גזענות? באמת? ישראל 2011? לא יכול להיות….פנתר שחור מודרני…

ישראל 2011, עברה שנה וכלום לא השתנה….בפראפרזה על השיר של הגשש החיוור: "הימים חולפים שנה גוועת ורק המנגינה נשארת…" אז עם מה נתחיל בפרויקט העל של הבלוג שמשנה את השנה, אך התמה נשארת זהה לצערי…

ישנו בחור מדליק, קצת גדול פיזית ונשמה טובה, שמו הוא אורן עקיבא. אורן הוא בחור נחמד, נראה טוב, ממוצא מרוקאי, והוא עכואי, יש לו כינוי מדליק "הפנתר השחור", הבחור שר ראפ חברתי על נושאים מציקים, והוא גם לא מתבייש, בניגוד לאחרים הוא נשאר אמיתי לעצמו ולתרבותו וגם נמאס לו מהגזענות והאפליה בישראל אז הוא עשה מעשה כפול! הוא הסכים להתראיין לתוכניתו של רינו צרור בערוץ  10 להלן הראיון:

בראיון הוא אומר דברים קשים, והפעם הוא מגובה במצלמות הערוץ ואין שאלה כלל לגבי מה שקרה. כל אדם אחר היה מפסיק בשלב זה, אך הפנתר השחור החליט שלא, הוא עושה עוד מעשה והוא תבע את המועדון המפלה. עם הגיעו למשפט בבית משפט השלום בחיפה הוא "קיבל" את השופט יואב פרידמן. אותו פרידמן, עוד אחד בשורת שופטים גזענים, החליט שהחוק עליו הוא אמון אינו אלא המלצה, הוא החליט לשפוט את המקרה לפי חוק אחר "חוק פרידמן" ובניגוד לכל העדויות והתמונות של מצלמות ערוץ 10 שלא הותירו ספק באשר למקרה,  קבע שלא היתה אפליה. הגדיל פרידמן והוסיף, ועל שום כך קיבל את הכינוי "גזען", מספר הערות אידיוטיות כמו "למה אתה מגיע למועדון שלא רוצה אותך?" ועוד הערות מטומטמות וגזעניות כהנה וכהנה. מעניין מה היו אומרים אם היה מועדון שלא מכניס יהודים באירופה ואיזה שופט היה אומר להיהודים "למה אתם מגיעים למועדון שלא רוצה אותכם?" האם אין גבול לגזענות והטמטום? מה ההיסטוריה כל כך רחוקה?

על מנת לתת לכם את היכולת לשפוט לבד בדבר אווילותו של השופט פרידמן, הנה הקובץ ובו פסק הדין של השופט הכולל מספר אמירות שפר שלו:  oren3

בשלב זה כל אדם אחר אני מעריך, ואני מחשיב את עצמי גם במניין זה, היה מרים ידים ואומר זהו המערכת הכריעה אותי זה חזק ממני, ומוותר. אך, כנאמר בכל דור ודור קם לו פנתר אחד שחור שהמערכת לא יכולה לו והוא המחולל של השינוי….אז אורן עקיבא, הפנתר השחור, החליט שהוא לא מוותר, והוא מערער כעל פסק הדין של הגזען מהשלום, והוא יוצא למלחמה בגזענות והאפליה, אורן לקח לו עורך דין,יוסי נקר, ובסיוע מרכז תמורה החליט ללכת שוב לערעור. הערעור הועבר לבית המשפט המחוזי בחיפה לידי השופטת ח. הורוביץ, להזכירכם בחוק קבוע עונש על אפליה בכניסה למועדונים מבלי להוכיח נזק!!!!

להלן הערעור oren1

ביום חמישי ה-13 לינואר בשעה 10 בבוקר מול בית המשפט המחוזי בחיפה, שדרות פל ים 12 תקיים הקשת הדמוקרטית המזרחית הפגנה מול בית המשפט המחוזי בחיפה בזמן שבו ישמע ערעורו של אורן עקיבא על פסק הדין הגזעני. זהו יום חשוב בישראל, וחשיבותו כפולה, בראש ובראשונה, אנו מוחים נגד הגזענות והאלפיה שפשתה בכול. שנית, אנו מוחים נגד שופטים גזענים ואי כיבוד החוק מצידם. חשוב להפיץ את דבר ההפגנה בקרב כמה שיותר אנשים על מנת שנוכל לרכז שם כוח גדול למחות על העוולה.

שמרו את התאריך יש בידינו להביא לפסק דין חשוב בעניין.

