ערסים נמאסתם!!! או "בני טובים" בעיקר גזענים…

 גם בימים כאלו מוציאים אותי מדעתי – אני מנסה להכיל אבל בסוף זה מתפרץ…רוצים לדעת מה? תקראו!

ראשית חשוב לי לציין שתייגו אותי לפוסט הזה רבים ואני שתקתי בשל אירועי הימים האחרונים…אבל נראה לי שהגיע הזמן…
אז ככה: אני יודע עכשיו כולם יקפצו – ויגידו על יוצרי הסרט שהם גזענים וגועל נפש ועוד – ואני רוצה להגיד – למה?!?!?!? מה הבעיה? הרי ערס זה ישראלי עם התנהגות מחליאה – לא ככה? הרי ערס זה לא מוצא! לא ככה?? הרי ערסיות זה לא מזרחיות, זה לא מוסיקה, זה סגנון לבוש הלא ככה? אז מה הבעיה?
 
ובכן בעיני הבעיה היא המעברים. כן המעברים, הקטעים הללו שבהם אין מוסיקה ברורה כאילו יש מעבר בין תחנות – בהם רואים את הבחור שעומד שם (שאני לא מבין איך הוא לא מתבייש להשתתף בתעמולה גזענית על סף הניאו-נאצית!) בלי הבגדים! בלי הפאה! בלי התכשיטים….בקטעים הללו עצמו את העיניים ונסו בכול הכוח לדמיין מישהו צח, לבן, עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני — צחקתם??? זהו זה! כעת הבנתם את הקשר הגזעני בין המילה לבין מוצא/אתניות!

ומה מדהים אותי בכול העניין – שאנחנו עוברים את זה יומיום…זה קורה סביבכם כל הזמן: בפרסומותף בטייפ קאסטינג בטלויזיה, בתיאטרון, בקולנוע וגם בכתה ובאוניברסיטה…אבל מה? חלק שמחים וצוהלים כי זה משרת את ההון התרבותי-חברתי-כלכלי-רשתי שלהם (בעיקר כאלו שהם לא מזרחים) — ואילו חלק אחר מניסיון להתנער מהתופעה – אומר "זה ההם לא אני…" אך שניהם ישלמו את המחיר ביום מן הימים.

הראשונים, אשכנזים ברובם, בד"כ משלמים את המחיר של בורותם וגזענותם כשהם נוסעים לאירופה – בארץ הם מתנהגים וחשים כאדוני הארץ – אך שם, במקום שיש אירופאים אמיתיים הם חושרים לגודלם הטיבעי, הם בראש בראשונה יהודים לאחר מכן ישראלים או מזרח תיכוניים לעולם לא אירופאים! שם הם חוזרים לגודלם הטבעי – המזרח תיכוני אעלק אירופאים…

לעומתם המזרחים, הם במצב קשה, משום שהם מפנימים את הדיכוי ונפגעים פעמיים. ראשית הם לעולם לא יתקבלו לאליטה, זו שמה מחסומים כמעט בלתי עבירים אליה, וגם לנכנסים מתייחסים בזלזול ודיכוי, מזרחי מחמד קוראים לזה…ראו את אדמונד לוי בבית המשפט, דוד לוי, סילבן וכחלון בפוליטיקה ועוד – וכשהם סופסוף מפנימים את האמת המרה ומנסים לחזור לחיק הקהילה שלהם הם מגלים שהם כבר לא כל כך חלק מאותה קהילה או שהם לא רצויים…מלכוד 22!

