כמו פחדנים בלילה….

שוב כמו פחדנים ומוגי לב בלילה פורק המאהל בגן הקוקזים שליד המתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב…למה? אתם שואלים הנה מספר תשובות…

הי לכולם, שלומות.

 אני מקווה שאתם בטוב. בימים האחרונים אני נע ונד בין מספר מאהלים בעיקר המאהל בנתניה שסובל קשות מראש עיריית נתניה והמאהל בגן בקוקזים שליד התחנה המרכזית הישנה בתל אביב-יפו. המאהל בגן הקוקזים סובל יומיים מידה של הסיירת הירוקה, ופונה פינו אלים כבר יומיים ברציפות. עם את נשות המאהל המדהימות מקימות את המאהל שוב ושוב, והיום בשעה שעב בערב המאהל יוקם שוב!!!!

 אנא מכולם כולל אנשי מאהל רוטשילד בואו במסה קריטית להקמה מחדש וגם ללינה במאהל. זהו המאבק של כולנו ועלינו לשמור על סולידריות בין המאהלים אחרת כל הנעשה הוא ריק מתוכן.

המאהל המדהים בנתניה -- סולידריות מכל עבר!!!

כמו כן, ברצוני לשתף אתכם בדיווח שמגיע מהמאהל שבשכונת התקווה: העיריה שולחת לגן התקווה עובדות רווחה משעה 12:00 ועד 18:00. רוב העבודה שלהן היא ליצור סכסוכים.

 ראש העיריה שולח את עובדותיו לבצע איפה ואיפה. לשלושת האמהות החד הוריות החזקות הוא שלח עובדות רווחה בכירות ראשונות, לשלוש הנשים הפחות חזקו הוא שלח עובדות רווחה זוטרות בסבב השני, וארבעה-חמישה אמהות חד הוריות  קיבלו טיפול סוג ג' / חלקי בידי עובדות סוציאליות כאשר השתיים שלושה האמהות החד הוריות החלשות ביותר זכו להתעלמות (כמעט) גורפת מצד עובדות הרווחה.

כך הוא היחס הלא שוויוני מצד חלמיש ונציגי הליכוד בשכונות.

 .שימו לב לשונות שבהתיחסות השלטונות למאהלים בדרום לעומת מרכז העיר. זוהי התנהגות טיפוסית של הפרד ומשול, כמו גם הניסיון לפורר את הסולידריות בין קבוצות שונות ולאפיין את המאבק כמאבק של צעירים הזויים או שמאל קיצוני. שימו לב! רק סולידריות בין כלל המאהלים כמו גם אחווה ואחדות מאבקים תביא אותנו לניצחון!

 אנא מכולם הפיצו קריאה זו, והגיעו בהמונים למאהלים השונים, כעת זקוקים לאנשים בעיקר בשלשת המאהלים בנתניה (צמת פולג) ושני המאהלים בתל אביב-יפו (גן הקוקזים, ושכונת התקווה)

עוד תמונה מהמאהל המדהים בנתניה

למאהל בנתניה, שם נמצאים ילדים ומשפחות, למאהל זה דרושים: אוהלים, צלונית, פחים, שקיות אשפה, כלי אוכל, מתקן גז לבישול, אוכל מכל הסוגים, משחקים והפעלות לילדים, שרותים כימיים, שולחנות וכסאות.

 למאהל בשכונת התקווה דרושים: אוהלים, משחקים לילדים, אוכל, כסאות ושולחנות, שירותים כימיים, והפעלות לילדים.

 למאהל בגן הקוקזים (תחנה מרכזית ישנה מול תחנת המשטרה) שפורק באלימות מצד העירייה בפעם השנייה ויוקם היום שוב בשעה 7 בערב דרושים אוהלים צלונית ובעיקר מסה קריטית של מתנדבים להעביר שם את הלילה!!!

 זכרו סולידריות ואחדות תביא אותנו לניצחון במאבק חשוב זה!

שלכם בברכה

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סתם אדם  On יולי 26, 2011 at 12:15 pm

    תקרא לי טיפש או תם, מצידי תצבע אותי באדום ותקרא לי ילדת צופים, אבל:
    1. למה אף אחד לא מצלם אותם?

    2. למה אף אחד לא מתקשר למשטרה?
    ואני רוצה לחזור שוב לנקודה מספר 1 – למה אף אחד לא מצלם אותם? פנים, שמות.. להפוך את זה לאישי. לא עת"א לא איזה גוף אמורפי, אדם ספציפי, שהמשפחה, החברים, המוכר במכולת ידעו שהוא הוא בה בלילה ופגע במסכנים.

