לא תעשה לך חרמות….

בחייכם זה מה שמפריע לכם? אם ירשו לי להחרים או לא ירשו לי להחרים? זה ממש מזכיר את הקוטג' כולם בהתלהבות מזה שירדו מחירי הקוטג' חברות וחברים אתם נקרעים במקומות אחרים!

אני בכלל לא מבין את הבעיה, כל אחד פתאום קם ונהיה לי חסיד אומות העולם, כולה מה אמרו? חברי כנסת הומניטריים, כאלו שהוחרמו בילדותם בבית הספר וחוו את הרוע החליטו לעשות מעשה והם לא יתנו לחרמות בישראל! כל הכבוד!!! אני בעד, ואני לא מבין למה כולם יוצאים מגדרם. נתחיל בביבי שהוא גדול החסידים, הוא בכלל "ברח" מההצבעה, ואני קורא לכם לא להחרים אותו! נעבור לצדיק הבא, ראובן ריבלין, הוא רוצה להיות נשיא, מה אומר לכם אוכל כשר חלק, הולך למקווה מניח תפילין ממש צדיק, והוא אמר זה לא יפה אבל ככה לא יצא נגד. ויש כמובן את להקת המתלוננים, בני בגין, מרידור ועוד כמה "יפי נפש" בימין (ימיהם ספורים) והם אמרו שאנו חוצים קוים אדומים. חברות וחברים, אם זו הרגשתכם, תתפטרו!!!! אל תבלבלו את המוח, פשוט תלכו הביתה…

אני בכלל הכי בעד ציפי חוטבלי, ישירה נקייה וללא התנצלויות – ככה זה אמרה מאורות הגולה, ה"תלמידה החכמה" – אנחנו הרוב תתרגלו לחיות עם זה. למה? כי אתם "שמאל הזוי" שכוח ולא רלוונטי (הכול נכון דרך אגב ברצינות תהומית!). היא הראתה מה זה לאורי אבנרי, ודיברה שטויות איך בארה"ב אסור להחרים, וכשאורי הזכיר לה כי בארה"ב היהודים היו הראשונים להחרים מקומות שלא הכניסו שחורים, היא פתרה זאת באלגנטיות וצרחה עליו את נשמתה שהוא הזוי וזה מה יש ובדמוקרטיה שולט הרוב (איזה מזל שלא ככה חשבו הגרמנים באירופה של אמצע המאה שעברה היה יכול להיות שם אסון אנושי בקנה מידה מחריד – תארו לעצמכם שהם היו משתמשים בדמוקרטיה ובשלטון הרוב על מנת לכפות את רצונם על המיעוט, אני מזיע רק מלחשוב על זה….)

אז מה היה לנו שם, אההה דמוקרטיה. ערך מצחיק למי שלא מכיר אותו והתרגל לחיות איתו זה נראה טריוויאלי, אך לא כך. דמוקרטיה הוא לא שלטון הרוב הגברת חוטובלי, דמוקרטיה הוא שלטון העם, אכן לרוב יש היכולות להכריע אך תמיד תוך שימת לב והגנה על המיעוטים….ולא משנה כמה הזויים הם, או שוליים.

אני ואתה נשנה את העולם...טוב נו רק את ישראל....

אז באמת מה היה לנו שם? היה חוק החרם, שהוא אחלה חוק, אסור להטיל חרמות לפי החוק. ואני תמיד שואל את הסטודנטים שלי מיהו הארגון שמפר באופן עקבי את החלטות בג"צ וחוקים? ובכן זאת המדינה!!! שימו לב, נניח שלא שרתתי בצבא, ואני אמן, ואני רוצה להופיע ביום העצמאות או טקס ממלכתי, האם ישכרו את שרותי? קרוב לוואדי שלא! ומה קורה עם שחקן שלא מוכן להופיע באריאל? גם לא! ומה קורה עם סרבני מצפון? לא! אויה, שוד ושבר, המדינה עושה חרמות! אני לא מאמין…

אז נתחיל בלשון החוק למניעת פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם, התשע"א–2011 (התקבל בכנסת ביום ט' בתמוז התשע"א (11 ביולי 2011); הצעת החוק ודברי הסבר פורסמו בהצעות חוק הכנסת– 373, מיום כ"ו באדר א' התשע"א (2 במרס 2011), עמ' 112.) הידוע בכינוייו חוק החרם!

