אדומה שלי, יפהפיה שלי, דאבליסטית שלי!

נו בדרך כלל אני מתאפק ולא כותב על ספורט, אך זה גדול מידי אפילו מכדי שאני אתאפק. זה היה מותח, מלחיץ, מעצבן ובעיקר מלא הנאה וסיפוק. זה הגיע אחרי שכל המדינה עסקה בשאלה מדוע שונאים את הפועל תל אביב? ואני אומר לכם זהו טעם החיים!

אין הרבה דברים שיביאו אותי להתרגשות מסוג זה, אני בד"כ מאופק ולא יוצא מכלי, אך בכדורגל אני מאבד את עצמי נותן לרגשות לקחת אותי למחוזות של הנאה עילאיים, ולעיתים לתהומות נשיה שקשה להתאושש מהם. לאחר עשור בארה"ב למדתי לקחת גם את הספורט בפרופורציה, הבנתי שכלום לא קורה גם אם מפסידים אליפות (במקרה של הפועל תל אביב שרוכים ועוד רמאויות מעורבות בכך).

אך, הנה באה לה העונה הזו והפועל שלי, האדומה שלי תשוקתי, מפיקה כדורגל אומנותי, אנחנו (כן אנחנו — את הכרטיס שלי נתתי לבני והוא ראה את המשחק ואני לא מצטער על כך לרגע) נותנים קונצרט נגד האוסטרים חמישיה. אני לא ראיתי חמישיה בהפועל גם במשחקי אימון, ואז עוד שלישיה בחוץ! מי מאמין, והיריבות, גורנישט, חיפה לא מבקיעה בליגת האלופות, כן יותר קשה שם אבל בלי גול? ובליגה חושך יש שתי קבוצות וזהו.

ואז חיפה מתחילה לגמגם, והפועל עפה לה, גולים כמו מים, הגנה ברזל ותצוגות שלקוחות מאירופה, ואני עומד משתאה. ורק אחד אמר לי בתחילת העונה משהו קסום קורא כאן, נמרוד בוכמן — צדקת!

ואז הכול התנקז לכמה שבועות, מכבי תל אביב לא "פתחה רגליים" לחיפה היא פשוט שחקה את המשחק הרגיל שלה, וגם לא כעסתי לאחר התיקו בדרבי, מותר להם לחגוג גם אם זו שמחת עניים — וכעת ברור כמה ענייה הייתה שמחה זו! העיקר אנחנו, האדומים עשינו את העבודה, בהתחלה הגביע ואז האליפות!!!!!!!!!!!!!!!!!

וכמובן יש את הערכים המוספים:

1. קודם יצאנו תיקו בדרבי ואוהדי מכבי חגוו כאילו מינימום לקחו אליפות (שמחת עניים אמרתי? ואפילו תום חברי כתב "כל אוהדי הפועל שעדיין רוצים דאבל – ניתן לגשת לסניפי מקדונלדס…" והנה עבר לו שבוע מעניין אם הוא מזמין אותי לדאבל??? 🙂

2. לקחנו גביע, אז אמרו זה נחמד כל קבוצה תגמור עם תואר…רגע זה בא…

3. אז סתמנו לכולם את הפה ולקחנו גם את האליפות מי אמר שאין צדק פואטי?

4. ליריב, לגיורא, להראל קראוס  ולכל אותם אוהדי הפועל מהאסכולה הישנה, אין יותר עין הרע וטעמי מנחוס — אנחנו הטובים ביותר לפחות השנה. (הטבלה לא משקרת, הכדור הוא עגול ובלהבלהבלה…)

5. יכול להיות שרבים מהשחקנים ששקלו לעזוב יחשבו שנית היות ושנה הבאה יש ליגת אלופות ואנחנו מדורגים שלא כמו הקבוצות השיראליות האחרות

6. עדיין אנחנו לא מתיימרים לייצג את ישראל….גם לא בליגת האלופות

7. לאיש שדואג לתוכנית המנהלים בתקשורת פוליטית באוניברסיטת תל אביב — כל השנה הוצאתי לך את המיץ עם דיבורים על הדאבל של הפועל — נשאר רק עוד שבוע אחד — באסה!!!! (אבל תמיד יש שנה הבאה)

8. בני יהודה היא הקבוצה השניה של העיר תל אביב — גמר הגביע התצוגה נגד חיפה סגרו את הפינה הזו סופית

9. אלי גוטמן הוא המאמן הכי טוב בישראל. נקודה!

10. והערך המוסף הכי טוב! לחגוג אליפות בטדי עם ואליד בדיר – מכפר קאסם מניף את צלחת האליפות של המדינה!!!! כן המדינה! אח איזה אחלה קיץ מחכה לנו האדומים מתל אביב! יאללה הפועל!

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שולמית  On מאי 15, 2010 at 8:51 pm

    מזל טוב
    אתה מפתיע אותי. לכאורה הפועל מסמלת את האליטות הישנות שכנגדן את מרבה לכתוב.

    אני שמחה בנצחון הקבוצה. קודם כל כי זה בוודאי מעצבן את אוהדי מכבי תל אביב וביתר ירושלים. זה מסוג ההנאות שגרמו לי להצביע ללבני כי העליתי בדימיוני כמה יעצבן נצחונה את ביבי ואת ברק.

    כל טוב
    שולמית

  • hani24  On מאי 15, 2010 at 9:59 pm

    להיפך, הפועל החדשה היא בדיוק האנטי של כל מה שהאליטות החדשות מסמלות — אניט קפיטליזם אנטי מכירת חיסול של כל הנכסים החברתיים — הסוציאליזם החדש בהתגלמותו!

  • שולמית  On מאי 15, 2010 at 11:02 pm

    אני שמחה לשמוע.
    מי הבעלים שלהם?

    כל טוב
    שולמית

  • שולמית  On מאי 15, 2010 at 11:06 pm

    "לחגוג אליפות בטדי עם ואליד בדיר – מכפר קאסם מניף את צלחת האליפות של המדינה!!!! כן המדינה" – יפה

    סוף, סוף, אני קוראת פוסט שלך בהנאה.
    כל טוב
    שולמית

  • איל  On מאי 16, 2010 at 1:42 am

    ברכות!

    ומי הבעלים שלהם זו שאלה מכשילה, שלא לומר מחלישה.

  • hani24  On מאי 16, 2010 at 4:31 am

    שלומית אל תהרסי לי, את חייבת לא לאהוב לפחות משהו אחד…
    הבעלים הם מוני הראל (היבואן של ניו באלאנס לישראל) ואלי טביב (לא ברור מה הוא עושה)
    הני

  • hani24  On מאי 16, 2010 at 4:33 am

    לא איל זו לא שאלה מכשילה ולא מחלישה, הבעלים הם חלק משני בקבוצה (לפחות במקרה של הפועל) רוח האוהדים היא זו שקובעת…

  • איריס ח.  On מאי 16, 2010 at 5:41 am

    ברכות, הני.
    כמובן ששמחתי כבר אתמול בשבילך (טוב, ובשביל עוד דאבליסטית…).
    ואיזה מבסוטים האוהדים…

  • hani24  On מאי 16, 2010 at 6:33 am

    הי איריס! תודה רבה נשמה! מדאבליסטית אחת לשניה (זו של יעקב) ד"ש חמה ומזל טוב לאדומות.
    נשיקות
    הני

  • להב  On מאי 16, 2010 at 7:05 pm

    ברכות על הגביע ועל כל הטיעונים היפים המופיעים בפוסט (בעיקר וואליד באדיר מניף בטדי – זה ריכך את הכאב), מלבד טיעון מספר 4. הטבלה כן משקרת!
    הפועל – 25 ניצחונות
    חיפה – 28 נצחונות ולמעשה 3 נקודות יותר.
    כל השאר זה ספקולציות (פתיחה מכבית, פתיחה אשדודית וכל השטויות האלה)
    מבחינתי זאת אליפות עם כוכבית והיא מתקזזת – אם כבר מקזזים אז עד הסוף – עם אליפות השרוכים השערוריתית ההיא.
    מעכשיו נא להפסיק להתבכיין. יעקב שחר הוא לא שמעון מזרחי של הכדורגל. הוא הבעלים/מנהל הכי טוב בעברית, ערבית ואנגלית בסביבה של קבוצת כדורגל וגם הוא לא יודע לפעמים לקרוא פקס.
    באשר לליגת האלופות. בהצלחה, בהצלחה, בהצלחה! אותי הפועל כן מייצגת ואולי אפילו אבוא לראות כמו שעשיתי נגד המבורג – עם הילדים. אני גם בעד שיפור הדרוג הישראלי באירופה שיאפשר לחיפה לא להיות חייבת לקחת אליפות כל שנה, ויעייף את האדומים.
    עכשיו נראה אתכם בליגה של הגדולים.

