דודי לוי והתזמורת הקטנה….

אני יודע, בד"כ אני פוליטי ועושה בלגן, כועס, מעלה עשן ומרגיז די הרבה אנשים…אז הפעם יש לי הפתעה…אני מסוגל גם לשלוף שפנים…רוצים לדעת מה ובכן שעה עם דודי לוי נשמע לכם טוב? לפרטי כנסו פנימה…אז ענת בלאיס-שרון, שהיא מנהלת הרדיו של עמק יזרעאל ישבה לאוכל איתנו צהרים בבשרית (שזהו בעצם השם של הקפיטריה הבשרית המאוד לא יומרנית של המכללה) ואנחנו די אוהבים לדבר על הא ודה, וככה העברנו לנו בנעימים את ארוחת הצהריים שלנו. על הדרך, מה שנקרא, כשאנו בדרכנו החוצה ענת זורקת לי ככה out of the blue, "תגיד בא לך לבוא איתי לראיין את דודי לוי על הדיסק החדש שלו?"  עצרתי…הסתובבתי…ושאלתי "דודי לוי, מנוער שוליים, אהוד בנאי ודוד?!?!?!" היא אמרה בנונשלנטיות "כן…" עניתי "יאללה מתי?" וענת שוב בלי להניד עפעף ענתה "עכשיו…" לקח לי שלוש שניות להגיד כמובן! והלכנו לאולפן….

אחלה אלבום מושקע ויזואלית ומוסיקלית...מומלץ ביותר!

 

אז עברנו לנו לאולפן, ודודי הגיע באחור קל. נכנסו ארבעה לאולפן: דודי לוי, ענת, עופר (סטודנט במכללה שפרש לשיעור) ואנוכי. אני רוצה להגיד שדודי הוא אחלה, מצחיק חמוד וממש בחור (איש) כייפי, עברה עלינו שעה מהירה ביותר, אני תמיד חושב שדברים כאלו מצריכים שעתיים…אבל לא נורא, למרות הזמן הקצר יצאה תוכנית פצצות, הנה ליחצו כאן ותוכלו להקשיב לאחלה שעה עם דודי לוי 

אני ממליץ ללכת להופעה, אני ממתין לסיבוב החדש בצפייה.

אז אני מקווה שתהנו ואשמח לשמוע מה אתם אומרים…מי יודע אולי קריירה חדשה שלי?

אחלה שבת

מבטיח לחזור ולהרגיז בקרוב 🙂

הני

נ.ב. אלו שעדיין רוצים ולא עשו לייק לעמוד החדש של הבלוג בפייסבוק הנה עוד הזדמנות כאן מצד ימין ב'קוביית הפייסבוק' או לחלופין בדף של הבלוג לייק קטן

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נבות זיו-אב  On ינואר 25, 2012 at 11:12 pm

    הני יקירי תמשיך לשיר זה נשמע ממש מצוין

    • hani24  On ינואר 25, 2012 at 11:48 pm

      תודה נשמה..מחר באיסטנבול אני מתכוון לשיר מלא הגרון!

להשאיר תגובה

