רצח, חברות וחברים איום לרצח בשידור חי…

הי חברות וחברים, כפי שרובכם יודעים אני חולק אירוח של תוכנית רדיו, דעה צפונית, עם חברי וראש החוג החדש שלי עופר אריאן. השבוע נפל דבר…

אז מה היה או יש לנו שם, עם תחילת שנה זו עברתי לאקדמית עמ יזרעאל, ושם חברי עופר אריאן הציע שנגיש תוכנית רדיו, ואכן התחלנו תוכנית רדיו, ברדיו יזרעאל שהוא רדיו סטודנטים. הצלחנו לגייס שתי מפיקות מדהימות יוליה קרסנשוק, ושיר עינב, שבנתיים עוזבת אותנו לדברים גדולים וטובים יותר בטוחני.

התוכניות הראשונות היו אחלה, הצלחנו להעלות פוליטיקאים בכירים, מובילי דעת קהל והיו אייטמים מענינים יותר ומענינים פחות — באופן כללי נראה לי שהצלחנו לערוך תוכנית אקטואליה די טובה לסיכום השבוע. את התוכניות ניתן למצוא כאן בבלוג, ואני אמשיך להעלות את התוכניות המוקלטות לכאןץ אולם ביום חמישי האחרון נפל דבר, לאחר שבתחילת השבוע ראינו תמונות של כ"ח מיכאל בן ארי מהאיחוד הלאומי צועק לרוצחי איתמר שהוא ישחט אותם, ביקשנו להעלות אותו לשידור, והוא הסכים! ואז התרחש הראיון שתוכלו להקשיב לו בנגן מטה.

שימו לב, נציג נבחר של מדינת ישראל מאיים ברצח! לא פחות ולא יותר על אנשים ששוחררו בהסכם לגיטימי של ממשלת ישראל לשחרורו של גלעד שליט…הצוות עדיין בהלם ואנחנו שוקלים מה לעשות….הערות, תגובות או הארות יתקבלו בשמחה.

רק בריאות

הני

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יצחק לוי  On דצמבר 2, 2011 at 10:39 pm

    גם אני הייתי מוכן לרצוח אותם בידיים שלי.
    מי שמסוגל לעשות דבר כזה לא מגיע לו לחיות.
    אני מבין שאתה שונא מתנחלים אבל לכאוב על רוצחי ילדים זו הגעה לרמה נמוכה.

    • hani24  On דצמבר 2, 2011 at 10:59 pm

      טיפשות זו בעיה רצינית!!!!
      זה שאתה עלום שם מוכן לעשות מעשה נתעב זה סיפור אחד, שכנראה לאף אחד חוץ מהמשטרה לא יהיה איכפת ממנו. אבל בן ארי הוא חבר כנסת וזה כבר סיפור אחר לגמרי….הוא חייב בדין ציבורי….

  • רות  On דצמבר 3, 2011 at 11:45 am

    הני שלום,

    שמעתי את הקטע עד סופו, וכמה הערות ברשותך.
    ראשית, אם ברצונך לשמוע את דעתו של ח"כ בן ארי אז למה כל הזמן לקטוע אותו?
    שנית, זה היה מאוד לא נעים לשמוע אותכם מגחכים ומצחקקים ברקע. זה לא מקצועי, לא מכבד את המרואיין שלכם, ולא מכבד את עצמכם.
    מעבר לכך, לי (ואני בטוחה שלעוד רבים אחרים) הייתה ברורה מאוד עמדתו של ח"כ בן ארי. הוא בעד עונש מוות למחבלים. והדגש הוא על *מחבלים*. לכן ההשוואה לרוצחים בזויים אחרים מיותרת. מדובר בסוג של רוצחים שמטרתם היא רצח עם, ועימם מדינת ישראל היא במצב של מלחמה (או אי שלום אם תרצה). מדובר באויבי מדינה.

    העליתם תרחישים רבים בכדי לראות עד איפה ח"כ בן ארי יהיה מוכן להגיע בעניין רציחתם/ הריגתם של מחבלים. אנא הרשה לי להעלות תרחיש דמיוני גם כן, אשמח לדעת כיצד אתה היית פועל.
    הני היקר, כיצד היית פועל אם היית מוצא עצמך מטייל עם ילדייך בסמטא חשוכה, ללא אנשים נוספים בסביבה, ומול עינייך היית רואה את אותו המחבל שרצח את בני משפחת פוגל (לאחר ששוחרר בעסקת שבויים נוספת). האם היית ממשיך בדרכך בנועם ובשלווה, או האם היית חרד לשלום ילדייך היקרים ומבצע פעולת מנע? הרי אותם מחבלים ששוחררו בעסקת שליט, כבר הודיעו שיחזרו לדרכי הטרור! הם כבר הודיעו שימשיכו לרצוח יהודים! הם כבר הודיעו שהם קמים להרוג, אז לא נשכים להורגם?

