סטודנטים עיוורים או אולי סתם בעלי תודעה כוזבת

בקמםפיין סופר גזעני ואנטישמי יצאו רבבות סטודנטים להפגין נגד החרדים מודעות מסוג זה התגלגלו באינטרנט במשך כמה ימים

כמה נמוך אפשר לרדת....

הקמפיין שמצביע על טימטום הזה ואיבוד העשתונות, נמשך.
זה לא יאומן עד כמה התודעה הכוזבת פשוט אכלה כל חלקה טובה בקרב הסטודנטים הישראליים שאינם רואים את אויביהם האמיתיים, וחבל שכך!
במקום להלין על עוולות רבות אחרות: גניבת המשאבים הלאומיים, החוסר בדיור במחירים נורמליים, מערכת החינוך המתמוטטת, ההשכלה הגבוהה המתפרקת, המשטרה שמגנה על העשירים ומכה בעניים, חוסר הסעד מבתי המשפט, והפוליטיקאים שמרמים אותנו יום וליל…. תוסיפו לכך את דובדבן על הקצפת והוא חיסול מעמד הפועלים בישראל באופן טוטאלי, כמעט, שפר מזלנו עם עליית כח לעובדים….
ועל מה ולמה מלינים הסטודנטים בישראל, על האברכים!!!! אם זו אינה האוילות בהתגלמותה אינני יודע מהי! עורו אחיות ואחים, כשתסיימו ללמוד לא יהיה לאן ללכת, ולא בגלל האברכים….התודעה הכוזבת שלכם כילתה כל חלקה טובה. למדו מאחיכם בצרפת ואולי יש לנו תקווה….בושה וחרפה!

ולסיום, אני מוכן להתערב שמי שמממן את הקמפיין יושב בבתית וחוכך ידיים וסופר קולות בקלפי (ודרך אגב למרות חזותו הוא גזען מלוכלך כמו אבא שלו ). והגיע הזמן שמיהו יגיד שהסטודנטים בישראל הם כבשים מובלים….וחבל, אפשר לייצר אלטרנטיבה חבל שראשי האיגוד בוחרים בדרך כה מעוותתת לייצג את כלל ציבור הסטודנטים הישראלי

קליפ גזעני במיוחד להראות ממה נולדה המחאה של מחר ולאיזה כיוון היא נגררת….

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קרל  On אוקטובר 30, 2010 at 11:21 pm

    יש גם אחרים
    http://ariel.seri-levi.com/?p=215

    • hani24  On אוקטובר 30, 2010 at 11:27 pm

      יפה מאוד הלאווי וזה יהפוך לקולם של הסטודנטים עם כמה תיקונים 🙂 אבל יופי…אני שמח שיש כאלו שעדיין לא איבדו את "זה"….

  • מיכאל מירו  On אוקטובר 30, 2010 at 11:41 pm

    אכן הדוגמא הצרפתית מוכיחה שאסור להתייאש וזה נכון גם למקומותינו. אתה צודק כשאתה פונה אל הסטודנטים לא לראות בחרדים אוייבים, שכן זהו בסיס הסולידריות החברתית. אולי אם הסטודנטים היו מפרגנים לחרדים הם היו מרוויחים אותם בהפגנות להורדת שכר הלימוד. שכן שכהחרדים משוכנעים במאבק הם יכולים לעשות בית ספר לכולנו. ובכלל במקום לבכות למה הם מקבלים צריך להתחיל לעבוד בשיטת המינוף כי בסך הכל כולנו בני אדם ואם לא נהיה תלויים זה בזה נהיה תלויים זה לצד זה.

    • hani24  On אוקטובר 30, 2010 at 11:46 pm

      מיקי ידידי כל מילה בסלע….זה הזמן להזמין את הסטודנטים לעימות בנושא….ביום שישי סבר פלוצקר אמר את הדברים הללו לאחד מנציגי הסטודנטים בשת בית והאחרון רק צעק וצרח במשך 10 דקות דברים ללא תוכלת אולי ניתן למצוא את השפויים מבין הסטודנטים ולקדם כזה מהלך, אני בטוח שרבים וטובים יתגייסו לסייע

  • ירון  On אוקטובר 31, 2010 at 1:01 am

    היי למה אתה חושב שיאיר לפיד גזען?

    • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 1:30 am

      שאלה יפה. זה כמו לשאול מישה שמהלל את בו נאמר ישו ביום במותו אם הוא נוצרי או מחבב את הנצרות.
      אני יודע הוא היה אביו, אך יש בו יותר להתבייש מאשר להיות גאה, ועל כך לא שמעתי כלום. מה עוד שנראה שהוא עומד להמשיך את מורשתו הפוליטית הבלתי נסבלת, הגזענית, הקסנופובית ומלאת הארס והשנאה של האדם המחריד הזה ט**י לפיד….אני מקווה שהיית מאוד ברור בעניין.
      דוגמא לגזענות המכוערת ניתן לראות כאן:

      אם יש משהו יותר אנטישמי מזה אשמח לראותו….

