שלי או בוז'י – האם זה מעניין מישהו…

שבוע כל כך עמוס! ראשית שאלת השבוע: הקפה זה מסוריה?!?!?! ועוד כמה נושאים שוליים: יש מכוניות מתפוצצות בתל אביב, ולא זה לא מתקן חדש בלונה פארק, לפחות לא זה שנמצא בגני התערוכה. יש לנו מרוץ לראשות מפלגת העבודה שמתקיים ממש לאחר הבחירות המוניציפליות ועל הבחירות למועצות האזורית – אנחנו מנסים להבין למה וכמה…יש לנו קהילות שרות, ספורט וגם משוררת שהיא מהנדסת מכונות – לא פחות ולא יותר! רוצים להבין מה קורה – תפאדלו פנימה…

זה קפה מסוריה זה?!?!?!

זה קפה מסוריה זה?!?!?!

ליין אפ- דעה צפונית 12.11.13 (אפשר לייק לעמוד הפייסבוק שלנו אבל לא חייבים)

ולכל האושר והעושר הזה ניתן להאזין על ידי לחיצה על השורה הזאת

שלומי סרנגה- האמנם

18:20 – פיצוץ מכוניתו של הפרקליט ושחיתות בבחירות בנתיבות: עו"ד עידן אלקלאי- איש משטרה לשעבר מהיחידה המרכזית והיום עו"ד פלילי

ארז לב ארי- צדק

LEN- steal my sunshine

19:00 – מרוץ לראשות מפלגת העבודה: דני עטר ראש מועצה אזורית גלבוע ואיתן ברושי מזכיר התנועה הקיבוצית

 m.i.a- paper planes                          

19:25 – קהילות שרות: ד"ר רבקה הבסי

19:35 – ספורט: ליאב נחמני כתב הספורט של ישראל היום

19:45 – משוררת- תהילה חכימי

Nina simon aint go on- I got life

גברים באתרים (ולא אתרי בנייה) | תהילה חכימי (משוררת בקבוצת ערס פואטיקה, מהנדסת מכונות ופעילה חברתית)

אתה מצטלם ליד מכונית אדומה אמריקאית

משרבב שפתיים

אתה כותב:

אני אוהב את אריק איינשטיין

אני בחור טוב ממשפחה טובה

מחפש את האחת

מעדיף בהירות ודקות

אני מהנדס

אני עורך דין

אני בדרך להגשים את החלום שלי

אני מחפש קשר רציני

אני מחפש קשר רציני או זמני

אני אוהב את הבשר שלי  well done

אני מכין את השקשוקה הכי טובה בעולם

אתה מצולם על טנק

יושב על הצריח התותח בין הרגליים שלך

משקפיי שמש על העיניים

מחייך

אתה כותב:

אני רוחני

אני עוסק ברפואה סינית

אני מאוד מחובר לעולם הפנימי שלי

אני מחפש קשר רציני

אני מחפש קשר רציני או סקס

אני מכין את השקשוקה הכי טובה בעולם

אמהות מתות עליי

בנות מצטער מזרחיות זה פחות הכיוון שלי

אתה מצולם על הרים טיבטים מושלגים

אתה כותב:

אני אוהב את השקיעה מול הים

הגודל כן קובע

אני מחפש מישהי שיודעת מה היא רוצה מהחיים

אני מחפש מישהי שיודעת מי היא

אני טבעוני

אני מחפש בחורה מבית טוב

אני מחפש קשר

אני מחפש אהבה אני מחפשת

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • yossi  On נובמבר 15, 2013 at 1:28 pm

    תן איזה מילה על זמרים מזרחיים ופרחות קטנות

  • רונן  On נובמבר 18, 2013 at 8:59 pm

    הוא לא יתן..
    כל ביקורת על זמר מזרחי בפרט ואדם מזרחי בכלל היא גזענות ואסור בכלל לבקר אותם כי הם מקופחים ומסכנים.
    חוץ מזה בטח יש זמרים אשכנזים שעושים מעשים כאלה והתקשורת האשכנזית מסתירה.

    הנה פרופיל פייסבוק של מזרחי מקופח אחר :
    https://www.facebook.com/dror.damari?fref=ts

  • דינה  On דצמבר 8, 2013 at 4:17 pm

    אתה תמיד אקטואלי כל כך. צחקתי.
    אבל מה עם המכונית הזאת יש כתבה?

    • hani24  On דצמבר 9, 2013 at 10:17 am

      הי דינה, תודה 🙂 לצחוק זה הכי חשוב….
      לגבי מכונית התופת היו עשרות כתבות עד "שהתפוצצה" פרשת אייל גולן…וכולנו שכחנו מהכול

להשאיר תגובה

