הטכנולוגיה וצריכ(ח)ת תקשורת…

יש משהו מענג ומפחיד בתקשורת, מחד אנו מקבלים המון מידע דחוס לתוך מהדורת חדשות אחת, או שעה ברדיו או לתוך אותם דפי עיתון, מאידך, ישנם כל כך הרבה אנשים שמעורבים בתהליך שאנו באמת לא יודעים מה אנו קוראים….מי משפיע, ולמה?

הבה ונחשוב על מה שקורה כעת במזרח התיכון, למה אני זקוק ליערי, יחזקלי או גרנות כדי לספר לי שוב ושוב את מה שאני יול לקרוא בעצמי? למה לי להשתמש בפילטרים שלהם על מנת להבין את המציאות המתרחש ממש לידי…כל אלו ועוד בטור שניתן לקרוא מתוך הקישור מטה….

לפני, אני אציין עוד דבר אחר קטן, הכתבה פורסמה בירחון סטטוס של מרץ 2011, והכותרת היא עבודה של העורכת שאני מקבל בחיוך לגליון אך לא מסכים עימה….

סטטוס – הני זובידה – צריכת חדשות באינטרנט

בברכת שבת שלום

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שאול סלע  On מרץ 4, 2011 at 11:16 pm

    הני שכחת

    המוסיקה המזרחית פרצה דרך באמצעות האינטרנט שעקף את הקומיסארים של גל"ץ גדי לבנה ואלדד קובלנץ. האינטרנט פתח דלת לחברים מעבר לגבול דני עזאר מביירות וסועד לבנונית המתגוררת בקנדה. דרכם הגעתי למרסל ח'אליפה .

    דרך הכרות עם מארסל ח'אליפה הגעתי למחמוד דארוויש ששניהם הפיקו דיסק נפלא שנקרא אנא אחמד אל עראבי

  • שאול סלע  On מרץ 4, 2011 at 11:18 pm

    אני עוסק גם בהצגה של מוסיקה מזרחית איכותית

להשאיר תגובה