ובסוף אי אפשר משהו קטן על אלו שעשו את סרטון התעמולה הגזעני הזה – ובכן זה אמור להיות אתר של צחוקים ובדיחות – אז קטעים! ואו! מעניין הרוב זה על המוחלשים, או המוחלשות – מיזוגני להחריד – קצת הומופובי ובעיקר גזעני נגד מזרחים…מה אומר? "בני טובים…"

שבוע שקט לכולנו

בברכה

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 10, 2015 at 2:20 pm

    הציונות האשכנאזית היא תורה גזענית קולוניאליסטית אז מה הפלא שהתוצאה היא של נאו נאציזם

  • משה  On אוקטובר 10, 2015 at 3:42 pm

    אז כפי שהבנותי מכל רבב מערבולת הכינויים והמראות …
    ה"עארס" הוא מזרחי ושחור המנסה למצוא ולמצות את עצמו בכל האבולוציה
    של מעברי החיים למניהם , גם אם רמתו אינה נופלת מהבלונדיני עם
    העינים הכחולות …. וזה אומר הרבה על החברה שלנו
    המקבלת אותך לפי המראה החיצוני …ממש קלסטרון ניאו נאצי
    לא פחות ולא יותר של האדם בעל המראה וצאצא של גזע עליון
    אך הדברים לאט לאט מתעכלים אצל התת ערסים הלבנים שהנה מגיע
    הזמן ,,,, שכל המראה שלהם הרס את העולם , ואכן הם
    עומדים לשלם על היהירות שלהם ולהכחד ,,,, הם וילדיהם …כמו שנכחדו
    אמפריות ענקיות

    • עוזי קטן  On אוקטובר 10, 2015 at 4:51 pm

      מאחל לך ולזובידה נכדים ונינים תכולי עיניים ובלונדינים.

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 10, 2015 at 6:28 pm

    מלך הערסים שמו שמעון פרס

  • ג. אביבי  On אוקטובר 10, 2015 at 11:54 pm

    הקטע הזה הוא חלק משפע של "יצירות" שהן למעשה טקסטים להגבהת הלהבות של מדורת השבט הגזעני האשכנזי. ישנו קריקטוריסט מגויס לטובת הגברת הגזענות בקרב השבט הלבן בשם איל אילת. הלז, גזען פתולוגי, מרבה לפרסם קריקטורות בהן נראים מזרחים בתור בבונים חומים, ניאנדרטליים חומים, מושווים מנטאלית/אבולוציונית לכלבים וכו'. הנ"ל צובר פופולריות גדלה והולכת בקרב השבט הלבן המתגזען והולך. ישנם עוד רבים ורעים מסוגו המתחזים כשמאלנים. להגנתם הם תמיד יטענו שערס לא מאפיין עדה מסוימת. אבל ה"יצירות" והאמירות שלהם לא משאירות מקום לספק. נראה שליוליוס שטרייכר (מו"ל השטירמר שנידון למוות ב1946 על חלקו בתעמולת ההשמדה הנאצית) יש תלמידים רבים בקרב הבוהמה האשכנזית בישראל.
    אסור להישאר אדיש כלפי התופעות האלה, יש לעקוב אחריהם ולתבוע אותם על הסתה גזענית.

    • עוזי קטן  On אוקטובר 11, 2015 at 7:52 am

      אני נגד סרטוני תעמולה אלא רק לצפות במקור ולהתרשם – גם צ'חצ'חים אלימים וגם גזענים כנגד ערבים. תואם להתנהגות לה פמיליה.

      לינק לסרטון "תביא לי את השוקולד":
      https://www.google.co.il/search?q=תביא+לי+את+השוקולד&rlz=1Y3TXLS_enIL542IL544&oq=תב&aqs=chrome.0.69i59j69i57j0j5.2617j0j4&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

