גזענות בישראל של 2010? לא יכול להיות!

מזה שנים שיש במדינה מוגלה, המוגלה היא השמאל הגזעני! אני יודע, כן כן, המקהלה כבר תתחיל לצרוח: יש לנו אויב משותף, אל תפלג את הכוח הלא כל כך גדול לשנו ממילא, אתה עוכר השמאל, וכמובן הגדולה מכולם, למה אתה מעיר מתים? אל תוציא את השד העדתי מהבקבוק ועוד מיני דימויים מכוערים וגזעניים. שהרי ברור לכולנו כי בקרב הסוציאל דמוקרטים כולם שווים. אז זהו, שלא!

הכול רקוב, והמוסר הכפול חוגג כמו הטהרנות של השמאל. לא אחזור רחוק מידי, לא משום שאז הכול היה יפה, הכול היה רקוב באותה המידה  ואולי יותר, ובנוסף אז אפילו לא ניסו להסתיר את המנגנונים הגזעניים בשמאל, ואף התגאו בהם. אם כן, הסיבה לחזרה ההיסטורית היא למנוע לזות שפתיים מאלו שממתינים לטיעון ההיסטורי, וכמובן להראות איך המנגנונים לא השתנו והמנגינה, הגזענית, נשארה אותה מנגינה.

אז לעבודה (תרתי משמע), ובכן בשנת 2005 זכה אמיר פרץ בראשות מפלגת העבודה, מה לא נעשה על מנת לטרפד את זכייתו, ועם זאת בעזרתם של כמה חברות וחברים צעירים מהפריפריה הוא הצליח לנצח את המנגנון ולזכות בראשות המפלגה. ואז החליט אחד, אוויל משריש (אחד משני אחים), להתראיין לרזי ברקאי, ובראיון מלא כיעור רוע וגזענות הוא אמר את הדברים הבאים: "פרץ גייס פלנגות שהסתננו למפלגה והשתלטו עליה" והאז הגדיל בגזענותו והוסיף: "כמו הגנרל פרנקו, הוא גייס את הפלנגות מצפון אפריקה".

ניחא אם הדברים היו נאמרים על ידי ההוגה שלהם, אך הפחדן, הלוזר, חמק לו בדלת האחורית לברצלונה לא פחות ולא יותר, והותיר את האוויל השני לומר את דבריו בעוד הוא מבטיח דרך מקורבים כי "למפלגה הזאת כבר לא יחזור". ואני אומר ברוך שפטרנו וחבל שאדם כזה מכהן כנשיא המדינה, אך נראה כי תפקיד זה הפך לנחלתם של מיזוגנים (שונאי נשים) מתעללים בנשים וגזענים, מסורת שממשיכה בימים אלו גם כן.

כעת צריך להתמודד עם אלו שיגידו "הם לא מייצגים אותנו", ובכן יש מצב שהאחים פרס לא מייצגים אתכם, אך מפלגת הע(א)בודה היא ביתו הטבעי של השמאל הישראלי, הלא כך?ואז זה קרה, הנס! ברק ביקש סליחה מהמזרחים! האמת זה נשמע יותר כמו "סחה" (מהסרט מרס טורקי – ראו בקליפ דקה 2:45 והלאה) ולא התנצלות כנה. גיבובים רבים נכתבו על אותה "סחה", ובעיקר נכתב כי אותן מילים לא באו באמת להביע סליחה אלא ניסיון לגייס את אותם מזרחים שמאסו בעבודה אחרי הבגידה בם. וזה עבד….אז אמרו "המזרחים הם אידיוטים", מעניין למי מצביעים אותם אשכנזים שנדפקים שוב ושוב על ידי הנציגים שלהם?

אך, לא לקח יותר מידי זמן להוציא את המרצע מהשק, ובאיום הראשוני של מזרחי על ברק חזרה וצפה לה השנאה התהומית הגזענות שיושבת לה כמרה שחורה בקרב השמאל האשכנזי הישראלי נגד המזרחים, ובאמירת שפר נוסח האחים פרס, אמר ברק: "ראוי שעופר עיני ישתחרר משפת השוק".