  • אזרח.  On אוקטובר 31, 2010 at 7:58 am

    הני ,מסכים איתך .הסטודנטים גם עוורים,גם מוסתים ע"י ראשי ההתאחדות שלהם המוכרים אותם בנזיד עדשים והחושבים על יום המחר שבו הם יהיו בפוליטיקה,ולכן בגלל התודעה הכוזבת שלהם הסטודנטים נובחים על העץ הלא נכון.

    • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 9:55 am

      תגיד אם זה כל כך ברור איך זה שכמעט 300,000 סטודנטים העילית שבמוחות המדינה הזו לא רואים את מסע האיוולת הזה? זה משהו במים או באוכל שלנו?
      מדהים….

  • יונית  On אוקטובר 31, 2010 at 10:36 am

    הני,
    אולי הם חרגו בטעם הטוב אבל אני לא רוצה את ביבי בתוך הרחם שלי. תראה את זה ואם זה כן נראה לך אנא הפץ בפייסבוק. אני מוחה על כך שביבי רוצה "לעודד" אותי באמצעות ילודה. היה עדיף כבר שהחוק יגיד רק לאברכים ושלא יתרץ שזה עבור כוווולם. אני את אדון כוווולם מכירה וגם הוא מזמן לא מייצג אותי.
    ביבי לסטודנטים: "לכו תזדיינו"
    http://www.youtube.com/user/theworriedcitizen#p/a/u/0/kO-XQCBCO20

    • מיקה  On אוקטובר 31, 2010 at 10:58 am

      הי יונית!
      תודה ששיתפת. אולי נארגן מחר בערב הפגנה של נשים שלא רוצות שהתייחסו אליהם כאל מפעל ייצור מחר בערב? נעמוד לצד כל הגברים ונעביר מסר חזק יותר כך.

      נתראה במקרו?

    • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 11:14 am

      הי יונית,

      אני לא מבין מה את אומרת. את מוחה נגד החרדים כי את לא רוצה את ביבי ברחם שלך? מאיפה זה בא. לא רוצה ילדים אל תביאי! את המאמר על הרחם המגויס קראת?

      יש לי גם אלטרנטיבה, תקימי מפלגת נשים ותלכו על נושאים כאלו, אני נשבע שאני מצביע לכן!
      רק עשו טובה עזבו את הדתיים בשקט, מה לכן כי תלינו עליהם? יש לכן רק להלין על נציגיכם….ועל תודעתכן הכוזבת!

      מיקה! מי שיעמוד מחר בכול מקום ליד אותה הפגנה משוקצת מכתים את עצמו! אולי עדיף להוציא הודעה על הפגנה אחרת, רק של נשים במקום אחר? את יודעת לא צריך לעמוד ליד הגברים אפשר לעמוד המקום אחר שם הם לא נמצאים, זה יהיה הרבה יותר טוב…

      • מיקה  On אוקטובר 31, 2010 at 11:55 am

        הני,
        צר לי אך יונית צודקת. אתה פשוט לא ירדת לסוף דעתה. הבעיה שלה ושלי היא כלל לא עם האברכים. אם תראה את הפרסומת היא איננה נגדם אלא נגד ביבי:

        הוא זה שהרחיב את החוק כך שיכלול את הרחם שלי ושל סטודנטיות אחרות. כשההצעה היתה רק לאברכים החוק היה פחות מביש. הרי מה רוצה ראש הממשלה שלנו? שאני אגיד לחבר (שאין לי) תעשה לי שלישיה? מה דעתך לשלוח את תגובתי זאת ואת הסרטון לרשימות שלך ונשמע מה הציבור חושב? אני חושבת שאתה מבלבל בין שנאת חרדים לשנאת חוסר צדק. אין לי פוביה מחרדים. זה לא אומר שאני לא חרדה לעתידי במדינה הזאת.
        מיקה

        • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 12:02 pm

          מיקה, האמיני לי שירדתי לסוף דעתך אך התנהגותה שלל יונית וגם שלך היא כשל בת יענה, אתן מעדיפות לטמון את הראש בחול וללכת עם כל האספסוף הגזעני (לעמוד לצד הגברים – ציטוט ישיר) והם מה צועקים הקהל הזה? אני לא שמעתי קריאות מוות לרבין אמר אחד, ואחר אמר אני לא ראיתי תמונות של רבין במדי אס. אס.
          ומה אתן תאמרו, אנחנו עמדו ליד ההמון אך לא מחינו נגד האברכים? רוצה למחות נגד הנציגים הנבחרים, אל תעשי זאת ליד אלו שמוחים נגד אברכים. אולי ישנת ולא ראית את כל הקמפפין המכוער הזה, אני מציע שתביטי שוב! הוא לא נגד ביבי חלילה וחס, ממנו הם רוצים משרות וקידום…הקמפיין הוא נגד החרדים, הלכו להפגין בבני ברק ולא ברחביה….