 חוק החרם

ואללה אחלה חוק! ואני נגד חרמות, נשבע לכם שלא החרימו אותי בבית הספר אולי ניסו ולא הצליח אבל היו כאלו…וכעת כשרות לציבור, ושלא תטעו אני לא קורא לחרם אני פשוט רוצה לחשוף אתכם לרשימה של החברות שמרוויחות מהכיבוש כדי שתבינו על מי החוק מגן, ותדעו על מי לא לקרוא לחרם.

כמו כן, כשרות נוסף לציבור, אני רוצה לחלוק אתכם את הרשימה של המוצרים והיצרנים עליהם מגן החוק למניעת פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם, הטמטום הוא שהמדינה לא עושה זאת ואתם בטעות עלולים להיכשל בלשונכם ולהמליץ למישהו לא לקנות שם וזה כידוע אסור בתכלית האיסור! על כן, הנה הרשימה, ותיזהרו לכם שלא לקרוא לחרם על אף אחד מהמוצרים לעיל וחלילה וחס היצרנים הללו.

ואם מישהי או מישהו או מישהם או מישהן מחליטות לא לקנות במקומות אלו או מיצרנים אלו או מוצרים כאלו, אנא עשו זאת לבד, בלי להגיד לאחרים לא לעשות זאת משום שאנו אזרחים שומרי חוק, סהרוריים, ושוליים כאלו, אבל מאוד שומרי חוק!

בנוסף, עלתה לה היום הצעה מאוד קונסטרוקטיבית, ההצעה להקים ועדות חקירה פרלמנטריות לבחינת פעילות ומקורות המימון של הארגונים החוץ-פרלמנטריים. אני בעד! לא רק שאני בעד אני חושב שניתן לדלג על השלב של ועדת חקירה ולהכריז בחוק כי כל ארגון יחויב להצהיר מהם מקורות ההכנסה שלו, כולל מדינת ישראל! ולא רק את מקורות ההכנסה אלא גם ממה הם נובעים, אני ממש חושב שכדאי לכל אזרחי מדינת ישראל לדעת מניין מגיעים ההכנסות של מדינת ישראל, ומאיזה עסקאות, נראה לי טריוויאלי, הלא כך? דמוקרטיה שלטון העם, מה שנאמר: "הביאו לכן ונדעהו כי…"

אני רוצה לדעת עם מי המדינה סוחרת בשמי? אני גם רוצה לדעת את מי המדינה מחרימה בשמי? אני כמובן אשמח שחוק זה יוכל על כל פוליטיקאי שיחויב לדווח על כל קשריו העסקיים והתרומות שקיבל עם אנשים שאינם אזרחי המדינה או תושבי חוץ. מי עבד אצל מי, כמה הוא קיבל ולמה? ועוד.

בקיצור, חוטבלי היקרה, ביבי ברחני (כנראה שהקרבה לברק מביאה את כולם לחקות אותו) וכל "נבחרי העם", שוב אתם מוכיחים נמיכות קומה, פחדנות וחוסר יכולת להתמודד עם דילמות. אשרי העם שמצא לו מנהיגים ראויים כל כך, ואני מוכן להתערב שבבחירות הבאות תהיה לנו נבחרת לא פחות טובה! ועד אז אנא מכם כבדו את חוקי המדינה בלי חרמות!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רמי  On יולי 13, 2011 at 3:19 pm

    הרשימות שפרסמת מצויות בהרבה בתים בישראל ואנשים קונים דווקא מהם.
    כך גם אצלי וככל שינסו להחרים יותר את ההתנחלויות אז אני אישית אקנה מהם יותר ואם המחיר יותר יקר אז ניחא-זה הולך למטרה טובה.
    בינתיים רוב האזרחים במדינה הם לא האליטות האשכנזיות שתומכות במרץ.