אומר זאת ריש גלי, אבי עבד כל חייו בשוק, הוא היה מנהל חשבונות בשוק הסיטונאי בתל אביב-יפו, וגם אני על מנת לממן את התואר הראשון שלי (לי לא היה אבא עשיר, או קופת קיבוץ שתממן את הלימודים, או דוד עשיר או כל דבר אחר שישלם עבור לימודי), אז עבדתי בשוק הסיטונאי במשך שנים לממן את התואר. אין אדם בו אני גאה יותר מאבי, איש שהביא משפחה שלמה ועוד רבים אחרים מעיראק לישראל בשנות ה-70 לישראל. אדם שאיבד את כל הונו, הכלכלי והתרבותי, עם עלייתו לארץ ועדיין חושב ש"כאן זה הכי טוב שיש בשבילנו". אדם שגידל שלשה ילדים על גבו ועבודתו, כן מאותו השוק. נכון, אבי לא היה בצבא קבע, לא הוא לא גנרל מעוטר דרגות, הוא איש מהיישוב, הוא מזרחי, עם עברית לא הכי מלוטשת, והוא ואימי הם האנשים הטובים ביותר שאני מכיר. הוא אדם ישר, ניתן לסמוך על המילה שלו, ולא תמצאו אותו מעסיק עובדת זרה ללא רישיונות ושוכח את שמה, או "משיג" כמויות אדירות של כסף על מנת לקנות מספר דירות במגדלים שעולים מיליונים.

ברק, עם כל הליטוש המפוברק, נגינת הפסנתר, והחיילות שלו (לא ניתן שלא להזכיר את הישגו הדגול ביותר הידוע בכינויו: אהוד ברח) הוא תמציתו של הגועל הישראלי, של השמאל שסרח. הוא גזען, הוא משדר שחיתות לא מובנת, התנשאות על גבול הגועל ואין בינו לבין הבוחרים "שלו" דבר. עד שאנו ב"שמאל השפוי" לא נדע להביט לאמת בעיניים, לתקן את מנגנוני הגזענות האפליה והמידור, כולנו נמשיך להתבוסס במי אפסים ללא שום יכולת לנוע או להניע את המדינה הזו למחוזות טובים יותר.

ובשולי הדברים המדינה ממשיכה למחוק את המזרחים מהתרבות והזכרון הקולקטיבי וכעת עם שטרות כסף מתוכננים…ואלו מנגנונים ממוסדים, מעניין מה גיבו לזה?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סתם אדם  On נובמבר 14, 2010 at 11:19 am

    תודה

  • א.ב.  On נובמבר 14, 2010 at 11:23 am

    אני לא מבין מה הקשר לשמאל?
    המערך מעולם לא היה שמאל. המערך הוא ימין! ותמיד היה.

    • hani24  On נובמבר 14, 2010 at 11:41 am

      גם עם זה אני מסכים! נכון, המערך, עבודה מפא"י וכל הגלגולים של השרץ הזה מעולם היו ימין, אך אני כותב בקונטקסט הישראלי…וכאן הם שמאל, עצוב אבל אמת.

  • shaultweig  On נובמבר 14, 2010 at 11:34 am

    בעיתון שלך אשכנזים הצורר הארור משה גרנות אומר בריש גלי שצריך לסתום למזרחים את הפה

    שירי שיטנה של שמואלוף לאשכנזים ב"אפיריון"

    אהוד היקר,

    קראתי ב"אפיריון", גיליון 114 (אביב תש"ע) ארבעה שירים של מתי שמואלוף נוטפי שנאה – איך לא – לאחיו האשכנזים. בשיר "בכפר שלם הרוס ובגירוש יפו" הוא מזכיר חולדה לבנה שבעה הנוגסת בהריסות בתיאבון, והפרשותיה הן התרבות. בשיר "נוסע ברכבת מלאה רוחות" הוא מצהיר על אהבתו לאדמה עיראקית ומביע לעג לחבר המבקש להיטמע בתודעות אשכנזיות. בשיר "הסירו את אלוהי הנכר אשר בתוככם" הוא מטיף לסלק את החיידק ואת הווירוס במערכת.