          מיקה, אני לא רוצה לרפות ידיך, נהפוך הוא אני תומך בצעד שלך ושל יונית, אך אני מציע להיות נקיים מההפשעות של הגזענים ולעשות מהלך נפרד נקי ונכון…
          הני

  • מיקה  On אוקטובר 31, 2010 at 12:15 pm

    ההפגנה נערכת מול בית ראש הממשלה וצועדת אל עבר ככר ציון. לטעמי המסר הוא הגיוני – אדוני רה"מ, עליך להחליט האם אתה בוחר לצאת כנגד כל מה שמקובל על הציבור הנאור (שירות המדינה, מילואים, תשלום מיסים, חינוך לסובלנות ולשיוויון) או שאתה בוחר מטעמים אידיולוגיים או קואליציוניים להפנות לנו את הגב. הבחירה בידך.

    נראה לי הני שאתה כה עסוק בלהיות הקול של ישראל השניה עד כי שכחת שישראל השניה מוכנה לתרום למדינה, הם כמוני כמוך. לעומתנו, האברכים אינם ישראל השניה. הם שייכים יותר לממלכת יהודה והיו הופכים בין רגע, אם יכלו, את כל המדינה הזאת למדינת הלכה.

    למרות הכל אני לא נלחמת כרגע בהם ותאמין לי שלא הצבעתי שינוי אלא קדימה. אני נגד ראש הממשלה שלי ואל מול ביתו אעמוד.

    • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 12:20 pm

      מיקה, אין לי שום בעיה אנחנו חמשיך לא להסכים, לדעתי את טומנת ראשך בחול ונותנת לאחרים לא פחות גרועים מראש הממשלה לעשות הון פוליטי על גבך.

      הבעיה אינה החרדים או הסכמים קואליציוניים — צאי והילחמי על זכויותנו בתגליות הגז, והאמיני לי שישהיה מספיק לתת לכל הסטודנטים לימודים חינם, לתת לאברכים וישאר לא מעט לשיםור מערכת החינוך הקורסת שלנו.

      תודעה כוזבת היא מחלה נוראה….וההפגנה הזאת היא אחד מתחלואיה.

  • נינה רמון  On אוקטובר 31, 2010 at 1:49 pm

    לא הבנתי למה להפגין נגד תשלומים לאברכים זו תודעה כוזבת.
    אתה עצמך סותר את עצמך.
    אתה כותב –
    "במקום להלין על עוולות רבות אחרות: גניבת המשאבים הלאומיים…" כלומר – גם עניין התשלום לאברכים הוא עוולה.
    ולמה לא להפגין נגד זה? כן, זה מכעיס, ומקומם.
    זהו סקטור שרק טובתו האישית לנגד עיניו, ומושגים כמו מדינה וטובת המדינה זרים לו במקרה הטוב, ומוקצים במקרה הפחות טוב.
    וכפי שאני רואה זאת – ההפגנה הזו היא גם, ואולי בעיקר, הפגנה נגד הממשלה הזו ש-סליחה על הביטוי-"פותחת רגליים לכל דכפין" רק כדי להישאר בשלטון.

    אני גם תוהה לגבי קביעתך שזו גזענות ואנטישמיות.נראה לי דמגוגי משהו. כי אפשר לומר זאת על כל מי שלא מסכים לדעתך.
    הייתי נזהרת קצת בשימוש במושגים טעונים כאלה, אם כי אני מבינה שהם מהדהדים יפה ועושים את הרעש הרצוי.

    • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 3:32 pm

      נינה, אכן אני סותר את עצמי ואינני מתחכש לכך, להפגין נגד התקצוב לאברכים אינו המטרה זו בסך הכול תודעה כוזבת נגד הגזל האמיתי. אני מצטער טעיתי בניסוח….אני מקווה שזה פותר את הבעיה הזו.

      לא צריך להפגין נגד הקצבה לאברכים — למה לא יוצאים להפגין נגד תקצוב הספורט? הרי ברור לכל ברבי דעת כי יש כאן הסטה של הציבור מהנושא המרכזי…וזוהי תודעה כוזבת.

      ומלבד כך נינה, כל ממשלה משתמשת בהסכמים לשמר את הקואליציה (מעניין שאת משתמשת בביטוי הזה וחברתך נינה קוראת לי שוביניסט…מעניין למה?! ומעניין יותר מה היה קורה אם אני הייתי משתמש בביטוי מסוג זה…או שלא שהרי אני לא אעשה זאת) אם יש לך בעיה עם כך את מוזמנת לנסות ולשנות את השיטה אך לא לבכות או להלין עליה….

      לא, אי אפשר לומר זאת על כל מי לשא מסכים לדעתי, היות ו"החגיגה" היום יש לה פנים מאוד מסוימות אנטישמיות וגזעניות! כמו שהייתי קורא לכל מי שהיה יותא נגד הקצבות למעונות נשים מוכות שוביניסט….מה לעשות יש רק דרך אחת בעיני לראות את העניין ואין אחרת. את מוזמנת להיזהר ממה שאת רוצה אני הייתי נזהר מלהשתמש בביטויים שאת משתמשת על מנת לאפיין את הממלשה שלנו…אז כל אחד יבחר את אזור הסכנה שלו ואני אמשיך לטעון שכל מי שמפגין היום נגד הקצאות לחרדים הוא אנטישמי וגזען….