      • ג. אביבי  On אוקטובר 11, 2015 at 5:54 pm

        בעניין תקרית השוקולד
        אכן התנהגות מכוערת, ואכן מדובר במזרחים. מזרחים שהתלבשו על המשבצת של עארסים. השאלות שצריכות להישאל הן:
        א. האם החבורה הזאת מייצגת נאמנה את רוב המזרחים? או אולי אחוז קטן ורעשני מתוכם?
        • החבורה הזאת מייצגת אחוז קטן מאוד מהמזרחים ומעוררת סלידה בקרב רוב גדול של המזרחים. באשר ל"לה פמיליה" הם אמנם כמה מאות או אלפים, אבל רוב המזרחים סולדים מהם. אנשים מסוג חברי "לה פמיליה" כמעט כולם ציונים פטריוטים ומשת"פים נרצעים של הימין הציוני האשכנזי. אין להם עניין במאבק מזרחי לשוויון כי הם די נהנים במצב הגזעני הקיים.
        ב. האם לא קורים מקרים מבישים כאלה כשבתפקיד הרעים מככבים אשכנזים/יות?
        • הייתי עד בשנים האחרונות למספר מקרים, בהם התנהגות של אשכנזים בוגרים במקומות ציבוריים (בארץ ובחו"ל) הייתה גסה או מבישה באותה מידה. איש לא טרח לצלם ולתעד אותם, כי מה לעשות, זה לא יחזק את מדורתו של אף שבט.
        ג. בהנחה שקורים מקרים כאלה עם "כוכבים" אשכנזים, מדוע זה לא מגיע לתקשורת?
        • באותם מקרים גם אם זה היה מגיע לתקשורת הממסדית זה לא היה מוקרן באף ערוץ TV וכך התפוצה ברשת לא הייתה גדולה.

        • עוזי קטן  On אוקטובר 11, 2015 at 8:08 pm

          מסכים איתך שהערסים אינם מייצגים את התנהגותו של רובו הגדול של הציבור המזרחי וגם לא מייצגים את האוכלוסיה המוחלשת שלהם. לדוגמא, הקבוצות שנוסעות לוורנה להמר בקזינו אינן אוכלוסיות מוחלשות.
          ולכן, לא ברורה ההתרגשות של זובידה מסרטון שמציג התנהגות בזויה שיש להוקיע אותה (אלא אם הוא מזדהה עם אותה התנהגות).
          אני לא מבדיל בין ערס אשכנזי לבין ערס מזרחי. הם מתנהגים ואף מתלבשים אותו הדבר והם חמומי מוח באותה המידה.

          • ג. אביבי  On אוקטובר 11, 2015 at 11:29 pm

            הני צודק, משום שהמטרה של מי שהציגו את הקטעים האלה היא להכפיש את ציבור המזרחים כולו. הקטעים הללו הוצגו גם בערוצי הטלוויזיה בארץ – בדיוק כדי להגביר את התפוצה שלהם ואת המסרים הנלווים. זה חלק ממסע של תעמולה גזענית מכוונת נגד מזרחים באשר הם.
            אתה אולי לא מבדיל בין עארס מזרחי לאשכנזי, אבל אם תגיד במחוזות שיינקין ורמת אביב "עארס", כולם שם יבינו שהתכוונת למזרחי – בשום אופן לא אשכנזי.

            • עוזי קטן  On אוקטובר 12, 2015 at 9:43 am

              זובידה טועה שהוא לא מגנה תופעות אלימות כדוגמת סרטון השוקולד המזוהות עם התנהגות של עארסים.
              במקום זאת הוא נעלב בשם כל המזרחיים ומטיל את כל האשמה על מפיקי הסרטון.
              הסיבה היחידה שזובידה יכול להיעלב זה בגלל רגשי הנחיתות הבסיסית שלו.