    מטרת התרחיש הדמיוני אינה בכדי לצדד בעונש מוות. אני אישית מתנגדת לעונש מוות מסיבותיי שלי. מטרתי הייתה להמחיש לך שהעולם איננו מחולק לשחור ולבן, לבני חושך ובני אור. הסוגייה הזו מאוד מורכבת ומאוד עמוקה מכדי להעסק בה בצורה שטחית ולהפוך את ח"כ בן ארי לאיזה "מטורף לאומן שמאיים ברצח". לא כך פניי הדברים.

    נקודה אחרונה, איני יודעת מי מכם העיר את הערה לגביי עונש המוות בארה"ב… אז אשמח לראות הוכחות שארה"ב מפסיקה עם עונש המוות. מרבית המחקרים שקראתי בנושא תומכים בכך שהעם האמריקני אינו מוכן לחקיקה שתאסור עונש מוות. וללא קשר לכך, למה ההשוואה לארה"ב? כזכור לי, בעניין החקיקה לשינוי בחירת השופטים לבג"ץ טענת נגד ההשוואה לארה"ב. אז מה, כאשר זה מתאים לדעותיך משווים לארה"ב, וכאשר לא, אז לא צריך להשוות לארה"ב?
    האם ארה"ב היא השופטת העליונה של העולם בענייני מוסר וצדק?

    כולי תקווה שתקרא את תגובתי עד סופה ולא תקפוץ ישר להגיב בעצבנות + הטחת עלבונות על רמת האינטליגנציה שלי, או אופיי וכדומה… (נסיון עבר).

    אני באמת רוצה לשמוע את דעתך.

    ובהצלחה עם התוכנית 🙂

    • hani24  On דצמבר 3, 2011 at 7:35 pm

      הי רות, שלומות!
      את יודעת זו שאלה שכול הזמן שואלים אותנו, וגם הוא ביקש שנפסיק ואמרנו בבקשה, זה קשה…זו תוכנית אינטראקטיבית עם שני מנחים דעתניים, אנחנו מנסים….לא תמיד זה יצליח אבל נמשיך לנסות….נ.ב. זה קרה לנו עם עוד כמה מרואיינים…מנסים…
      לגבי הצחקוקים, זה היה ממבוכה, הדברים שהוא אמר היו פשוט הזויים ולא ידענו בדיוק איפה לשים את עצמנו…אולי כך זה נשמע לעינייך אנחנו פשוט לא ידענו מה לעשות עם עצמנו…ואני מניח שזה יקרה עוד כמה פעמים.
      ולעניין מה שנאמר, לדעתי את טועה – העניין הוא לא עונש מוות למחבלים! יש עונש מוות בישראל למחבלים בחוק השיפוט הצבאי!! הוא פשוט מבזה את מערכת המשפט והחוק בישראל ולא מסכים עם החלטות המערכת…ההחלטה הייתה לא לבקש עונש מוות, אני מבין האזנה סלקטיבית אבל הפעם את מגזימה, בחייך הוא אמר שהוא לא מסכים עם החלטות הפרקליט הצבאי וקרא לו סמרטוט ולבית המשפט בתור בדיחה!!!! זו לא שאלה של עונש מוות! מעבר לכך הוא קרא לקחת את החוק לידיים!
      התרחיש שאת מעלה הוא בעייתי מאוד, אם אני הולך בסמטה חשוכה עם הילדים אני קרוב לוודאי לא יודע אם מישהו שהולך מולי הוא רוצח או משוחרר מעסקת שליט, זה נראה לי פשוט מאוד גזעני להגיד דבר כזה! איך אני אמור לזהות אותו? מה יש לו קרניים בראש? ומה קורה אם אני טועה בזיהוי? כל מי שמפחיד אותי למוות? משום מה אני מעריך שאני פוגש אנשים רבים ובטח שבחיי נפגשתי עם כמה שישבו בכלא הישראלי, אז מה ברחתי? פחדתי? חלקם חברים בתנועה לוחמים לשלום….
      למען האמת לא מעניין אותי אם את בעד או נגד עונש מוות כי לא על זה את מדברת, את מדברת על שבירת המסגרת בדיוק כמו ח"כ בן ארי, את מדברת על נטילת החוק לידיים ורצח!!!!! ולא זה שמישהו אחר הוא רוצח לא נותן לך או לכל אחת או אחד אחר/ת את הזכות להרוג אותו, מה לעשות זה החוק לא מאמינה לי תבדקי!!!! במקרה הזה העולם בדיוק מחולק ללבן ושחור ואין בכלל אפור! זה מה יש כך אני חושב, ולשמחתי כלך חושבת גם מערכת החוק והאכיפה בישראל…
      לגבי ה"הוכחות" הייתי יכול להגיד לך ללכת לחפש לבד באינטרנט, אבל יש מצב שלא תצליחי אז הנה עוד מדינה שהפסיקה את עונש המוות והמושל מסביר למה…

      http://thelastword.msnbc.msn.com/_news/2011/11/23/8980735-oregon-
      governor-halts-death-penalty

      והנה המושל אומר שהוא לא יוצא יותר להורג:

      וכמו כן, אתר שעוקב אחר ההפסקה של עונש המוות במדינות שונות ומדבר על הדרך בה הופך עונש זה ליותר ויותר נדיר:

      http://www.amnestyusa.org/our-work/campaigns/abolish-the-death-penalty

      מקווה את מבינה שאת כלל לא בכיוון! לא מדובר בכן או לא עונש מוות – מדובר במדינת חוק לעומת כל דאלים גבר!!!!!

      • חיים זובידה  On דצמבר 13, 2011 at 3:10 pm

        שמעתי את התוכנית סוף סוף!!! הראיון עם בן ארי היה מצויין ומעניין ואני חייב לומר שהוא מרואיין מצויין. ענה לכם יפה ובאריכות ולא התחמק מלתת תשובות. עכשיו רגע אני מנסה להבין, הוא טוען שבית המשפט בדיחה, ולצערי יש מידת צדק בדבריו. מה לעשות שאנשים נישפטו והורשעו ונידונו לתקופת מאסר ע"י אותו בית המשפט. מה השתנה במשוואה שבעקבותיה יש לשחרר את האסירים? מדוע בית המשפט מוחל על העונש? ישנה משפחה שיושבת בבית ומבקשת לקבל את יקירה חזרה והאחריות מוטלת על הממשלה והממשלה החליטה לפדות דם בדם. בית המשפט שקיבל את החלטת הממשלה ואימץ אותה בעצם ביטל את נפקות ההחלטות הקודמות, מכאן יוצא שהוא (בעיני ח"כ בן ארי) סמרטוט.
        ח"כ בן ארי בא ואומר, אדוני במצב שבו אני יודע שיש צדק, אבסולוטי שאיננו הפיך, דהיינו רוצחים נרקבים בכלא עד יום מותם האחרון הייתי איש שמור חוק. כאשר אני יודע שאין חוק ו"כל דיאלים גבר" אני רומאי.

        הוא טוען שאם הוא פוגש את הרוצחים מעוורתא הוא הורג אותם ומדוע? מכיוון שאלו הביעו נכונות לרצח של עוד יהודים באשר הם יהודים, לא הביעו חרטה, והם בבחינת שור מועד (עשו כבר בוודאות את המעשה) ולכן הוא יהרוג אותם כהגנה עצמית. בניגוד מוחלט לרצח שנעשה לטובת כסף. כאן אני אזהר, לא בטוח שארצח.

        בדוגמאות שלך אני לא מבין מה אתה אומרמה זה אם אני מזהה או לא מזהה? מזהה בוודאות הורג! כך הוא אומר, למה להכניס מילים שלא היו.

        בן ארי אומר שהמסגרת שברה את עצמה, אתם אומרים לו "כל פעם שהמערכת היא לא לרוחך…" הוא אומר היא לרוחי, אבל היא לא יכולה לשנות את עצמה כל פעם והיא לא יכולה לבטל החלטות שלה שעליה מסמתמכים אזרחים (משפחת סחיסווחר לדוגמה). ואם זו דרכה של דמוקרטיה, בן ארי מפעיל עליה את הכלים שלה, מה הבעיה? מותר לו להגיד על בית המשפט בדיחה? מותר לו להגיד על הפרקליט הצבאי סמרטוט? הוא ח"כ ומותר ואם לא שהדמוקרטיה תנסה לטפל בו בכליה.

        בית משפט שמבטל את החלטותיו בשל פופוליזם או דעת קהל הוא בית משפט בעייתי בלשון המעטה. ח"כ בן ארי טוען שהוא רוצה צדק (אמנם יש בעיה שהצדק שלו עם העדפת דת) ואם אין מי שישמור עליו הוא יעשה דין לעצמו.

        הוא אומר שבמקום שבו הדין נזיל ורוצח יכול להשתחרר אחרי מספר שנים ללא סיום ריצוי העונש, יש לשקול עונש מוות כדי שלא יוכלו לשנות את פס"ד. הוא ח"כ והוא יכול לחוקק זאת, ואחריו יכולים לשנות זאת.

        ועכשיו קדימה תלעג לי לאינטיליגנציה, תעליב אותי בעלבונות בלתי ניסבלים, רגש אותי הני, רגש אותי.

        • hani24  On דצמבר 13, 2011 at 10:25 pm

          תאמין לי שאני לא מאמין שאנחנו מאותה אמא ומאותו אבא הטיעונים שלך פשוט לא לעניין ואני לא מוצא טעם להגיב לגבב הריקני הזה. הספיק לך נשמה? אתה מרוגש? אוהב אותך הני

          • חיים זובידה  On דצמבר 14, 2011 at 10:08 am

            כן תודה!

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: