כאן ביתי

כמו בשיר גם ילדי מהגרי העבודה נולדו כאן — האם זהו ביתם? נקווה שכן

השיר שייצג את ישראל בתחרות האירוויזויון 1991 היה "כאן", מילות השיר מטה.
אם היינו חיים לפי מילות השיר שייצג אותנו בתחרות הזמר האירופאית אולי ההפגנה לא הייתה מתקיימת כלל, היום וזה אינו המצב מחר הפגנה

העצרת הרשמית למניעת גירוש ולמען הענקת מעמד קבע ל-1,200 ילדי מהגרי עבודה אשר
נולדו, גדלו והתחנכו בישראל

יום ג' 25.5.10
ב-19:30
רחבת מוזיאון תל אביב

מילות השיר הן אלו:

כאן
אורנה ומשה דץ
מילים: עוזי חיטמן
לחן: עוזי חיטמן

כאן ביתי פה אני נולדתי
במישור אשר על שפת הים
כאן החברים איתם גדלתי
ואין לי שום מקום אחר בעולם

כאן ביתי פה אני שיחקתי
בשפלה אשר על גב ההר
כאן מן הבאר שתיתי מים
ושתלתי דשא במדבר.

כאן נולדתי כאן נולדו לי ילדי
כאן בניתי את ביתי בשתי ידי
כאן גם אתה איתי וכאן כל אלף ידידי
ואחרי שנים אלפיים סוף לנדודי.

כאן את כל שירי אני ניגנתי
והלכתי במסע לילי
כאן בנעורי אני הגנתי
על חלקת האלוהים שלי.

כאן נולדתי כאן נולדו לי ילדי
כאן בניתי את ביתי בשתי ידי
כאן גם אתה איתי וכאן כל אלף ידידי
ואחרי שנים אלפיים סוף לנדודי.

כאן את שולחני אני ערכתי
פת של לחם פרח רענן
דלת לשכנים אני פתחתי
ומי שבא נאמר לו "אהלן".

כאן נולדתי כאן נולדו לי ילדי
כאן בניתי את ביתי בשתי ידי
כאן גם אתה איתי וכאן כל אלף ידידי
ואחרי שנים אלפיים סוף לנדודי.

והקליפ רטרו לאללה אך חשוב:

מי יודע אולי נשמע בשורה מכנסת ישראל, עד אז נקווה לראות את כולכם בעצרת.

הני

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אחד  On מאי 24, 2010 at 3:22 pm

    http://web.hevra.haifa.ac.il/~ch-strategy/images/publications/darfur_refugees.pdf

    ממליץ לך לקרוא בעמוד 8 במסמך המפורט (בקישור דלעיל) אודות "מהגרי העבודה" שאתה כה חרד לשלומם.

  • hani24  On מאי 24, 2010 at 3:24 pm

    ואללה תודה, סופר הוא זה שאאמין לו בכול דבר שהוא כותב כולל מדינת תל אביב ועוד….ביקורתיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • hani24  On מאי 24, 2010 at 3:26 pm

    וחוצמזה, שלא מדובר כאן בפליטים…הייתי מציע שתקרא את הפוסט…אנו משיחיפ בעיקר בעובדים שהובאו כאן על ידי המדינה וילידם שנולדו כאן וגדלו כאן.

  • אחד  On מאי 24, 2010 at 3:26 pm

    השיר בכל זאת – משובח.

  • hani24  On מאי 24, 2010 at 3:27 pm

    אכן כן! אחלה שיר…בעיקר ההעמדה על פי שירה….

כתיבת תגובה

