גזענות, צדק אוניברסלי והשריפה בצפון

בכמה פוסטים בבלוג, טוויטים ואמירות עצבניות ונושכניות בפייסבוק שלי נראה לי שהצלחתי להרגיז הרבה אנשים בדבר השריפה בצפון. עברו כמה ימים ויש התהפכות מוחלטת בסיקור התשקורתי, ואני רוצה ללבן כמה דברים….

בכמה פוסטים בבלוג, טוויטים ואמירות עצבניות ונושכניות בפייסבוק שלי נראה לי שהצלחתי להרגיז הרבה אנשים בדבר השריפה בצפון. עברו כמה ימים ויש התהפכות מוחלטת בסיקור ה"תשקורתי", ואני רוצה ללבן כמה דברים….

1. אלי ישי אשם במחדל, אך לא לבד! כפי שחלק מכם יודעים אני מרצה לממשל, ויש לי דוקטורט בתחום, אם משיחים על אחריות מיניסטריאלית או אחריותיות, אני מסכים כי יש כאן חובה על נציגנו לקחת אחריות אישית על תפקודם, או יותר נכון אי תפקודם. כמובן שאינני מסכים עם אלי ישי באמירתו כי כל האחריות נופלת על פקידי האוצר, אך אני חושב שפעולתם היא נגזרת של מדיניות וזו באחריות שר האוצר וראש הממשלה! על כאן, ראשונים בתור ללכת הביתה הם ראש הממשלה ואחריו שר האוצר, כמובן שאלי ישי עומד שם שלישי בתור, ואיתם השר לביטחון פנים, שר ביטחון ועוד כמה שכשלו כישלון חרוץ. רוצים לקרוע את הפקידות באוצר, סרסו אותם, הציפו את משרד האוצר המכתבים, שלחו עצומות לראש הממשלה, והסבירו לו שאינם מוכנים לייבוש המדינה והשרות הציבורי.

 

כשנבקש שכולם ילכו הביתה, ולא זה היוצא דופן, ואינו "בשר מבשרה" של האליטה לא נדון בגזענות

2.  המדיניות המוצהרת של נתניהו היא לקצץ בשרותי המדינה, הוא עשה זאת בכהונתו הראשונה כשר אוצר, המשיך זאת כאשר נבחר לראש הממשלה בקדנציה הראשונה וכעת חזר לאותה מנטרה, מפריטים את סל השירותים הציבוריים, ואת זה בחסות אגף הרוע, אגף התקציבים של משרד האוצר, למה? כי זה נוח, לוקחים ערימה של פקידים בינוניים, שכל מטרתם היא כמה שנים בשרות הציבורי על מנת לצאת לעבודה בשוק הפרטי לו הם יתרמו כל שיוכלו במסגרת שרותם הציבורי על מנת שינחתו למשרה מכניסה ביותר לאחר מכן והכול על חשבוננו (מעניין אם מישהו עשה או עושה מחקר על התפקידים שאנשי האוצר מקבלים לאחר פרישתם מ(אי)השרות הציבורי), אין להם בעיה שהציבור ישנא אותם משום שהם לא נבחרים לתפקידם ומאשימים אותם בכול! זה לא נכון!!! ואסור לתת לזה להימשך, האחראים האמיתיים הם ראש הממשלה שר האוצר והממשלה עצמה, הם אלו שנותנים את העוצמה לקבוצת פקידים אלו, הם אלו שמסכימים לרוקן את התקציב מתוכנו על ידי חוק ההסדרים, והם אלו שמאשרים אותו. אז, אנא, טלו קורה מבין עיניכם, והביטו למציאות בעיניים, אל תאשימו רק את הפקידים האשימו גם את שולחיהם….יש על זה משפט נחמד "לא להרוג את השליח…אלא גם את שולחו…"

3. גזענות! (חלק א') נו אי-אפשר בלי. נשלחו המון עצומות ומחאות וכולן בלי יוצא מן הכלל התמקדו בשר אלי שיש. איפול כמה שנשלחו אלי היו על ידי כמה אנשים שאני מכיר ומוקיר. אומר לפני, בכולנו יש גזענות, גם בי!, חלקנו למדנו להכיר בה ולהשתלט על הרצון שלנו להשתלח בשונים מאיתנו, וחלקנו לא. אמשיך ואומר, אינני חולק עם אלי ישי שום דבר מתפיסת חיינו, אני מתנגד לחינוך דתי תורני, אני מתנגד לגרוש מהגרי עבודה וילדיהם (במחקר האקדמי שלי אני עוסק בתחום ומי שמכיר אותי יודע כמה אני סימפתטי לעניין, ועד כמה אני מחובר לקהילת מהגרי העבודה) אך בעניין זה איננו עוסקים בנושאים אלו, כאן אנו עוסקים בנושא השריפה!

