הזמנה לכנס בנושא שיווק פוליטי עם איש הקמפיינים החשוב בעולם – סטנלי גרינברג

שלום לכולם,

 

מצ"ב הזמנה לכנס בנושא שיווק פוליטי של מערכות בחירות בישראל ובעולם שייערך במרכז הבינתחומי ביום חמישי הקרוב.

בכנס ישתתף אחד הקמפיינרים החשובים בעולם כיום מר סטנלי גרינבג, זוהי הזדמנות מצויינת לבוא ולקבל את הנושאים החשובים ביותר בתחום.

 

כמו כן, בכנס ישתתפו רבים וטובים, רשימה חלקית כוללת את: חיים אסא, יריב בן אליעזר, רוני רימון, ראובן אדלר שלום קיטל ואנוכי.

 

להשתתפות בכנס אנא אשרו את הגעתכם פרטים לאישור מקום וזמן בגוף ההזמנה.

בברכה

הני

 
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איתי  On מרץ 22, 2009 at 6:25 pm

    הכניסה חינם?

  • הני  On מרץ 22, 2009 at 9:15 pm

    אין כסף!
    הני

  • בטי  On מרץ 22, 2009 at 11:12 pm

    אני לא רוצה להישמע דוגמטית, אבל שמת לב שבכל הכנס הזה יש רק אישה אחת. אני מכירה לפחות שתי נשים שעוסקות בתחום של שיווק פוליטי במערכות בחירות, שתיהן חובקות עולם ומרשימות (אוריאלה בן צבי, דליה שיינדלין) ובטח יש עוד כמה.
    אגב, נשמע מאוד מעניין, מה גם שהחברה של סטנלי גרינברג הייתה אחראית של הניצחון האומלל של גונזלס בבוליביה. ממליציה לראות את הסרט:
    ore brand is cris
    שתורגם לעברית: משברים זה אנחנו.
    אפשר לראות חלקים ממנו ביוטיוב.
    ובכל זאת, נראה כנס מאוד מעניין.

  • אזרח.  On מרץ 23, 2009 at 12:09 am

    גרינברג,קרוויל,זילברשטיין,רייכמן,אדלר,מעלים בי תחושת גועל.אם אני רואה אותם,אני עובר לצד השני של המדרכה.לשמוע אותם? את אלה שהיזנו את התהליך הפוליטי? No Way.

    בהמשך לדבריה של בטי.

    טל זילברשטיין מגלה כמה סודות.

  • הני  On מרץ 23, 2009 at 9:07 am

    ואללה בטי, גם אני לוקה בעיוורון, אכן לא שמתי לב לעניין, היות ואני לא מבין המארגנים אלא רק הפנאליסטים, אני יכול לשאול ולא יותר מכך.

    לדידי הדבר העיקרי הוא לשמוע את גרינברג. אני מעריך שזו תהיה הזדמנות חד פעמית לשמוע מישהו עם רקורד כזה.

    אזרח יקר, אוהב או שונא אותו, גועל או לא, איש הוא הקמפיינר המוביל בעולם היום ואני חושב שגם אם היה בא לכאן אדם סמית הייתי שמח לשמוע אותו.

    הני

  • בטי  On מרץ 23, 2009 at 11:37 am

    אפשר להאשים היום את כל מי שפועל במרחב הציבור בהיותו חלק מקן הצרעות. השאלה אם אתה רוצה להיות חלק מהמשחק או לצאת החוצה.
    אני כמי שפעילה בספירה הציבורית מקבלת את כללי המשחק וקובעת קוים אדומים שלעולם לא אחצה, לכן אני מניחה שאני לא עושה כסף כמו טל זילברשטיין…

    הני, תיארתי לעצמי שאתה לא מהמארגנים ובכל זאת כדאי לזרוק מילה.

  • אזרח.  On מרץ 23, 2009 at 4:10 pm

    אבל לא את החבורה המופיעה במפגש .דברים שכתבתי בזכותו של אדם סמית,כאן:

    http://www.notes.co.il/gilad/48417.asp

    תגובה מס' 3 ,אזרח.

  • הני  On מרץ 24, 2009 at 8:38 am

    ראה זכותך לחשוב על אנשים אלו מה שתרצה, אך אני חושב שהם מעצבי דעת הקהל המודרניים אוהב או לא אני חושב שצריך לקיים דיאלוג עימם.

