גרוש מעופרה? מעמונה? לא! גבעת עמל – בטח שלגרש!

נו תראו את זה – בעופרה ועמונה – חייבים להילחם ולהבטיח שלא יהיו פרשים ולא יהיו פינויים – ולא משנה לשרת המשפטים שיש למישהו טאבו על האדמה, למה? את התשובה קיבלנו כי בעופרה גרה לה "האליטה של הציונות הדתית…"

בגבעת עמל גרים האנשים הכי טובים שיש בעולם!!!!
אותם גרשו מהבית! שם היו פרשים! שם הרסו לאנשים משפחות!

והצביעות חוגגת – בית המשפט החליט אעלק! הקרקע בבעולת פרטית אעלק! זה נושא פוליטי אעלק!

לכו תחפשו את החברים שלכם! זה עניין של אתניות וצביעות!
יש אנשים שאפשר לשלוח לכלבים ויש כאלו שלא!

 

 

 

תזכירו לי את זה שיגידו לי כולנו יהודים….צבועים!
ותזכרו אנשי השכונות – גבעת עמל, שכונת הארגזים, ליפתא, יפו, נס לגויים בכול השכונות גרים אנשים הכי טובים שיש בעולם! ובזמן שרובנו נחגוג את ראש השנה חלקם ישבו באוהלים, וכולם יעבירו עוד חג בחרדות כי לא משלמים להם משקרים להם וולנו והם חוששים מהגרוש מביתם!

מי יתן ותהא זו שנה של צדק חלוקתי וחברתי – אמן!

מזכיר לכן/ם – לייק זה נחמד אבל חייבים להפיץ את הבשורה אנא שתפו ותייגו את השרים הרלוונטיים!

שלכם
הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עוזי קטן  On ספטמבר 29, 2016 at 1:51 pm

    זובידה עושה נזק למאבק לצדק חברתי כשהוא משווה בכלל בין פינוי גבעת עמל לפינוי התנחלויות כלשהן מעבר לקו הירוק.
    לשיטתו, אם היו מפנים את עמונה עם פרשים וסוסים ועם אמצעים נוספים כפי שהשתמשו בהם בפינוי גוש קטיף (איפוא היה זובידה ב- 2005?) , אז הוא לא היה מתנגד לפינוי גבעת עמל באותו האופן, מכיוון שאז צורת הפינוי הייתה שיוויונות.
    אנשי גבעת עמל ספגו וסופגים מהלומות מאנשים כמו זובידה (+ רגב נתניהו וליכודניקים למינהם) שלא מייצגים את האינטרסים שלהם אלא רק מסובבים אותם בכחש.

    • נועה  On אוקטובר 5, 2016 at 11:25 am

      הצדק החברתי, התרבות הישראלית והספורט הישראלי בסכנה גדולה- המחנה הציוני בפתח הקואליציה ומירי רגב בדרך החוצה ממשרד התרבות והספורט. וזו תגובת הדובר של רגב, דר' הני זובידה (לא נגענו): ,"מחלונות מצביעי המחנ״צ נשמעות צהלות! לא, אל תטעו, אלו לא צהלות של שיחקנו אותה ויהיה הסכם עם הפלשתינים, לא אלו גם לא צהלות ניצחנו בבחירות וראש הממשלה הוא יו״ר המחנ״צ. עזבו אידיאולוגיה לא קיימת, עזבו הפסד אחר הפסד במערכות הבחירות – הצהלה והשמחה היא השמועה שיש מצב שמירי רגב תעזוב את משרד התרבות והספורט – תרבות עאלק זה העיקר. הייתי אומר שזו שמחת עניים – אך בעיני זו יותר שמחת איוולים. וכעצה לעתיד אומר, חכו חכו השינוי רק התחיל….כפי שצעקנו שנים היזהרו לכןם בבנות ובני עניים…אך כחרשים ועיוורים המשכתם באותה הדרך. מעניין מה תעשה/יעשה השר/ה מהמחנ״צ במשרד התרבות והספורט….ומעניין לאן תקודם(!)מירי רגב…"