אז מה היה לנו שם שהוא גזעני, כולם החליטו שהיחיד שצריך לפטר הוא אלי ישי, החלה להתגלגל עצומה נגדו, וכמובן כל התשקורת קפצה על המציאה, הוא מתנגד לילדי הזרים ולפליטים, הוא רדה ברב הנאור אמסלם שיצא נגדו, ובכלל החית והעין שלו מרגיזים אותנו.

אז מה? אתם שואלים? וכך שאלה אותי זוגתי, שתחייה, "הני, אם היו מתנפלים על שר פנים אחר האם היית קופץ כך?" ואני עניתי (נשבע לכם) כן! לנסות ולתלות אדם אחד עבור המחדל הזה זוהי טעות וטימטום! מעבר לכך, אמרתי, ואינני מכחיש, כי אם היה שם שר פנים אחר, לא מזרחי ולא חרדי הדברים היו מתגלגלים אחרת!!!! וזוהי גזענות! אף אחד לא היה מנסה להוציא להורג פוליטית מישהו שהוא מהקבוצה הנכונה, ראו מה עתה עושה ביבי על מנת להשתיק את ועדת החקירה הממלכתית, יודעים למה? אף אחד לא שואל למה אלי ישי מבקש ועדת חקירה ממלכתית, כי יש כאן מצב שוועדה כזו פתוחה לציבור תציב עשרות של עמודי תליה בכיכר העיר לאנשים מהקבוצה הנכונה, ואת זה ביבי לא רוצה! ואלי ישי מרגיש שאין לו מה להסתיר, הוא מוכן לכול.

לנסות, לשלוח את אלי ישי לגרדום משום אינכם מסכימים עם מדיניותו בנושא מהגרי עבודה, או התנכלויותיו לח"כ אמסלם, או לעובדה שהוא ישב עם שאר מרעיו הפחדים בשקט כאשר האשכנזים בעמנואל עשו למזרחיות חוקי גזע בבתי הספר זה לא לעניין! רוצים לשלוח אותו הביתה עשו זאת מתוך הנושא ואל תתלו על עצים לא נכונים….ולאלו שאומרים הוא אשם, אני מסכים אך הוא לא היחידי, אם תרצו לשלוח רק אותו לגרדום הרי שאתם יותר מנגועים בגזענות, העובדה שביבי מיטיב להתראיין ויצא בבליץ תקשורתי יחד עם אשתו וכל הצוות שמפחד מוועדת החקירה אינה מנקה אותו מאשמה! זה ששר האוצר נעלם לא אומר שהוא חף מפשע…

4. גזענות! (חלק ב'), הערבים אשמים!!! כמובן, מצאנו את האשמים בעניין, מייד עם תחילת השריפה עלו ברדיו חיפה לשידור עם אחת העובדות שלהן שעברה ליד פארדיס (יישוב ערבי) ודיווחה על גילויי שמחה, הכול לא נכון….תלונה הוגשה מעניין מה יהיה עליה…וכמובן, כולם דיברו על הצתה "ממניע לאומני", מתי יפנימו אנשים כי ערביי ישראל הם חלק מהלאום הם ישראלים!!!! דובר על מספר רב של מוקדים למרות שמומחים אמרו שלא כך, התקשורת והציבור המולך שולל בדרכו שלו! וכמובן "הדובדבן שבקצפת", נמצא האשם בשריפה זה שיטהר את כולם ואת כל התיק נפיל עליו, ילד בן 14 שעישן נרגילה (יענו ערבי), למרות שנעצרו שנים אחרים שבית המשפט החליט לשחרר אותם מחוסר ראיות, נראה שגם נער זה אינו אשם, אך שעיר לעזאזל יש, ואם הוא אשם הכול אחלה! לא אשמים ממשלות ישראל לדורותיהן על הזנחת שרותי הכבאות שידעו על השריפה ולא יכלו להגיב בזמן, לא! הילד אשם! וזו לא טעות, הוא עשה זאת במחשבה תחילה, הוא רצה לשרוף את בתיהם של משפתו וחבריו, ולא מעניין אותו כלום! אם זו אינה גזענות אמרו לי מה?