  • מיקה  On אוקטובר 31, 2010 at 3:11 pm

    תודה נינה. שום תודעה כוזבת. אני מוצאת שאמירה כזאת היא מאד שוביניסטית. לך אין תודעה כוזבת וכל מי שלא מסכים איתך יש לו? נשמע לי קצת כמו לנין. אולי אני ונינה בעלות התודעה ואתה הכוזב?

    • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 3:34 pm

      מדהים אותי שאת מודה ובאותה הנשימה את מכנה אותי שוביניסט, את בטוה שלמדת הבנת הנקרא? אולי תקראי שוב איך התייחסה קודמתך לממשלה הנוכחית באילו מילים….תודעה עאלק….לספרים חזרה…אם זוהי תודעתכן, תודה רבה כזב יש לי מספיק גם בלעדיכן…לכי לך כפי שאמרת ועמדי "לצד הגברים" המודעות באמת יעמדו לפניהם או יחד עימםן ויחתרו לשינוי אמיתי תודעתי ולא מפוברק!

      • מיקה  On אוקטובר 31, 2010 at 3:53 pm

        מה כוזב בזה: ציטוט ממעריב לפני מספר דקות

        "אמש הודיעה התאחדות הסטודנטים כי היא גם בוחנת פנייה לבג"ץ בנושא. יו"ר התאחדות הסטודנטים, איציק שמולי, אמר כי "אנו נאבקים עבור מה שהיה אמור להיות המובן מאליו – שוויון. המאבק הזה אינו נגד האברכים, אלא בעד שוויון ואם תומכים באברך שאינו עובד חובה לתמוך גם בסטודנט בודד שעובד למחייתו ופעיל למען החברה שלו".

        אם זה לא ברור אז הבעיה בהבנת הנקרא איננה הבעיה שלי. נכון, הבחור רוצה ג'וב בעתיד. זה לא אומר שהוא לא צודק.

        • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 3:57 pm

          מיקה, מה שייקח על מנת שתוכלי לשכנע את עצמך שאת צודקת. הייתי מציע לך ולמרעותייך לתת שוב מבט על הקמפיין המכוער הזה ולנסות לומר את זה בפרצוף ישר שזה אינו נגד חרדים….אם תצליחי הרי שעברת את אם כל המבחנים!

          אין לי שום בעיה עם שיוויון כל עוד זה לא בא על חשבון אחרים….וזה לא מה שקרה שם מי יודע אולי הם קראו בבלוג שלי והבינו את הטעות המרה שהם עשו וכעת הם מנסים למזער נזקים 🙂

          • מיקה  On אוקטובר 31, 2010 at 4:19 pm

            אולי אני לא לומדת ב-IDC אבל גם אצלנו במכללה למנהל מלמדים שהעוגה היא אחת ולא ניתן לקחת פרוסה ממנה ושזאת לא תבוא על חשבון האחר. אני מבינה מפוסטים קודמים שלך שאתה בעד חלוקת העוגה לכל בצורה שוויונית. אני בעד. כל עוד כולם תורמים לאפיה כמיטב יכולתם (נכים פחות ועולים פחות וזה לגמרי בסדר מבחינתי). כרגע אני רואה שאני זאת שמשלמת על הקמח ואילו החרדים והטייקונים פורסים לעצמם את הנתחים. למה כאשר אתה זועק שעל שרי אריסון או תשובה לתת יותר זה הגיוני אבל כשאני מבקשת שגם אברך יתן יותר זה דמגוגיה? האם לא מגיע לי נתח שווה בעוגה לאחר שנתתי מעל שנתיים בחיים למדינה (קורס חוויה פלוס שרות)? מה בדיוק נותן האברך שלומד תורה כל חייו? רק עוד אברכים צעירים. מה תרומתו לעוגה? אני לא נגדו. אני בעדי, אבל מה לעשות שעוגה יש רק אחת.
            עוד כמה שנים, כשהרצליה ורמת אביב יהפכו לבית שמש או רחובות של השנה האחרונה, תזכור את משל העוגה ותשאל את עצמך איפה הפרוסה שלך. אני מאבדת את התאבון מיום ליום.
            בתאבון.

            • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 5:01 pm

              מיקה, כעת זה כבר דיון מעניין.
              אינני מבקש לחלק על חשבון תרומה. ומי אמר שאת הסטנדרט את קובעת, למשל למה נכים ועולים בסדר? למה לעולה עשיר כקורח מארה"ב מגיע כמו שמגיע לאתיופי? מי אמר מיקה?

              אני לא יודע מה מלמדים אצלכם וזה לא העניין כעת כמו גם היכן אני מלמד, זהו ויכוח בין שני אנשים נתמקד בכך ולא יותר.

              כמובן שזו דמגוגיה לבקש מכלל ציבור האברכים לתת משהו שהם לא יכולים על פי אמונתם! משרי ותשובה אני לא מבקש לתת יותר, אני מבקש לקחת את שלי, את מה שמגיע לי וזו בדיוק התודעה הכוזבת שלך….

              ואל דאגה הרצליה ורמת אביב לא יהפכו לבית שמש ואם כן אני יכול לחשוב על דברים גרועים יותר. ראי בלי משים השנאה שנשפכת ממלותיך היא תהומית!