עוד הערה חשובה, אתמול נפל דבר בישראל, שר המשפטים לשעבר, מר לא רלוונטי יוסי ביילין החליט לצאת ממחבואו ולברך אותנו באמרותיו והגיגיו, ומה מציע ביילין הפעם ובכן הוא מציע חנינה לקצב, כן, כן קראתם נכון חנינה לאנס, והטיעון הומניטרי משהו, עונשו של קצב אליבא ד'ביילין הוא לעמוד מול ילדיו ואשתו. אזכיר זו אותה אישה גילה, שאינני שופט אותה אך שאמרה שהיא ניצבת לצד בעלה, ואותו בנו שלאחר המשפט אמר תמיד נהיה גאים באבא.

אך מה לנו כי נלין? יוסי ביילין הוא סממן לשמאל הישראלי שנטש את המזרחים, התנער מהאתיופים, ושונא את "הרוסים החדשים הגזענים הימניים" — כעת אותו שמאל ישראלי, "הומני והומניטרי" שכמותו החליט להפקיר את הנשים….מעניין מי היא הקבוצה הבאה שתופקר לאנחות על ידי אותה אליטה מתפוררת, כי לפי המניין שלי כמעט ולא נשארו לנו בחברה הישראלית קבוצות להפקיר…ממש כמו בשיר של אותו כומר ממלחמת העולם השנייה, כולם להתעורר, לבער את נגע הגזענות לפני שיהיה מאוחר מידי….

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אבי  On ינואר 5, 2011 at 2:40 pm

    ביילין הוא סממן לשמאל הישראלי? למה? הוא לא מחזיק בשום תפקיד באף מפלגת שמאל. באותה מידה יכולתי להגיד שקצב הוא דוגמה לימין המזרחי שמתנהג בברוטליות ובכוחנות כלפי החלשים ממנו. אם קצב לא מייצג את הימין המזרחי, מדוע ביילין כן מייצג את השמאל?

    • hani24  On ינואר 5, 2011 at 2:53 pm

      ואללה לוגיקה טובה, יענו רק תפקיד רשמי זה השיוך לשמאל? עמוס עוז הוא לא איש שמאל, נכון? מה עם נתן זך? ויש עוד שמות רבים…אינני מבין, הטיעון ריק מתוכן, האיש עמד ברשא מר"צ מיוזמי אין ספור יוזמות כאלו ואחרות שכונו במחוזותינו "יוזמות שלום" (אינני מבין מדוע…).
      הייתי מציע להתעורר ולחשוב ולא סתם להגיב…אני מודע לעובדה שאני מוריד לעצמי את הרייטיג אבל מעדיף תגובות אינטלגנטיות ומאתגרות מאשר סתם תגובות רק לצורך השמעה עצמית….

      ולא, קצב אינו מייצג את הימין המזרחי, משום שהימין אינו מזוהה עם נציגים מזרחים, אולי תמיכת מזרחים אך לא נציגים מזרחים….מלבד ש"ס כמובן….

  • אבי  On ינואר 5, 2011 at 3:41 pm

    אבל הנה נציג של הימין (ולא סתם נציג – נשיא המדינה) שהוא ממוצע מזרחי, גאה במוצעו, מסורתי וכו', אנס. מה זה אומר? שכל הנציגים הימנים המזרחים הם כמוהו? שכולם חושבים כמוהו? אם לא, אז למה ביילין שהתפוטר מתפקידו במר"צ כן מייצג את השמאל? ממתי התבטאות בודדת של אדם אחד שלא עומד היום בשום תפקיד רשמי מייצגת זרם פוליטי הגותי שלם?
    בכלל, ההנחה שקבוצות שלמות מופקרות ע"י השמאל היא מגוכחת. השמאל בשלטון? איך הוא בדיוק מפקיר קבוצות מהשוליים? אם כבר אז הימין כולל הימין המזרחי הוא שמפקיר אותם, בגלל שהוא זה ששולט. ממתי לחיים אורון או לדוב חנין יש יותר השפעה מביבי, אלי ישי או ליברמן?