  • להב  On מאי 16, 2010 at 9:35 pm

    ועוד משהו על כדורגל, יש אלוהים ובכיינות אדומה.
    בגמר מול בני יהודה הורחק איינוגבה בכרטיס אדום, כששחקני הפועל מתחננים לשופט שיוציא לו צהוב בלבד כדי שישחק בשבת נגד חיפה. האדום יצא, אינוגבה הורחק, ובשבת השוער השני של בני יהודה מנע מחיפה אליפות במו ידיו, רגליו, פניו ואפילו אשכיו. קיבל ציון 10 בעיתונים.
    איך קוראים לנער? קדוש.
    יש קדוש, ויש אלוהים.

  • hani24  On מאי 17, 2010 at 4:30 am

    חהב יא בכיין! די כבר, מה יש לך תפסיק כבר היה לכם ביד ולא הצלחתם…די לבכות יא ירוק אחד תפרגן! הקבוצה הכי טובה הכי מתוקה זכתה באליפות!
    יאללה הפועל.

  • להב  On מאי 17, 2010 at 4:58 am

    הני יקירי,
    איזה אוהד הפועל קלאסי אתה? גם בכיין וגם נשמה, כמו אבוקסיס שעשה מזה קריירה.
    אני לחלוטין מפרגן לכם את הגביע והאמת גם את האליפות, ונכון אנחנו יענו בעטנו בדלי, ובכל זאת:
    "במקום השני בליגה השישית באירופה – מכבי חיפה, עם 3 נקודות יותר מהאלופה"
    רק בישראל.
    תודה שזאת קומבינה שרק מוח ישראלי יכול להמציא.

  • hani24  On מאי 17, 2010 at 6:12 am

    אתה כותב ואני רק שומע אוי-יוי-יוי…די עם הבכי!!!!
    אלופה יש רק אחת! במקרה שלנו דאבליסטית!!!!
    יאללה הפועל !!! אדום עולה !!!!
    חכה אני מוציא חבילת קשיות חדשה, רק בשבילך!!!!

  • להב  On מאי 20, 2010 at 12:16 pm

    אהובי,
    יש לך מנהג לשמוע מה שאתה רוצה לשמוע.
    אם זה היה הפוך ולכם היה 3 (במילים שלוש!)
    נקודות יותר ועדיין לא הייתם אלופים – חבילה
    אחת של קשיות לא היתה מספיקה לך.

  • hani24  On מאי 20, 2010 at 12:18 pm

    אני יודע בגלל זה אני מוציא את כל הקשיות שיש לי! יענקל'ה חתם, זה מה יש! אדומה שלי יפהפיה שלי…
    וממך אני עדיין רק שמוע אוי-יוי-יוי…די כבר רק פרגון זה מה שאני רוצה (ל)שומע 🙂
    בא לך לעבור לקפה היום?

  • להב  On מאי 21, 2010 at 4:55 am

    קפה עם רעל אדום?
    מיץ "פטל" לילדים?
    בחיים לא.
    אצלך רק מיים מהברז שאני מוזג בעצמי.
    יאללה הפועל – ריאל.

  • hani24  On מאי 21, 2010 at 5:02 am

    אין פחד, אם אני מרעיל זה לא בשתיה זה רק באוכל 🙂
    ויקירי אתה אצלי רק מהמקרר ארוזים וסגורים…
    יאללה הפועל!

  • הראל  On מאי 21, 2010 at 7:01 am

    ומכיוון ששורבבתי לרשימתך המהנה בסעיף 4 לעיל,
    אני מזמין גם את עצמי למשתה (ומתי אתה כבר בשכונה?):
    תה ירוק, מיץ תפוזים כתום או פטל אדום, רק לא מנגו-בננה צהוב.
    ושנזכה גם להישגים על הפרקט.
    אומר יותם: "הפועל מ-ל-ח-מ-ה". או אולי "מ-א-ה-ב"?…

  • hani24  On מאי 21, 2010 at 1:50 pm

    הראל יקירי, אין שום בעיה המשתה עלי, אולי מחר…נשיקות ליותם והמשפחה בכלל
    הני

להשאיר תגובה