              • ג. אביבי  On אוקטובר 15, 2015 at 10:01 pm

                הבה נלבן את הסוגיה 'תסביך נחיתות / נעלב' בהקשר של השיח המזרחי.
                העובדות: הממסד האשכנזי ציוני פעל מראשית ההתיישבות הציונית כאן ליצור זהות בין מעמד סוציו-אקונומי למוצא אתני. המזרחים הוסללו בכוונת מכוון לתחתית הסולם החברתי / כלכלי של ישראל. הפערים נוצרו מייד עם הגעת גלי ההגירה לכאן, ונשמרים מאז. ע"מ למנוע התקוממות של מזרחים נגד רוע הגזרה או רצון של ציבור המזרחים לשנות המצב, הממסד – בעיקר ע"י שליטת מחולליו בתקשורת – מנציח דעות שקריות. דעות שקריות על פיהן מי שמתלונן על קיפוח הוא מתוסבך נחיתיתות או ממורמר מטבע בריאתו. מרבית הציבור בלע את השקרים האלה, הגם שברור לרבים מהם שהצדק הוא בצד המתלוננים.
                מכאן,
                אם אדם יודע שהמזרחים מקופחים במדינת ישראל ובכל זאת נכנע לאמירות השקריות – הוא עושה זאת מפחד שיזהו אותו כ"ממורמר", "נעלב" או "נחות". הפחד וחוסר הביטחון העצמי להחשב כ"חריג" או "מיעוט דחוי" הוא המנחה אותו. לאדם כזה אין הוכחה שאין לו תסביך נחיתות. אמנם יכול להיות שהוא עושה זאת מאינטרס קיומי בהכירו את אופי הציבור הישראלי.
                אם, לעומת זאת, אדם מוכן לספוג את "קללת הנחיתות/ מרירות/ נעלבות המזרחית" ובלבד שהאמת הפנימית שלו והמצפון (על קיפוח המזרחים והגזענות האשכנזית) ימצאו ביטוי ציבורי ולא מרפה – הוא אמיץ. בהקשר של השיח המזרחי הוא בוודאי לא סובל מתסביך נחיתות.
                לא רבים בשיח המזרחי מספיק אמיצים לשים את בעיית קיפוח המזרחים במדינת הציונים כנושא ראשי. הני הוא אחד מהם. גם אמנון לוי, ד"ר יפעת ביטון, עו"ד יואב ללום ואמיצי לב רבים אחרים הם אמיצי לב ונקיי מצפון. הם וכל מזרחי שמבטא בהתמדה את דעתו נגד ההגמוניה הגזעית בוודאי שלא סובלים מתסביך נחיתות.

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 11, 2015 at 1:27 am

    אחת הסיבות להנצחת התמיכה האשכנזית במדיניות הגזענית היא הכרתם שמניעת הגזענות תיגרום לאשכנזים ירידה של 40% ברמת החיים הנוכחית שהושגה ב 70 השנים האחרונות

  • hani24  On אוקטובר 12, 2015 at 9:47 am

    נא לא להאכיל את הטרולים גדולים או קטנים ככול שיהיו….

    • עוזי קטן  On אוקטובר 15, 2015 at 9:11 am

      כל מי שיעביר ביקורת על זובידה שבעצמו מעביר ביקורת הורסת באמצעות בלוג זה נחשב בעיניו טרול.זובידה חושב שביקורת הורסת היא לגיטימית כל עוד הוא ורק הוא מעביר אותה על אחרים.
      הוא גם לא מסוגל לייצג נאמנה את המזרחיים ואת קשת דיעותיהם כי השקפת עולמו היא שחור ולבן תרתי משמע.

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 12, 2015 at 4:27 pm

    הסיפור על ערסים מימין ומסמול פרענקים או אשכנאזים הוא מישני לתמיכה הגורפת של כל האשכנאזים ותומכיהם המשת"פים באותה מדיניות גזענית ויישומה מזה 70 שנה . לי אין שום דבר נגד אשכנאזים אבל יש לי בטן מלאה על כל האשכנאזים שתומכים בהנצחת עוולות המדיניות הגזענית הציונית נגד ערבים בני דת משה ומוחמד .

  • יוסי דר  On אוקטובר 13, 2015 at 9:07 am

    מעניין אם הני היה שותק גם אילו אשכנזי כלשהו היה כותב "ערבים בני דת משה"

    • hani24  On אוקטובר 13, 2015 at 12:13 pm

      מעניין למה אשכנזים חושבים שהם צריכים להמשיך
      להמציא הגדרות למזרחים?!?! זה גנטי? זה אדנות? או אולי טמטום וניסיון שליטה???

    • עוזי קטן  On אוקטובר 13, 2015 at 2:00 pm

      עוד לא נולד האשכנזי שירשום את ההגדרה "ערבים בני דת משה" על שמו.

      • moni yakim antizionist  On אוקטובר 13, 2015 at 3:08 pm

        יש גם "אשכנאזים בני דת השטן" הפולחן הדתי של הכוזרים היה פולחן השטן !