    • hani24  On ינואר 5, 2011 at 3:45 pm

      אתה מבלבל בין נציג מהימין לבין נציג של הימין!
      לדידי ביילין מייצג את השמאל האשכנזי, ואילו קצב אינו מייצג לא את השמאל ולא את המזרחים….
      השמאל הישראלי הפוליטי אינו ואך פעם לא היה "זרם פוליטי הגותי" רחוק אפילו מהגותי….אין קשר חיובי ישיר בין שלטון והפקרת קבוצות, אולי אף להפך, הפקרת הקבוצות על ידי השמאל האשכנזי היא זו שהביאה אותו למצב שבו הוא נמצא היום, קטן ולא רלוונטי….בדיוק המילים שארתי לאורון לפני הבחירות האחרונות והוא כהרגל השמאל החליט להתעלם, התוצאה ידועה לכל….

  • saramingardo  On ינואר 5, 2011 at 4:32 pm

    זה מזכיר לי פרידמן אחר

    הרכב השופטים אברהם פרידמן,זלמן יהודאי ואמנון כרמי שפט את עמוס ברנס למאסר עולם על רצח החיילת רחל הלר. ברוך לשם שכתב ספר שכולו תהילה לצח"מ בראשו עמד שאול מרכוס מלמד היום במכללת ספיר.

  • hani24  On ינואר 5, 2011 at 5:09 pm

    שלום שאול, ומה הייתה תוצאת המשפט השקר ההוא? זיכוי מוחלט של ברנס, צח"ם ששיקר לבית המשפט והטעה את הציבור, בושה וחרפה לדראון עולם למשטרת ישראל ולמערכת המשפט הישראלית….נראה שלפחות הדפוס הזה קבוע במדינתנו וחבל….

  • דגנית אלייקים  On ינואר 5, 2011 at 5:27 pm

    הייתה פעם אפליה. אפליה קשה, שכללה ניקוי המרוקאים בחומרים כימיים כדי שלא יעבירו מחלות לאשכנזים. השאריות שלה עדיין פה, מעצם העובדה שיהדות מרוקו ברובה שוכנה באזורים נידחים בארץ. אבל קשה לטעון לגזענות כלפי עדות המזרח כשהמגה-סטאריות של ישראל נקראות "נינט" ו"שרית חדד", כשנישואים בין אשכזים למזרחיים הם עניין שבשיגרה, כשבתי הספר מעורבים לחלוטין, וכשתפקידי מפתח בחברה ובכלכלה הישראלית מאויישים על ידי בני עדות המזרח.
    אינני אשכנזיה בעצמי, הורי חוו אפליה בצעירותם, אני לא מדברת מ"גבוה" או "מבחוץ".

    בסרט רואים גם לא מעט ילדים מזרחיים נכנסים למועדון… והם לא נראו מוזמנים במיוחד.. אולי זה בכלל הכובע שלו שהפריע לשומרים? או שהוא לא לבוש מספיק יפה, או לפי הסטייל שמנהל המועדון רוצה שיהיה בנוף של המועדון שלו? אני לא צרכנית של תרבות מועדונים וסלקציה ככלל היא תופעה מזעזעת, אבל אני לא חושבת שהעניין כאן היה המזרחיות של הבחור.

    הסיפור חורה לי במיוחד מכיוון שישנן אוכלוסיות מופלות בארץ, מופלות באמת, שלא מקבלות אישור כניסה בשום מועדון, שהחברה לא נותנת להם להשתלב כלל. קוראים להם אתיופים, לדוגמא. קל לראות שהם אתיופים, קל להפלות אותם… אותם גם לא תמצא בכל בית ספר, או בתפקידי מפתח בחברה שלנו!

    הגזענות פורחת בארץ, פשוט מופנית כבר למקומות אחרים.

    • hani24  On ינואר 6, 2011 at 2:14 pm

      הי דגנית, אכן אני נתקל בעניין הזה חדשות לבקרים, התגובות של מזרחים שאומרים שהכול עבר מן העולם והיום זה רק אתיופים, זה מעציב אותי בעיקר….אני מסכים שהעולים האתיופים הפכו לבשר התותחים של החברה הישראלית אך האפליה נגד המזרחים חיה ובועטת.

      מגה-סטארים זה טוב אבל כנראה שלא קראת את הפוסטים שלי נושא מלחמת התרבות….הניתוח שלך הוא ברמת הפשט ולא מעניק שם מימד של עומק לנושא וחלב….שום תפקידי מפתח לא מאוישים על ידי מזרחים, יש כמה שהתברגו (אני גם ביניהם למקומות מרכזיים) אך ככלל אנחנו לא נמצאים שם כלל.

      כך גם נושא הסלקציה במועדונים השאלה היא לא את מי מכניסים אלא את מי לא מכניסים ואלו בעיקר מזרחים ואתיופים, את מוזמנת לבדוק את הנושא דרך תביעות ואפילו סיקור עיתונאי של התופעה, אני מבטיח לך תופתעי….