    • hani24  On יולי 13, 2011 at 4:29 pm

      רמי נשמה תודה אני אליטות אשכנזיות, אחלה
      ואני חוזר לא להחרים חלילה וחס רק לדעת מי לא להחרים, מה קראת את הטור? נראה לי שאתה מתבלבל…

      • סמי  On יולי 14, 2011 at 12:01 am

        אתה לא אליטה אשכנזית. אתה הדבר הזה שספג לגמרי את השפה והדעות של האשכנזים ונמצא אצלם ליד הדלת לצורך ניגוב רגליים. אתה תאמר כל דבר הבל כדי לנשוא חן בעיניהם כדי שיתנו לך ללמד במגדלי השן שלהם את הילדים המוצי פוצי שלהם שהם כמעט היחידים שיכולים להרשות לעצמם ללמוד לימודים כאלה שלא יוצא מהם כלום (רוב מי שגם צריך להתפרנס ממשהו הולך לעשות משהו אחר עם עצמו). יום יבוא ואתה תביט במראה ותראה שם כפיל של מייקל ג'קסון – לבן מבחוץ, שדמותו ונפשו הושחתו לגמרי, שאינו מקובל על האשכנזים ושנוא על ידי מי שהיו לפני שנים אחיו.

        • hani24  On יולי 14, 2011 at 12:08 am

          סמי כפרה עליך, תודה נשמה! זהו עכשיו אני רואה את האור. איך, איך לא ראיתי קודם, תודה! אתה גדול! זהו אני משנה את דרכי ומחר קונה בית באלקנה! החלטתי, אני חוזר בתשובה, קונה שם בית, מביא איזה כמה עוזים, והולך לפוצץ כמה כפרים ערבים בחסות הצבא. אתה בא?
          אז זהו שאני לא…..מעניין איך נוצרה הדיכוטומיה הזו, אשכנזים הם מסוג אחד ומזרחים הם לא….אולי תבוא אצלנו לקשת תשב תקשיב? אתה יודע מה לא צריך, חבל….כי אז נוציא את הדיסקים של מייקל גקסון ואתה תתבאס, כי הוא אתה יודע לא אשכנזי ולא מזרחי….ככה אמרת לא?

          ולסיום, אם אתה אחי, אז אז כלום לא יעזור לי….

  • hakarzia  On יולי 13, 2011 at 3:43 pm

    מה? אז שוב אנחנו תוקעים גול עצמי ועוזרים לכל העסקים שנהנים מהכיבוש???
    אז למה התנגדנו לחרם?
    זה אני או שיש בעיה עם ההיגיון של הימין.
    ואני לא מבין על איזה גרמניה אתה מדבר הני?
    זו שלא קנו ממנה כמה שנים עד שנזכרנו כמה מגניב זה פולקסווגן?
    העיקר לא לשמוע את ווגנר. כי אנחנו נגד חרמות.
    מת עליך.

    • hani24  On יולי 13, 2011 at 4:33 pm

      כולנו נגד חרמות נשמה אבל יש גבול בחייך, הראשונה שלי הייתה חיפושית יד ראשונה מרופא (נשבע לא בדיחה) וממש חיסלתי אותה בנהיגה לא אחראית וחוסר טיפול משווע….מה שאני אומר הוא ״יש גבול״ רק אל תקל לי את הוולקסוגן שלי…ווגנר אותו גיליתי רק בארה״ב ושם לא מחרימים על מי הצדיקה חוטובלי.
      וחוצמזה מה זה משנה מה אנחנו עושים בימין אנחנו שולטים וזה מה יש.
      איף אומר שייע מי שלא מתאים לו welcome!!!!!

  • סתם אדם  On יולי 13, 2011 at 3:50 pm

    הני, אני חושב שהציניות לגבי הקוטג' ממש לא במקומה.
    הרשה לי להסביר: עשרות פעמים ניסו במדינה שלנו להחרים מוצר או שירות כזה או אחר וכמובן שהחרם נכשל כליל. הסיבות ו/או התירוצים רבים אך השורה התחתונה זהה. העם לא מלוכד, העם לא יצא להפגין כמו הצרפתים על מחירי מזון בסיסי, זכויות הנכים וגו'. אפילו לא כמו האמריקאים או אחרים.
    אבל שומו שמיים, יצא איזה חרם הזוי שבהזויים, על מה? סל התרופות? לחם? תחבורה ציבורית? לא, קוטג'! קוטג'! אתה מבין !? (תקרא את זה כמו בסרט "הלהקה" עם הלבן…).
    תלגלגו, תתעצבו, תתבישו, תטעו. נכון, הזוי. נכון, שולי. נכון.. פעם ראשונה שמשהו באזור הזה של הציבור זז!
    אז אולי הציפור הזאת פרועת נוצות, קצת צולעת ועפה באופסייד, אבל בבקשה, אתה יותר מכולם צריך לקדם בברכה את הסנונית המעוותת הזאת ולקוות שסנוניות נוספות יבואו בעקבותיה, בתקווה שהן יהיו קצת יותר לעניין. גם אם העם מתלכד תחת ענף באוש לטובת חרע יבש, תראה את חצי הכוס המלאה – ואללה, הם באמת התלכדו תחת רעיון!
    עד שסוף סוף משהו זז, תגיד תודה ותמנף הלאה. בהצלחה!

