בקשה דחופה לעזרה!

מהמרכז לקידום פליטים אפריקאים (ARDC) פנה אלי בזו הלשון: "‫החורף הזה מאות פליטים ומבקשי מקלט יאלצו לישון ברחוב ובגינות ציבוריות. להם אין בתים חמים לחזור אליהם, חברים ומשפחה לפנות אליהם או מקלטים לישון בהם. אם יש לך שמיכות, שקי שינה, מעילים, סוודרים או בגדים חמים שאת\ה יכול\ה לתרום ניתן להביאם לARDC שברחוב גולומב 52 תל-אביב או ליצור קשר עם ניק במייל nic@ardc-israel.org.

אלו הם אנשים שלא "מתפנים מרצונם" והם זקוקים לכל סוג של עזרה, אז אנא מכם אם יש לכם האפשרות כל תרומה מתקבלת בברכה
תודה רבה על העזרה
חורף חם

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אמיר  On דצמבר 18, 2010 at 9:38 pm

    רגע הני
    אתה יושב באקדמיה ואני מניח שגם מרויח טוב וגר במקום טוב.
    הפליטים נמצאים בשכונות החלשות של הדינה והתושבים החלשים סובלים מנוכחותם.
    אם הם ידברו משהו נגד אז תאשים אותם בגזענות.
    קח אחד כזה ותארח אצלך בבית-תן דוגמא אישית.

    • hani24  On דצמבר 19, 2010 at 12:59 pm

      אמיר, שאלה, האם אירוח של אחד יפתור את הבעיה? אתה יודע ה אירוח של שניים? אתה יודע מה אירוח של חמישים? תפסיק אותי כשאני מגיע….
      התגובה פשוט אידיוטית…הייתי מצפה שתחשוב לפני שאתה כותב, אבל כבר אמרו לי שאני מצפה ליותר מידי מאנשים…
      וכן, אני עובד באקדמיה, וכן אני מרוויח טוב, וכן אני גר בדירה נחמדה…ולא אני לא חושב שתושבי הדרום שמלינים הם גזענים הם פשוט סובלים מאותו ממסד שזורק את כול המוחלשים לאותה פינה לריב על אותם משאבים מצומצמים – לא קיימים —

      אז במקום להיות אידיוט (כך יוצא מדבריך) בוא עם פתרון לבעיה….ולמי שמכיר אותי ומחייך בטח חושב על משהו שאינני כותב כאן 😉

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 19, 2010 at 1:16 am

    אמיר הצבוע

    כמה סודנים כבר מתארחים אצלך בבית או בבית של נתניהו
    קל להתגלח על הזקן של אחרים.
    צריך להתנהג לסודנים לפחות כמו שמתנהגים לפולשים האוקראינים
    והמולדבים שמשפרים את הדמוגרפיה של האדם הלבן העליון.

    גבר סודני לכל רווקה אשכנזיה ואז תהיה אינטגרציה נהדרת !

  • רונן  On דצמבר 19, 2010 at 3:39 pm

    אני למשל לא מכיר אותך ואת מוני.
    אני חושב שהפתרון הוא בצד אחד חסימת הגבול ע"י גדרות\מוקשים ומצד שני מתן סכום כספי לכל פליט והטסתו מכאן חזרה.
    בטח לא אכפת לך שכספי המיסים שאמורים לתמוך במסכנים הישראלים זורמים לפליטים.
    אם היו זורקים את הפליטים ליד הבית שלך גם אז היית מסייע להם או רק כשהם רחוקים ?
    לפני כשנה ראיתי ראיון עם ילדה סודנית שסיפרה שמתיחסים אליה פה יפה ויש פה תנאים טובים-את אותם דברים היא כתבה לחברה שלה בסודן דרך המייל.זוהי תמצית הבעיה:טפל בהם יפה ויבואו עוד ועוד.
    ובאמת אתה יכול לתת דוגמא אישית ולשקם פליט אחד על חשבונך.

  • hani24  On דצמבר 19, 2010 at 8:01 pm

    הי רונן, אני לא מבין, אתהרוצה למקש "גבול" עם מדינה ידידותית? אתה שתוי? שיכור? או סתם לא רציני? תחליט….נ.ב. בכול העולם אין מוקשים עושים הכול להסירם…

    שאלה שניה, מה זה המתן כסף הזה? אם אתה יודע שאתה שולח מישהו למותו, עם כסף ביד, זה מוסרי? ככה עושים?

    והנשוקה הרצינית מכול, יש לחסום את הגבולות באמצעים "נורמליים" אם יש כזה דבר ולנסות לפתור את הנושאים הלוחצים כאן פנימה מבלי לתת לעוד זרים להגיע, עם זה אני מסכים….

  • אמיר  On דצמבר 19, 2010 at 11:15 pm

    המיקוש הוא הבעיה???
    אז בסדר-שיהיו דגרות תיל עם מכשולים כמו גדר ההפרדה.
    אם תבקר באפריקה אז תראה שבכל מדינה יש בעיה.
    לשלוח מישהו למותו זו אמירה שקרית כי הרבה אנשים חוזרים לדרום סודאן וגם האו"ם הסכים להחזרה של 150 סודאנים.
    מי ברח מסודאן למצריים הוא פליט וברגע שהוא עבר הלאה אז הוא מהגר עבודה ואם תעזור לו להקלט פה אז יבואו גם החברים שלו.
    יתכן שהשמאל מבין שהסיכוי שלו לחזור לשלטון נמוך בשנים הקרובות והפליטים הם כליניגוח שלו בממשלה.

    • hani24  On דצמבר 20, 2010 at 11:56 am

      לא אמיר, צורת החשיבה שלך היא הבעיה, לםפחות בעיני, המיקוש הוא רק המשל לבעייתיות…..יתכן שמה שאתה אומר הוא נכון, ויתכן שאני רק הומני, כי אני זוכר שלא מזמן התייחסו אלינו כמו "זבל" אנושי באירופה, ולא בא לי לעשות מה ששנוא עלי לאחרים….הכול יכול להיות!
      הני

  • מוני יקים אנטיציוני  On דצמבר 20, 2010 at 12:45 pm

    רונן הלא מכיר

    יש לך פתרון ייחודי לפליטים סודנים למה ???
    משום שהם שחורים טפריקנים ולא לבנים קוזאקים מרוסיה
    אם כבר צריך ליישם את הפתרונות הסופיים שלך באופן שיוויוני
    כלפי כל המסתננים שאינם בני המרחב הים תיכוני ולא רק כלפי
    שחורים שחלילה יפגעו בדמוגרפיה של האדם הלבן העליון.
    למה שכספי המיסים שלנו יממנו סלי קליטה לזייפני זהות ועבר
    מאוקראינה ומולדביה ולא מסודן .

    יבוטל חוק השבות הגזעני ויוחלף בחוק הגירה אוניברסלי !!!!!!

להשאיר תגובה

