיות קוליים, חלק מהמפלגות הקטנות מנסות להביא בשורה ייחודית, ממה שעולה בסקרים הוא שרוב העם מתלבט ואינו יודע במה לבחור. זה עצוב שהרי אנו עמודים על פי תהום, ולרובנו אין למי להצביע. אולי להגיע הזמן לשים פתק לבן בהמונינו על מנת להביע מחאה ולנסות לשנות דבר מה, ויכול להיות שאני לא עולה על הפתרון הטוב ביותר. בכול מקרה, לדעתי אנו צפויים להפתעות, כאשר כ-40% טוענים שהם לא סגורים על הדרך בה יצביעו תהיה בעיה גדולה לרוב הסוקרים בערב הבחירות.

 

מה שלא יהיה, בטוח שיהיה מעניין.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • להב  On ינואר 31, 2009 at 8:06 pm

    איזה משמעות מחאתית יש להצבעה בפתק לבן?
    מחאה בפני מי? בפני מה? מי בכלל שומע?
    ידידי היקר, אם מחצית מ 40% מהבוחרים שעוד לא החליטו מה יצביעו,יחשבו היטב מה באמת הם רוצים מעצמם,מהחברה והמדינה שהם חיים בה.
    הם יצביעו לאותן מפלגות קטנות, שללא הבדל ביניהן ומבלי להביע את בחירתי האישית, יש בהן – בכולן – אנשים ונשים טובים יותר, איכותיים יותר ואמיתיים יותר מאשר בגדולות המסורתיות.
    כך ישבו בכנסת ישראל עוד כמה חברתיים אמיתיים, סביבתנים אמיתיים ואולי גם קצת פחות גנרלים.
    לכל המתקשים להחליט אני ממליץ שוב, וקורא גם לך לעשות זאת, להשתמש באתר המצפן מהפוסט הקודם שלך.
    שבוע טוב, להב.

  • מוני יקים אנטיציוני  On ינואר 31, 2009 at 9:53 pm

    אין בין המפלגות והמועמדים הבדלים מהותיים.
    על אידאולוגיה אין בכלל מה לדבר, הויכוח הוא על מי שישלוט בקופה וכמה יצליחו להכניס לכיסם.
    המשיח יבוא כאשר כל הפעילים בני העם היהודי
    הספרדומזרחי יתגברו על מאבקי האגו ויציגו חזית משותפת להפלת החונטה האשכנזית…עד אז בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם

  • נינה  On ינואר 31, 2009 at 10:29 pm

    שים פתק לבן – ותקבל ממשלת ימין קיצונית בתוספת ש"ס וחרדים.
    ואז מה?
    מחאה זה דבר מאוד יפה, אבל אני לא חושבת שמדינת ישראל יכולה להרשות זאת לעצמה כרגע.

  • בן שימול דנה  On פברואר 1, 2009 at 7:46 am

    שבוע חדש

    רק מלכיאור מדבר ישירות,אל הלב ומהלב

    הוא אשר מכותר כעושה עשייה חברתית למען צעירים ומבוגרים

    הפעם אצביע רק לו

  • הני  On פברואר 1, 2009 at 8:11 am

    אם זהו שמך בכלל, מספיק עם התעמולה הזולה, יש לך מה לומר בבקשה, אם לא אנא במקום אחר…

    אם זה ימשיך אאלץ למחוק תגובות
    הני

  • איתי  On פברואר 1, 2009 at 11:16 am

    אני לא בטוח שהבנתי, פתק לבן כקריאה לשינוי השיטה?

  • הני  On פברואר 1, 2009 at 11:19 am

    פתק לבן משלשה טעמים:
    1. אין לי למי להצביע
    2. נמאס לי מהשיטה והגיע הזמן להחליף
    3. מחאה כנגד כל אלו שלא עושים את מה שאני צריך

    הני

  • איתי  On פברואר 1, 2009 at 12:02 pm

    אני למשל מזדהה מאוד עם המצע של חד"ש (פחות עם הביטחוני אבל ניחא), אני צופה שהם יפעלו ברבדים שהם חשובים מאוד, אבל פחות דחופים בהצלחה. ובנושאים האחרים נידונו לכישלון ויפעלו במישור העממי בכל מקרה.. לכן השיקול שלי הוא רק 2.

    אני תוהה אם הוא יותר משמעותי ממנדט רביעי לחד"ש

    נ.ב.
    http://www.iraqmusic.net/ מומלץ מאוד!
    (דורש הרשמה)

  • הני  On פברואר 1, 2009 at 1:21 pm

    גם לי יש כאלו שאני חצוי לגביהם, אך הרשימה והמצע בכללותו לא טוב לי ולא נעים לי…

    אי גם מתלבט על כלל המכלול ולא רק 2 למרות שמידי שעה יש אצלי שינוי בסדרי העדיפות, וזה מוציא אותי מדעתי.

    הלינק עלה לאתר נראה אחלה! תודה רבה
    הני

  • מאור  On פברואר 11, 2009 at 2:22 am

    נמאס לך מהאנטי-ציונים? נמאס לשמוע על כוזרו-אשכנזים וספרדו-מזרחים ושאר המצאות חולניות? כנס לקומונת פורשי מחסום!

    http://www.tapuz.co.il/communa/usercommuna.asp?communaid=33967

כתיבת תגובה