              את מאבדת את התאבון משום שאת כסומא בחשיכה, כל מה שצריך לעשות הוא לפקוח את העיניים ולהלחם את המלחמה הנכונה ואז תראי כמו גדולה קבלי תאבון ועוד איזה….

            • קרן  On אוקטובר 31, 2010 at 5:36 pm

              על זה נאמר: מה עניין שמיטה והר סיני?
              מיקה יקרה,
              יש פיסת מידע אחת שכנראה פספסת, במדינת ישראל מקבלים הבטחת הבטחה מאות אלפי אזרחים בכל רגע נתון ולא רק שאינם חרדים אלא שהם מכל לאום החי בארצנו.
              מקבלי הבטחת ההכנסה, לא רק שאינם לומדים תורה לשמה אלא שכל שעליהם לעשות הוא להגיע להתייצבות פעם אחת בשבוע.
              אגב, הבטחת הכנסה ניתנת רק לאברכים אשר מרוויחים יחד עם בת זוגם פחות מ1600 ש"ח ויש להם למעלה משלושה ילדים.
              לעומת זאת הבטחת הכנסה למי שאינו אברך, מקבל גם מי שיש לו ילד אחד או אין לו ילד כלל והתקרה גבוהה מזו של האברך בהתאם להרכב המשפחתי.
              זאת ועוד, גמלת הבטחת הכנסה למי שאינו אברך בהרכב המשפחתי הקטן ביותר מתחילה מסכום של 2100 לעומת האברך שעומד בקריטריונים ואלה מהווים פחות מחמישה אחוזים מכלל ציבור האברכים, יקבל רק 1100 ש"ח.

              ועוד דבר אחרון, אם על עוגה את חושבת, אז דעי לך שאותו אברך שלא יקבל את המילגה, אמנם יאלץ להפסיק ללמוד תורה אך יהיה לנטל גדול הרבה יותר על החברה כי אז יקבל ככל אזרח בישראל שעומד בקריטריונים של הבטחת הכנסה לפחות סכום בסדר גודל של 3,000 ש"ח.

              מה שהני אומר פה ואני מסכימה איתו הוא שכדאי ללמוד קצת לפני שצועקים סיסמאות פופוליסטיות.
              ויש לי עוד הרבה מידע לתרום לך בתחום ככל שתהיה מעוניינת.
              ואגב, מילה אחרונה על העוגה, הציבור החרדי בכללו גם מגדילה את התוצר הלאומי הגולמי בהיותו צרכן משמעותי במדינת ישראל.
              שיהיה לכולנו יום טוב והלוואי שנהיה סובלניים לאחר ולא רק נבקש שיהו סובלניים אלינו.
              קרן

              • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 5:56 pm

                קרן, תירגעי מה את מבלבלת לנו את המוח עם העובדות? הרי זה לא מה שבאמת חשוב בדיון מסוג זה….:-)

  • נינה רמון  On אוקטובר 31, 2010 at 5:28 pm

    הני, נראה לי שאתה משטח את תמונת המצב לנוחיותך. זה, למיטב הבנתי, אחד הכלים של דמגוגיה.
    תקצוב האברכים הוא חלק ממה שאתה מכנה "הגזל האמיתי". כי גזל לתפיסתי כרוך בחוסר שויון. וזה מה שקורה כאן בעצם. אתה מעניק הטבות לקבוצה אחת ושולל אותן מקבוצה אחרת.
    ההפגנות הן נגד אי השוויון הזה, וזהו אי-שוויון שהולך ומעמיק עם השנים.
    לעניין "כל ממשלה משתמשת בהסכמים לשמר קואליציה" – האמנם?
    לא זכור לי שציפי לבני עשתה כל דבר כדי לשמר את הקואליציה. [יותר נכון לומר – את הכסא ואת מנעמי השררה].
    באשר לתגובה של מיקה – אינני אחראית לתגובתם של אחרים, וגם אם היא מצאה את תגובתי כנראית לה, עדיין אלו שתי תגובות שונות. היא איננה חברתי, אינני מכירה אותה, ומן הראוי והיושר היה שלא תכרוך את תגובתי עם תגובתה, וכי תגיב בנפרד.

    ולהערתך כי אני מוזמנת לשנות את השיטה ולא רק לבכות ולהלין עליה – תודה, אני מנסה לשנות את השיטה, כבר כתבתי על כך לא מעט,
    אבל מי שבוכה ומלין עליה זה אתה. לא אני.
    כל מה שעשיתי הוא להגיב לפוסט הזה שלך. התגובות שלך לאלו שלא מסכימים לדעתך – תמוהות.
    "תודעה עלק… לספרים חזרה… אם זוהי תודעתכן" – הלו? האם זה נראה לך שיח רציני? ויותר מכך – האמנם אמירה כזו נראית לך כיבוד דעתו של האחר, כיבוד שהוא הבסיס לכל שיח?

    • hani24  On אוקטובר 31, 2010 at 5:55 pm

      נינה, נתחיל בכך שלא אני כרכתי את תגובתך למיקה היא עשתה זאת ואני הגבתי.