5. בתוך כל החושך המפחיד הזה, היו כמה נקודות אור, חברה בפייסבוק, כתבה "הכי קל לתקשורת ליפול רק על אלי ישי בזמן שעל סדר היום עיצומי הכבאים נראו כמשהו משעמם להתעסק איתו. זה לא רק אשמתו , די לשלוח לי עצומות נגדו".

שלי יחימוביץ התראיינה ביום א' אצל קרן נויבך ושטחה כמה אלי ישי נלחם עבור הצלת שרותי הכבאות בזמן ששר האוצר וראש הממשלה — דרך פקידי האוצר עשו כל שביכולתם שלא לתת לו את התקציב, ומיד לאחר מכן העבירו מיליארדים לתקציב הביטחון.

דוגמאות נוספות של תגובות היו "על ׳פצצות חברתיות׳ דוגמת התנגדותם להעלאת שכר המינימום לא לקחו אחריות אז על שרפת הכרמל ייקחו?קטן עליהם.. "

ואחרונה "הני אתה צודק ומהסיבות שציינת אלי ישי איננו שווה התייחסות לצערי יש אנשים שקובעים מדיניות – היום – ביבי ושטייניץ (שהוא גם עושה דברו של ביבי) והם לפני הכל ראויים שנראה להם את הדרך החוצה"

אז רמת האמון שלי בקולקטיב מתחזקת קמעה, אך הרוחות הרעות והגזעניות המנשבות בקרבנו מטילות צל כבד מאוד על החברה הישראלית…..

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידו לם  On דצמבר 7, 2010 at 8:11 pm

    בסדר בכיין שכמוך, הרי המטרה שלך זה להאשים את כול התחלואים באליטה האשכנזית, שמענו חרשנו זה לעוס מאוס ולא מעניין ומיותר לציין מקושקש מהתחת.

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 7, 2010 at 8:49 pm

    לא ציפיתי ממך למשהו אינטליגנטי

  • רני  On דצמבר 7, 2010 at 9:29 pm

    זה יותר מורכב ממה שאתה מציג. אלי ישי עלה להיכן שעלה גם בעזרת כרטיס גזעני, אולי צודק ונכון אבל בודאי עדתי סקטוריאלי – גזעני, האשכנזים וכ"ו, זה המשחק שהוא בחר וחוקי משחק שהוא פיתוח וקידם. תשובה מהיכן בא? לייב לבייב מהיכן? שחל מהיכן ובן אליעזר מהיכן. מורכב. ישי תחת עינה של העיתונות הישראלית הפרוצה הציג עצמו ברעש וצילצולים לבוחריו ורבניו כמגן קבוצות מסויימות – זה הוא עשה בכוחות עצמו בעזרת הרב עובדיה בהרבה רעש. למרות שלי יחימוביץ סדר העדיפיות שלו, כפי שפורסמו ברעש וצילצולים על ידו, היה בו יותר משמץ עדתיות סקטוריאליות וכן גם גזענות – בו כרה ויחפרהו וכ"ו. בכל מקרה זה קרה במשמרת שלו, הוא אחראי. הסיבות לרצונו המוכרז בועדת חקירה לא ידועות לי. כללית ביבי בחוש לא רגיל מרגיש שלציבור נמאס מועדות חקירה והוא רוכב על סוס זה. אלי ישי הנו חלק מהותי מעילית, שלטת, אטומה, אכזרית וכוחנית. ראה סיפור השכרת הדירות לערביים. אם מישהו רוצה להציל אותו ממה שמגיע לו בטענה שהספרדים או המזרחיים או היהודים הערביים מופלים לרעה שיציל אבל תיאוריה של צדק חברתי לא ניתן לבנות מהצלה זו.

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 7, 2010 at 10:29 pm

    עוד פעם רני עם הטיה גרפומנית פרו אשכנזית.
    אין ספק שהתנהלותו הפוליטית של הנבל אלי ישי לא היתה לרוחם של
    רבים מעבר לחלוקה הלאומית בין עם ישראל הספרדומזרחי ועם האספסוף
    הכוזרואשכנזי המהווה את המעמד השליט.
    אבל במקרה הזה עניין הבאת הנושא של הגזענות כמתווה התייחסות
    תיקשורתית ופוליטית היה מראשיתו ניסיון של החונטה האשכנזית
    להפיל את התיק על הש'ג אלי ישי דבר שאולי לגיטימי לאור תת הרמה
    של הפוליטיקקה הציונית אבל התקשורת אינה מחוייבת לנהוג לפי
    אינטרסים של פוליטיקקאים ובכל זאת העמידה עצמה באופן קיצוני
    למסע הסתה שהגזענות היתה המוטיב העיקרי שבו.
    רק אז שלף השר מרגי את ההצהרה הקושרת בצדק את מסע ההסתה לעניין
    שיוכו הלאומי של אלי ישי לנושא מוצאו האתני ובכך הפכו את כל
    המחנה המזרחי לשפוטים של אלי ישי שהאשכנזים הפכו לקורבן התורן.