    • hani24  On יולי 26, 2011 at 1:00 pm

      למה לא תביט בפוסט הקודם יש תמונות ווידאו מהכתבה בוי נט
      אני קורא לזה סתם להגיב בלי לבדוק זהו….

      • סתם אדם  On יולי 26, 2011 at 2:09 pm

        קראתי, ראיתי, זה ynet ואלה לא תמונות מהלילה האחרון.

        לגבי הוידאו, כל מה שהנגן הדפוק הראה זה כמעט דקה פרסומות מול 30 שניות סרט, תודה, באמת. אם להאמין למה שראיתי בסרט (אין לי צליל במחשב בעבודה), שני אנשים פינו (באלימות) מאהל שלם?

        מישהו צילם שם, איפה התמונות? למה לא קראו למשטרה? בין כל הפעילים אין עורך דין אחד לרפואה?

        השאלות והקושיות האלה לא סתם באויר. יש לי שני ילדים ותינוקת בת חודש, אם אני שוקל לנטוש את אישתי לבד עם כל הבלגן (ובלי עין הרע יש ויש כל הלילה) ולבוא להעביר לילה, אני רוצה לדעת שאני לא בא בפורמט של "בוא, קבל סטירה ולך". אני קורא הרבה על תקין, לא תקין, גזעני, לא גזעני, בסדר ולא בסדר, שום דבר על האם מה שהעירייה עושה חוקי או לא.
        אם אתם רוצים שאנשים יצטרפו, תגידו להם למה הם נכנסים, לטוב או לרע. מה לעשות שאני ואחרים אנשים עובדים עם ילדים, משכנתה וקרוב ל-0 מרחב למשחק.

        אין לי איך לתמוך במאבק כלכלית, המקסימום שאני יכול לעשות זה לבוא, אבל דחיל רבאק, תגידו לנו איפה אנחנו עומדים. מה אסור ומה מותר, מה חוקי ומה לא. אח"כ אנחנו נחליט איך להגיב לכל מצב. עד לרגע זה, אין לי מושג אם ואיזה סיכון אני לוקח בלהגיע ומה הזכויות שלי כאזרח ותושב העיר.

  • Kai Mark  On יולי 26, 2011 at 1:27 pm

    בהכירי חלק נדיב מ'הדור המקוון' עליו אני נמנה, על מגבלותיו, האם יש מישהו מקומי שיכול לפתוח חשבון פייפאל, לו נוכל לתרום קצת כסף, וכנגדו ניתן יהיה לרכוש חלק מהפריטים הדרושים?

    • hani24  On יולי 26, 2011 at 3:21 pm

      רעיון מצוין אבל אז צריך ניירות ועוד ואז זה בעיה….בדקנו…

  • דודי  On יולי 26, 2011 at 1:43 pm

    אם הזכרת את ראש עיריית נתניה, היא אחראית ישירה למשבר הדיור בעירה בכך שאישרה לבנות רק דירות גדולות.

    • hani24  On יולי 26, 2011 at 3:21 pm

      דודי נשמה כל מילה בסלע!!!!

  • bbc  On יולי 26, 2011 at 10:48 pm

    עזוב אותנו כבר עם מאהל מחאה למען הזרים.
    קודם כל מגיע לאזרחים ישראלים שעשו צבא ומשלמים מיסים.
    שאר הפרזיטים שיעופו מהעיניים.

    יש פה מעמד בינוני שסובל ואתה רוצה לדחוף גם פתרונות לכל אלה שתמיד יש להם בעיות.

    • hani24  On יולי 26, 2011 at 11:05 pm

      חמוד לכולנו יש את אותן הבעיות ועד שלא תבין זאת לא תראה שום פתרון ואני מקווה שזה ברור לך….ואם לא בהצלחה לך לבד איפה שלא תהיה

Trackbacks

  • […] המאהל בגן הקוקזים פונה כבר פעמיים באלימות, בלילה הראשון עם הקמתו בשעה 4:30 לפנות בוקר הגיעו פקחי הסיירת הירוקה ופינו אותו בטענה ש"סודאנים ישנו עם המוחים במאהל" — ואוו רחמנא ליצלן סודנים ישנו שם! הם גנבו ציודים מאנשי המאהל, ואני עדיין לא בטוח שהציודים כולם החוזרו, תלונה הוגשה בנושא, החריבו אוהלים דחפו והתנהגו בגסות. בלילה השני אנשי המאהל הגיעו שנית בשעה שבע הערב והמאהל הוקם שנית, היה הפינינג ילדות ילדים, מוסיקה, מהגרי עבודה פליטים ותושבי השכונה, ואולם אנשי "הסיירת" היקורה (כמה זילות יש במושג הזה) הגיעו שוב הפעם בשעה 2 בבוקר ושוב באלימות פרקו את המאהל! […]

להשאיר תגובה