    איך לא רעדה ידו של מתי שמואלוף להשתמש באותם דימויים ממש שהשתמשו הנאצים נגד היהודים? כתבתי לעורכי "אפיריון" – ארז ביטון ורחל קלהורה – שאני תמה על כך שהם פירסמו שירי שטנה כאלה (2.11.2010), ועד היום (10.11.2010) לא קיבלתי שום תגובה.

    מה דעתך?

    שלך,

    משה גרנות

    אהוד: אני מתפלא עליך. האם לא ידעת עד כה שעלינו, ה"אשכנזים", מותר ל"מזרחיים" לכתוב הכול ולהאשים בכול וגם לעשות מכך קריירה ולקבל סיוע ממשלתי וציבורי? זכור למשל את עלילת-הדם ההזויה של פרשת "ילדי תימן" ה"חטופים", ואת חבר הפושעים של ה"רב" עוזי משולם, שביצעו פעולות טרור בעקבותיו! והאם באיזשהו מקום קראת מעודך שמישהו יצא נגד המוצא התימני, שיש בו אולי משהו ממשיחיות השקר – של החרא שרצח את רבין? אני מעולם לא הייתי "אשכנזי" אלא בן-הארץ מדורי-דורות – עד שהתחילו לחרף ולגדף אותי בכינוי הזה. אבל כשמחרבנים עליי ועליך זו לא גזענות, ואנחנו אמורים לסתום את הפה!

    • hani24  On נובמבר 14, 2010 at 11:44 am

      עוד מעט יחליפו את הזיכרון ויגידו שהמזרחים הם שהפלו את האשכנזים בשנות ה-50, זה יהיה השלב הבא…חכה….

  • אשכנטוזי  On נובמבר 14, 2010 at 11:49 am

    הני,
    מצד אחד אני לא יכול להכחיש שיש גזענות של אשכנזים כלפי מזרחים.
    מצד שני, אי אפשר לשייך כל מילה רעה שאומר אשכנזי על מזרחי לגזענות. העניין הופך למגוחך.

    • hani24  On נובמבר 14, 2010 at 12:02 pm

      בסדר הבנתי, כעת תן לי לעשות אנלוגיה:
      אי אפשר להכחיש כי יש גזענות נגד שחורים בארה"ב אך לא ניתן לשייך כל מעשה לינץ בשחור לגזענות, זה המוטו?
      יש עוד, אי אפשר להגיד שאין אפליה נגד נשים בישראל, אך לא ניתן לשייך כל אמירה סקסיסטית לאפליה זו, יותר טוב?
      רגע, רגע יש לי עוד יש לי עוד, אי אפשר לומר שאין גזענות כלפי ערבים בישראל, אך לא ניתן לשייך כל פגיעה בערבים על ידי כוחות הביטחון של המדינה שלהם!!!! או כל חקיקה גזענית…לגזענות זו…
      להמשיך?
      מגוחך בעיניך עדיין?

  • אשכנטוזי  On נובמבר 14, 2010 at 12:10 pm

    לא הני. לא ניתן לפרש כל פגיעה בערבי ישראלי כגזענות.
    במקרים רבים, לצערי כן.
    לא הני. אי אפשר לפרש כל אמירה סקסיסטית כאפליה.
    במקרים רבים, לצערי כן.
    אבל אי אפשר לטעון על כל דבר שהוא נובע מגזענות.
    זאת סתימת פיות מסוג אחר.
    זכותי להגיד לכל אדם, מבלי להתייחס למוצאו, מה שאני רוצה בלי להיחשד בגזענות.