  • רוני פורת  On דצמבר 8, 2010 at 1:40 am

    הני, בהמשך לשיחתנו ולפוסט הנוכחי,
    אין בינינו מחלוקת באשר לגזענות החולשת על ישראל – בין אם כלפי מזרחיים, ערבים, או כל קבוצת מיעוט אחרת. עם זאת, הטיעון המרכזי שלך – מעלים את ישי לגרדום כי הוא מזרחי – עדיין נראה לי מופרך. אלי ישי הוא המועמד הטבעי לגרדום מכיוון שהאחריות המיניסטריאלית בראש ובראשונה נופלת עליו (וכמובן שלאחר מכן גם על רה"מ ושר האוצר, אבל קודם כל על השר הפנים). זו הסיבה המרכזית. אי אפשר לצפות כי כל צמרת השלטון תתפטר, שלא נאמר כל מי שהיה להם יד במחדל, אולם לא ייתכן כי אף אחד, גם לא השר הממונה, ילך הביתה. וכן – אנשים מעשו בישי מסיבות שונות שעליהן אני חושבת שיש בינינו הסכמה, אולם שכנעת אותי שזה לא קשור לעניין.
    ולגבי הגרדום הזה – גם במחדלי עבר (עיין ערך מלחמת לבנון) התקשורת ניהלה קמפיין מתוקשר וקראה להתפטרות של בכירים, אולם הפלא ופלא – הם היו אשכנזים.
    אני בעד לדבר על "השד העדתי", אולם כדאי לשמור את הקלף הזה למצבים בו הוא רלוונטי.

    • hani24  On דצמבר 8, 2010 at 3:14 am

      רוני יש לך זכרון סלקטיבי!!!! במלחמת לבנון השניה כולם קראו לעמיר פרץ להתפטר, ועשו ממנו צחוק בשל המשקפת עם העדשות המכוסות!!! כולם "צחקו" ממנו שאין לו כישורים להיות שר ביטחון, כאילו להיות קצין בצבא מכשיר אותך להיות שר ביטחון….והפלא ופלא, הוא היחיד ש"הודח" מתפקידו!!!! ושוב עולה השאלה מעניין למה???? כי הוא לא היה טוב? אולי כי הפלנגות השתלטו על המפלגה? לא יודע תחשבי לבד….והמדהים הוא שלאחר קריאת דו"ח הוועדה, אני עשיתי זאת קראתי את הדו"ח, נמצא כי הוא היה זה שהוועדה טענה שתפקד כהלכה במהלך המלחמה, וכי קציני הצבא ובכירי משרדו לא שעו לדבריו…מעניין למה? מעניין איזו סיבה תמצאי הפעם….

      מעניין שבמקרה פיינברג, לא הייתה לך בעיה להעלות פסוט על בעיית המגדר שאת כה חרדה לה! למה? אני חלא רואה שום בעיה מגדרית כאן? מה פתאום אם היה גבר? בחייך רוני, יש אחרים שאני צריך להעיר לעשות את אותו התהליך עימך זה יותר מידי מייגע….תחשבי!!!!!!!!!!!! אולי תמצאי הקבלות!

      • סתם אדם  On דצמבר 8, 2010 at 12:04 pm

        אז מה, גם דן חלוץ (פרסי) סולק על רקע עדתי?
        ושני הפרסים האחרים (מופז ו"כבוד אנסי – קצב), גם כל מה שהם עשו ונעשה (או שלא במקרה של מופז) גם זה על רקע עדתי?
        אהוד ברח (השכנטוזי) אכל יותר חרא (לא שלא בצדק) ממה שמופז יאכל אי פעם.

      • נעמי  On דצמבר 8, 2010 at 4:36 pm

        ההקבלה שאתה יוצר כאן איננה משוואה.

        לא הוכחת בכך שהמתקפה על אלי יישי היא גזענית (ולא רק סקטוריאלית ואידאולוגית).

