החיים המבאסים או החיים אחרי התאונה

ובכן זה שעשיתי תאונה כולם יודעים (לפחות אלו שקוראים את הבלוג שלי וחברים), זה שאני בבית כבר 4 וחצי שבועות כולם יודעים (ראו סוגריים מעלה)  עכשיו אולי הגיע הזמן לשתף באיך הרגשתי ומה אני חושב שקורה סביבנו…בקיצור חזרתו של הבלוג….

 

ובכן, זה מדכא, אתה יוצא יום אחד לדרכך, עושה הכול כשורה והופס, איזה סבא של מישהו לא עוצר בעצור, ואתה חייב לברוח וזה לא יוצא הכי טוב כי באותו היום ירד גשם (אחד מעשרת ימי הגשם של המדינה הזו) והנה החלקה…וזהו שקט. נשבר הקרסול, מרגישים את זה מיד, אין בכלל שאלה, הרגל מתפוצצת ואני חושב לעצמי, אדיוט בגילך (43) מי בכלל רוכב על קטנוע/אופנוע…מה אתה רוצה להיות, ואז הצעקות מסביב מחזירות אותי לעולם שסביבי "אל תזוז" "אל תוריד את הקסדה" ואז אשה אחת שמחליטה לא לצעוק עלי ולא לתת לי הוראות שואלת בקול קצת שבור "אתה בסדר? אתה שומע אותי? אולי אתה רוצה להתקשר למישהו?" ואז אני מבין, אני לבד על הקטנוע, איזה מזל! ואללה מישהו חושב עלי, אם אביבה א אוהדי היו איתי, זה היה נגמר הרבה יותר גרוע, איזה מזל, לא הייתי סולח לעצמי.

 

והרגל מתפוצצת לי, אל תזוז ממשיכים לצעוק לי, ומישהו שעומד מעלי צועק לי איזה מאה פעמים "אל תדאג אני דוקטור…" "גם אני" אני עושה לו, מה לעשות הומור זה אחלה מנגנון הגנה, כן אפילו עכשיו (טמבל אתם חושבים, גם אני לאחר מעשה), אז הוא שואל "גם אתה מאיכילוב?" "לא" אני עונה "אני מהמרכז הבינתחומי…" ואני מרגיש חיוך על פני וגם על שלו, "אז מה הקשר?" הוא שואל ולפני שאני מספיק לענות סתאאאאאאאאם בדיחה, מישהו זורק עלי את המפתחות של הקטנוע ואמור "שמתי אותו בצד…" לא ראיתי מי לא הבנתי מה קרה. סירנה, בלאגן, אמבולנס, הם הגיעו, שני אנשים, דתיים, מנסים לעזור. לא יודע, לא נראה פשוט וחלק כמו בטלויזיה, הכול כואב, אני מרגיש פצצות ביד והרגל פשוט מחרפנת אותי, בא לי התעורר. אבל זהו זה מה יש אני יודע שמשהו נשבר ועכשיו כולם ישגעו אותי לגבי הקטנוע כול העולם ואחותו יגידו לי "אמרנו לך, מי שעולה על אופנוע זה סופו, סטטיסטית זה קורה יותר לכם" לי אומרים סטטיסטית, ולכם, אולי קצת מובהקות מבחן חי…חרא, אני יודע אדיוטים, אבל מה אתם חושבים שאם היה לי יותר כסף לא הייתי קונה לי איזה אוטו ומפאנן? מה אם הייתה תחבורה ציבורית נורמלית לא הייתי מעדיף לשבת בשקט לקרוא עיתון/ספר/להקשי לאי-פוד שלי במקום להתוצץ כמו פסיכי על אופנוע (שמונה שנים בניו יורק רק תחבורה ציבורית…) עכשיו אני חושב על ההלואה בבנק לקנות אוטו, וגם על הדגם… ואי ואי איך שהרגל מתפוצצת לי…

 