      י

      • עוזי קטן  On אוקטובר 5, 2016 at 12:28 pm

        ההחלטה אם רגב תמשיך להיות שרת התרבות או משהו אחר נתונה בידיו הלא חסודות ולא נקיות של נתניהו. (לדוגמא החלפת שר הביטחון)
        במקרה של רגב אם אכן כל השמועות נכונות, נתניהו מבצע כאן תרגיל פליק פלאק, כפול. גם יחליף את רגב כי היא תפסה כוח ועמדה חזקה מדי בליכוד, וגם יוודא שמצביעי הליכוד המזרחיים ימשיכו להצביע ליכוד בטענה המטופשת שזובידה משמיע שכביכול החלפתה של רגב כשרת התרבות יותר חשובה להרצוג מהסדר מדיני אפשרי. טענה שיקרית ומגוכחת. ( ואני לא מחסידי הרצוג).
        כך נתניהו ומקהלתו מאחזים עיניים לציבור המזרחי שתומך בו, וכך עשה הליכוד במשך 40 שנות שלטונו. התוספת של נתניהו היא השיסוי של ציבור אחד בציבור אחר על מנת לבסס את שרידותו הפוליטית תוך המשך הקיפוח החברתי להמשך הפערים החברתיים. וזובידה שותף מלא לכך לדיראון עולם.

        • hani24  On אוקטובר 6, 2016 at 5:27 pm

          תגיד עוזי קטן (מאוד) חיים אין? נגמר? ואם אתה פונה בשם מלא לפחות תציין תואר – יא מתורבת.
          נבוב שלא מסוגל לראות טיעון מורכב גם אם היה בועט לך בעכוז.

          • אבי  On אוקטובר 6, 2016 at 6:18 pm

            טיעון מורכב? כמעט כמו השירים של שלמה ארצי.

          • עוזי קטן  On אוקטובר 7, 2016 at 4:01 am

            לא אקלל ואגדף אותך כפי שאתה עושה לי ולאחרים וגם לא אוסיף לך שום תואר או כינוי כי אתה לא ראוי להם.
            אבל כן, אני עוקב בדאגה רבה אחר הבלוג הזה שלך שמונע משינאה כלפי חלקים בציבור הישראלי, ומשרת את רגב ונתניהו לרווח פוליטי.
            והאירוניה כאן שאני, כמשלם מיסים בישראל כחוק, מממן את המוסד האקדמי שאתה עובד בו.

            • hani24  On אוקטובר 7, 2016 at 7:40 am

              עוזי הקטן (מאוד) כמה נמוך קומה אתה מוכיחות מילותיך המקרטיסטיות והשקרים שלך פעם אחר פעם – לקרוא לאדם קטן כבמקרה שלך אינה קללה או גידוף זו אמת דו משמעית.
              הניסיון הנואל שלך לקשר למקור פרנסתי (תודה על כל שקל) לא מסייע לטיעון הנידף שלך.
              יש דברים שלא הורמוני גדילה או כל טיפול רפואי אחר יפתרו…לצערנו של כולנו אבל בעיקר של אלו הקרובים אליך.

              • עוזי קטן  On אוקטובר 7, 2016 at 8:10 am

                כרגיל, התרגיל הנואל שלך הוא להפוך את היוצרות ולהציג את עצמך או את רגב וגם את ביבי כקורבנות , בעוד שאנחנו הציבור הרחב הקורבנות האמיתיים של הפשיזם , ההון שילטון, המקארתיזם, והבריונות של הליכוד, התוספת המנה המכובדת של השינאה שלך בבלוג זה, גם כלפי אשכנזים.
                השמאל בישראל הוא המוכה הנירדף והנרצח! ואתם מקהלת הימין הבריונית רק יורים ובוכים.