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 13, 2015 at 11:53 am

    רק גזען אשכנאזי יכול לרמוז כאילו הזיהוי עם ערבים הוא דבר שלילי

  • עוזי קטן  On אוקטובר 16, 2015 at 4:13 pm

    למה לדעתך כל מזרחי שהתחנך,השכיל והצליח בישראל אמור להרגיש מקופח אלא אם יש לו רגשי נחיתות???מבטיח לך שיש הרבה מזרחיים כאלה וכנראה ששיטת הקיפוח הממסדי האשכנזי משום מה לא פעלה עליהם.
    אגב, איזו הוכחה ישנה בידיכם שישנו כיום בישראל קיפוח ממסדי??? האם קיימים חוקי גזע אתניים במדינת ישראל שהאשכנזים חוקקו כנגד המזרחיים???
    ומה באמת מסביר את הפערים החברתיים במדינת ישראל?? האם האשם מוטל רק על קיפוח ממסדי או שישנן סיבות אחרות לגמרי????

    • ג. אביבי  On אוקטובר 18, 2015 at 8:46 am

      ראשית, במצב שנוצר עקב מנגנון הקיפוח הממוסד והיעיל נוצרו מעמדות עם זיהוי אתני מובהק: מזרחים וערבים בעיקר בעשירונים הנמוכים, אשכנזים בעיקר בעליונים. מה הסיכוי של מי שגדל במשפחה מהעשירון ה4 או ה3 להצליח כמו מי שבגדל במשפחה מהעשירון ה8 או ה9 – בהינתן שלשניהם אותם הכישורים והמוטיבציה? ברור שהסיכויים להצליח יותר נמצאים אצל מי שגדל בעשירונים הגבוהים. כך זה בכל העולם, כך מונצחים המעמדות והעוני בכל העולם וכך זה בישראל. גם אם מנגנון האפליה הסתיים ב1977 (והוא לא, הוא רק השתנה) – בהיעדר מנגנון מתקן עוולות – הפערים שנוצרו עד אז משמרים את עצמם.
      מניסיוני (בהרבה מקומות עבודה), מזרחי שרוצה להגיע למשרה נחשבת או בכירה, צריך להיות טוב במובהק מכל מתחריו האשכנזים, ע"מ לזכות בה. אין לזה כל קשר לרגש נחיתות או עליונות – עובדות חיים בישראל. אבל נעזוב את זה, ראה מה קורה במוסדות הקובעים במשק ובחברה. במערכת המשפט יש בממוצע שופט מזרחי אחד על 14 – 16 אשכנזים. בקרב המרצים באקדמיה יש מרצה מזרחי אחד על 9 אשכנזים או יותר. מספר המזרחים קטן במובהק גם ממספר הנשים האשכנזיות באקדמיה ובמשפט (וגם הן מודרות). מצב הערבים גרוע שבעתיים. האם פערים כל כך גדולים ייתכנו ללא מנגנוני סינון עדתיים/גזעיים? כך המצב גם ברוב מוקדי הכוח הקובעים בישראל. היחסים האלה לא מראים שינוי לטובת המזרחים עם השנים. מבחן התוצאה הוא ההוכחה הטובה ביותר לקיומם של מנגנוני קיפוח אנטי מזרחים (וערבים). בנוסף, נעשו הרבה ניסוים חברתיים בהם נשלחו קורות חיים עם תארים אקדמיים וציונים זהים של מזרחים ושל אשכנזים. התוצאות בכל הניסויים (בשנים האחרונות ממש) מראות היענות (מצד המעסיקים) לבעלי שמות אשכנזים ביחס של פי 1.5 עד פי 4 בהשוואה למזרחים. צריך עוד הוכחות?

      • עוזי קטן  On אוקטובר 18, 2015 at 9:57 am

        בממשלת ישראל הנוכחית ישנם 10 שרים לא אשכנזים מתוך 21 שרים. למה הם לא דואגים לסגירת הפערים החברתיים?? אלא נוח להם שהפערים יונצחו כי רק הליכוד יכול גם להנציח את הפערים וגם להיבחר שוב ושוב בעזרתם של אותם מזרחיים משכבות מוחלשות. למרבית האירוניה הקיפוח הממסדי נעשה כיום גם על ידי המזרחיים עצמם באותה המידה.

