זהבה בשיר הראפ של המחאה

המחאה הזו הייתה המון דברים עבורי, ימים על ימים ללא שינה, פגישות מטורפות לתוך הלילה, אנשים בעלי אגו דגול מהמדינה הזאת וגדול ממני להכיל אותו.

היו גם המון דברים שהגעילו אותי, גזענות לא מוסוות נגד אנשי פריפרייה מחלק ממשתתפות ומשתתפים, שקרים אין סוף. לעיתים מצאתי את עצמי מסתובב בלילה בתל אביב יפו בדרכי חזרה הביתה ושואל את עצמי למה?! אני זוכר איזה ערב שישי אחד שבו בני הקטן, עידו בן השש, בא ושאל את בת זוגי, אביבה, מתי יסגרו את רוטשילד? ואביבה שאלה למה רוטשילד? והוא אמר כי נמאס לי מהאוהלים! עבורו רוטשליד היו בעצם כל המאהלים למרות שאני כבר מזמן לא הייתי שם, ממש מתחילת השבוע השני. ואז הוא הוסיף ואמר, הלוואי שיעלמו כל האוהלים של רוטשילד, ולי היה קשה להסביר למה אבא חייב להמשיך ללכת ולפגישות ולמאהלים.

מה שסייע לי הם אותם אנשים מדהימים שפגשתי בדרך המחאה, ממש כמו בשביל האבנים המדהימות, כמעט בכול צמת פגשתי עוד ועוד גברים ונשים מדהימות, חלק כועס עלי היום ואילו בליבי אין כעס, וחלק עדיין עימי, מבינים, מתווכחים וכועסים אבל תמיד יודעים שאני בסופו של יום מנסה להכיל ולסייע. והיו רגעים, נדירים, בהם פרשתי לי הצידה, לא מסוגל להחזיק את הגוף, מרגיש חולשה כללית ובכיתי. לעיתים זה קרה בלילה מאוחר כשחזרתי מיום עמוס ומבלבל, ולעיתים באמצע המאהל ראיתי משהו שלא יכולתי להחזיק אותו, אז ניגשתי לי הצידה לכמה דקות וחזרתי.

ובתוך כל הבלגן, כמו יהלומים, נשים וגברים נדירים, שנגעו בי כאילו במטה קסם, הם שינו אותי והבהירו לי שעלי עלינו להמשיך במחאה ובמאבק עד שאחרונת הנשים ואחרון הגברים יקבלו את זכויותיהם הבסיסיות, אלו הם הנשים והגברים הנדירות והנדירים שבעת ועונה אחת חיממו ושברו לי את הלב, וכאן אני רוצה לשתף אתכם באישה אחת שמה זהבה, ראיתי את הקליפ ולא הכרתי אותה עד אתמול בשעה שפגשתי אותה בהפגנה מול ביתו של שר השיכן אטיאס, ואני בחיוך אמרתי" "הי את זהבה, את גדולה ראיתי את הקליפ שלך" ובתוך הבלגן הצעקות והמשטרה הייתי מאושר! והיא הסתכל עלי ואמרה לי: "אני מכירה אותך מי אתה?" ועניתי: "אני הני" והיא אמרה" "כן בטח, גם מיפו, שמעתי עליך, אני שמחה לפגוש אותך" ואני הייתי עוד יותר מאושר!!!! איזו אישה מדהימה, היכולת לעמוד אל מול כולם ולהסביר בצורה כה רהוטה ומדהימה את מה שרבים מנסים כבר שנים וכלום לא עוזר, כשזה בא הישר מהלב זה יוצא דופן! יותר טוב מטופאק ביגי וכל ראפר אחר בעולם, זהבה היא הכוכבת שלי! ועוד דבר קרה לי שם, פתאום הבנתי, זהבה שמחה לפגוש אותי, יש גם לי תפקיד ואני ממשיך לעשות אותו, אז מצטער לכל אלו שיתאכזבו אבל אני כאן ולא יעזור לאף אחד כלום!

אז הנה היא זהבה המדהימה, אוני מציע שגם תקליקו על הקלים ביו-טיוב על מנת לקדם את מספר הצפיות שלו וגם תפיצו לכל עבר, כי זהבה היא מדהימה!!!!

 

אם מישהו לא שמע טוב, אנחנו נשארים!!!!!!!!!!!

שנת ביטחון כלכלי וחברתי לכולם!

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