        • hani24  On דצמבר 8, 2010 at 6:41 pm

          נעמי אני לא מכיר את התקן הזה – תקן נעמי אולי? את מוזמנת לקחת מה שתרצי את שלי אמרתי…

          • נעמי  On דצמבר 8, 2010 at 7:58 pm

            לא ברור לי על איזה תקן אתה מדבר.

            בכך שכתבת על עמיר פרץ (מקרה שאכן להבנתי הכיל מתקפות גזעניות, שלא היוו את הרקע היחיד לכך שפרץ לא שרד בתפקידו כשר אוצר) לא הוכחת שום דבר על כך שהמתקפה על אלי ישי היא גזענית.

            הקשר לא ישיר, לא מובן ולא מוכח. טענה לוגית פשוטה.

            אם אי פעם מתחשק לך להפסיק להתייחס לכל מה שאני כותבת באד הומינם, אתה מוזמן להביא טיעונים שנוגעים לעניין.

            • נעמי  On דצמבר 8, 2010 at 8:00 pm

              תיקון: לא שר אוצר, שר הביטחון.

              • hani24  On דצמבר 8, 2010 at 10:19 pm

                ואו נעמי, אד הומינום…קשה!
                לענינינו, כל התשקורת קמה על אדם אחד בלבד לאחר השריפה, אלי ישי! כל העצומות קראו לו, ולו בלבד להתפטר, ולא לאף אחד אחר!!! וזאת למרות שהיה ברור כי יש עוד אשמים, ולדידי זה מספיק על מנת לקבוע כי זו גזענות צרופה…

                הדיון ביני לבין רוני מוכיח את טענתי ללא כחל וסרק בעיקר במקרה של המגדר. זכותך לא לקבל את הטיעון שלי, ואין לי בעיה עם זה, רק האמירה שלך לגבי הוכחה היא די ריקה….הטענה שלך אינה לוגית אלא לעומתית…לדידי הוכחתי ולדידיך לא, את תמשיכי לחיות האמונתך ובמקומך ואני בשלי…

  • עמית  On דצמבר 8, 2010 at 12:28 pm

    מסכים איתך הני.
    יש צדק פואטי בעובדה שגזענות מופנה כלפי אלי ישי, אבל הצטרפות לעליהום הזה מעידה על המצטרפים שהם וישי חולים בגזענות.

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 8, 2010 at 1:06 pm

    הגזענות האשכנזית היא ארוע מכונן בכל הפעילויות הפוליטיות
    באופן ישיר או בעקיפין.
    כל התקפה על פוליטיקקאי מזרחי הופכת בדיעבד להוצאת שד עדתי אשכנזי
    מהמאורה בה הוא מסתתר זו עובדה שלא ניתן להתעלם ממנה גם אם נבלים
    כמו אלי ישי ומופז ומשת'פים אחרים הם שהופכים לרגע להיות קורבנות
    הגזענות האשכנזית ולאורה גורפים תמיכה מצד אלו שאחרת לא היו
    מתייחסים אליהם בחיוב.
    בעיקר הדבר מתבטא ביחס הגזעני של כלי התקשורת למינהם שהפכו עצמם
    מדעת לשופרות הגזענות האשכנזי…כי שני עמים אויבים אנו !!!

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 8, 2010 at 9:09 pm

    הכחשת גזענות כמוה כהכחשת שואה אם לא הבנתם.
    הסיכוי שאשכנזים יבינו גובל באפס מוחלט אחרי 120 שנות הלעטה
    בתורת הגזע האשכנזוציונית !

    כי שני עמים אויבים אנו

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 8, 2010 at 9:12 pm

    מתי הני זובידה יבין שכאשר הוא מתדיים עם רוני פורת סתם אדם
    ונעמי הוא מקיים דיון בין חרשים גזענים מובנים לאדם תמים שמחפש
    לגיטמציה כל שהיא מאויביו .

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 8, 2010 at 9:13 pm

    צ'ל להיות מתדיין

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 8, 2010 at 9:14 pm

    גזענים לא יבינו לעולם שגזענות לא צריך להוכיח לאיש
    זו חובתו של כל אדם להבחין בגזענות ולא לחכות שיוכיחו לו !!!

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 8, 2010 at 11:34 pm

    נעמי הצלחת בקלות להוכיח שאת גזענית אשכנזיה מן השורה
    אילו היית גרמניה היית מצטרפת בחדוה למכחישי השואה.

    בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם.

