ועוד אחד עולה על העגלה…

נושא מלחמת התרבות לא גווע, הכול פה נפתח ואנשים שוכחים שמדובר בעידן של תקשורת חובקת וללא הפסקה, אז הנה החמור החדש שהצטרף למקהלת הנוערים….שימו לב גם הוא כבר לא רלוונטי…אולי זה מחלה שפוגעת בלא רלוונטיים?

לאחר ח**ה אלברשטיין ועוד כמה נוערים אנו מגלים הפעם עוד אחד "מעמודי התווך של התרבות השיראלית" שיוצא במונולוג גזעני ומזעזע נגד המוסיקה הישראלית ביותר היום מה שנהוג לכנות במחוזותינו "מוסיקה מזרחית" או מוסיקה ים תיכונית.

המדהים בכול הסיםפור שאותו בלעם הוא לא אחר מאשר יהורם גאון, כן זה אותו קזבלן, ואותו אחד מהלאדינו…את הראיון עימו אתם מוזמנים לשמוע בלינק כאן. שימו לב לארסיות ולגועל שניבע מדבריו. המחריד ביותר הוא שלא תשמעו הוקעה של דברוי על ידי התקשורת המרכזית, זה כבר הפך למקובל ניתן לדבר סרה ובאופן גזעני חמכוער נגד אותם אומנים הכי ישראליים והכי מושמעים כיום, וכלום לא קרה.

חברות וחברים זוהי מלחמת תרבות, נכון המוסיקה הישראלית החדשה ניצחה, אך יש מאבק קשה מאוד בניסיון לנשלה מההגמוניה, וזהו מאבק על יוקרה, כסף, פרסום ושליטה — והוא מתואם ובא ממספר חזיתות, ושלא תספרו לי שלא אמרו לכם או שתנסו למצוא כאלו גרסאות או אחרות, לרוע מזלו, או טיפשותו של גאון הפעם הדברים הוקלטו…..

מביך? גזעני? תשפטו בעצמכם

בברכת יום ללא גזענות

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דרור בל"ק  On מרץ 9, 2011 at 5:10 pm

    יאללה יאללה.
    אי אפשר להגיד כלום במדינה הזו בלי שהבכיינים יצרחו "גזענות"

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 5:16 pm

      אז מותר לי לקרוא לך גזען טיפש מבלי שכולם, או אפילו אחד יצרח?

  • דקלה  On מרץ 9, 2011 at 5:20 pm

    רוב המוזיקה בכלל זה זבל. מה שגזעני זה שהוא לא אמר את המשפט הזה – ושהוא התרכז רק בזמר המזרחי. שרוב רובו, שוב, הוא אכן זבל. ובכלל, הני, כדאי לשים לב שלא כל זמר מזרחי בהכרח שר שירים מזרחיים. ההיפך הוא הנכון – רובם שרים שירי פופ זבליים וסטנדרטיים לחלוטין. מכיוון שיש להם מבטא מזרחי קוראים לזה מוזיקה מזרחית. זו טעות וזה עושה עוול גדול מאוד למוזיקה מזרחית אמיתית ומשובחת.

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 5:35 pm

      הי דקלה, אני לא מבין מה את אומרת, את קופצת ממקום למקום. מה זה רוב המוסיקה זה זבל? מי את לקבוע כזה דבר? מה את קובעת הסטנדרטים? למה להגיד כזה דבר? אולי את לא אוהבת אבל זה לא הופך כלום לזבל. איזה מין שיח מעוות זה? אני ממש לא מבין….
      לגבי מזרחי וכדומה, כתבתי בטור הכול ישראלי!!!!
      הנקודה המרכזית היא הנושא המזרחי, כיום כבר לא פוליטיקלי קורקט לבקר מזרחים ולקרוא להם תת תרבות, אז הדרך "להכניס להם" היא דרך המוסיקה והתרבות, שהרי מה אתה אומר על אדם אם התרבות שלו היא "זבל שלא ברא השטן"? אתה בעצם אומר עליו את הדברים ולא משנה מה יגידו ומה יבלבלו, כן הם אומרים יש דברים טובים אבל הרוב זבל! מה זה אומר? זה אומר שיש כאן גזענים ומטומטמים אטומי מוח וצרי אופקים! וכמה שנמהר להוקיע שיח זה מקרבנו כן ייטב לנו….

