בחירות רבותי בחירות

חברות וחברים שלום,

 

מצ"ב מקבץ של פרסומים בהם השתתפתי התראיינתי בנושא הבחירות הקרבות ובאות:

 

נתחיל עם ראיון טלויזיוני בנושא תעמולת בחירות ובעיקר תשדירי בחירות. לא שאני חושב שיש להם משקל, אבל כאן אני אומר את זה באנגלית באוויר הפתוח…

 

בשלב שני, לאחר אותה מלחמה ועם התחזקותו של ברק (שמאז הספיק לנחות חזרה לגודלו הטבעי) נשאלה השאלה האם הוא מסוגל לאיים על משרת ראשות הממשלה….

בקאלייג טיימס

ב-TVNZ

THE STAR

רויטרס

United Jerusalem Foundation

 

נמשיך בשיוט של ביבי לעבר ראשות הממשלה

הארץ

 

ואסיים בראיון שקיבל חשיפה עצומה לגבי אי קיומה של מערכת בחירות הנוכחית בישרל, ממש מערכת נפקדת של בחירות…

יאהו בריטניה

רויטרס

 

 

כל זה יסתכם ביום שלישי, יום הבחירות. ביום זה אני אחהיה חלק מצוות הפרשנים של ה-BBC בתקווה שאלו לא יהיה הבחירות שבהם בפעם הראשונה ניפול מ-60% השתתפות

 

שלכם

הני

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אהרון תמוז  On פברואר 7, 2009 at 1:01 am

    1. עדיף חיבוק דב של הרוסים מאשר למכור את הנשמה לשטן האמריקאי.

    2. ליברמן לא יכול להזיק למדינת ישראל יותר (מאשר קיסינג'ר הזיק לארה"ב(שניהם היו מהגרים)

    3. עם כל הרוח שליברמן עושה המוחבראת יושב על הערבים בשקט וביעילות

    4. אולי ליברמן יהיה אח לנשק באליטות האשכנזיות המבוססות

  • הני  On פברואר 7, 2009 at 1:05 am

    עוצר א נשימתי בצפיה שהדברים שאתה מקווה שיקרו אכן יעברו לקיום מציאותי….

    הני

  • אהרון תמוז  On פברואר 7, 2009 at 1:20 am

    ליברמן רוצה להיות אפני שרוצה להכניס את ישראל לנורמות העותומניות וככה נדבר עם שכנינו באותה שפה ואז גם ייפסק הדיון בשחיתויות כי ברטיל ושלמאתי הוא מטבע עוברת לסוחר. לא ידעתי שליברמן מגלם נוסטלגיה ומקים לתחיה את האגדות ששמענו על האוריינט.

  • אהרון תמוז  On פברואר 7, 2009 at 1:24 am

    שהייתי בתורכיה שאלתי מה זה תרבוש והם לא ענו

  • הני  On פברואר 7, 2009 at 5:51 pm

    את התגובות המכוערות שלך שמור לעצמך! אתה לא מסכים עם מישהו תגיב בנימוס, אם לא, לך דבר עם המשפחה שלך בכינויים מכוערים ולא כאן!

    אני מקווה שהייתי ברור ולא דו משמעי.

    הני

  • שי כהן  On פברואר 7, 2009 at 7:44 pm

    ישר כוח הני
    טוב שמוצאים גם אנשים שיש להם מה להגיד

  • נופר  On פברואר 8, 2009 at 10:44 am

    אלו הן הבחירות הראשונות שבהן יומיים לפני הבחירות לא ברור לי למי אצביע.עצוב יותר שאני אפילו לא קל צף שמתלבט, אני פשוט לא מוצאת שום מפלגה שיש בה חברים איכותיים שהייתי שמחה לראות בכנסת או לחלופין מצע אמיתי שהייתי רוצה לראות קורם עור וגידים והופך למציאות.
    אף אחד מהשלישיה (למעשה מהזוג) הוא לא בחזקת מנהיג שהייתי רוצה לראות מוביל את ישראל.
    והכי מדהים, או לחלופין מזעזע זה שרבים מהצעירים בסביבתי אף לא מתכוונים להצביע. כמה נורא. ולחלופין יש את מצביעי המחאה שיצביעו הפעם לירוקים, סתם , לא כי הם מאמינים שזה יתרום במשהו, אלא כי זה עבורם כמו לשים פתק לבן.
    לך תסביר לאנשים שכשהם לא מצביעים, הם למעשה מצביעים למי שהם מתנגדים לו.
    עצוב, עצוב, עצוב.

  • חני  On פברואר 9, 2009 at 10:01 am

    התנועה הירוקה מימד עוסקת בנושאים החברתיים הקרובים ללבך. היא משלבת נושאי רווחה וסביבה לא מתעלמת מהמסורת ומתונה מבחינה פוליטית. עד כמה שהצלחתי להכיר את השקפת עולמך נראה לי שהיא יכולה להתאים לך, ואם היא מתאימה נראה לי עדיף להצביע לה ולחזק אותה מאשר לשים פתק לבן.
    כתבתי על זה כאן:
    http://www.notes.co.il/hanis/52774.asp

  • הני  On פברואר 9, 2009 at 1:43 pm

    התנועה הירוקה מימד ריקה מתוכן, אינה משקפת שום דבר ממה שאני מאמין בו, אלא פשוט איצטלה נוחה לעוד תנועת נישה דבר שאינני מאמין בו כלל ועיקר!

    יש לי אופציות טובות הרבה יותר מתנועה קיקיונית זו, הם לא חברתיים הם השלבישו זאת ברגע האחרון, והרב מלכיאור עושה לי רע….

    בכול מקרה, חני תודה על הכוונות הטובות
    הני

להשאיר תגובה

