ביבי מצייר עצים ואנחנו עומדים בתור….

מלא נושאים, הפסקות חשמל בקפריסין, עירוני קריית שמונה אלופה וביבי מצייר עצים…ולכל זה תוסיפו אחלה מוסיקה ומלא צחוקים ויש לכם תוכנית שווה להאזנה…אז למה אתם מחכים?

ומה היה לנו השבוע? היה המון בלגן, אליפות בכדורגל הלכה לה לקריית שמונה, ביבי נאם, כחלון כעס על העמותו ועוד דברים רבים…ועל כל אלו נדבר היום…יוליה קרסנשוק ואנוכי הני זובידה.

אז נתחיל:

עירוני קריית שמונה אלופה

שיר: Move like jager – Maroon 5

העמותות לחלוקת מזון, השר כחלון ומדוע יש להפסיק פרקטיקה זו?

שיר: חיים אוליאל – תני לו ללכת

אנטישמיות וטרור בצרפת ניסיון לחטוף שופט יהודי נכשל

שיר: Bee Gees – staying alive

נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו

מרואיינת חברת הכנסת נינו אבסדזה – קדימה

צייר לי עץ...אני רעב צייר לי עץ!

שיר: Donna Summer – Last Dance

הקיבוצים בשיא חברים של כל הזמנים

מרואיין: צבי שור מזכיר התנועה הקיבוצית

שיר: Gotye – Somebody that I use to know

ירי טילים על אילת

בית המכפלה בחברון

שיר: Jack Johnson – flake

הפסקת חשמל כללית בקפריסין

מרואיינת: שני קופר סגנית השגריר הישראלי בקפריסין

שיר: Sting – Desert Rose

פינת הבילויים – בילוי צפוני בעריכת והגשת של יוליה קרסנשוק

שיר: Rufus WainWright – rule and regulations

שיר: מרצדס בנד – מלאך

קותי זוכה באח הגדול – ומנכ"ל ערוץ 10 מזהיר את הכתבים שלא לייצר מחאת קיץ

מרואיין: ד"ר דודי מקלברג – החוג לתקשורת האקדמית עמק יזרעאל

שיר: Bob Marley – Buffalo Soldier

להאזנה לתוכנית ממש כאן

ואם בא לכן/ם אפשר לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של האתר ממש כאן מימין או בעמוד הפייסבוק של האתר

זהו נהנתם תפיצו וספרו לחברותיכן וחבריכם

חג שמח אור ואהבה

ממני הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אזרח מודאג  On אפריל 5, 2012 at 10:43 pm

    למה אני אני יכול להקשיב רק ל4 דק' מהתוכנית ???

    • hani24  On אפריל 5, 2012 at 10:45 pm

      לא יודע, למה? אני בדקתי שוב ואני מאזין כרגע ואני ממש סוגר שעה…תנסה שוב ותודיע בבקשה…
      הני

כתיבת תגובה