    • hani24  On נובמבר 14, 2010 at 12:24 pm

      ראה, אני מסכים ואני מוכן לקבל ביקורת, אכן אתה יכול לבקר את מחשבתי או אורחותי מבלי להישמע גזען, אני לחלוטין מקבל. אך במקרה זה אתה עיוור אם אינך רואה את הדימויים וההקבלות, האם זה מקובל עליך? 🙂
      לייחס למזרחי שפת שוק, נגועה בגזענות כפולה כלפי המזרחי וכלפי עובדי השוק, שאזכיר לך את דודו טפוז והצ'חצ'חים?

  • אשכנטוזי  On נובמבר 14, 2010 at 12:36 pm

    אני מקבל חלקית.
    הייתי שמח אם המנהיגים שלי לא היו משתמשים במילים כמו "אהבל", גם אם במקרה זה המלה הזאת מבטאת גם את דעתי.
    ההתבטאויות של פרס בזמנו הגעילו אותי, ונלחמתי (הייתי מאנשי השטח שלו) בפריימריז של אמיר פרץ מולו על מנת שפרץ ייבחר.
    ושוב אני טוען."שפת שוק" או "שפת ביבים" הם ביטויים מקובלים בעברית.
    אתה יכול להיעלב מזה כעובד בשוק לשעבר או כבנו של עובד בשוק. אני מניח שגם בשפות אחרות ישנם ביטויים מקבילים. אין בהם שום התייחסות למוצאו של אדם.
    אי אפשר להפקיע את השפה מידי האשכנזים ברגע שהם מדברים על מזרחי.

  • hani24  On נובמבר 14, 2010 at 1:48 pm

    אנחנו נסכים שלא להסכים עם סיומת דבריך…..זו שפה גזענית וממדרת, ואל תדאג בסופו של יום הכול יחזור לחבורה הזו….

    • אשכנטוזי  On נובמבר 18, 2010 at 7:30 pm

      הני, היום אשתי התווכחה עם נהג מונית.
      נחש באיזה "קללה" הוא השתמש? "אשכנזיה".
      והיא בכלל לא.

      • hani24  On נובמבר 18, 2010 at 9:59 pm

        חבוב, אשתי כזו! וזה בכלל לא פתרון! גזענות הכפוה אינה מקובלת עלי!!! כלל ועיקר לא!
        ואתה יודע מה יפתור את הבעיה, הכרה בגזענות וביעורה מכלל חלקי החברה.

  • מוקי  On נובמבר 14, 2010 at 6:30 pm

    א. עייני קרא לברק "אהבל"
    ב. "אהבל" זו אכן שפת שוק
    ג. בשוק יש גם אשכנזים וגם מזרחיים
    ד. ברק באמת אהבל

    • hani24  On נובמבר 14, 2010 at 7:01 pm

      מוקי, ואללה אתה פילולוג של שווקים?
      אהבל זו מילה בערבית לאדם שהוא קצת סתו בצד האינטלקטואלי, יענו קצת טיפש….זו אינה מילה של שוק, ירקות ופירות הן מילים של שוק….אכן יש כאלו וכאלו, והכי מסכים כי הוא אכן כזה….

      • מוקי  On נובמבר 14, 2010 at 7:45 pm

        א. גם אג"ח ואופציה הן מילים של שוק מהבחינה הזו
        ב. שפת שוק היא ביטוי מקובל לשפה נמוכה
        ג. אפשר להתווכח על אם הביטוי הזה מוצדק או לא. שפה נמוכה קיימת בשוק אבל לא רק בו.
        ד. גם אם הביטוי מוטעה, עדיין מופרז לטעון בגללו לגזענות.

  • עמרם נאווי  On נובמבר 14, 2010 at 6:53 pm

    נכון

  • מוני יקים אנטיציוני  On נובמבר 21, 2010 at 9:09 pm

    גזענות זה לא מילים וקללות
    גזענות זה מדיניות לפי אבחנות גזעניות שמילים וקללות
    מתלווים אליה

    בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם.