      ולסיום את מוזמנת לבדוק את העובדות ולגלות, למרבה הפלא בשביל חלק ולאחרים זה ברור כשמש, כי האפליה נגד המזרחים עודנה בשיאה, פני לאתרי קדמה, אדווה הקשת הדמוקרטית המזרחים האגודה לצדק חלוקתי ועוד רבים ואחרים. הדוגמא הקלאסית היא מאמר של שלשה (אשכנזים) מאוניברסיטת תל אביב שבדקו את העניין וגילו כי בקרב הדור השלישי של מזרחים ואשכנזים יש פער בחינוך…הם עוד גילו כי לפי סגירת הפערים היום (2009) יקח 100 שנה לסגור את הפערים, וזהו סולם המוביליות החשוב ביותר בחברה המודרנית…

      אז עשי טובה דגנית, במקום להידבק לאנקדוטות (כן יש את צדיק בינו תשובה וסבן…) הבא ונבדוק את הנתונים הכלליים ונחשוב מה קורה כאן….
      הני

  • יונתן  On ינואר 5, 2011 at 11:01 pm

    אני גם שמאלני, גם אשכנזי וגם מתנגד למתן חנינה לקצב.

    • hani24  On ינואר 6, 2011 at 1:58 pm

      יונתן, מזרחי, לא שמלאני (חס וחלילה) ומתנגד לחנינה לקצב, אז מה? מה האמירה?…אינטלגנטיות…זה כל מה שאני מבקש מהתגובות, קצת יותר אינטלגנציה….לא כל שטות כותבים….

  • רמי רגבים  On ינואר 7, 2011 at 3:32 am

    הני, מה אני כבר מבקש? שתחשוב לפני שאתה כותב ומגיב. זאת נראית לי ציפייה סבירה ממרצה במכללה הכי אליטיסטית ולבנה בישראל. לא כל שטות שעולה לך בראש אתה חייב לכתוב רק לצורך השמעה עצמית. תתעורר ותחשוב, ותשקיע קצת יותר אינטלגנציה, לפני שתהפוך לדמות ב"ארץ נהדרת" שהאמירות שלה חוזרות על עצמן והתגובות שלה משחזרות את עצמן באופן שיטתי.

    אני שמח בשבילך שמצאת סוף סוף את האשם באונס בלשכת הנשיא – השמאל הישראלי. אני מתאר לעצמי כמה זה היה קשה לראות איך הנציג הקלאסי של ההצלחה המזרחית בישראל, הסטודנט הראשון מקרית מלאכי, ראש המועצה הצעיר ביותר בישראל, אדם גאה שנלחם באפליה נגד המזרחים ולא הרכין ראש, איך אדם כזה מתגלה כאנס בזוי. אני מתאר לעצמי – כי זה היה לי קשה ועצוב באופן אישי. אבל אני יכול לראות איך העובדה שביילין קורא לחון אותו מקילה עליך את החיים. בוא נסגור על זה שבעצם ביילין הוא זה שביצע את האונס. מה אתה אומר? הולך? בעצם למה להסתפק בביילין? השמאל הישראלי ביצע שני מעשי אונס ומעשה מגונה בכח. אני מציע שמיד נבדוק את מקורות המימון שלו.

    ביילין שלך הוא "לא רלוונטי" ו"יצא מהמחבוא" במשפט אחד, ובמשפט אחר הוא "סממן של השמאל הישראלי". ואללה לוגיקה. בוא נתעכב עוד רגע על "יצא מהמחבוא". יוסי ביילין כותב טור כמעט יומי בביביתון דל-התפוצה הידוע בכינויו "ישראל היום". ואללה מחבוא. ואללה לוגיקה.

    לדידך, קצב לא מייצג מזרחיים, לא מייצג ימין, לא מייצג את השמאל … בוא נלך עם זה הלאה: הוא לא מייצג את הפרסים, לא מייצג את קרית מלאכי, ולא מייצג אנשים ששם המשפחה שלהם קצב … למה לא. בכלל – כשקצב היה נשיא המדינה הוא לא ייצג אף אחד. זה ממש שיא עולמי חדש – לדידך, קצב הוא האדם הראשון בהיסטוריה ששירת בתפקיד שכל מהותו הוא ייצוגיות בעוד שהוא עצמו לא מייצג שום דבר. אבל ביילין – הוא מייצג "לדידך" את השמאל הישראלי. בפעם השלישית – ואללה לוגיקה.