  • רמי  On יולי 13, 2011 at 4:55 pm

    אתה לא אשכנזי אלא רק מנסה להיות כמו כי אתה באקדמיה ואין לך שום סיכוי להתקדם במדעי החברה אם לא יהיו לך את הדעות הנכונות.
    בסדר ,אז אין חרם אבל אני אוהב לקנות מתוצרת יו"ש.
    אני מבין שקשה לך לקבל את זה שרוב הציבור לא בחר בדעות שלך-מה שאתה צריך לעשות זה לנסות לשכנע.

    • hani24  On יולי 13, 2011 at 6:11 pm

      ואללה רמי נשמה, אם הייתי מנסה להיות כמו אולי היום הייתי יושב עם בכירות ביד והכול טוב…אבל אתה יודע דברים שרואים משם לא רואים מכן….נראה לי אתה לא קורא הרבה את הפוסטים שלי ואת השחיטה שאני עושה לשמאל חדשות לבקרים….אבל ניחא.
      נשמה, תקנה איפה שאתה רוצה מתי שאתה רוצה כמה שאתה רוצה איך שאתה רוצה ממי שאתה רוצה….טוב לך? רק תן לי גם לבחור וגם לנסות לשכנע אחרים בצדקת הדרך, מה אתה אומר? אחלה לא? דמוקרטיה!!!!!
      אני איתך 100%!

  • רמי  On יולי 13, 2011 at 7:11 pm

    זכותך לא לקנות שם.
    זכותי גם לא להעסיק מי שלא תרם למדינה בצבא או בשרות לאומי וכך אני עושה.
    כל הזמן מדברים על זכויות מיעוטים אבל יש זכויות גם לרוב ואחת מהם היא שהמדינה תנוהל ע"י מי שנבחר בבחירות.
    שנאה למתנחלים נוזלת מאנשי השמאל.בזה שאני מזמין סחורה מההתנחלות אני מחזק אותם.
    ממליץ במיוחד על שמן הזית שלהם.

    • hani24  On יולי 13, 2011 at 8:21 pm

      אהלן רמי, מסכים איתך ב-100% יש זכויות לרוב ולמיעוט. אבל אולי תתפלא אך זוהי אינה זכותך לא להעסיק אנשים שלא שרתו בצה"ל, זה לא חוקי בישראל, וכמו כן תתפלא אולי לדעת כי לפי החוק אסור לך לשאול מישהי אם היא שרתה בצבא, איפה, אם היא נשואה וכמה ילדים שי לו או לה….

      אני לא שונא מתנחלים, אין לי שום שנאה אליהם או אל משפחותיהם. אך אני כן מתנגד לדרך חייהם ולעובדה שהם מלבים את האזור שיכול להיות שקט וסבבה!
      אני גם ממליץ על שמן זית מצוין אך מאלו שנטעו את העצים והאדמות שלהם…רק בלי חרמות!

  • דקל-דוד עוזר  On יולי 13, 2011 at 7:25 pm

    אה הני ציפי חרטבוני לא אמרה שבדמוקרטיה הרוב שולט, היא אמרה:
    בדמוקרטיה הרוב שולטטטטטטט!!!!!!!