  • איתי  On נובמבר 21, 2010 at 9:29 pm

    הני, מה עם התאוריה הזו?

    הנחהA: פרטים בקבוצה מוחלשת נוטים לדבר במשלב נמוך יותר מקבוצות לא מוחלשות בממוצע.
    הנחהB: בשוק מסתובבים לרוב אנשים מקבוצות מוחלשות.
    מש"ל: אנשים בשוק נוטים לדבר במשלב נמוך יותר מרוב המקומות

    אהוד (אקירוב) ברק מכיר את ההנחות התכוון להגיד שעיני מדבר במשלב נמוך.

    נ.ב.
    אני קורא עכשיו את השערות והפרכות של קרל פופר, אחת הנקודות המרכזיות שלו היא (לפי הבנתי) שלכל היפותזה יש בערך אין סוף תצפיות שמתישבות עם התאוריה. ותכפותה של תאוריה נמדדת במניין חוזקן של ניסיונות ההפרכה שהיא צלחה..

    מלבד הניסוי עם המבחנים הזהים עם השם האשכנזי והשם המזרחי לא שמעתי על אף ניסיון הפרכה בנושא מצדך..

    • איתי  On נובמבר 21, 2010 at 10:19 pm

      ועוד משהו, אני זוכר שלפני כמה שנים כתבתי בחיבור בלשון "באסה" במקום "אכזבה" או "תסכול" והמורה הורידה לי נקודה.. אפשר לומר שהיא גזענית, האם ייתכן שאהוד (הפרטת קרקעות) ברק לא ידע שהמילה "אהבל" היא מילה עברית תיקנית והחשיב אותה לסלאנג שפת רחוב(או שוק)?

      • hani24  On נובמבר 22, 2010 at 11:09 am

        אהלן איתי, פופר אחלה קריאה שווה ביותר, לפני שובע סיימתי ללמד אותו בשיעור לתואר שני העוסק בתיאוריות למדע המדינה. עוד דבר שהוא מציין (והרי שנינו יודעים שכל אחד קורא ומצטט מה שנוח לו…), הוא שבעצם כל אחד מביט על העובדות וההנחות שמתאימות לו…למשל חלק רואים בסרט השוטר אזולי גזעני ומשפיל וחלק רואים בו רומנטי וטוב, תלוי את מי שואלים. חסמב"ה הוא ספר נעורים של כמעט כל בני דורי, מלבדי כמובן, למה? כי התימני הוא שולי והעבריינים הם כולם מזרחים, למרות שבסרט המיתולוגי הם מגולמים, לרוב, על ידי אשכנזים….

        מה אתה טוען? שברק "בסך הכול" מבין את החברה מנתח אותה באופן מודע וערך שילוב הנחות, ולא התכוון כלל להעליב או לפגוע במוצאו ה"נחות" של עיני?