    הני, תעשה לעצמך טובה. חבל שאתה מקלקל פוסט כל כך חשוב על האפליה במועדונים והגיבוי שהיא זכתה לו בבית המשפט, ועבודת הקודש של מרכז תמורה, במין אמירה תמוהה על השמאל הישראלי שלא מכבדת אותך ולא מכבדת את הנושאים שעליהם אתה כותב.

  • hani24  On ינואר 7, 2011 at 10:44 am

    רמי אתה כל כך מסכן אה…בשביל מישהו לבנבן מכפר סבא אתה די אובססיבי למילים שלי, עוד אחד שגדל עם פריוילגיות יתר ולא מוצא את עצמו בבליל האידיוטים הלא רלוונטיים בשמאל.

    אני מציע שתקרא שוב את הפוסט ואולי תשתמש במילון כי נראה לי שאתה לא מיטב לקרוא…ואם יש לך מה לומר פתח בלוג ועשה זאת, מעניין מי יקרא…אמירתי היא חד משמעית, קצב הוא איש ימין, מזרחי ופושע! את זה אמרתי מעל לכל במה. אך הוא אינו מייצג את הימין בישראל! הוא נציג של הימין אך לא מייצגו. ואת זה גם אתה, הלא רלוונטי לא מצליח למחוק…לעומתו, ביילין הוא עוד דוגמא לאדיוטים בשמאל (אתה לוקח את זה כל כך אישי שזה צורב לך אולי הזהות עימו פוגעת בך)…והוא מייצג אותנטי של אותה קבוצה, הוא מאותם אנשים שהביאו את השמאל אל פי הפחת וכרגיל עזבו והלכו לעשות לביתם…מעניין כיצד הגיבו ארגוני הנשים לאמירה זו…

    בתור מישהו שלמד דבר מה או שניים וקיבל מלגה מקרן מזרחית, למרות שלא הגיעה לו, אני מבין שזה אוכל אותך הקנאה על כך שאני עובד במקום שבו אני עובד וזה טוב, לא נורא שמישהו יוציא לכם את המציץ ואם זה אני טוב עוד יותר…אבל, למגינת ליבי, והייתי רוצה מאוד שזה יהיה אחרת, אני היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל, התחשיב האמיתי אומר שיש 93% מרצים אשכזנים באוניברסיטות הציבוריות ורק 6 אחוז מזרחים ועל זה נבובים מהשמאל לא מדברים….העיקר שלא ניתן לעובדות לבלבל אותך…

    אני מציע לך לפתוח בלוג ולקרוא לו השמאל הלאומי הישראלי, אה סליחה יש כבר כזה ואתה מסכן ומוגבל לא מסוגל לראות את האנמיות והשנאה בשמאל לכל מה ששונה מהם, ובשל כך אתה וכל השמאל הישראלי הופכים ללא רלוונטיים. ועד שלא יפנימו זאת בשמאל הדברים לא ישתנו, בעיקר שאווילים מקרב השמאל ימשיכו להדיר אחת אחרי השניה קבוצות בחברה הישראלית.

    חבל שאתה משחית מילים זהות שוב ושוב ושוב זה כמו תקליט שבור, אין במה שאתה אומר כלום מלבד הנסיון של הקוזק הנגזל להצדיק את מיקומו ומעשיו…רחמי עליך…ובניגוד אליך אני חושב שהמילים שלך נותנות את הכבוד הראוי לעצמך ולאנשים שאתה מייצג, אפס כבוד! זו שמגיעה לשמאל שנגוע בגזענות ובטיפשות לא יודע למצוא את דרכו החוצה ממנה ללא הבנה ותיקון….

  • רמי רגבים  On ינואר 9, 2011 at 2:49 am

    זה ממש אוכל אותך העניין הזה עם המילגה שקיבלתי, נכון? אני מזמין אותך להתקשר לנינה ולשאול אותה למה קיבלתי אותה. אתה מוזמן גם ליצור קשר עם אנשי הקרן גם היום ולגלות שאני עדיין עובד איתם. ומה איתך? ביקורת לא-בונה זה כנראה יותר הקטע שלך.