השוטרים מגיעים, בלאגן השוטר חושב שאני איזה מטומטם ואני מבקש משהו הוא עונה לי באופן מגעיל ואני מוציא את כל העצבים שלי עליו. בנוסף אשתו של הנהג שלא עצר בעצור יוצאת ומתחילה לצעוק "לא נגענו בו…לא נגענו בו" הראש מתפוצץ לי, לא בא להיות פה…מה אני אומר לילדים? מה אני אומר לאביבה? וואלה היא הגיעה אביבה, זאתי כמו בולדוזר בכול מקום עושה הכול נכון, יותר מידי מושלמת בשבילי…תמיד צודקת, טוב שהיא חברה שלי, אחרת הייתי משתגע מאחת כזאת שעוד הייתה יכולה להיות בצד שממול נגדי…והיא אומרת "תפסיק לדבר, תעלה לאמבולנס וסע לבית חולים אני אטפל בהכול…" ואני חושב מה כבר יגידו הנהג ומה ירשום השוטר, עד שפתאום צעקה מהבניין ליד "לא נכון..אני ראיתי הכול, האוטו יצא והפיל את הרוכב על הקטנוע" אני צועק "בחאיית רדי תני עדות…" והיא באה, לא זוכר איך היא נראית רק זוכר שהיא באה עם פחית רד-בול ביד לתת לי לשתות, נו עוד יש כמה אנשים בסדר כאן לא כולם ח….

 

אני בבית חולים נכנס למיון, ומי עומד מולי…הבוס שלי אוריאל רייכמן והוא אומר "אל תגיד לי שזה מהאופנוע", "אז אני לא אומר" אני עונה "איך זה קרה?" הוא שואל אני שותק "מה?…" הוא צועק, אני עונה "אמרת לא להגיד אני לא אומר…". כן גם בעבודה כולם משגעים אותי עם האופנוע, זה מסוכן הם אומרים, עניתי שהייתי שמח אם היו נותנין לי אוטו בליסינג, לא ענו רק אמרו תיזהר….אחרי תחקור קצר במיון שלחו לצילומים, נשבר הקרסול הלכה השוקית. אביבה ודודי מגיעים, כיף חברים שלי כאן אני לא לבד כמו חצי מהאנשים האחרים במיון, מנוכר וקר אבל עכשיו כבר לא, פתאום חבר שלי מיקי בא, דיברנו בטלפון הוא שמע הכול ולא חזרתי להגיד שהכול בסדר הוא ירד מירושלים לבדוק מה קורה איתי, עם חברים כאלו הכול יהיה בסדר…צוחקים בדרך לאורטופד, הוא אומר נשבר, נקבע אם יצליח לנו טוב אם לא ניתוח…מתאים? כמובן מתאים ומה אני אעשה? אז הנה זה בא בהתחלה נותנים מורפיום ואני עולה לענננים לפני שבכלל מתחילים לדבר על זה פארמין שלא אקיא, ולקינוח לידוקין ישר לתוך הקרסול זה לוחץ ולא נעים. האורטופד בחור צעיר ונחמד אומר, עכשיו תשמע רעש של עצמות אני מחזיר למקום אל תזוז, אני כל כך מרחף שלא אכפת לי כלום…אני שומע רשע לא טבעי בא מהרגל ככככככככככככככ… כזה שאתה יודע שהוא לא טוב אבל לא מרגיש כולם שלוש חריקות כאלו מהרגל שלי והוא אומר זהו עכשיו מגבסים, יאללה חזרה לצילומים…כולם בבית חולים מסתכלים האח הגדול סלברטי…אני לא מתעניין, מצלמים חוזרים למיון והם אומרים ניתוח…מחר…כאן…אביבה אומרת "אין מצב, נביא רופא מומחה" אני מחייך אחלה מורפיום יש כאן. כואב שואלים לא…בנתיים יעל בו יפת ואיציק כהן מגיעים. התאונה קרתה בדך למפגש איתם, משהו מזרחי ועיר לכולנו, תמיד אמרתי שהמאבק המזרחי יהרוג אותי, זה הכי קרוב שהגעתי.

 

זהו אביבה מוציאה אותי, הולכים הביתה…הילד הקטן עידו, לא מתקרב אלי הוא מפחד לא מבין מה קרה לי הגדול נרגע רק נשבר הקרסול, כולם משגעים אותי עכשיו תמכור נכון…אני חסר כל יכולת התנגדות עונה כן כמובן…אל תדאגו, וכבר בלילה חולם על מנהל הבנק רץ אחרי לקבל את ההלואה בחזרה…יום ראשון ניתוח אסותא (בחיים לא הייתי מאושפז ותוך שנה שני ניתוחים בגב ובקרסול, ברוכים הבאים לשנות הארבעים של חיי) ד"ר נוף מומחה לניתוחי קרסוליים…אני מתעוררלוקחים בדיקות של בוקר, חום לחץ דם דופק וכאלו..ואני כמו חדש "סטיב אוסטין" (לילידי שנות השישים והשבעים) אני איש ביוני עם פלטינה חמישה ברגים ובנוסף גבס לחמישה שבועות. באסה אמרתי כבר…עכשיו כולם מתחילים להגיד לי יכול היה להיות יותר גרוע (אני יודע) תמכור תעבור לאוטו די נגמר אתה כבר לא ילד (בחייאת אני כבר לא ילד, לא ידעתי הכאבים האלה בגב כל בוקר זה בטח כאבי גדילה ולא מהדיסק הפרוץ והעצמות הדפוקות שלי)…אבל מה, זה מאהבה, אני יודע…