    ולגבי שלטון הרוב אביא את ספרי האהוב "על החירות"
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%9C_%D7%94%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA (קראתי גם את הספר אבל ספר זה כל כך המאה ה-20)

    דעה מושתקת עשויה להיות נכונה. מי שמכחיש זאת מניח שהוא חסין מפני טעות. מיל מדגיש כי איש אינו חסין מפני טעות

    הרעיון כי האמת תמיד מבצבצת על פני השטח, ותמיד מנצחת הוא אך כזב נעים. ההיסטוריה מלאה באמיתות שהושתקו, והשתקתן מנעה את התקדמות המין האנושי במשך מאות שנים

    עריצות הרוב גרועה מעריצות השלטון, מכיוון שהיא אינה מוגבלת לפעילות פוליטית. במקום שבו ניתן להגן מפני עריצותו של השליט, יהיה קשה בהרבה להגן מפני העריצות של הדעה המקובלת על ידי הרוב. אנשים כפופים לדעה הרווחת בחברה, ומעוצבים על פיה. הדעה הרווחת היא הבסיס של כל ההתנהגות בחברה, ולא ניתן להגן מפני עריצותה באמצעות החוק. מיל מוכיח זאת על דרך השלילה: ייתכן שדעת הרוב אינה הדעה הנכונה. הצידוק היחיד להעדפת היחיד באמונה מוסרית מסוימת היא העדפתו האישית. בנושא מסוים אנשים יתאגדו על פי עמדתם האישית. הצד שינצח הוא הצד אליו ייטו רוב האנשים, אך אינו בהכרח הצד הצודק.

    הרוע המיוחד אותו מוצא מיל בהשתקת דעה, אם באמצעות אמצעי כפייה מטעם המדינה או החברה, אינו רק בגרימת נזק לבעלי הדעה המושתקת. השתקת דעה מזיקה לאנושות בכללה, גם לאלו המתנגדים לדעה. מיל בוחן את העניין בצורה תועלתנית ולוגית, ומסיק שאם הדעה המושתקת היא נכונה, הרי שהנזק שנגרם למשתיקיה הוא בכך שהם שוללים מעצמם ומאחרים את האפשרות להחליף טעות באמת. אך גם אם הדעה שגויה, הרי שהאמת יכולה לחיות ולשגשג רק במקום שבו היא מעומתת עם השקר. יתרה מכך, מיל טוען כי לעולם לא ניתן יהיה לדעת איזו היא הדעה השגויה ואיזו היא הדעה האמיתית.

  • רמי  On יולי 13, 2011 at 9:28 pm

    אני יודע את החוק ולא שואל מישהו לגבי השרות הצבאי.
    אם אני רואה אדם שהתחיל ללמוד בגיל 18 אז קורות החיים שלו הולכים לפח.
    אני שואל שאלות כמו ספר לי מה עשית מאז התיכון או כל מיני שאלות עקיפות.
    אני רק רוצה לתת עדיפות למי שנאלץ ללמוד אחרי גיל 21.
    אני גם נכנס לפייסבוק ואם אני רואה אדם ששייך לשמאל הקיצוני הוא גם פסול כי אני רוצה לתת עדיפות לאנשים ציונים.
    המתנחלים לא מלבים את האזור.אין מתנחלים בלבנון או בעזה וכן יש שם שנאה אלינו בגלל שאנחנו קיימים.
    החוק אולי לא נכון מבחינה טקטית אבל אני רוצה לראות אם בג"ץ יעז לשנות בו פסיק בניגוד למחוקקים שבחר הציבור הרחב.
    סותמים לנו את הפה בתקשורת אבל אנחנו מצביעים בקלפי.
    השתקות דיעה של אנשי ימין יש בתקשורת וגם בבג"ץ אנחנו מיעוט זניח.
    ואגב שאלה:כמה ערבים לומדים בבינתחומי? בטח לא 20% כמו מספרם באוכלוסיה.

    • hani24  On יולי 13, 2011 at 10:00 pm

      ראבק רמי אתה עבריין, אבל אל תדאג אני לא אספר לאף אחד, מבטיח!
      ואילו ממך אני מבקש תמשיך להפיץ את הרשימה של כל מי שאנחנו לא רוצים להטיל עליו חרם….