      אני שמח שאת כותבת על כך רבות, וטוב שיש עוד אנשים, סגנון הכתיבה שלי הוא לכולם, מסכימים ולא מסכימים, למרות שהאחרונים הם מעטים יותר, זוהי השפה שעימה אני מרגיש נוח, לא מוצא חן בעיניך, את יכולה לבחור שלא להיות כאן. אני ממש מרגיש ששפתך הכוללת פתיחות מסוגים של אברים כאלו ואחרים הרבה יותר נוחה לבריות, אך לא בעיני….מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק אבנים אעלק….;-)

      הבנתך, מכובדת עלי אך אינה מקובלת עלי, מה שהדתיים עושים הוא חלק מהמשחק הפוליטי הלגיטימי בשלטון נציגים! הם הצביעו עבור אנשים לכנסת והם מספקים להם את התמורה. זה לא בר השוואה לעשירים שקונים!!! את תמיכת הנציגים שנבחרו על ידינו לכנסת. אי השיוויון בישראל מועמק הרבה יותר על ידי 18 משפחות מאשר כמה עשרות אלפי אברכים, וגם לכך יש לי יותר ממקור אחד להציג.

      כמו כן יש יש משהו בדבריך לגבי לבני. אכן, ליבני לא עשתה זאת לפני הבחירות, התחרטה מהר מאוד לאחר הבחירות והבטיחה הרים וגבעות לש"ס ושאר המפלגות הדתיות (אני יודע זכרון סלקטיבי הוא בעיה, אך למרבה הצער אני מכיר את העובדות אז זה לא כל כך עובד הפעם….אם לא ידעת על זה, אז אני מצטער, ואשמח להפנותך לארכיוני העיתונים עם כל הידיעות בדבר מכירת החיסול שגברת ליבני ניסתה לערוך על מנת להגיע לכס ראש הממשלה לאחר שהבינה כי כשלה במשימה זו בבחירות).

      אינני מלין על השיטה, אני מקבל אותה על יתרונותיה ומגרעותיה! אני מלין על גזענות, בורות ושנאת האחר! אני מלין על איוולת ועל עיוורון. זכותך לנסות לשנות, וזכותי לבקר.

  • מוני יקים אנטיציוני  On אוקטובר 31, 2010 at 5:30 pm

    מיקה המתקרבנת

    מרבית חוסר האיזון בחלוקת העוגה נובע מאפלייה לרעה של הערבים והמזרחים שהושארו בסוף התור בכל התחשיבים של חלוקת העוגה וזה מכיוון שהעוגה וחלוקתה בשליטה פוליטית של אשכנזים שדואגים לאשכנזים והחרדים זה כסף קטן לעומת המיליארדים להתנחלויות ומיליארדים להעמקת פערים ולתוכניות "חוקיות" ליצירת המעמד העליון של האדם הלבן כולל יבוא מיליון וחצי פראבוסלבים להלבנה
    דמוגרפית של העם היושב בציון.
    ההתבכיינות של מיקה על החרדים הגוזלים את פת לחמה היא בבחינת
    "הקוזאקית הניגזלת" שהתרגלה למלא את כרסה השמן על חשבון
    "מדינת כל ענייה הצבועה שחור".

  • מוני יקים אנטיציוני  On אוקטובר 31, 2010 at 5:33 pm

    מיקה ורימון חבלה שמרניות מעמדיות אתניות !

    פוחדות עד מוות שמא הני ואחרים יחלקו את העוגה באופן קצת שיוויוני
    דבר שיערער את מעמדן הפריבילגיוזי ….

  • shaultweig  On אוקטובר 31, 2010 at 6:17 pm

    מאת שאול סלע

    השנאה לציבור החרדי ,והזלזול בציבור החרדי מצד מפלגה כמו שינוי שהתרסקה מוכיחה את הצורך ברב תרבותיות כאשר יש לתת גט לרעיון שיש עם יהודי עם ארץ ושפה. הציבור החרדי הוא לא הטייקונים שממנים השקעות אדירות באשראי ואז הסיכון נופל על החוסכים לפנסיה.חייבים להכיר בשונות ,חייבים להכיר בהבדלים בין קבוצות בעלות זיקה לתרבויות שונות.

    המשך בפוסט שכתבתי בבלוג שלי

    http://wp.me/pMLO5-6t

  • Rani  On אוקטובר 31, 2010 at 7:52 pm

    הצגת הדתיים כקבוצת אזרחים שבדרך דימוקראטית בחרה את נציגיהם לכנסת היא רק אחד מהספינים של בעל הבלוג. הטמטום והמוגבלות הפוליטית של המון זה מיוצרים ונשמרים על ידי בעלי עניין והעניין הוא כסף. אין שום דבר דימוקראטי או דומה לו בבחירת נציגי הדתיים לכנסת. כבר מרכס אמר שהדת היא אופיום וגם בארץ מצביעי המפלגות הדתיות פועלים כמסוממים מול ספק הסם. מוני יקים ודומיו נזרקו לפח האשפה של ההיסטוריה על ידי שס. החינוך הדתי של בחורי הישיבות נועד להרבה דברים אחד מהם למנוע שהמזרחיים יראו את האור ויחזירו לכאן הנהגה מזרחית שפויה. גם הכניעות של שס לאשכנזים אינה סבירה לפי כל הגיון. אין ולא יהיה שת"פ בין בוגרי הישיבות, ספרדים והאשכנזים, שלא מתבגרים בעצם לעולם, לבין הכוחות הפרוגרסיביים בישראל. מי שבונה את המערכת החינוכית שבחורי הישיבות הנם השלד שלה מכניס את ישראל למלכודת מוות מכל בחינה. אין שפה משתופת בינך לבינם בשום נושא מטריאליסטי, חברתי כלכלי. ראה את דברי עבדאללה יוסוף על ערבים, גויים, חילוניים, ומערכת המשפט. מתי שמעתם אותו או את אחד מסובביו מדבר על עשרים המשפחות שבועלות את ישראל או על ארגוני עובדים, ועדים וכ"ו. "מורי הדור" [פככככככ ] האשכנזים גרועים ממנו. לא מאלו או מברית עמם תבוא ישועת החברה הישראלית.

  • מוני יקים אנטיציוני  On אוקטובר 31, 2010 at 8:48 pm

    רני הגזמת !!!

    כל קבוצה רשאית באופן דמוקרטי לבחור את נציגיה גם אם יש מי שאינם
    מסכימים עם מטרותיהם ושאיפותיהם.
    אני לא מסכים עם שום מפלגה שהדת היא שמאפיינת את מצעה הפוליטי
    וכך למשל איני מסכים עם החמאס למרות שאני מקבל עלי את דין הבוחר
    הפלסטיני שהחליט באופן דמוקרטי להצביע מסיבות השמורות עימו למען
    מפלגה זו .
    דבריך על "הטימטום והמוגבלות" נגועים בגזענות לפי דעתי מצביעי
    מרץ יותר מטומטמים ומוגבלים ממצביעי ש'ס אבל זו דעתי האישית
    ואינה חלק ממאבק פוליטי בין טיפשים לטיפשים יותר.
    אילו היתה לך התייחסות רצינית לנושא היית בוחן את הרקע הפוליטי
    היסטורי שהביא לסתגרתנות של ש'ס ולאופן בו היא מתרגמת את כוחה
    הפוליטי להישגים מעמדיים כלכליים למען צאן מרעיתה מול ההישגים
    המעמדיים פרוטקציונריים שהושגו ע'י מרץ ושאר מפלגות אשכנז למען
    המיעוט האשכנזי המורם מעם.
    "הכוחות הפרוגרסיביים" אולי אינם נימצאים בש'ס אבל הרבה
    יותר אינם נימצאים בסמול האשכנזי ולא בימין המתנחבלי.
    המפה הפוליטית הישראלית לא משקפת מערכת יחסי כוחות לגיטימית אלא
    מערכת תכתיבים פוליטיים היסטוריים של מיעוט כובש/פולש מארופה
    שהקים מדינת אפרטהייד המיישמת עקרונות שעוצבו למעשה בארופה הנאצית !

  • אזרח.  On אוקטובר 31, 2010 at 9:13 pm

    11 אלף האברכים לא יצילו את שוק העבודה.

    במקום לדון במלגות האברכים יש לעסוק בבעיות המהותיות.

    http://www.themarker.com/ibo/archive/arc_article.jhtml?ElementId=skira20101029_1195902&origin=ibo&layer=hp&layer2=&layer3=

  • מוני יקים אנטיציוני  On אוקטובר 31, 2010 at 9:47 pm

    בקרב החוגים " האקדמאיים "
    שוררת תודעה מחשבתית אטומה לרחשי הציבור וציבור הסטודנטים נימנה
    על מחנה השמרנים הגזענים שרק שואפים לנתח נוסף מהעוגה כי הורגלו
    באביסת נתחים שנימנעים מסקטורים אחרים בחברה.
    דיון בבעיות "מהותיות" עם חוגים אלו הוא בבחינת משימה בילתי כדאית ובילתי אפשרית עדיפה קומונה של מובטלים קשי יום מהפריפריות
    השחורות והמגזר הערבי.
    שקר השמאל האשכנזי במערומיו למרות שיש כמה עסקנים מזרחיים שנאחזים בקרנות המזבח כאופציה בילעדית לקידומם האישי אופציה ניכזבת !!!

  • Rani  On אוקטובר 31, 2010 at 11:17 pm

    כל נסיון לכנות את הצבעת הדתיים כדמוקרטיה הנו בדיחה גסה. הם שמים בקלפי מה שאומרים להם לשים. אין להם כח מידע פוליטי על מה שהולך בארץ. הם מנותקים מידע כתוצאה מפעילות יזומה של מנהיגיהם.

    על הישגים לטובת הבוחרים של ש"ס? מנה חמישה. העובדה היא כי הנה עכשיו עוד גאון מש"ס שסידר לעצמו נדלן עלה לכותרות. שיכון? מקומות עבודה? משכורת מינימום?

    מי לי מה לי החמאס מה זה בכלל נוגע לעניין. בעיית הבעיות ותירוץ של שמאל ימין ואמצע הם הסיפורים הפלשתינים.

