האח הגדול או הפח הגדול – במופע אימים!

חברה שלי אוריתי, או בשם שהיום כמעט כולם מכירים אותה אור סיונוב, וסאגת האח (פח) הגדול, בנקודות

  1. אוריתי היא אחד האנשים הטובים החכמים והיפים ביותר שהכרתי בחיי. זה התחיל בקמפיין לבחירות של העירייה, עיר לכולנו, והמשיך לחברות מדהימה, אורית לי היא כאחות!
  2. אורית, היא עוף מוזר ונדיר, היא אוהבת את כולם – נשים, גברים, להטבי"ם, ערבים, אשכנזים ומזרחים – ללא הבדל של דת, אתניות, גזע ומין. היא לא שופטת, היא מכילה, היא מחבקת והיא בעיקר יכולה להגיד, בניגוד להרבה אחרים, שהיא שמה את המעשים שלה היכן שהדיבורים שלה.
  3. לא צפיתי באח הגדול לפני עונה זו בצורה כזו. נכון, ביקשו ממני כבר כמה פעמים להיכנס לבית האח, צפיתי בפרק, נכון יותר חצי, ואמרתי לא בצורה מנומסת. העונה אני צופה כי אוריתי שם, וזה כואב לי פיזית! מדהים אותי שבשם הרייטינג – אומר יורם זק לאיש מיזוגן, הומופב, גזען ובעיקר אלים – חבל לי שאתה עוזב. הייתי רוצה שיורם זק ישים את הבת שלו בחדר אחד עם האיש הזה שהוא בלשון המעטה עם הפרעת אישיותית מאוד בעייתית.

    בתמונה אוריתי אחרי ערב של פעילות פוליטית - הלוואי ויותר היו כמו אוריתי זו הייתה מדינה טובה יותר!

    בתמונה אוריתי אחרי ערב של פעילות פוליטית – הלוואי ויותר היו כמו אוריתי זו הייתה מדינה טובה יותר!

  4. מדהים אותי שנשים כותבות שאוריתי עושה נזק למאבק הפמיניסטי. עוד יותר מדהים אותי שהן מצדדות במישהו שבת הזוג שלו אמרה לו "למה אתה כזה נאצי? למה את מדבר אלי ככה?" וכל זאת בבכי תמרורים. למה זה מדהים אותי – בעיקר כי אני קולט את עומק הדיכוי! מכולם, ללא יוצא מן הכלל, האדם היחידי שעמד אל מול התפרצויות האלימות-מיזוגניה-גזענות-הומופוביות הייתה אור, והיא עשתה זאת על ידי לשון חדה, חשיבה מהירה ובעיקר אומץ אין קץ! כי זה קשה, זה קשה לעמוד מול אדם שהוא תחתית הבאר האנושית – שהוא מניפולטור ומקבל עזרה בלתי פוסקת מהפקת התוכנית (מעניין איך זק העיף את מעיין חודדה מהתוכנית על שפיכת מים ואת האיש המאוס הזה הוא מחזיק ומביא לו את בת זוגו לתוכנית?!?!) – ולא להיכנע לשום דבר!
  5. הגיע קו השבר, והאיש האלים והדוחה הזה עשה מעשה, הוא בעט בעבודה שאוריתי הכינה לברק ודוד, כן הקנאה הטריפה אותו – ובת זוגו שבעתיד הקרוב תעמוד מהצד הנבעט של אותו אדם עודדה אותו למעשה – ולאחר מכן התחבאה בפחדנות באמבטיה (הנה ההבדל בין אישה חזקה לבין אישה שצר לי עליה למרות כל המעשים המכוערים שלה). ומה אז? הפקת הפח הגדול, מגיעה לרגע של שפל ונותנת לו לפצוח במונולוג פחדני ותנועות מגונות בפריים טיים הטלויזיוני. אני באמת לא מאמין שאני עושה את זה, אבל ארז טל, הוא היחידי שהציל את כבודה של ההפקה והתוכנית בזאת שהוא לחץ ולחץ וניסה לקבל תשובה למופע האיימים של האדם הזה.
  6. אני משתוקק שהתוכנית כבר תסתיים! למה? כי באמת ובתמים נמאס לי, זו חוויה לא נעימה, למשפחה, לחברות ולחברים של אור. הזעם שגאה, העצבים על הדמעות, וחוסר האונים בישיבה מול המסך הארור כשאוריתי שלנו יושבת שם מול הרוע הזה – זה יותר מידי גם בשבילי.
  7. לסיום – אני חש חמלה על תניה, וכולי תקווה שהיא תתעורר לפני שיהיה מאוחר מידי. קרלוס או איציק היו אתנחתא קומית מצוינת בתוכנית שרובה הייתה רוויה אלימות – חיכיתי לקטעים שלו על המסך כי הוא הבהיר מהו פרצופו של הרוע בצורה קומית וכולם הבינו מאידך גיסא ומאידך גיסא מה קורה בבית הזאתי!