  • דרור בל"ד  On יולי 13, 2011 at 9:36 pm

    סמי שלום שטרית: "כל קורס שלי על הכיבוש מתחיל עם מפה של ארץ אחת מהים עד הנהר (לישראל אין גבול קבוע בשום כיוון) ודמוגרפיה אחת ומיד מתברר שהאירופאים הלא-חרדים הם מיעוט קטנטן השולט בכל השאר. מיד מתנדב מישהו בכיתה לזרוק "כמו האפרטהייד בדרום אפריקה." אבל אני מתקן ואומר קולוניאליזם. רוב האשכנזים לא אוהבים קולוניאליזם לכן תמיד יגידו אפרטהייד. תיקון האפרטהייד דורש בסך הכל ביטול חוקי הגזע וההגבלים על הלא-לבנים תוך שמירה על חלוקה תרבותית בין לבנים ללא-לבנים (ראה דר"אפ היום). ואילו בתיקון הקולוניאליזם… נו אתם מכירים היסטוריה, יוותר מעט מקום למאמיני הקולוניאליזם, יעני ציונים-אשכנזים וביניהם רבים שנולדו להורים מרוקאים ועיראקים".
    (תגובה למאמרו לא אחתום על עצומה למען ניב גורדון אלא אם יעלה את עצמו באש)
    kedma.co.il/index.php?id=2576

    באותו יום מר ונמהר בו הזדעקו הציונים וגרורותיהם בשמאל האשכנזי (יום שחור לדמוקרטיה וכו') נעשה מעשה נבלה חמור אלפי מונים במדינה הציונית שלא עורר את תשומת ליבם של הזועקים. נציגות מערכת המשפט הציוני, אותה נציגות אליה פנו הזועקים לביטול מה שמכונה חוק החרם – קבעו כי רוצחי הילדה עביר עראמין המתנגדים ינקמו דמה ימשיכו להסתובב חופשי. את האחריות לכך הטילו על נציגים אחרים של המשטר הציוני. ביום זה הסתיים גם שלב שמיעת העדים במשפטה של מה שמכונה בלשון המשפטית: המדינה, כאשר אחותה של רייצ'ל קורי מונה אחת לאחת את נסיונותיה הבזויים של "המדינה" לשבש הליכי חקירה, להעלים ראיות (סרטי וידיאו) המראות בבירור כי הנהג הדורס ידע שרייצ'ל קורי הייתה תחת הדחפור – דחפור שכל מטרתו הייתה להחריב את בתי הפלסטינים ברפיח.
    rachelcorriefoundation.org/trial

    יש באמתחתי ראיות חותכות כי הדיון בבית המשפט הציוני התנהל תוך כדי האזנה ליצירתו של המלחין הקלאסי גוסטב מאהלר – שירים על מות ילדים.
    haokets.org/2009/10/15/%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%AA%D7%A3-%D7%91%D7%A6%D7%A2%D7%A8/

    אל מול יללות התן של טליה ששון (מייצגת ה"מדינה" בעתירתה לפסול את תנועת בל"ד ב2003) ושל זהבה גלאון, יש לומר בקול רם וצלול, בטון אגרסיבי ומרוקאי: "או שבגצ יהיה לכולם, או שלא יהיה בגצ". ארורה תהיי, כבוד השופטת בייניש. ביום זה לא נותר אלא לירוק בפרצופך.

  • hani24  On יולי 13, 2011 at 10:00 pm

    העיקר שלנאמן (מנאמן פוקס הרצוג) יהיו יציאות סדירות! ומי אמר שחרא זה לא חשוב? 🙂

  • רמי  On יולי 13, 2011 at 10:06 pm

    אני עבריין? מישהו יחליט לי מה לעשות בעסק הפרטי שלי? נראה מישהו תובע אותי ומוכיח שאני עבריין.
    הרשימה תלויה על המקרר בביתי ובבית חבריי וממנה אנחנו קונים.
    ועדיין אני מת לדעת כמה ערבים לומדים בבינתחומי.
    כמה בבינתחומי בכלל לומדים מהפריפריה.

    • hani24  On יולי 13, 2011 at 10:51 pm

      רמי נשמה אל תיקח את זה לא נכון, עבריין במובן של מישהו שלא מכבד את חוקי המדינה לגבי העסקה, פושע מועד או חלילה משפחת פשע, מה כולה אתה עושה? לא לוקח אנשים שאולי היו יכולים להיות מצויינים לעבודה? בחייך זה שטויות! עזוב אותך מה זה פרנסה, העיקר שהם שרתו את המדינה!. אתה מבין אותי, נשמה?!

      לגבי החרם שתדע אני רק מפרסם את מי אסור להחרים! והרשימה מתעדכנת כל הזמן על מנת שכולם ידעו את מי לא להחרים!