    מצביעי מרץ? כמה הם בכלל? מה משקלם הפוליטי? הם לא יותר טפשים הם יותר רעים. בכלל הדימוקרטיה היא שלטון ההדיוטות. זה כל העניין כולו בדימוקרטיה שגם לטפשים מותר. אני מחפש את 15 חברי הכנסת המזרחיים של ש"ס שלא יהיו דתיים שזה אומר אוטומטית כפיפות לרבנים האשכנזיים.

    לדעות הגזעניות הלא תכליתיות הלא מועילות הלא נכונות של יקים שהביאו אותו להיכן שהוא נמצא אין טעם להתייחס. מומחים גדולים ממני לבני אדם אמרו עליו את דבריהם.

    בקומונות של קשי יום מזרחיים יושבים עם כיפה על הראש לומדים תלמוד ושנאת ערבים ומצביעים שס.

    מי דיבר על אקדמאים? מה זה אקדמאים? מי הם מה הם יודעים מה זה בכלל המונח הזה. מה יש לאקדמאי בראש או בחלציים שאין ללא אקדמאי

  • מוני יקים אנטיציוני  On אוקטובר 31, 2010 at 11:52 pm

    רני הגזען המכלילן

    יש לך הוכחות שהדתיים שמים פתק "שאומרים להם לשים" אז תלך
    למשטרה ותגיש תלונה.
    אפשר לחשוב שכאשר הצביעו מפא'י וחרות/מילכוד עשו זאת כתוצאה של
    חשיבה חופשית תוך ראיה של מערכות האינטרסים הקשורות לגורלם.
    כמה הכללות יכול גזען אשכנזי אחד חמום מוח להכניס בתגובה קצרה אחת
    אפשר לחשוב שכל מצביעי מרץ האבודה קדימה וליברמן הם "האדם החושב" ואילו מצביעי ש'ס "יוצאי מערות" ואפשר לחשוב שמושחתים
    יש רק בס'ס ואין בכל שאר המפלגות ובאחוז הרבה יותר גבוה ובחסינות גבוהה יותר כמו חקירת ליברמן שנימשכת 11 שנים ולא
    רואים לה סוף.
    אפשר לחשוב גם שלפרספקטיבה הציונית אשכנזית יש איזה אופק תכליתי
    של עתיד של שלום צודק ושיוויוני כל שהוא אלא אם שמרנות וקיבעונות מעמדית על בסיס אתני היא דבר חיובי כל שהוא.

  • hakarzia  On נובמבר 2, 2010 at 2:27 am

    אנחנו נהנים לתקוף את החרדים כי אותה תודעה כוזבת שהני מדבר עליה גורמת לנו אשכנזים ושתכנזים כאחד לקשור עצמנו עם היאיר לפידים של העולם. אנחנו כלכך רוצים להיות הם. אנחנו רוצים לנצוץ ואנחנו רוצים תלתלים כסופים יפים ואשה מושלמת.
    בעוד שהחרדים (ועוד כמה אוכלוסיות שהם לא אנחנו ולא יאיר לפיד) דואגים למה שבאמת חשוב ודואגים להמשכיות האידיאולוגיה שלהם אנחנו הורסים את הבסיס הערכי שעליו לפחות לכאורה, מתקיימת האידיאולוגיה הליבראלית שבה אולי אנחנו רוצים לחיות.
    כמחנך במעוזות הליברליזם הקפיטליסטי אני רואה איך אנחנו הורסים במו ידינו את העתיד שלנו.
    במקום לצעוק על חלוקת התקציבים ב2010 אנחנו צריכים לדאוג מאוד מחלוקת הקולות בכנסת של 2020. לא בגלל ילודה! לא צריך ללדת שלישייה בשביל ביבי. צריך לחנך את הילדים שלנו כי כמו שהני אומר לילדים שלנו כבר לא אכפת מכלום. על מה הם מוכנים להפגין? על כמה גרושים שמישהו דאג לאוכלוסיה שלו אבל אנחנו שאין לנו נציג כי גם אין לנו תודעה לא דאגנו לעצמנו.
    אם היינו מצליחים להקים מחדש את המעמד והיינו דואגים להקים את כל מה שהצליחו ממשלות העבודה להרוס, את החינוך הפועלי את הייצוג המעמדי ואת התודעה המעמדית (יחד עם הבנק המעמדי שהיום מייצג באחד מתרגילי התודעה הכוזבת המבריקים את האינטרסים של מעמד אחר לגמרי) נוכל להבטיח שהעולם האידיאולוגי שבו אנו נרצה לחיות ימשיך להתקיים תוך מאבק אידיאולוגי מתמשך (אמרתי דיאלקטי) עם אידיאולוגיות לגיטימיות (אם כי שגויות) אחרות המתקיימות סביבנו. בדרך שבה אנו הולכים אנו גוזרים על תפיסת העולם שלנו כלייה.
    אנו מכלים אותה בפאסיביות וביבי ויאיר מכלים אותה באקטיביות.
    הסוף אותו סוף.

להשאיר תגובה