      • saramingardo  On מרץ 9, 2011 at 5:56 pm

        "הזמר העברי" הוא המיץ של הזבל,עוד אני יכול לשמוע שעות,גם מקאמאת.
        אבל
        "שירים עבריים" אני לא יכול לשמוע יותר מ 20 שניות ואף פעם לא קניתי ולא הורדתי דיסק עברי.

        אז הנה

        rabih al haje oud

        http://wp.me/p12ghQ-6u

        פיירוז

        נאד'ם אל ע'זאלי

        יוסוף עומר

      • אזרח.  On מרץ 9, 2011 at 10:30 pm

        אכן עוד אחד.זה שאותו אחד ממוצא ספרדי ,(לא שמעתי אותו שר בספרדית/אנדלוסית/פיוטים,וכד') אינו מעלה ואינו מוריד.מה שחשוב היא התודעה שלו.והיא אינה ספרדית,"מזרחית" ,או ים תיכונית.לכן אני מסכים עם מה שכתב הני לגבי הגזען הזה.
        כל עוד השירה שאותו הגזען יוצא נגדה לא מילאה אולמות ולא עשתה כסף,לא היה אכפת לגזענים ממנה ומהשפעתה.כעת,כאשר נתח השוק של הגזענים מצטמצם,הכעס על כך יוצא החוצה דרך האמירות הגזעניות.
        דרך אגב,הגזענות הזו מובעת גם בתחומים אחרים בהם מצטמצם כוחם של הגזענים ה"מיוחסים" .
        זכורה אמרתו של אחיו של שימון פרס,לאחר שזה הפסיד לפרץ.

        http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3175987,00.html

        גיגי פרס: "הפלנגות מצפון אפריקה השתלטו"

        גילוי נאות.כותב תגובה זו אינו אוהד שירה ישראלית/"מזרחית", ים תיכונית,אהוד בנאי,אמיר בן איון, קובי אוז, או אתי אנקרי.מה שכן, מי שמעוניין לשמוע מוזיקה קלאסית/ שירה ישראלית/"מזרחית" ,ים תיכונית,את אהוד בנאי,אמיר בן איון, קובי אוז, או אתי אנקרי,שיבושם לו.אין לקרוא לו בשמות וכינויי גנאי.

  • hani24  On מרץ 9, 2011 at 6:01 pm

    אח יאבא!

  • עידן.ח  On מרץ 9, 2011 at 7:08 pm

    האני,
    יהורם גאון לא יצא נגד מוסיקה מזרחית כזרם תרבותי או כסגנון מוסיקה (דוגמת הביקורת הדוחה של אביב גפן) אלא נגד הגל הגואה של "זמרי חתונות" שכותבים שירים בלי מסר ובלי כוונה עמוקה יותר מעבר ל'כפיים'. גאון מבכר, בצדק, את העובדה שבזמר המזרחי העכשוי קשה למצא אפילו שירי שכתובים בעברית תקנית ("נשבע לך לא בוגד, בחייאת עיוני לא בוגד" כדוגמא)ומצדד בו זמנית בזמרי המזרחית של העבר דוגמת אביהו מדינה, יואב יצחק, אבנר גדסי וניסים גרמה.
    נראה לי שהביקורת הפעם היא לא נכונה.

    • saramingardo  On מרץ 9, 2011 at 8:06 pm

      עידן

      היום יש אינטרנט ף,יש youtube לא צריך לרוץ לחנות לקנות דיסקים. קל מאוד להיות עורך של עצמך,להצטרף לקבוצה בפייסבוק ולהחליף חומרים. אף אחד לא זקוק לייעוץ של יהורם גאון.

      מה שכתוב ב subtext של דבריו של יהורם גאון זוהי העובדה "שיוצרי התרבות" שהתבססה על תעמולה ציונית אשכנזית ואמנות מגוייסת לא יצרו שום תרבות ושום אמנות אלא רק נפיחות. את המקאמים העיראקים ששמעתי בבית אבא לפני 50 שנה אני שומע בנגן.

      מי שרד ?

      את חכי לי ואחזור ? שלישית גשר הירקון עם פועלי הבנין ?

      יהורם גאון היה בשלישיית גשר הירקון.

      "הזמר העברי" שאני באופן אישי רוצה בהכרתתו מסמל מה שחזיר מסמל ליהודי דתי.

      כור היתוך
      הציונות בראה יהודי חדש
      מיזוג גלויות
      שלילת הגלות

      "הזמר העברי" והציונות האשכנזית הגזענית הן תועבה שיש להכרית.

      שאול סלע

      • עידן.ח  On מרץ 10, 2011 at 2:30 am

        אני חושב שיש כאן עירוב עניינים קל.
        אני האחרון שיכחיש את הנפיחות של האליטה התרבותית האשכנזית של שנות ה-50 וה-60 אבל אני חושב שלא כאן צריכה להיות ההשוואה. האני פרסם לפני תקופה מסויימת פוסט מצוין על התקליט החדש של דודו טסה, דוגמא נהדרת למוסיקה מזרחית מודרנית מוצלחת. עם קצת עריכה וקצת שזירה של צלילים מודרנים נוצר אלבום מכובד ביותר עם תוכן ועומק שזמרים כמו קובי פרץ או ליאור נרקיס יכולים רק לחלום עליו. וזאת הביקורת!
        נושאי הדגל של התרבות המזרחית העכשיות לא מצליחים לגרד את סוליות הנעליים של זמרים מלפני 30 שנה (לא לדבר על מלחינים דוגמת סבו של דודו טסה) ובמקום זה הם יוצרים עיסה דביקה של מוסיקה רפטטיבית בעלת ערך נמוך ועברית קלוקלת.
        אני לא רואה את הביקורת של יהורם גאון כביקורת של בעל תרבות אחת על אדוני תרבות אחרת, אלא כביקורת של בעל מלאכה אחד על קולגות למקצוע שמורידים את המקצוע לזנות.

        אני תמיד אוהב לקנח בעובדה שזאת סך הכל דעה, ועם דיעות בסופו של דבר אפשר גם להתווכח, אבל ממקום של דאגה לזמר המזרחי נראה לי שכן קיים צורך להתלונן על מה שקורה עם הגל המרכזי היום. אם לא יהיה שינוי נישאר עם מקבילה מוסיקלית לאח הגדול, וזה עצוב.

        • saramingardo  On מרץ 10, 2011 at 5:57 am

          עידן

          הביקורת בכל מקרה היא מדרון חלקלק שקל למעוד בו. עובדתית עפרה חזה ז"ל היתה אמנית שעשתה חיל מעבר לים ותבדל"א אסתר עופרים שייצגה את שוייץ בארויזיון לפני כמעט 50 שנה ובחדשים הקרובים יש לה קונצרטים בגרמניה. יהורם גאון הבוא לא אמן כמו יוסי בנאי ושייקה אופיר.

          אין ולא יהיו אמנים בישראל כמו פיירוז,מרסל ח'ליף,kathem al saher ויוסוף עומר. מי שיכול לגרום עונג לקהל יבורך.

          ל"זמר העברי" שיהורם גאון הוא חלק ממני אין שום ערך כאשר הוא מנותק מהסיפור של האתוס הציוני. אני יכול לשמוע עוד ועוד את היוהנס פאסיון,מרסל ח'ליף ומחמוד דרוויש כי זו אמנות שעומדת בפני עצמה.

          ה"זמר העברי" הוא חלול ,ריק ובמקרה הטוב לא מעצבן

          שאול סלע

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 11:19 pm

      נקודה המרכזית היא הנושא המזרחי, כיום כבר לא פוליטיקלי קורקט לבקר מזרחים ולקרוא להם תת תרבות, אז הדרך "להכניס להם" היא דרך המוסיקה והתרבות, שהרי מה אתה אומר על אדם אם התרבות שלו היא "זבל שלא ברא השטן"? אתה בעצם אומר עליו את הדברים ולא משנה מה יגידו ומה יבלבלו, כן הם אומרים יש דברים טובים אבל הרוב זבל! מה זה אומר? זה אומר שיש כאן גזענים ומטומטמים אטומי מוח וצרי אופקים! וכמה שנמהר להוקיע שיח זה מקרבנו כן ייטב לנו….

  • Gali Weinstein  On מרץ 9, 2011 at 8:32 pm

    נדמה לי שיהורם גאון הוא בכלל לא אשכנזי. הוא ספרדי בכלל. אז מה הסיפור? אז הוא ירד קצת על בני מינו. מה יש? אז שיאמרו עליו חזרה. הוא גם שר שירים עם גוון ספרדי וים תיכוני.
    נו אז מספיק לעשות סיפור מכל שטות. במקום שתתעסק בבעיות רציניות חברתיות אתה שוב מתעסק בשטויות במיץ עגבניות כרגיל.

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 11:21 pm

      הלו גאונת הדור, אם את לא הבנת עדיין את חייבת לקרוא או להגיב!!! איני מבין את האובססיה שלך לגבי הבלוג ובעיקר לגבי הנושא הזה, מישהו תופס אותך ביד לקרוא? ואת עוד ברוב חוצפתך מטיפה לי על מה לכתוב ומה לא? את יכולה בבלוג שלך לעשות מה שאת רוצה במקומות אחרים אין לך שום say….
      שלום לך ואולי גם לא להתראות!

  • מוטי סגרון  On מרץ 9, 2011 at 9:19 pm

    ההכללות של מר גאון אינם במקום יש במוסיקה "המזרחית" דברים נהדרים
    באשר למוסיקה הים תיכונית המשודרת בערוץ 24

    מה שרים שם? בעיקר טקסטים חפיפניקיים, רדודים ועילגים – תופעה שגם היא החוצה עדות, סגנונות וז'אנרים מוסיקליים. כך לדוגמא, בפזמון של מושיק עפיה "פה פה פה" (מלים: גלי שגיא, לחן: גלי שגיא וניר סנדץ'): רואה אותך ילדה יפה צוחקת/ פה פה פה פה פה פה פה פה פה/ אני קורא לך אך את מתחמקת/ פה פה פה פה פה פה פה פה פה/ רוצה אותך ילדונת מתוקה/ פה פה פה פה פה פה פה פה פה / רוצה אותך ילדונת מתוקה.

    המחשה נוספת אפשר למצוא בשירו הטיפוסי של מאור כהן (מלים ולחן) "הכי יפה בעולם". השיר מביע רגשות בתחכום ומקוריות של תלמיד בית ספר יסודי: "הכי יפה בעולם/ יודעת טוב מכולם/ שבלעדיה אני מטומטם/ הכי יפה בעולם/ חשבתי שאני רואה יותר מדי/ אולי אשיר לך כך/ את שיר הדנדילייט/ אני בא דברי אלי."

    ויש את אהוד בנאי,אמיר בן איון, קובי אוז,אתי אנקרי הם מצויינים

  • hani24  On מרץ 9, 2011 at 11:22 pm

    מוטי, אינני מבין מדוע אתה נכנס לשיח של טוב יותר או פחות? מה אם מישהו יגיד שאתה עושה חרא דברים זה אומר משהו על היצירה לך? כל אחד וטעמו ורצונו של אדם כבודו, מה שגאון המטומטם עשה הוא אמירה גזענית ממדרגה ראשונה, ואנו חייבים להוקיע אותו על כך…
    הני

  • איתי  On מרץ 10, 2011 at 1:39 am

    הני, אתה יכול לכוון אותי לביקורת אחת על זמר מזרחי שלא נחשבת בעינך לגזענית??!.
    כל מילה נגד המיינסטרים המזרחי נגועה באינטרסים חברתיים אפלים..

    אני חייב להגיד שגם לדעתי רוב המיינסטרים הישראלי כיום הוא תת-רמה ובין היתר ואולי בעיקר הזמר המזרחי שבו, ולו היה בו פיירוז ואום-כול-תום או אפילו קובי עוז ושלמה בר אז מצבו היה הרבה יותר טוב.. אבל עד שהיום יגיע אני עומד מאחורי דבריו של יהורם גאון ומרחיב את האמירה שלו לעוד חלקים במיינסטרים הישראלי

    • saramingardo  On מרץ 10, 2011 at 2:12 am

      איתי

      על יאיר דלאל והאנדלוסית שמעת ??

    • hani24  On מרץ 10, 2011 at 10:24 am

      איתי, אין שום בעיה, אתה יכול להגיד אני לא אוה את זה או אחר. אתה יכול לנקוב בשם של אומנים מסוימים או שיר מסוים, וזה גם לא בעייתי בעיני.
      לדוגמא: אני מת על הפינק פלויד לא כל כך אוהב את האלבום שלהם animals מה לעשות חושב שהוא לא כל כך טוב. ואני לא רואה בכך בעיה. הנקודה היא כשמישהו מדבר האופן גורף על זאנר שלם ומכנה אותו בכינויים של גאון הטיפש זו בעיה!
      ואני חוזר:
      הנקודה המרכזית היא הנושא המזרחי, כיום כבר לא פוליטיקלי קורקט לבקר מזרחים ולקרוא להם תת תרבות, אז הדרך "להכניס להם" היא דרך המוסיקה והתרבות, שהרי מה אתה אומר על אדם אם התרבות שלו היא "זבל שלא ברא השטן"? אתה בעצם אומר עליו את הדברים ולא משנה מה יגידו ומה יבלבלו, כן הם אומרים יש דברים טובים אבל הרוב זבל! מה זה אומר? זה אומר שיש כאן גזענים ומטומטמים אטומי מוח וצרי אופקים! וכמה שנמהר להוקיע שיח זה מקרבנו כן ייטב לנו….

  • מוטי סגרון  On מרץ 10, 2011 at 5:51 am

    חייב לציין שהני צודק, אין אדם בעולם שיש ביכולתו לקבוע מה טוב ומה רע, כול אדם וטעמו
    ויהורם גאון ועוד הרבה כאלה מהתחום עם אמירות גזעניות ויש להוקיע את זה

    • hani24  On מרץ 10, 2011 at 10:22 am

      אהלן מוטי, הנה אתה רואה מגיעים לעמק השווה 🙂

  • בני  On מרץ 10, 2011 at 8:20 am

    נמאס כבר מכל הפוליטקלי קורקט.
    אני חצי מזרחי.
    מותר להגיד שרוב המוסיקה המזרחית היא זבל כיום בלי שישר יצעקו על גזענות.
    מותר להעביר ביקורת גם על ערבים\מיעוטים\זרים.
    יש שירים מזרחיים שהם קלאסיקות והם טובים ויש היום הרבה זבל ותת רמה עם עברית עילגת שזה מגעיל.
    ואגב גם לאשכנזי מותר להעביר ביקורת.
    זה המזרחים שאין להם ביטחון עצמי ולכן הם צורחים.

    • hani24  On מרץ 10, 2011 at 10:25 am

      בני, למה לאת טיפש, לקרוא הרבה יותר טוב!

      שים לב:
      הנקודה המרכזית היא הנושא המזרחי, כיום כבר לא פוליטיקלי קורקט לבקר מזרחים ולקרוא להם תת תרבות, אז הדרך "להכניס להם" היא דרך המוסיקה והתרבות, שהרי מה אתה אומר על אדם אם התרבות שלו היא "זבל שלא ברא השטן"? אתה בעצם אומר עליו את הדברים ולא משנה מה יגידו ומה יבלבלו, כן הם אומרים יש דברים טובים אבל הרוב זבל! מה זה אומר? זה אומר שיש כאן גזענים ומטומטמים אטומי מוח וצרי אופקים! וכמה שנמהר להוקיע שיח זה מקרבנו כן ייטב לנו….

      במיוחד בשבילך….חצי מזרחי זה עדיין לא ערובה לאינטלגנציה….

  • יונתן  On מרץ 10, 2011 at 11:57 am

    אם יהורם גאון היה מתבטא בחצי מהבוטות/גזענות/גסות/אלימות/אטימות שלך, הני, אז באמת היה פה עניין חמור. אני די המום מההיסטריה שלך.
    ודרך אגב, אתה יכול לנחש אם אני אשכנזי או מזרחי? נראה אותך.

    • hani24  On מרץ 10, 2011 at 12:12 pm

      יונתן, אינני צריך לנחש, יש גזענים משני הצדדים, ולעיתים אלו שעברו במדמנה שוכחים ומתחילים להתבטא כאדונים שדכאו אותם, דוגמאות הסטוריות לא חסרות….
      לעיתים יש צורך בתגובה חריפה על מנת להעלות עניין כל כך בולט וחמור לראש סדר היום הציבורי, אני מצטער שאתה מוצא את הדרך בעיקר אטומה, אך זכותך, ובעיקר זכותך לא לקרוא….
      הני

  • איתי  On מרץ 10, 2011 at 12:34 pm

    "אם מדובר באביהו מדינה, שלמה בר ואנשים כאלה, זה יפה. אבל הרוב? בושה לאינטליגנציה. אני מייחל לרגע שכבר יעבור הגל הארור הזה ויפנה את מקומו לאיכות…"
    אני מקווה שכמה שיותר אנשים יזדהו עם מה שאמר יהורם גאון, והדבר יופנה לביקורת פנימית של חובבי התרבות המזרחית ודרישה להעלאת הרף ולא השלחת אצבעות מאשימות על כל מבקר, גם הבוטים שבהם

    • איתי  On מרץ 10, 2011 at 12:42 pm

      אני חושב שאם היית מרים פה מאמר אודות הידרדרות המוזיקה המזרחית בארץ (כחלק מהידרדרות כללית) והצורך במוזיקה מזרחית מתוחכמת ויפה עם הרבה דוגמאות משהופיעו רבבות מספר בהיסטוריה הישראלית והעולמית, היו לדברים הרבה יותר ערך, הייתי כותב בעצמי אם היה לי את הידע..

      • hani24  On מרץ 10, 2011 at 12:51 pm

        איתי אינני מבין, מה אתה רוצה? אתה חושב שאתה מבין יותר טוב מכולם? שכול המדינה הזאת אהבלים, ואתה עוד איזה ארבעה אנשים מבינים טוב יותר? הרי זו טפשות מהולה בגאוותנות לא ברורה!
        אנשים כאן אוהבים לשמוע את המוסיקה הזו מה הבעיה? אתה לא רוצה, אל תקשיב! למה לדבר במונחים של טוב יותר טוב פחות, הדרדרות? מה עובר עליך?
        אני מציע כמה דברים:
        1. קרא את הפוסט החדש, ובעיקר צפה בתוכנית ממזרח תזרח השמש, לינק בפוסט…
        2. אם אתה מעיד על עצמך כלא מבין, אז מניין אתה לוקח לעצמך את הזכות לבקר את המוסיקה…
        3. למה אי אפשר פשוט לאהוב או לא לאהוב סוגי מוסיקה שונים או שירים שונים מבלי לבעוט בסוג האחר…
        4. אני כל היום מהבוקר שומע מרווין גיי ולא יכול להסביר כמה מאשר אני! ורק על מנת לסבר את האוזן נגד המוסיקה הזאת של ה"שחורים" בארה"ב נכתבו בדיוק אותם הדברים שאמר יהורם גאון על המוסיקה המזרחית. כמה חבל שאנו לא לומדים שיעורים מההיסטוריה האנושית, אולי היינו יכולים למנוע כל כך הרבה שנאה גזענות וסבל…

        • איתי  On מרץ 10, 2011 at 1:02 pm

          הני, אני חושב שהשוני העיקרי בינינו הוא (ותקן אותי אם אני טועה), שאני מאמין שאפשר להגיד על תרבות או תת-תרבות שהיא איכותית יותר או פחות, שיש לה יותר ערך או פחות ערך.
          ובשבילך כל התרבויות שוות ואפשר רק להגיד על תרבות שהיא אהובה יותר או פחות על ידי קבוצה כזאת או אחרת.

          וברור שלא אני ולא יהורם גאון התכוון להגיד שהתרבות "המזרחית" נכותה אלא שהזמר הים תיכוני המיינסטרימי לא איכותי, ואפשר להגיד זה לא טעמי ואפשר לעודד מחשבה ודיון אודות או טרנד שאולי יוביל להעלאת הרמה וממש לא בהכרח להחלפתה במוזיקה מערבית.

          עיקר המחלוקת בנינו היא האם יש מקום להכניס מילים כמו ערך לדיונים על תרבות או שאוהב לא אוהב הם מילות המפתח.

          זו, בכל אופן דעתי

          • hani24  On מרץ 10, 2011 at 1:03 pm

            איתי, עשה טובה קרא את הפוסט הבא….אנחנו כמעט מיושרים 🙂

          • איתי  On מרץ 10, 2011 at 1:05 pm

            וחוץ מזה, "ממזרח תזרח השמש" מעולה, אני עדיין לא חושב שאפשר למנות את יהורם עם פרס או שלאביהו מדינה יש זיכרון קצר

  • בני  On מרץ 10, 2011 at 12:53 pm

    התאכזבתי מהתגובה שלך הני
    לא כל מי שמבקר הוא גזען מטומטם צר אופק.
    גם אני וגם חברתי (מזרחית מ2 הצדדים) חושבים שיהורם גאון צודק ובא לנו להקיא כשאנחנו עוברים בטעות לערוץ 24
    אל תשייך בכח את התרבות הזאת לכל המזרחיים כי יש גם מזרחיים אחרים.
    ובוא ותגיד בבקשה איך אפשר לבקר את המוסיקה שכותב יוסי גספן בלי להיות גזען?

    • hani24  On מרץ 10, 2011 at 12:54 pm

      הי בני, לא, את זה לא אמרתי! אני מציע שתקרא את הפוסט החדש שם יש יותר הבהרות לגבי טעם במוסיקה וביקורת….

  • עומר בראונשוויג  On מרץ 11, 2011 at 1:36 pm

    שאול סלע המוקיון.
    מדבר על יוהנס פסיון האלוהי ושאר הזוועה שהוא הביא באותה נשימה.

    סלע תתעורר מההזיה, תוציא מה"יוהנס פסיון" את המוזיקה הפוליפונית הגאונית של באך עם כל התזמורים המבריקים והמלודיות היפיפיות, ונותרת רק עם קיטש דתי ורגשני. עכשיו תוסיף לו בכיינות מסולסלת, מכוערת וצורמת, ותקבל את מי הרגלים העכורים שאתה מתבוסס בהם .

    המרחק בין באך לפירוז נמדד בשנות אור ואף PC יכול לטשטש אותו.

    בנוסף- יחידות מרחק גדולות מפרידות בין אלתרמן לדרוויש ובין מתי כספי ושרית חדד.

כתיבת תגובה