    אני אקשיב ואומר את מה שאני חושב בפאנל, אני חושב שיהיה מעניין

    הני

    נ.ב. אני מזכיר לכל המשתתפים מי שלא יעמוד בכללי הדיון, אם מבחינת עלבונות או שפה, תגובתו תורד מן האתר לאלתר. מותר לעלוב בי ככול העולה על רוחכם, אך לא במשתתפים האחרים, התנהגות כזו תגרור מחיקת תגובה מיידית.

  • מוני יקים אנטיציוני  On מרץ 24, 2009 at 9:28 am

    ואתה גם אוהב להתרפס לאשכנזים שכקולקטיב וכיחידים הם האויב של העם היהודי הספרדומזרחי.
    אתה מציג עצמך כמזרחי מיוסר אך מנתק עצמך מההמונים הספרדומזרחים ומטפח אג'נדה אישית
    של מעין משה קצב מודרני של המאה ה 21.
    זו גישה שלילית ומנחשלת שחובה עלינו לזנב בה עד קצה עולם.
    מעניין מאד למה ומדוע פרענקים שמגיעים לאקדמיה מחליפים עורם והופכים לאשכנזים בגוף של פרענק
    ומאמצים גישות אוניברסליסטיות שהן מסווה לחוסר פעולה סולידרית כלל ספרדומזרחית נגד המדכא הלאומי מעמדי האשכנזוכוזרי.
    מתי יפול לך האסימון ואם בכלל ותבין את עומק השבר הכוזרו מזרחי וסכנותיו הקיומיות לגבי
    מרבית עמנו הספרדומזרחי שטרם הגיע לאקדמיה וטרם רכש דרכון ארופאי או אמריקאי.
    ההשתכשכות שלך עם עסקנים פוליטיים כוזרואשכנזים
    שואפי הנצחת הפערים והגזענויות היא בבחינת בגידה במוטו המרכזי של מאבקנו הלאומי להשתחררות מחיבוק הדוב של אחדות לאומית מזוייפת
    סביב עבר היסטורי משותף מזויף וסביב שנאה ופחד מהערבים שהם למעשה אחינו האמיתיים שהעיזו והמירו דתם לאיסלם ולנצרות ומעולם לא שיעבדו אותנו כפי שמשעבדים אותנו הכוזרואשכנזים.
    אז אין כאן עלבונות ואל תגיד בצפת או בדימונה שכוזרואשכנזים זה עלבון זו למעשה הערה היסטורית המצביעה על מקורם האמיתי של אותם אשכנזים שפלשו למזה'ת לשדוד בטיעוני שקר את המולדת הפלסטינית ולשעבד את אחיך הספרדומזרחים שלסיבלם ומצוקתם אתה מתכחש בצוק העיתים…
    בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם.

  • איתי  On מרץ 24, 2009 at 10:12 am

    sעד מתי כל העניין הזה נמשך?

  • הני  On מרץ 24, 2009 at 2:18 pm

    השעות רשומות בהזמנה מהצהריים ועד לערב…

    הני

  • איתי  On מרץ 26, 2009 at 7:30 pm

    וגם פיספסת.., היה מרתק מקומם ומשעשע.. ומזנון איכותי. 😛

  • מוני יקים אנטיציוני  On מרץ 27, 2009 at 12:28 am

    וזה אומר הכל

  • הני  On מרץ 27, 2009 at 10:57 am

    אך עברתי תאונה, שברתי קרסול ואני ממתין לניתוח ביום א' להשתלת פלטינה ושישה ברגים….

    האמן לי שאין יותר מאוכזב ממני

    הני

  • איתי  On מרץ 27, 2009 at 12:12 pm

    צר לי לשמוע אבל זה סיכון גדול יחסית כשנוסעים על אופנוע (למיטב זכרוני), בכל אופן
    !!רפואה שלמה

  • רפואה שלמה לך, הני  On מרץ 30, 2009 at 10:37 am

    לא תמיד שריון של נציגות נשית בפאנל כזה תורם לניפוץ הסטריאוטיפ. נהפוך הוא. לדוגמא, בטי, הצעת להזמין את מי שעשתה שירות דב למרצ-התנועה החדשה, הסוקרת דליה שיינדלין. http://www.globes.co.il/news/docView.aspx?did=1000401855&fid=2605 . או בשתי מלים: שלושה מנדטים. המלצה על מי שניהלה מחקר כזה היא המלצה בעייתית מאד; היא רק מחזקת סטראוטיפים שוביניסטיים, כי היא מדגימה כיצד נשים לא מסוגלות להצליח בעולם של גברים.

להשאיר תגובה