 

ובנתיים אני רואה את הממשלה הגדולה ביותר אי פעם מוקמת מולי, את אביגדור ליברמן הופך לשר החוץ, את ברק חוזר למשרד הבטחון, המדינה מתפרקת…מלא עניים, מפטרים אנשים כל יום ומוכרים לנו קיצוצים בזמן שהבכירים מרויחים מליונים וקופות הגמל שלנו והפנסיות מתדלדלות…אבל האמת לא בא לי לכתוב על זה, רוב הזמן כואב לי ולא נוח לי ולא בא לי לקבל תגובות ולענות (מצטער) אני פשוט יושב קורא כמה שאפשר עובד קצת על המחשב עד שהרגל מתנפחת לי, ולא נוח לי כבר, ובעיקר נח…עד שנכתוב על התאונה נוציא את זה מהמערכת ואז נחזור….ובכן מוצאי יום העצמאות זה בא…זהו כתבתי על התאונה ונגמר, מעכשיו חוזרים לכושר הרגיל, אני מקווה….

 

שתהיה לכולם שנה טובה, בלי תאונות, שנת אושר בריאות וחיים טובים, מבחינתי אחרי התאונה המחורבנת הזו התחלתי שנה חדשה J

 

לילה טוב לכולם

כואב לי ואני הולך לישון

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • חיים שיבי  On אפריל 30, 2009 at 10:45 am

    מכונית מטופלת היטב יד ראשונה ולא מדוקטור… איחולים להחלמה מהירה.

  • הני  On אפריל 30, 2009 at 12:40 pm

    כל מה שנשאר לי לעשות הוא לבקשך ליצור עימי קשר דרך המייל כי אני מחפש לקנות…

    תןדה על האיחולים
    הני

  • אסתי  On אפריל 30, 2009 at 1:48 pm

    אני מבינה שלמרתון הקרוב לא תגיע…

    ובאמת, שהרגל תחזור במהרה לתפקוד מלא ושהקרסול לא יכאב בזמן חילופי העונות.

  • חנה בית הלחמי  On אפריל 30, 2009 at 2:08 pm

    ועתיד תחבורתי בטוח.

  • הני  On אפריל 30, 2009 at 2:32 pm

    אסתי את המרצון פספסתי כבר, אולי לבא אני אגיע…מי יודע (זה של תל אביב -יפו כמובן)

    ותודה על האיחולים לגבי מעבר העונות לא נראה לי שזה אפשרי, הבנתי שכול אנשי הפלטינות מתאחדים בתקופות אלו 🙂

    חנה, לכולנו!

  • אליענה אלמוג  On אפריל 30, 2009 at 10:01 pm

    מאחלת לך החלמה מהירה ונטולת כאב עד כמה שאפשר.
    ואם לא תמצא אוטו, אני שוקלת למכור את שלי. הוא לא רע בכלל.

  • הני  On מאי 1, 2009 at 12:26 am

    תודה ל האיחולים
    לגבי רכב אנא פרטים למייל שלי…
    בברכה
    הני

  • בטי  On מאי 1, 2009 at 9:53 am

    כפרה, לא ידעתי!
    הללי בחול ואף אחד לא מעדכן אותי.
    תרגיש טוב.

    ואגב, "ליברמן שר החוץ" – זה ההזיות שלך מהמורפיום! לא יכול להיות…
    צחוקים 🙂

  • טל ירון  On מאי 4, 2009 at 3:01 pm
  • שלי  On מאי 5, 2009 at 6:37 pm

    הני היקר
    כל אפריל הייתי במקסיקו
    וכשחזרתי לערמת עבודה במשרד לא יצא לי לקרוא את הבלוג
    לא ברור לי איך חברינו המשותפים לא עדכנו אותי בתאונה
    ורק ששאלתי את יונתן שבוע שעבר להיכן נעלמת הוא סיפר לי
    אבל אתה לא עונה על טלפונים
    אז בריאות ובריאות

    עכשיו יש יותר תמריץ ללחוץ על התגשמות תוכנית התחבורה של קוריטיבה בתל אביב 🙂

כתיבת תגובה