אוריתי אנחנו אוהבים אותך ומחכים כבר לגמר – כי רק אור תכבה את האור!!!

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • dudu  On מרץ 13, 2016 at 2:47 pm

    שי חי תמיד היה עצבני ומצוברח בתוכנית… וגם הפעם היחידה שהוא רצה לצחוק.. אז עשה תרגיל מסריח לעומרי כדי להשפיל אותו שיעמוד על כיסא. בן אדם כזה רע שי חי.

  • dudu  On מרץ 13, 2016 at 2:48 pm

    אור את מקסימה בחורה מהממת!!!!

    • דהן ציונה  On מרץ 15, 2016 at 12:58 pm

      ד"ר הני. כל מילה בסלע. אני מצדיקה את כל מה שכתבת פה. גם אני לאורך כל הדרך עם אור למרות שאינני מכירה אותה אישית. הפכתי להיות צופה אובססיבית בתוכנית הזו ונלחמת אובססיבית ברשתות החברתיות וגם בשיחות משפחתיות בהגנה על עמדותיה ופועלה של אור לעומת ההתנהגות האלימה והמבישה של שי חי ובת זוגתו החלשלושה , בלשון המעטה. והחקיין/פודל העלוב שלו , איציק. אין לי כל ספק שהיא תכבה את האור. ולא רק בגלל ששי חי כבר לא נימצא. היא היתה המנצחת גם אם שיחי היה נשאר בבית עד הסוף. כי הגיע הזמן שיתנו לטוב לנצח ולא לרוע , לטיפש ולתחתית המין האנושי.

  • Ossi goodbeer  On מרץ 13, 2016 at 4:33 pm

    מושלם פשוט מושלם

  • אור מזרחית כמו שהבלוג הזה מעניין מישהו  On מרץ 14, 2016 at 4:40 am

    חוץ מלהקיא קלישאות היא לא יודעת לעשות שום דבר, חסרת מודעות עצמית מינימלית בנוסף

    • hani24  On מרץ 14, 2016 at 9:42 am

      בשם צוות הבלוג, תודה על התגובה והעלאת הרייטינג של הבלוג.

  • שלומית  On מרץ 14, 2016 at 8:41 am

    תודה רבה על הפוסט הזה. מופע האימים הנוראי ביותר שמעורר שי חי הוא ההערצה המטורפת וחסרת הגבולות כלפיו. לא במקרה מעריציו המושבעים קראו לעצמם צבא- האלימות שלהם חריפה ככזה. הם אפילו שונאים את תניה, שעדינה מדי לטעמם, ולא תומכת מספיק באלימות של בן זוגה. לאורך כל העונה, הטפתי נגד שי חי. יותר עצוב לי שהעם שלי מעריץ אדם כזה מאשר ההתנהגות שלו עצמו. כל הכבוד לאור, היחידה שנלחמה בו לאורך כל הדרך, מבלי להיכנע לאלימות שלו. אני לא מכירה אותה, אבל היא באמת נראית לי אישה מקסימה וחברה אמיתית. עצוב לי כשהיא סובלת ונחרדתי לראות את הכאב שלה בסביבתו של שי. לעולם לא אבין אנשים שמתנגדים לה ותומכים באדם מזעזע כמו שי חי, שזוכה לכבוד מלכים. שכנה שלי, כמו אנשים אחרים עם לב ענק, טוענת שעלינו להכיר בנכות החברתית שלו ולעזור לו. היא כנראה שכחה את התקופה בה בני הבית חברו אליו. אין רגישים ממני לאנשים עם בעיות פסיכולוגיות למיניהן, אבל הטענה הזו מגעילה אותי. היא מכתימה אנשים בעלי הפרעות אישיות, שהם אנשים טובים שמתקשים בחייהם. שי חי הוא לא כזה. ההפרעה שלו באה ליד ביטוי סדיסטי, אלים ואנטי סוציאלי. דווקא ממי תחום הפרעות האישיות קרוב לליבה ותומכת בחמלה רבה באנשים אלו- אין בהן בכדי להצדיק את התנהגותו. מעניינת אותי דעתך על הפוסט של אב"ד בנושא של שי חי.

    • hani24  On מרץ 14, 2016 at 9:44 am

      תודה. אב״ד רודפת הפרסום ואכולת בקנאה אינה מענינת אותנו.

  • שלומית  On מרץ 14, 2016 at 11:04 am

    אתם לא חברים?