        ראה, הרי הדרך הטובה ביותר היא להמליץ על קריאות על מנת לבסס את טענתי וכך אעשה, בתחילה אמליץ על אתר הקשת הדמוקרטית המזרחית ולאחר מכן קדמה, ואז אתרם של מכון אדווה שם אני מעריך תמצע חומרים לרוב בנושא הגזענות והאפליה נגד מזרחים.
        כמו כן, ולשם האיזון האקדמי אני נותן מספר חומרים אקדמיים בעברית ואחר מכן באנגלית:
        • שנהב יהודה. 2006. "אתניות". בתוך: אי/שוויון. אורי רם וניצה ברקוביץ (עורכים). באר-שבע: הוצאת הספרים של אוניברסיטת באר-שבע. עמ' 55-63.
        • קימרלינג ברוך. 2004. מהגרים, מתיישבים, ילידים. תל אביב: עם עובד. פרק שישי עמ' 282-322.
        • ספורטא יצחק. 2007. מבט ביקורתי על כלכלה. בתוך: קשת של דעות: סדר יום מזרחי לחברה בישראל. יוסי יונה, יונית נעמן ודוד מחלב (עורכים). ירושלים: ספרי נובמבר. עמ' 160-166.
        • סמוכה סמי. 1984. "שלש גישות בסוציולוגיה של יחסי עדות בישראל". מגמות. כרך 2-3. עמ' 169-206.
        • סבירסקי שלמה. 1981. לא נחשלים אלא מנוחשלים. חיפה: מחברות למחקר ולביקורת. עמ' 1-11, 57-73.
        • שטרית שלום סמי. 2001. "מלכוד 17: בין חרדיות למזרחיות". בתוך: ש"ס אתגר הישראליות. יואב פלד (עורך). תל-אביב: ידיעות אחרונות. עמ' 21-51.
        • יואב פלד. 2001. "חידה ושמה ש"ס". בתוך: ש"ס אתגר הישראליות. יואב פלד (עורך). תל-אביב: ידיעות אחרונות. עמ' 52-74.0
        • ינון כהן. 1998. "פערים סוציו-אקונומיים בין מזרחים ואשכנזים, 1975-1995". סוציולוגיה ישראלית. כרך א(1). עמ' 115-134.
        • אלה שוחט. 1999 [2001]. "מזרחיים בישראל: הציונות מנקודת מבט של קורבנותיה היהודיים". בתוך: המהפכה המזרחית (קובץ מאמרים). ורשבסקי מיכאל (עורך). ירושלים: המרכז לאינפורמציה אלטרנטיבית. עמ' 11-63. וכן בתוך: זכרונות אסורים – לקראת מחשבה רב-תרבותית. אלה שוחט (עורכת). תל-אביב: בימת קדם לספרות. עמ' 140-205.
        • שנהב יהודה. 2003. היהודים הערבים: לאומיות, דת ואתניות. תל-אביב: עם עובד. עמ' 25-72.
        • וייס יפעת. 2007. ואדי סאליב: הנוכח והנפקד. ירושלים: מכון ון ליר / הקיבוץ המאוחד.
        • Chetrit Sami Shalom. 2000. “Mizrahi Politics in Israel: Between Integration and Alternative”. Journal of Palestinian Studies. 29(4) pp. 51-65.
        • Shenhav Yehouda. 1999. “The Jews of Iraq, Zionist Ideology, and the Property of the Palestinian Refugees of 1948: An Anomaly of National Accounting”. International Journal of Middle East Studies. 31(4) pp. 605-630.
        Suggested Readings:
        • Shohat Ella. 1999. “Sephardim in Israel: Zionism from the Standpoint of Its Jewish Victims”. Social Text. 19-20. pp. 1-35.
        • Dowty Alan. 1998. The Jewish State: A Century Later. Berkeley: University of California Press. Ch. 7.
        • Horowitz Dan and Lissak Moshe. 1989. Troubles in Utopia: The Overburdened Polity of Israel. Albany, NY: State University of New York Press. pp. 32-36 and pp. 64-83.

        וזו רשימה חלקית בלבד, ראה אני יכול להוביל אותך לנהר להכריח אותך לשתות אינני יכול, השאר בידיך……

        • hani24  On נובמבר 22, 2010 at 11:13 am

          נ.ב. ישנה גם כתיבה על השפה ומרכזיותה בהדרה….אם רק הייתי חושב קמעה היית שואל מדוע השפה הרשמית השנייה של דינת ישראל אינה מדוברת או מלומדת בבית ספר….ותג הבושה משיחים בה….אבל כפי שפופר אמר בפארפרזה: הכול בעיני המתבונן, אנו מוצאים מה שנוח לנו לתקף את עמדותינו, בדיוק כמו מישהו שקורא את פופר ומביא חלק מזערי מהנחותיו לתקף את עמדתו שלו 🙂
          למזלי אני מכיר ומלמד את פופר מעל לעשור כבר….:-) עוד מעט אצטרך ללמוד פיסיקת קוונטים על מנת להגן על הנחות הגזעניות בישראל וזה לא יהיה קל…..

