ספיישל יאיר דלל

לעיתים נדירות יוצא לי להנות כל כך הרבה משעה של עבודה….אז הנה מה שקרה לי – בשנים האחרנות יצא לי להכיר הרבה אנשים, אחד המדהימים והמיוחדים שבהם הוא יאיר דלל. לא, הוא לא הוא זמר, הוא גם לא נגן – האיש הוא אמן עוד! משהו יוצא דופן, הוא מקרין מבחינה פנימית וחיצונית רוגע שקט וכיף גדול!

אז יאיר הוציא תקליט חדש "ואהבת" (יאיר לא אוהב להגיד דיסק הוא קורא לעבודה שלו תקליט שזה מדליק ואחלה 🙂

התקליט מדהים! ממש שווה קנייה והאזנה, מרגיע ונותן שלוות נפש גדולה. אבל זהו רק אחד מיותר מעשרה תקליטים שהוציא יאיר – את כולם ניתן לראות ממש כאן באתר האישי שלו וניתן לקנות אותם בחנויות דיסקים שונים והם מדהימים!

וענת בלאיס-שרון לחצה ואמרה יאללה תזמין אותו הוא חבר שלך נעשה איתו ספיישל — לקח קצת זמן בשל מטבוליזם איטי ועוד — והגענו עד הלום ועשינו ספיישל עם האמן פורץ הדרך המדהים יאיר דלל – אוני כולי התרגשתי ישבנו באולפן ענת יאיר ואני – עם הכלי הקסום הזה של יאיר העוד – שוחחנו, שמענו מוסיקה, הוא שר והרטיט את הלבבות באולפן ומחוצה לו. ולי יש מזכרת אלמותית עם אחד האנשים היקרים לי ביותר.

אז קודם כל תדה לענת בלאיס-שרון שלחצה ולא הפסיקה להביא את יאיר – וכמובן תודה גדולה ליאיר שעושה את מה שהוא עושה באהבה ויופי כל כך גדול. וגם תודה לאמא שלי הנא שלימדה אותי להנות מהעולם התרבותי והמוסיקלי שלנו – בלי שהבנתי זה נטמע בי ועד היום אני חב לה ולאבא שלי רזי את התודה שזה חלק ממני.

אז די, חפרתי מספיק – הנה התוכנית המדהימה עם יאיר דלל ניתן להאזין לה בלינק ממש כאן.

אהבתן/ם אנא הפיצו בכול אמצעי המדיה – ואם עדיין לא עשיתם לייק לעמוד של הבלוג בפייסבוק – הנה ההזדמנות חוזרת לה פשוט לחצו כאן.

ושוב תודה ליאיר – אתה איש יקר ומדהים! תודה רבה.

יאיר דלאל בהופעה בנמל יפו ליד הסטודיו הישן שלו

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שחר כהו  On דצמבר 16, 2013 at 8:39 pm

    יאיר דלאל מוכשר וכמובן גם רוני סומק שכתב.
    מוזמן לשמוע גרסא שלי לשיר עם עוד, כינור וגם גיטרות:

    • hani24  On דצמבר 17, 2013 at 6:17 pm

      זה מאוד מעניין, ושונה ממה שהורגלתי לשמוע…שלח לי עוד חומרים בפרטי אם אפשר בבקשה.
      הני

      • שחר כהו  On יולי 15, 2014 at 3:18 pm

        הני, רק עכשיו ראיתי את תגובתך (במקרה).
        תודה על הפידבק, שולח לך בפרטי את אלבום הבכורה שלי שכולו לחנים לשירה ישראלית נועזת וברובה גם חברתיתי, זה דווקא לא באלבום:

  • שחר כהו  On יולי 15, 2014 at 3:20 pm

    סליחה, זה כן באלבום. התכוונתי לזה, ביצוע משותף עם רוני:

Trackbacks

כתיבת תגובה