    • hani24  On מרץ 14, 2016 at 12:50 pm

      אורטל והבלוג היו חברים – בלשון עבר….

  • ריקי  On מרץ 14, 2016 at 9:08 pm

    היי!
    מכירה אותך מהתקשורת ותו לא (למעט פעם אחת שניפגשנו פנים מול פנים באלנבי והיית נחמד כמו בטלוויזיה) אוהבת להקשיב לאג'נדות שלך שיש בהם המון היגיון ושכל ישר.
    בתחילת התוכנית של האח הגדול די התחברתי ל"כריזמה " של שי חי (העובר מסך) ןאפילו התלהבתי ממנו אבל מהר מאוד ירדה לי ההתלהבות ממנו. הבנתי שהוא ממש לא חכם ואדם חיובי וערכי כמו שחשבתי (שיש שייגידו שהוא מאוד חכם אולי למטרות רוע אבל לא באמת) במיוחד עם הפינה שלו "כול האמת בפרצוף" .
    עם הזמן למדתי להכיר את אור והבנתי שיש פה אישה סופר אינטיליגנטית ,רהוטה ומעניינת ששוה להקשיב לה ועכשיו שכתבת עליה פוסט מהיכרות אישית אז בכלל הכול התחבר לי . אפשר לקרוא לכם קול השפיות בחברתנו מאחלת לה לצאת בתרועת ניצחון מהבית ולו רק כדיי לתת לטובים לנצח ולא לרעים וזה ייראה שבכול זאת יש אנשים שפויים וערכיים במדינתיינו שיהיה בהצלחה אור מגיע לך ולנו אותך ושכמותך יישר כוח!

  • לימור  On מרץ 15, 2016 at 2:30 am

    מדהים! דיברת מגרוני! מרגישה כאילו שאני ואור חברות שנים!! תחזקו אותה, מגיע לה! ונקווה שהניצחון בידיה!!

  • מזוזה  On מרץ 16, 2016 at 9:53 am

    העיסוק המוגבר שיש בימים האחרונים בחברה בישראלית באישיות גבולית כזו לא מוסיפה לחברה טוב.

  • רת  On מרץ 19, 2016 at 2:45 pm

    אני לעומת מה שנאמר ממש לא סובלת את אור . (הני סלח לי)

  • אור סיונוב\ שי חי - והקשר למצבנו הכללי..  On מרץ 27, 2016 at 3:58 pm

    ד"ר הני זוביידה, ההיכרות החיובית שלי אותך היא בעיקר מתוכנית הבוקר עם לוסי אהריש. הפרשנות שלך ללא מעט בעיות גדולות במדינתנו, פרשנות נכונה בדר"כ.
    לעומת מה שאתה כותב כאן ביחס לחברתך אור סיונוב VS שי חי, זו פרשנות מעוותת מציאות.
    אתה מציין שראית לפעמים חצי פרק.. אני הייתי אף מנוי לערוץ26 ובלילות משעממים צפיתי לא מעט בשידור און-ליין, ואני אדם שמסתכל על המציאות כמו שהיא- בלי פרשנויות 'שלי' ובטח בלי פרשנויות של ערוץ 22 \האח הגדול, שמעבירים מה ואיך שבא להם בשידור הישיר.. אין יותר אמת, מאשר האמת כמו שהיא. אתם אדם מכובד בעייני ואני אשמח לכבד אותך בצפייה 'בכמה רגעים' מערוץ 26 [ וגם בחלק מהשידורים הישירים] ואני כמעט משוכנע שאדם כמוך שעוסק בעניינים חברתיים , בעל תואר מכובד וכד"ר, אדם חיובי מאוד, בעל כוונות טובות, שדווקא אתה תראה באמת מה קרה שם בבית האח-הפח הגדול..:] יש הוכחות חותכות בתמונות ולא בפרשנויות, שמוכיחות קבל עם ועדה מה באמת עשתה אור. מה באמת עשה שי חי. ומה באמת עשה העו"ד עומרי בן נתן… הוא למשל האחרון שהייתי לוקח כעו"ד שלי.. לא גבר בעליל.. ואור? בוא תצפה און ליין ואשמח לשמוע דעתך. והאמת שזה הפך להיות חשוב לי כ"כ, בעיקר מההיבט הכללי של התמונה הכוללת במדינתנו- הרי בטח אתה יודע שרוב החיים הם 'שיקוף' – בדיוק כמו שאור משקפת מציאות מסוימת בחיינו כאן.. כמו שעומרי משקף,,וכמו ששי חי משקף.. התמונה הכוללת הרבה יותר חשובה מ'הפח הגדול'..] ודעתך כאיש מקצוע חשובה מאוד. ביחס למציאות כמו שהיא בלבדה.. .

Trackbacks

להשאיר תגובה