  • מוני יקים אנטיציוני  On נובמבר 21, 2010 at 10:15 pm

    איתי האטום

    אנלוגיות סטטיסטיות לא עושות לך כלום ?

  • איתי  On נובמבר 22, 2010 at 12:32 pm

    תודה רבה על התשובה, מפתיע קצת לשמוע שמרקסיסט מבין כלכך בפופר

    אתה יכול לציין איפה אני יכול למצוא קצת מהאגם הזה, בשלב זה של חיי אין לי שום קשר לאוניברסיטה..

    • hani24  On נובמבר 22, 2010 at 2:57 pm

      הי איתי, בשמחה!
      אני מכיר את פופר בבחינת "דע את האויב" – אל תשכח שאני בוגר NYU וזו מחלקה אולטרה פוזיטיביסטית, ואני עדיין מלמד שיטות מחקר ותיאוריות והתרומה של פופר היא משמעותית וחשובה….

      לא הבנתי את החלק השני, האם כוונתך ב"אגם" למכלול החומרים שפנתי אותך אליו? אז אני מציע בית אריאלה והאינטרנט….ואם לא תצלח אז אין ברירה אלא ביקור בספריית האוניברסיטה…..אם אני לא בכיוון אנא הבהר…
      הני

  • מוני יקים אנטיציוני  On נובמבר 22, 2010 at 6:58 pm

    כלום לא יעזור כי דיון עם גזען זה כמו שיחת טלפון לפלנטה אחרת

    כי שני עמים אויבים אנו !!!

  • איתי  On נובמבר 23, 2010 at 12:01 am

    סליחה, בלבלתי "אגם" עם "נהר"..
    ואני חייב להודות שראשי התיבות האלו לא אומרות לי כלום (למרות שלא קשה לנחש מה המשמעות), אני לומד לבד, מספר להפניה לספר.. אבל תודה בכל מקרה, הבנת למה התכוונתי.

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 4, 2010 at 11:31 pm

    מה שבטוח הוא שלהני זובידה נפל האסימון בדבר האשליות שקיננו בו
    לגבי קיומו של שמאל אמיתי שיש מה לדבר איתו.

  • אשר  On אוקטובר 20, 2012 at 3:22 pm

    שלום לך.

    אין לי שום כוונה להיות נחמד איתך רק משום שאתה עירקי ואני לא. כל, אבל כל מה שכתבת הם הבל ורעות רוח. דבר ראשון אני מצפה מאינלקטואל כמוך שהעברית שלו תהיה צחה כשלג. ללא כל כך הרבה שגיאות כתיב. בושה. דבר שני רק,ואני מדגיש רק מפלגת העבודה העמידה בראשה מועמד לראשות הממשלה,עמיר (ולא אמיר) פרץ. ואני מודיע לך שרוב מי שהצביע עבורו היו אשכנזים ואני בתוכם. הבעיה היתה איתך ועם שכמותך. היתה לכם,לכל המזרחים הזדמנות פז לבחור ראש ממשלה מזרחי,אבל לא, אתם ברובכם העדפתם את אדון אולמרט ולא את פרץ. מתוך 19 המנדטים שקיבלה העבודה בראשותו לפחות 15 הם הצבעה של אשכנזים. אלה נתונים בדוקים. מדוע לא הצבעתם לעמיר פרץ בהמוניכם? אבל, לא מספיק שלא הצבעתם עבורו,לעומתי שכן הצבעתי עבורו, יש לך את החוצפה לומר שבגלל האשכנזים הוא לא המשיך לעמוד בראש המפלגה. אתה חצוף וגרוע מכך שקרן וצבוע. סיפוריך על אביך מרשימים ומרגשים אלא שהם לא נחלתו בלבד. אבי היה בדיוק כמוהו. איש ישר דרך,אוהב וסבלני. הבעיה שלך היא….אתה בעצמך. אתה כל הזמן חי על שנאה,במקום ההפך. לנסות ולהתקרב אלה לאלה אתה מרחיק. ויש לי בשורה עבורך: נניח שלא היו אשכנזים בארץ. 0 אשכנזים, הרי גם אתה יודע בדיוק כמוני כמה שנאה יש בין המזרחיים לבין עצמם. אני מכיר רבים רבים,רוב חבריי מזרחיים ואיך נאמר? המרוקאים שונאים אותך העירקי שנאה תהומית. ואתם את הפרסים והפרסים שונאים אתכם והטוניסאים סולדים מהמרוקאים וההפך וכולכם שונאים את התימנים והאתיופים. אז לך תחפש לך "קורבנות" אחרים. אנחנו לא הכתובת שלך. ואתה לא תפגע בהוריי האשכנזים הצדיקים עליהם השלום ולא ביחדיי ה"מערבים" עם פרסים-כורדים, ששונאים פרסין רגילים. לך תמצא מקום אחר לקשקש את קשקושיך. בא ברק ביקש סלילחה- לא טוב. נבחר עמיר פרץ כמועמד לראשות הממשלה- לא טוב לכם…..נשבר הז" מהבול שיט הזה שלך.

