מופע מקומי – אורטגה, נצ'י נצ' וסולג'יי

כשבא אלי הבן-פורת יוסף שלי אוהדי להגיד לי שיש מוסיקת ראפ היפ-הופ וראגיי בישראל קצת כעסתי – אחרי הכול מה יכול ילד בן 16 ללמד את אבא שלו שהכיר את Immortal Technique בניו יורק ללמוד מינוקא ועוד על מוסיקה ישראלית – תתפלאו!

אז זה היה אחד מאותם ימים הוא ישב בחדר שלו מאחורי חדר העבודה שלי ופיצץ עם הרמקולים של המחשב הנייד שלו שהפך לחקל בלתי נפרד מהגוף שלו – אלי הגיעו רק הבומים – ובגיל 47 כבר קשה להרגיש את הבומים אלו בגב בראש כשאתה מנסה לכתוב מאמר על מהגרי עבודה בישראל מבלי שירתח הדם. אז ניסיתי, חשקתי שיניים וכלום לא עזר, קמתי בעצבים לכיוון החדר, דפקתי "כן…" נכנסתי הוא ישב מחייך אלי – התקפלתי – נרגעתי אמרתי לו "אוהדי אני חולה עליך אבל אתה הורג אותי עם הרעש הזה…" ופתאום הרגשתי את אבא שלי יוצא ממני והבנתי שאני באזור הדמדומים…שתקתי…שאלתי אותו "למה אתה מקשיב?" נצ'י נצ' הוא ענה….אמרתי לו בחייך זה אפילו לא שם מה זה? הוא אמר לי זה לבן באמהרית….נדלקו לי העיניים – נו תן בראש נקשיב…מה אגיד לכם? הלם! הבחור יודע לעשות מוסיקה – הוא עדיין קצת גס, אבל הוא הדבר האמיתי…בנתיים לקחתי מברק מאייר דיסק של סול ג'יי והקטן צורח באוטו ערפדים בחליפות….(לי אסור כי אני אבא פדיחה!) ואורטגה חוגג לי ברכב וכל החברות והחברים מבקשים קצת שקט ולי לא איכפת!

ככה עבורו יום או יומיים ואז אמרתי לאוהד, תגיד בא לך לארגן מפגש פסגה של כולם אצלנו בעמק למופע מקומי? נדלקו לו העיניים ותוך 10 ימים הוא ארגן את השלישיה לאולפן…והנה מה שיצא בתוכנית מופע מקומי – אורטגה, נצ'י נצ' וסול ג'יי אבל היו עוד הפתעות כי לנו בעמק יש סטודנטים נורא מוכשרים הכנסו אותם לאופלן ויצאו שני וידאו קליפים של פריסטייל ועוד…הכול ממש כאן מטה…

אז תודות לאורטגה, נצ'י נצ' וסול ג'יי, תודה לענת בלאיס-שרון מנהלת הרדיו שנותנת לזקן כמוני להתפרע באולפן, לברק מאייר שקרח את התוכנית מהצד הטכני שלה – ולסטודנטים הסופר מוכשרים שלנו שעשו את הקליפים ובעיקר ואוהדי (הנשמה של אבא) זלצר-זובידה שעמד מאחורי כל הפרויקט ועדיין מכיר לי עוד ועוד מוסיקה מדליקה שגורמת לי להישאר צעיר…ואם בא לכם תעשו לייק לעמוד של הבלוג בפייסבוק ביקורת ולא בהכרח בונה ותקבלו עידכונים שוטפים.

אז הנה הלינאפ של התוכנית שני קליפים ותמונה מתנה 🙂

1. נצ'י נצ' – איידישע ראסטה מאן
2. פריסטייל לייב באולפן


3. פלד ואורטגה – צ'ק וואן טו
4. סול ג'יי – אצלי בדם
5. Shekel – Persian Mayhem
6. אורטגה – מה באמת נסגר
7. פלד – ח.ר.ק.ו.ת
8. פריסטייל לייב באולפן


9. שבק ס – נופל וקם
10. סול ג'יי – אל תבכה
11. אורטגה – אימפריה רמיקס
12. נצ'י נצ' – בור ועם הארץ
13. Wyclef Jean – Gunpowder

מימין לשמאל - נצ' נצ', אוהד זלצר-זובידה, הני זובידה, אורטגה וסול ג'יי

מימין לשמאל – נצ' נצ', אוהד זלצר-זובידה, הני זובידה, אורטגה וסול ג'יי

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