      לגבי ערבים ופריפריה בבינתחומי אתה מדבר כאילו זה העסק שלי. אולי כדאי שתשאל את אוריאל רייכמן. חוצמזה אני עוזב בסוף ספטמבר…

  • רונן גפן  On יולי 13, 2011 at 11:39 pm

    אם אתה דון קישוט חברתי אז אייך אתה עובד במקום שבו לאנשים מהפריפריה הגאוגרפית והתרבותית אין כמעט מקום.האם במקרה שאלת פעם את השומר בשער על תנאי העסקתו?
    אני קונה את אלה שאסור להחרים חוץ מיין חברון שלא טעים לי (יש במקומו את רמת הגולן).
    לפחות יש בך דבר חיובי אחד:אתה כמוני אוהד הפועל תל אביב (-: לא שמתי לב קודם.

    • hani24  On יולי 13, 2011 at 11:55 pm

      שאלה יפה רונן, מעניין מה היית אומר אם הייתי עובד באחת האוניברסיטאות שעוד יותר ממדרות אנשים מהפריפריה ומעסיקות קבלני כוח אדם….מעניין.
      אני לא אשאל מה אתה עושה כי זה לא רלוונטי…

      וחוצמזה, שאני חוזר, אני נגד חרם, אני כולה מראה לאנשים את הרשימה שמתעדכנת מידי פעם לגבי את מי אסור להחרים.
      והאמת, אפילו שאתה אוהד הפועל, לא נראה לי שיש בך דבר חיובי אחד…..

  • hani24  On יולי 14, 2011 at 12:04 am

    רק מראה שאפשר….

  • שאול סלע  On יולי 14, 2011 at 1:45 am

    "חוק החרם" אישרר בצורה פורמלית את מה שמתקיים באופן לא רשמי למעלה מ 60 שנה. השלטון הפעיל משטרה ובעלי אגרוף נגד מהגרים יהודים מארצות האיסלאם. הסוכנות היהודית הפושעת ניהלה מדיניות מפלה וגזענית כנגד מזרחים. ההסתדרות הציונית סגרה את שערי ארה"ב בפני יהודי חבר המדינות ואילצה אותם להגיע לכאן.

    את כל הפעולות הנפשעות של ממשלת ישראל וההסתדרות הציונית מנסים לכבס תחת שתי מילים "עם יהודי".

    ברוב חוצפתם של גזענים כמו משה גרנות,בן דרור ימיני,אם תרצו,ישראל ביתינו אני מוצא את עצמי במסגרת שאני לא רוצה להיות בה שהם קוראים לה "עם יהודי" . אני לא אחראי לנכבה ולא מוכן שימיני יסחור ברכוש משפחתי כדי להצדיק ביזת רכוש פלסטיני ומסירתו לאשכנזים. לא מוכן שהצורר משה גרנות יפעל לסתימת פיותיהם של משוררים מזרחים שלא רואים בסמלים ציונים פרות קדושות. לא מוכן לתת יד לדיכוי אכזרי של פלסטינים על ידי חלאת המין האנושי שנקראים מתנחלים.

    אני שונא את הליברמניזם הפשיסטי,שונא את אם תרצו ומתפלל לחורבנם של עכברושים וגורי חזירים

  • זילברג  On יולי 14, 2011 at 2:36 pm

    עוד איש אקדמיה שעושה את היומית שלו על שנאה להתיישבות ולציונות.

  • ron  On יולי 15, 2011 at 12:31 pm

    גם לי יש רשימה של כאלה שאסור להחרים:
    -מוצרים שמיוצרים בקיבוצים של חברי מרצ כמו נגבה.
    -מי שלא תרם למדינה בשרות צבאי או לאומי.
    -אנשי שמאל קיצוני ששונאים את המדינה שלי.
    -אנשי אקדמיה ותקשורת מתנשאים שמנסים להחליט לי מה מוסרי ומה לא מוסרי ואיך להתנהג.
    את כל אלה אני קורא לא להחרים.
    אני מכין רשימה של מוצרים ועסקים של אנשי מרץ ושמאל קיצוני כדי לדעת את מי לא להחרים.
    עוד כמה ימים זה יהיה באינטרנט.

    • hani24  On יולי 15, 2011 at 6:21 pm

      הי רון אחלה! שלח לי את האתר ואני אכתוב גם על אלו. אין שום בעיה מבטיח לך.
      רק תן לי את האתר השמות והחוק….

    • hani24  On יולי 15, 2011 at 6:24 pm

      אההה וגם תגיד לי מי המדינה שלך כדי שנבוא לבקר אם אפשר….והכי חשוב מי כל אנשי האקדמיה והתקשורת שונאי אותה ״מדינה שלך״ שמעתי שיש מקום כזה לה לה לנד…זה אתה? אני מת לבקר….

  • רות  On יולי 22, 2011 at 1:29 am

    הני שלום!

    אמנם אני לא בעד חוק החרם, אבל אני מוכרחה להגיד שהשמאל הביא את החוק על עצמו. לא ייתכן שהמדינה תרשה להחרים אוכלוסיות/ אנשים על כל בסיס שהוא.

    כשבצפת החרימו ערבים ולא נתנו להם לשכור דירות, כל השמאל הזדעק, ובצדק! מדובר בדבר פסול לחלוטין. אז כיצד זה נכון להחרים את המתנחלים? האם המתנחלים "כבשו" את שטחי יהודה ושומרון, או שהייתה זו מדינת ישראל, וממשלותיה לדורותיה שיישבו שם מתנחלים?

    כל עוד הממשלה לא מחליטה מה לעשות בשטחי יהודה ושומרון, אין זה ייתכן שיחרימו את האוכלוסייה שחיה ומתפרנסת שם.

    השמאל, במקום לפעול דרך הידברות בחר לפעול בדרך המכוערת ביותר מכל- חרם.
    שלא יתפלא שכוחו יורד ויורד עם כל בחירות.

    אולי יעשה לך טוב המעבר לצפון. תמיד טוב לצאת מהבועה ולהכיר את המציאות מקרוב…

    • hani24  On יולי 22, 2011 at 10:46 am

      הי רות,
      הפתיחה שלך מזכירה לי את המשפט שאומר "אסור להאשים את הנאנסת, אבל ראית אך היא מתלבשת?!?@?#?%$"

      נתחיל מזה, שמה שקורה בשטחים הוא בעייתי ישראל משתמשת באזור כבוש בו חיה אובלוסייה ללא תנאי יסוד על מנת לגרוף רווחים! לא משלמים שם מיסים כמו בישראל ועוד…..

      רות, גם אם אעבור לטנזניה, זה לא ישנה את מה שאני חושב, לשמחתי ואולי לצערך….נראה לי שמחאת האוהלים ועוד הם התשובה הטובה שיותר של העם שקצה נפשו!!!!!!

  • רות  On יולי 22, 2011 at 8:56 pm

    הני,

    נכון אסור להאשים את הנאנסת, אבל על כל אישה לדעת שיש גברים בעולם שאינם מסוגלים לשלוט בעצמם, או שמפרשים לא נכונה רמזים מיניים או לבוש פרובוקטיבי. אני כפי שאתה רואה משמי הנני אישה, וכבר מלפני שנים רבות למדתי שעלי להיזהר בבילויים ולא להפריז בשתייה, שכן גברים רבים לא יהססו לנצל נשים במצב של שיכרון, ועוד בלבוש פרובקטיבי.

    אז נכון, האישה רוצה רק להיות נחשקת ורוצה לשמור לעצמה את הזכות להגיד לא. אבל גם נכון שיש גברים בעולם שלא יקבלו לא, בין אם האישה היא לבושה או לא. הצעתי לנשים, קחו משנה זהירות. היחיד שיכול לשמור עליכן הוא אתן! ולא החוק היבש.

    וכעת לעניינו, מקומם לראות שמחאת הקוטג' שצמחה מהפריפריה והיא היא פירור השלג שהתגלגל והפך לכדור שממשיך לדהור ולסחוף את מדינתו הקטנה במחאות חברתיות זוכה לכזה זילזול מצדך, ועוד מחאת "האוהלים" התל אביבית היא היא המחאה "הנכונה", "הצודקת" וכן הלאה…

    סליחה, אבל באיזו מדינה בדיוק צעירים יכולים להרשות לעצמם דירה במרכז עיר מרכזית?
    האם צעירים יכולים לקנות דירה במנהטן?
    האם צעירים יכולים לקנות דירה בלונדון?
    האם צעירים יכולים לקנות דירה בפריז?

    צאו לפריפריה!

להשאיר תגובה

