שדים עדתיים בכנס השמאל הישראלי

כפי שכבר כתבתי בטור קודם ד"ר זובידה ומר כחלילי… הוזמנו רון כחליל, חברי הטוב, ואנוכי לשיח ב"כנס השמאל הישראלי" (ניכוס אופייני לאנשי השמאל) – הדברים היו חמים מאוד…הקהל כעס, א.נשים צעקו עלינו, הפריעו לנו…

והם בעיקר הביעו שנאה לדברינו. בייחוד הם כעסו על האמירה שלי כי "מזמינים משטרה למזרחי בכיכר המדינה" – את האמת הם לא ידעו – כי אני הוא המזרחי לו הוזמנה משטרה בככר המדינה – והסיפור הולך כך: עם הגיעי לישראל עברנו להתגורר בשכונה נחמדה בצפון-מזרח תל אביב שנקראת יכון צמרת – השכונה שמאחורי ככר המדינה לכיוון דרך נמיר. אני בזמנו עוד רכבתי על אופניי הכביש שלי בשעות הערב לשמור קצת על כושר. עם סיום הרכיבה על מנת לשחרר את הרגליים הייתי מסתובב בשכונה ברחובות ברכיבה איטית על מנת להרגע.

וככה באחד מהימים הראשונים מגיעה ניידת בנסיעה מהירה כיווני ועוצרת, השוטר בקול די תקיף צועק רד מהאופניים!

אני עוצר מוריד רגל מהפדל (אני נעול בנעלי קליפים אז אני די מחובר לאופניים)

רד מהאוניים אמרתי לך!

עיניתי: תירגע לא יכול לרדת אני עם קליפים, מה הבעיה?

והוא עונה בנון-שלאנטיות – מה אתה עושה כאן? היו פריצות בזמן האחרון ואתה מסתובב כאן בשכונה למה?

(ואני חושב בראש שלי – אם הייתי מסתובב ככה בתקווה או בכפר שלם גם היה שואל אותי את אותן שאלות?) אמרתי לו אני גר כאן!

איפה?! איך קוראים לך?

כאן ויסוצקי 12 דירה 1 – ולי קוראים ד"ר (הטעמה קצת הון תרבותי) הני זובידה (הנה הלך ההון התרבותי ובכלל…)

יש עליך תעודת זהות?

(אני מזכיר שאני רוכב על אופניים, אני בטייטס שחורים וחולצת רכיבה שלא משאירים מקום לדימיון שאין עלי כלום – אפילו לא צריך חיפוש ידני….) אתה מסתלבט עלי? אני שואל, תראה אותי? איזה תעודת זהות? אין עלי כלום! רוצה בוא איתי הבייתה ותראה אותי נכנס.

שלא תטעו, בא איתי, ראה אותי מצלצל באינטרקום ונכנס הביתה.

מעניין, כי הרבה צעקו לי זה לא קיים – ואני לא רציתי להיכנס לעניין הזה – אבל עד היום עוצרים אותי מידי פעם לשאול מה אני עושה כאן, מעניין לכמה גברים מזרחים זה עוד קורה?

וחוצמזה – תקשיבו, אולי תחכימו? לכו תדעו…

אז הנה רון כחלילי:

ואחריו הני זובידה:

 

בברכת ערב טוב ויום משובח לכולם

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Mosheshy  On דצמבר 17, 2013 at 8:23 pm

    מה שמאל בהם? למעט כמה שאפשר לספור אותם על פחות מאצבעות כף יד אחת,אלה שהשתתפו בכנס הם חבורה של ליברלים לאומיים .

    בין לאומיות סוציאליסטית ללאומיות קפיטליסטית.

    http://www.ha-keshet.org.il/articles/culture/leumiut_abu.htm

  • Mosheshy  On דצמבר 17, 2013 at 10:33 pm

    שמאלנים לבנים.

    התעלמות מקריסת מעמד הביניים, תפקידי מפתח לאוכלוסייה הומוגנית והתייחסות לכיבוש במקום לדברים הבוערים במדינה. כל עוד מפלגת השמאל תישאר בעמדתה הישנה, שום דבר לא ישתנה

    http://saloona.co.il/blog/%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D/

  • מוני יקים האנטיציוני  On דצמבר 17, 2013 at 10:39 pm

    עם שמאל כזה מה שנותר לימין זה רק לחגוג !

    • hani24  On דצמבר 18, 2013 at 7:57 am

      מסכים! אבל אנחנו שם לשנות.

      • מומחה לפרימאטים  On דצמבר 18, 2013 at 11:12 am

        זובידה, יש לך שם של ערבי, אתה נראה כמו ערבי ונשמע כמו ערבי. אז ראשית כל הכבוד לשוטר שעצר אותך, כי את הפריצות בשכונה שלך לא מבצעים אשכנזים אלא ערבים או ערבים בני דת משה. ושנית, כולם כבר ראו איך אתם מצליחים לשנות דברים ע"י צרחות היסטריות של אכלו לי שתו לי. ד"ש לאהרון מדואל.

  • שרון  On דצמבר 17, 2013 at 11:08 pm

    הני, אתה גדול!

  • חיים  On דצמבר 18, 2013 at 10:31 am

    הני דיברת לעניין ומצוין. כיף היה להאזין לדברים. הדרת נשים זה לא אותו דבר, איזה טיפש.

  • חיים  On דצמבר 18, 2013 at 10:34 am

    ספר מה קורה שאנחנו הולכים לטוס וניגשים עם הדרכון הישראלי שעליו כתוב זובידה לעמדת הבידוק הבטחוני. תענוג.

    • hani24  On דצמבר 18, 2013 at 2:52 pm

      חיים לי לא קורה כלום חריג – יש את חיפוש הנקבים ועיכוב של שעות בחקירה מאוד מאומצת לדעת מניין באתי – למה לא עושים את זה לכל האזרחים בישראל?

  • נתן  On דצמבר 18, 2013 at 6:34 pm

    השוטר הזה היה איש שמאל?

  • מוני יקים האנטיציוני  On ינואר 1, 2014 at 3:49 pm

    הסמול האשכנזי מעוניין בהנצחת המצב והני עוזר להם ! דוב חנין למשל !

  • מוני יקים האנטיציוני  On מאי 3, 2015 at 11:32 am

    הני זובידה ורון כחלילי הם הסוסים הטרויאנים של עם ישראל הספרדומזרחי בקרב הסמול האשכנאזי הגזעני המוכה במחלת השדים הגזעניים האתניים והלאומניים .

Trackbacks

  • […] שפרסמתי את "ד"ר זובידה ומר כחלילי" ואז את "שדים עדתיים בכנס השמאל הישראלי" קיבלתי המון תגובות. אלו היו בעיקר תגובות של שטנה […]

כתיבת תגובה