        כשאתה מדבר על עשירונים עליונים ובעלי הון את יכול גם להזכיר את אברהם תשובה המזרחי שגדל במעברה והיום הוא שולט לא רק בגז אלא גם בפוליטיקאים עצמם. ומהי תרומתו לסגירת הפערים החברתיים חוץ מלפנות בכוח את אחרוני תושבי כפר שלם?? כמה סימבולי…

        זוהי טעות לחשוב שמזרחיים שהצליחו בפוליטיקה ובעסקים ירימו את השכבות החלשות אלא להיפך, יש להם אינטרס שהפערים יונצחו והם תמיד יוכלו להאשים את השמאל האשכנזי על טעויותיו משנות החמישים של המאה הקודמת.

        • ג. אביבי  On אוקטובר 20, 2015 at 10:04 pm

          לא ספרתי כל כך הרבה שרים מזרחים בממשלה, כנראה הוספת גם כמה סגני שרים. אבל בעיקרון אתה צודק. לרוב השרים והח"כים המזרחים אין תכנית לקידום המזרחים, רובם קרייריסטים חסרי שדרה. נוח להם בעמדה שאליה הגיען, בעיקר כי לא הרגיזו את הבוסים האמיתיים של מפלגותיהם.

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 16, 2015 at 6:33 pm

    האמת על הפערים נימצאת בפערים הסטטיסטיים האיכותניים שרק ההכוונה וההסללה המימסדית יכולים לתת להם הסבר הגיוני. אין סיבות אחרות אחרת כיצד ניתן להסביר שפערים אלו קיימים רק במדינת האפרטהייד הציונית ולא בשום ארץ אחרת על פני כדור הארץ

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 18, 2015 at 10:14 am

    לא אשכנאזים מקודמים במערכות הפוליטיות והתיקשורתיות רק לאחר סינון קפדני המאשר שאינם מסוכנים להמשכיות ההגמוניה של האדם הלבן ההגמוניה האשכנאזית . כל שלטון דיכוי גזעני משתמש בעסקנים מקרב השכבות שנועדו לדיכוי כדי ליצור אחדות לאומית מזוייפת נגד האוייבים החיצוניים שכביכול מאיימים עליהם . תיראו מה עשו לשלמה מעוז כאשר סטה מהקו של הפוליטיקלי קורקט שניקבע ע"י המעמד השליט האשכנאזי .
    כל טענה המצדיקה את הפערים הסטטיסטיים סופה בטיעונים גזעניים על נחיתות גנטית הפועלת רק במדינה אחת בעולם היא מדינת האפרטהייד הציונית .

    • עוזי קטן  On אוקטובר 18, 2015 at 3:32 pm

      ובקיצור – שילטון הליכוד והימין שקיים מזה 40שנה – שהמזרחיים ימשיכו להצביע בעד מי שימשיך לידפוק אותם. הליכוד והמזרחיים זה כמו מוכרי הדייטות לאנשים שלעולם לא ירזו אך תמיד ירכשו את מוצרי הדייטה.

  • moni yakim antizionist  On אוקטובר 18, 2015 at 3:58 pm

    מבחינת המזרחים אין הבדל בין שלטון הליכוד הימני והסמול האשכנאזי . הגזענות האשכנאזית משותפת באותה מידה בין ימין לשמאל מזויף .

    • עוזי קטן  On אוקטובר 19, 2015 at 8:57 am

      אין הבדל חוץ מהקלפי. כשזה מגיע לבחירות הרוב הגדול של המזרחיים מצביע לליכוד מאז ומתמיד. איפוא האחריות של מפלגת השלטון מזה עשורים לסגירת הפערים החברתיים??? ואם אתה חושב של- 10 שרים לא אשכנזים ביניהם שר האוצר ושר הכלכלה הנוכחיים אין השפעה על סגירת פערים חברתיים אתה טועה בגדול. פשוט יש להם אינטרס לשמר את הפערים החברתיים כדי שייבחרו שוב ושוב על ידי אותם בוחרים.

  • מלך הערסים  On אוקטובר 19, 2015 at 6:30 pm

    וואלה תפסת ג'וב הא אחי

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s