  • hani24  On דצמבר 9, 2010 at 9:29 am

    נעמי אני ממשיך את השרשור כאן היות ואין יותר אפשרות להוסיף תחת המקורית.

    אני רוצה להגיד תודה, פעמיים! אחד על הבריאות, והשני על הקישורים, כל מה שאת עושה הוא מחזקת את טענתי….כל הקישורים שהבאת הם מיום שני והלאה!!! וזו בדיוק הייתה טענתיף לאחר שמיום חמישי ועד ראשון כולם צלבו רק את אלי ישי השינוי הגיע לאחר שכולם הבינו את הגזענות הטמונה בהאשמתו הבלעדית על העניין ואז הכול התפוצץ וריקושטים עפו לכל הכיוונים.

    כל הטענות שלך אינן מתייחסות לדבר מרכזי אחד קו הזמן שציינתי, אך כפי שאמרתי תראה לעיוור את הדרך וגם אז הוא יטען שהוא במקום הלא נכון. במילים אחרות מה שעוזר לך לעבור את הלילה ולטעון שאת איך חלק מאליטה גזענית….

    • נעמי  On דצמבר 9, 2010 at 12:04 pm

      אה התכוונת יום חמישי ולא יום שני. נכון נכון. וואלה, בזה גם הצלחת להוכיח בצורה מוחלטת שהיו מרכיבים גזעניים בגל הביקורת על אלי ישי.

      טוב, אתה בעל הבלוג ואם אתה רוצה להגיע לשיאים חדשים בהנמכת הדיון, אפילו בודהה בעזרה מאלוהים ישוע ואללה לא יוכל לחלץ אותך מהבור שהתחפרת אליו.

      טוב אז אני "אליטה", ושוש צודקת, אין לאישה ממוצא יהודי אירופי מה לדבר איתך בכלל. יותר יעיל וחסכוני ללכת לשכנע דובים בקוטב להתגייר ולתמוך ברפובליקאים בבחירות המוניציפליות.

      • hani24  On דצמבר 9, 2010 at 1:10 pm

        לא נעמי, את צודקת אשכנזיה אליטיסטית, את תלמדי אותי להסתכל על האור כי את יותר משכילה והטיעונים שלך מבריקים וגם כשכולם נסתרים זה לא משנה לך העובדות הן משניות לטיעונך…והעיקר שיש לך את מה שאת צצריכה ואת ממשיכה בחירוף נפש להגן על האליטה שאת בשר מבשרה….מעניין למה…

        ולעניין אשה אירופאית תתפלאי יש אחת שדווקא מדברת איתי המון, קצת יותר אינטלגנטית ממך ובעלת ראיה רחבה הרבה יותר….והשיא בהנמכת הדיון הוא התגובות המגוכחות שלך כולל ההפניות שלך המוכיחות בדיוק את אשר אמרתי….אבל הרי ברור לכולנו כי אינך מנסה לדון אלא להטיף ואני הרי לא מצנזר אז בברכת הנאה מוחלטת….

        הני
        נ.ב. אם את נוסעת לקוטב קחי עימך כמה ממריעך אני בטוח שיהיה יותר קל לנשום פה לכמה כמוני….

  • דוד  On מאי 11, 2012 at 1:48 pm

    האמת היא שעל האירוע הזה אלי ישי היה צריך להתפטר ואיך זה שהם השאירו אותו זה מעניין.
    בקיצור אחי אהבתי את הבלוג ואת הכתבה

Trackbacks

  • […] למאמר המלא נערך על ידי מערכת עבודה שחורה תגיות: אלי-ישי, אסון-הכרמל, בנימין-נתניהו, גזענות, הני-זובידה, הפרטה, יובל שטייניץ, ייבוש-תקציבי, ישראל-מיובשת, שירותי-כבאות בנימין נתניהו, התפטר בעקבות האסון בכרמלישראל מיובשת – "הקוסם" נתניהו הוא האשם ישראל מיובשת, וזה משחק באשהדלפות, משטרה וכיבוי שריפותכבאים: "יובל שטייניץ אחראי למחדל השריפה בכרמל"בנימין נתניהו, פטר את השר אלי ישיאם בנימין נתניהו היה רק מכבה שריפות… תנאי העסקה של עורכי דין – צריך פשוט לקיים את החוקבעיית העובדים הזרים – מי אשם ולמה?בנימין נתניהו ושרי הממשלה – חידלו מהרפורמה בחוק התכנון והבנייה […]

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: