נמאס לי!!!

הנה משהו שהתחיל להתגלגל בשיחות על חוף הים, בהפגנות, על כוס קפה ועוד, ובלחץ של חברים הוקמה קבוצה בפייסבוק מתוך נסיון לראות אם זה משהו שיתפוס…אז הנה עוד נסיון אבוד…

כל אחד ואחת שאני פוגש בשנים האחרונות נמאס ממשהו, ולכולם יש קבוצות נפרדות, עצומות נפרדות וזה די מייאש ונמאס, אז זהו לי נמאס! אני מכריז על קבוצה שתראה סולידריות של מאבקים, ותנסה להתגבש להפגנה אחת ענקים נגד כל תחלואי המדינה במטרה להשמיע ולשמוע…
אז בבקשה, נמאס לכם, אמרו מה המטרה ונכיל אתכם, כל עוד אין פגיעה באחרים יופי!

נמאס לי! הנה מישהו שעושה משהו כשנמאס לו…

המטרות שנספרו עד כה, וניתן להוסיף על ידי משלוח עוד אלי, ולא לפי סדר החשיבות חלילה וחס, הן:
1. מחירי הדלק
2. מחירי המים
3. מחירי הדיור
4. מעצר ילדים
5. גרוש מהגרי עבודה וילדיהם
6. יחס בלתי חוקי ובלתי מוסרי לפליטים ומבקשי מקלט
7. חוסר בפתרונות לבעיות הבריאות
8. מחירים יקרים של אוכל בסיסי
9. ייבוש השרות הציבורי
10. מערכת חינוך גרועה
11. השקעות גבוהות מידי בבטחון ונמוכות מידי בכול תחום אחר
12. שכר המורים והעובדים הסוציאליים
13. אפליה נגד נשים
14. זכויות בעלי חיים
15. תחבורה ציבורית הולמת
16. נגד גרוש והריסת בתים של תושבים
17. הפרטה וזכויות עובדי/ות קבלן

18. גזענות נגד קבוצות מוחלשות

וכל מה שעוד תוסיפו יתקבל! וכמובן שגם יתקבלו הצעות לשינוי תמונת הקבוצה….

אז יאללה הפיצו במייל, בבלוגים, דרך פייסבוק ובכול דרך אפשרית נשמח לראותכם עימנו…על מנת להירשם לקבוצה פשוט גשו ללינק הבא ולחצו על כפתור ה- Like

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • rimbaud  On מרץ 9, 2011 at 9:56 am

    אמנות גרועה ומסחרית

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 3:49 pm

      Bראה לי קצת לא לרוונטי אבל אפשר להעלות בדף הקבוצה….

  • rimbaud  On מרץ 9, 2011 at 9:57 am

    גזענות בחלוקת תקציבי התרבות

  • עירית  On מרץ 9, 2011 at 10:49 am

    הכיבוש

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 3:51 pm

      הי עירית, דיברנו על זה רבות, והחלטנו להשאיר בחוץ בעיקר בשל החיתוך הפוליטי….יש המון קבוצות שעוסקות בכיבוש ואני הייתי בעד אך חברות וחברים נגד, אנא העלי זאת בדף הקבוצה….
      תודה
      הני

  • סתם אדם  On מרץ 9, 2011 at 1:55 pm

    הפלרה של מי השתיה
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/911/248.html

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 3:52 pm

      נראה לי שזה נכנס תחת נושא הבריאות הלא כך?

      • סתם אדם  On מרץ 9, 2011 at 5:20 pm

        כן ולא.
        כן כי מדובר בבריאות. לא כי מדובר פה בכסף שאפשר לחסוך (צריך להפסיק לבזבז!) כמו גם משהו עמוק הרבה יותר:
        לכאורה, אין לשלטון רשות להכריח אותך לצרוך תרופות בניגוד לרצונך, לפחות לא בלי אישפוז כפוי וכו'.
        יש פה עניין באזור האפור של החוק, בו הממשלה גורמת לך לצרוך תרכובות כימיות ללא ואף בניגוד גמור להסכמתך.
        יש לי אפשרות להחליט האם ואיזה חיסונים אני או ילדי נקבל. למעט מעבר למים מינרלים או סינון אוסמוטי(?), מעבר דירה לרעננה או נס ציונה (שאינן מפלירות – בניגוד לחוק) – בשני המקרים כסף שאין לי, אני לא יכול להימנע מצריכה קבועה של חומרים (כבר לא כל כך ספק) מסרטנים.

        בהקצנה: פלואוריד במים = חובה חוקית לעשן.

        לדעתי זה לא רק בריאות, זה מצטרף לעניין של חירות הפרט ועוד דברים.

  • Radiofoniac  On מרץ 9, 2011 at 2:08 pm

    חוקים הפוגעים בזכויות האדם (כמו המאגר הביומטרי)

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 3:53 pm

      הנושא עלה קודם יועלה לרשימה…

  • מיקי  On מרץ 9, 2011 at 3:52 pm

    בקיצור
    תעצרו את הרכבת אני רוצה לרדת

    • hani24  On מרץ 9, 2011 at 3:55 pm

      לא, להפך, תעצרו את הרכבת אני רוצה לתקן אותה….

  • שחיתות, החזרת תוכנית ויסקונסין והמאגר הביומטרי  On יוני 19, 2011 at 1:03 am

    הדברים הכי מסוכנים למדינה ואזרחיה, בעיניי לפחות, הם: שחיתות, החזרת תוכנית ויסקונסין וחוק המאגר הביומטרי.

להשאיר תגובה