    אתה כנראה שואף להיות מין רב ראשי למזרחיות – "הראשון למזרח" – שמקבל מונופול על ההחלטה מי מזרחי, מי לא מזרחי, מי ראוי ומי לא ראוי. מי שחושב כמוך – הוא מזרחי טוב. מי שחושב אחרת ממך – אשכנזי גזען. אם מי שחושב אחרת ממך הוא גם במקרה ממוצא מזרחי – אז הוא בוגד. כל מי שאתה מחליט שהוא גזען יעבור "תיקון", ואתה – כמו כומר קתולי ששומע וידויים – תחליט מי "תוקן" ואת מי עדיין עוד צריך לתקן. זה כנראה קשה לך שיש אנשים שלא צריכים את תעודת הכשרות שלך.

    אתה כאילו נלחם בגזענות, אבל תוקף כל מי שאתה מדמיין שהוא נגדך בשיח שהוא גזעני פר-אקסלנס. דרך אגב, אם לא שמת לב, הפיסקה הראשונה שכתבתי (כולל ההתייחסות למקום העבודה שלך) היתה פארודיה על האופן שבו ההתקפות שלך על אנשים חוזרות על עצמן כמו תקליט שבור …

    אם אני מקנא בך? בטח שמקנא. יש לך עבודה נהדרת שהייתי מת שתהיה גם לי. האם זה אומר שאני חושב שלא מגיע לך? שקיבלת את העבודה בחסד ולא בזכות? ממש לא – זה רק בדמיון שלך. תנוח דעתך, אני מקנא בכל מי שמצא עבודה באקדמיה בלי הבדלי דת, גזע, מין ומוסד אקדמי. אולי תשחיל איזה מילה טובה גם בשבילי??

  • hani24  On ינואר 9, 2011 at 2:57 am

    לא רמי, אני לא חושב שאעשה זאת בנוגע לבקשה האחרונה שלך….עד היום משפחתי עובדת עם הקרן ומידי חודש תורמת לקרן…מזומנים….ואתה? אה, כן דיבורים…

    לא, אינני שואף לדבר, אני אומר את הדברים כפי שאני רואה אותם, אתה מוזמן לקבל או לא, במקרה שלך לא! כמו עוד רבים אחרים…אינני מחלק או רוצה לחלק, אני אומר מה שיש לי, זה שיש לי במה בניגוד אליך או לאחרים כנראה אוכל אותך, אתה חלק מתנועה מוגלתית, סופך כסופו של השמאל לעמוד לבד ריקים נבובים, בעיקר בשל השנאה והקנאה, ואל רחוק היום ותעלמו לחלוטין מהמפה הפוליטית הישראלית במתכונת הנוכחית שלכם. אני מבין קשה לראות זאת ובדרך כלל התוכנה נוחתת שניה מאוחר מידי, אני מפנה ליונתן שפירא אחלה אשכנזי שבעולם שכתב על הנושא….

    אכן, כן זה נשמע כמו תקליט שבור אני שמח שממת לב לפחות לזה, הרי כמו שאמרתי חינוך טוב לא חסר לך, כל מה שאתה צריך כעת הוא להסיר את הדוק מעל לעינך ולהביט לאמת בפנים זה קשה אני יודע אך אפשרי….

    ולסיום, קנאה היא דבר בעייתי, כמו חומצה אוכלת אותך מבפנים עצה בחינם תתפטר ממנה, זה לא בריא מתים מזה….

    • hani24  On ינואר 9, 2011 at 2:59 am

      נ.ב. רק בריאות והנאה מהמלגה, וכן אני חושב שאני יודע מדוע קיבלת אותה…..

  • מוני יקים אנטיציוני  On ינואר 11, 2011 at 7:12 pm

    כמה טימטמו אותכם בנושא הגזענות שאתם לא מסוגלים להתמודד עם המציאות בלי לעשות טעויות עד שתבינו ששני עמים אויבים אנו
    ושהעובדה שיש לבנבנים גזענים מארופה הטוענים שהם יהודים ולכן על
    השחורים להפסיק להתבכיין אין לה כל קשר למצב.
    בחורבן הציונות הכוזרואשכנזית ננוחם וזו לא רק סיסמא אלא תורה
    מדינית מנצחת שכל מי שמתעלם ממנה תקוע עם עצמו ומצבו .

  • מוני יקים אנטיציוני  On ינואר 11, 2011 at 7:14 pm

    ואז באים נחנחים כמו גב' אלייקים ודוברמנים זעפנים כמו מר רגבים
    ושופכים מיטעני טיפשות ורוע לבב.

  • מוני יקים אנטיציוני  On ינואר 11, 2011 at 7:47 pm

    אורן עקיבא יצא גדול ורינו צרור בעליבותו

כתיבת תגובה