    • מוני יקים האנטיציוני  On אוקטובר 20, 2012 at 3:42 pm

      דמוקרטיה עכשיו — אשר הגזען האשכנזי הגלוי כל הכבוד על דיברי החוכמה שתמיד מאשימים את הקורבן בלי להתחשב במנגנונים התודעתיים התיקשורתיים הנימצאים בשליטתו של מיעוט אשכנזי מרעיב תוך התעלמות מ 120 שנות ציונות אשכנזית גזענית אפרטהיידית שעיצבה ובנתה משטר דיכוי מוסלל ומתוכנן כדי להוליך עדרים בימי הבחירות להצבעות נטולות משמעות. וכמו אצל מוסוליני ואצל היטלר אנשים כמוך היו מאשימים את הפרולטרים שהצביעו כעדרים ולא את המיעוט המעמדי לאומי אתני שהשתלט על כל המערכות כדי להגשים את המטרות שעוצבו ופורסמו בסיפרו של קלמן קצנלסון "המהפכה האשכנזית" .
      אני יכול לציין בצער מסויים כי אותם דרכי התנהלות שאיפיינו את האוסטיודים הכוזרואשכנזים בארופה והביאו עליהם שינאת עולם בקרב העמים בקירבם שכנו הם אותם דרכי התנהלות שמאפיינים את דרכם במזה"ת ויוצרים כלפיהם את אותה שנאה אפילו מקרב "אחיהם" המזרחיים לדת המשותפת כביכול.
      הקריאה של חוגים מזרחוספרדיים מסויימים לבדלנות לאומית מהמיעוט האשכנזי היא קריאה מוצדקת הישרדותית ולגיטימית גם מבחינת כללי הדמוקרטיה להגדרה לאומית עצמאית וניפרדת וגם מבחינת האספקטים ההיסטוריים הכרוכים בתביעה זו .
      על העמדתו הזמנית של ארמנד פרץ בראש המפלגה כשמיד לאחר צעד זה למעלה ממחצית המצביעים בראשותו של שמעון פרס אבירוצח פרשו למפלגת האויב האשכנזית "קדימה" ארוע מכונן שאתה משום מה מתעלם ממנו כי משמעותו היא האומרת הכל על גזענותם של מרבית מצביעי האבודה שמוכנים לערוק לשורות האויב רק כדי לא להעמיד בראשם את אחיהם הפרענק אותו המליכו כקבלן קולות.
      לא תמיד אני מסכים עם דעותיו של הני זבדה וגם לא אסכים שימחוק את דיברי השיטנה שלך נגדו כדי שישארו לדיראון עולם להשתלחויות האשכנזיות הטיפוסיות ולהתקפות אישיות קללניות שמרשים לעצמם חלאות הסמול האשכנזי.

Trackbacks

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: