"קשיי קליטה"

מה לו לאדם אם לא משפחתו וילדיו? על כן, בעונג רב…

מה לו לאדם אם לא משפחתו וילדיו? על כן, בעונג רב, ובאהבה אני מזמין את כולכן לתרגילי הבימוי של בני בכורי, בבת עיני אוהד זלצר-זובידה (שבטח מתפדח ממני כעת למוות – "אבא פדיחה" זה אני!).אוהדי שלי המחיז, וביים את תרגיל הבימוי "קשיי קליטה" שיוצג השבוע בימים שלישי, רביעי וחמישי תאריכים 21-23 לאוקטובר – בין השעות 8 ל-10 בתיכון עירוני א' רחוב שפרינצק 4 תל אביב (מאחורי הסינמטק).

הפורמט הוא שמונה תרגילים במקביל שכל אחד נמשך בין 15 ל-20 דקות, בערב אחד ניתן לצפות בשישה תרגילים! יש שישה סבבים של ההצגות (כשלוש בשעה). כדאי מאוד לבוא כי אלו הם כוכבי העתיד של התיאטרון הישראלי וזה בחינם!

בתמונה מיה - השחקנית הראשית בככר השעון יפו

בתמונה מיה – השחקנית הראשית בככר השעון יפו


המחזה של אוהד עוסק בבעיות אקוטיות בחברה הישראלית במבט ביקורתי ביותר – ומתמקד בשירה מזרחית מודרנית! אני כבר מתרגש יותר מחודש!
אנא בואו, הודיעו לי על הגעה, ואני אשמח לברך אתכם לשבת איתכן ולאחר מכן לצאת לקפה…

באהבה ובברכת שבוע טוב ומבורך לכולנו!
הני

כמו כן, מצ"ב קישור לאירוע:
https://www.facebook.com/events/589203514539506/?ref=22

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • FLORIE OAK  On אוקטובר 20, 2014 at 6:53 pm

    חוץ מזה שהצלחתה להדביק גם אותי בהתרגשות, רואים שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ במובן הטוב של המילה. כנראה צומח לנו כאן חנוך לוין חדש. מרוב התרגשות כתבת נובמבר ולא אוקטובר, וכדאי לתקן זאת. חוץ מזה מחזיקה אצבעות ומאחלת בהצלחה רבה, וחשיפה תקשורתית כי הנושא חשוב.

    • hani24  On אוקטובר 20, 2014 at 10:28 pm

      הי פלורי, תודה! מתקן 🙂

כתיבת תגובה