                אני תמיד הייתי גאה בלהיות ישראלי ובמוצאי המזרחי ובמיוחד כיליד עיראק, ולא סבלתי מעולם מאפליה ומהדרה מצד אשכנזים, ואולי כי לי אין בכלל רגשי נחיתות מהם אתה סובל ומטפח לעצמך ולאחרים. אגב, תואר דוקטור לא עוזר להשתחרר מרגשי נחיתות.

                • hani24  On אוקטובר 7, 2016 at 8:16 am

                  גם טיפשות
                  לא מסייעת! אני מעולם לא ראיתי את אוסטרליה – האם זה אומר שהיא לא קיימת. כמה בורות ונמיכות קומה אדם יכול לאגור?

                  • עוזי קטן  On אוקטובר 7, 2016 at 9:19 am

                    תתפוצץ ולא תגרום לי לקלל אותך בחזרה.
                    צר לי על כך שהבנת מדברי שאם התופעה לא קיימת אצלי אז בהכרח היא גם לא קיימת אצלך. המזג החם שלך כנראה משפיע על הבנת הנקרא שלך.

                    • hani24  On אוקטובר 7, 2016 at 9:26 am

                      שיהיו לך ולכל משפחתך חיים נעימים. שלום ולא להתראות.

    • אבנר  On אוקטובר 10, 2016 at 7:26 am

      עוזי קטן, קורא את התגובות שלך ולא מוצא שום הגיון, רצף או אמת. איפה ד"ר זובידה דיבר על פרשים, סוסים ושאר ירקות ואיך זה קשור להפרדה הקבועה שעושות ממשלות ישראל לדורותיהם בין דם לדם? אם לא מגרשים יהודים או אנשים בכלל, שאינם יהודים מבתיהם, אז לא מגרשים. נקודה. אם זה לא היה בסדר לעשות את זה בגוש קטיף או אפילו בסיני, אז זה לא בסדר לעשות את זה בשום מקום אחר ובשום זמן אחר. כזה פשוט. זה מה שד"ר זובידה ואחרים אומרים. חוק אחד שווה לכוווולם.

      • רותם  On אוקטובר 10, 2016 at 8:13 am

        אבנר- אתה כותב: "לא מגרשים יהודים או אנשים…" טעות פרוידיאנית?

        • אבנר  On אוקטובר 10, 2016 at 8:49 am

          רותם, מבין שמשעמם לך בחיים ואת מבלה את רוב זמנך הפנוי בבלוג של ד"ר זובידה. אולי הוא צריך להתחיל לקחת דמי שכירות… בכל אופן, הכוונה ליהודים ושאינם יהודים – כדי להמחיש את העיקרון- חוק אחד לכולם. כי הנזק שנגרם למשפחה, הצלקות ועוגמת הנפש והרס הבית הפיזי והמשפחתי – כשמגרשים- הוא זהה- בין אם אתה יהודי, ערבי, מתנחל או תושב ליפתא. והחוק צריך להיות זהה ואנושי כלפי כולם.

          • רותם  On אוקטובר 10, 2016 at 10:31 am

            לבריאות. ניפגש במאבק נגד הריסת כפרי הבדואים בנגב (בערבית מדוברת: בוקרה פי למשמש- بُكرة في المشمش)

      • עוזי קטן  On אוקטובר 10, 2016 at 8:25 am

        דבריך היו נכונים אילו מעמדם המשפטי של השטחים שנכבשו ב 67 היה זהה לישובים בתוך הקו הירוק. אתה מדבר על הפרדה בין דם לדם כאשר גם אחרי 40 שנות שלטון הליכוד איש מהם לא מעז לשנות את המצב המשפטי???? (תשאל למה ותענה לעצמך).
        ומי פינה את ימית ואת עזה אם לא אנשי ליכוד מובהקים כמו בגין ושרון??? ולמה?? והאם הפינויים האלו הם תקדימים לפינויי שטחים/אוכלוסיה בשאר חלקי מדינת ישראל כי אז איש לא יוכל לאמר שישנה הפרדה בין דם לדם??
        וחוץ מזה, ההפרדה בין דם לדם נעשית מידי יום כשכל ממשלות הימין במהלך 40 שנות שלטון, משקיעות משאבים בטחוניים וכלכליים בשטחים הכבושים בסדרי גודל מעל לשאר חלקי מדינת ישראל, ו"התמורה" שאנחנו מקבלים בחזרה היא רק פיגועים יומיומיים והמשך בידודה של ישראל.
        וכל מי שנדמה לו, שלעולם לא יקום עוד מנהיג כגון בגין ושרון שיגיע להסדר מדיני כולל החזרת שטחים כבושים מ 67 (ולא את תל אביב הכבושה מ 48), חולם בהקיץ.

        ולכן כל ההשוואה של זובידה היא לא נכונה ולא חכמה.

        • אבנר  On אוקטובר 10, 2016 at 8:55 am

          עוזי בכל מה שכתבת אין שום סתירה לדבריו של ד"ר זובידה. אתה ואחרים כאן טועים ומתייחסים אליו כאל ליכודניק/תומך שלטון/דובר של מירי רגב- ולא כך הוא הדבר. העובדה שזובידה מייעץ לרגב בענייני תרבות (בחינם אגב) על מנת לייצר צדק חלוקתי ולתת ייצוג לכל הקבוצות בחברה, לא הופכת אותו לתומך שלטון הימין/רגב/נתניהו בדברים אחרים. אם אתה חושב שאני אגן פה על שלטון הליכוד, טעות בידך. מסכים עם כל מה שכתבת על שלטון הליכוד ומקריאת הסטטוסים של זובידה וצפיה בו בטלוויזיה, עושה רושם שגם הוא מסכים. רק מה הקשר בין זה ובין העובדה שצריכה להיות חלוקה אחרת בתקציבי התרבות? כלום!
          ולמה אי אפשר לתמוך במהלך אחד שרגב עושה ולא להסכים למהלך אחר? אנחנו פלקטים? לא יכולים להכיל גם וגם?

          • עוזי קטן  On אוקטובר 10, 2016 at 9:26 am

            מתחת לכל "הטיעונים המורכבים" של זובידה מונחות כמה אמיתות פשוטות כגון שכל מה שמעניין פוליטיקאים כמו רגב ונתניהו הם אך ורק קולות בוחרים, והטכניקה שלהם היא שיסוי ושינאה של ציבור אחד בציבור אחר. וזובידה עם הבלוג הזה שלו משרת כאן את האינטרסים והרווחים הפוליטיים שלהם בין אם הוא תומך ימין או שמאל. הוא עבד הבית של רגב עם או בלי משים.
            גבעת עמל מעניינת את רגב או את נתניהו כקליפת השום!

  • אילנה  On ספטמבר 29, 2016 at 3:37 pm

    "תזכירו לי את זה שיגידו לי כולנו יהודים….צבועים!". אני מזכירה לך כבר עכשיו את זה שאתה השתתפת בועדה שבחרה את מדליקי המשואות ביום העצמאות "לתפארת מדינת ישראל". ואתה גם התגאית בנבחרים שלכם, שכללו גם ערבי, שפועל לגיוס ערבים לצבא. באמת גאווה גדולה.

    הססמא "כולנו יהודים" מדירה ערבים (ושאר לא יהודים), ולכן היא מופת של גזענות, גם כאשר היא מופנית לכל היהודים, ולא רק לאשכנזים. כנראה שאת זה אתה לא מלמד בקורסים שלך במכללה.

    באשר לפינוי עמונה, לא צריך לפנות אף אחד באלימות. לא בעמונה ולא בתל אביב. עם זאת, להשוות בין גזלני עמונה, אדוני הארץ, שנהנים מכל טוב, לעניי ת"א, פלפל הארץ, ששורדים בקושי גם בלי החרב המתהפכת של הפינוי, זה לא רק אבסורד, אלא בעצם האח התאום של ספין "הפינוי האתני" של נתניהו. הוא מנסה ליצור משוואה שקרית בין הגזלנים קולוניאליסטים בהתנחלויות לבין אלה שהם גוזלים את אדמותיהם וחירותם ואתה עושה השוואה נואלת ביניהם לבין המזרחים מהשכונות, שנמקים תחת המגף האשכנזי/ציוני (אותו משרתת גם החברה שלך רגב).

    האמת היא, שכבר מזמן קשה להבדיל בינך לבין נתניהו. מצחיק, שמי שעושה קולות של מהפכן מזרחי, והוא לא יותר מפקיד ויחצ"ן של השלטון, מאשים אנשים בצביעות.

    • מוני יקים אנטיציוני  On ספטמבר 29, 2016 at 6:42 pm

      עוזי הקטן משרבט שטויות גדולות במיץ עגבניות

      • עוזי קטן  On ספטמבר 30, 2016 at 9:50 am

        זובידה הוא נציגם של רגב ונתניהו בתקשורת (מתחזק את מצביעי הליכוד) ,ורואים את זה רק לאחר שקיעת כל ענני האבק הגדולים שהוא מייצר סביבו.

      • עוזי קטן  On אוקטובר 20, 2016 at 12:19 pm

        המאמר האחרון של מירי רגב מסכם את הכל…
        http://www.israelhayom.co.il/article/419733

        • אוריה  On אוקטובר 20, 2016 at 1:09 pm

          השרה רגב כותבת: "מחיקה אגרסיבית של זהויות והשתקה של קולות שונים אינן מסייעות ליצירת חברה מלוכדת – אלא פוגעות בלכידותה". זה לא רק נכון, אלא שזה בדיוק מה שעשתה, ועושה עד היום, הציונות האשכנזית לתרבות של יהודי ערב והאיסלאם. יש ציטוטים מצמררים בהרבה המדגימים זאת הרבה יותר מאלה שהובאו במאמר. עם זאת, ההמצאה של מה שהיא מכנה "מודל שלישי" שמסמל את דבקותה באידאל שאותו היא מגדירה בצורך לשמור על "הלאומיות היהודית ועל הגדרת ישראל כמדינת לאום", היא למעשה משתפת פעולה עם המחיקה הזו, שכן הרעיון של לאומיות יהודית ומדינת לאום הוא מודל ארופאי, שהוא זר ומוזר לתרבות ערב והמזרח, הוא הוכנס לשם כנטע זר ובכוח ע"י המעצמות הקולוניאליות, ולא במקרה הוא מתפרק שם בשנים האחרונות רעש גדול, ולמרבה הצער, במחיר נורא של מלחמות מהפכות ומוות. האירוניה היא, שהיא עצמה עושה את הדבר הזה בדיוק לתרבות הערבית/פלסטינית, מה שהופך למעשה את כל המאמר הזה ללא יותר ממכבסת מילים בשרות הציונות האשכנזית.

          • עוזי קטן  On אוקטובר 20, 2016 at 2:35 pm

            היא חתמה את המאמר שלה בכמיהה שלה שנהיה ל"עם אחד" והתכוונה גם ל"עם אחד מדינה אחת מנהיג אחד".

            • אוריה  On אוקטובר 20, 2016 at 4:54 pm

              הססמא הזו, שהגיעה מגרמניה הנאצית (Ein Volk, ein Reich, ein Führer), שנשמעה (בחלקה) גם ביום העצמאות שלנו, גרועה רק מעט יותר מהכוונות האמיתיות של השרה מירי רגב, כפי שעולות בבירור גם מהמאמר הזה, שהן עם אחד, שלא כולל את האזרחים הפלסטינים.

          • עוזי קטן  On אוקטובר 22, 2016 at 7:34 pm

            מירי רגב הפכה להיות שרת הדוברות וההסברה בחצר המלוכה לבית נתניהו, והפכה את משרד התרבות למשרד מלחמת התרבויות בישראל.
            עדיף היה לבטל לגמרי את המשרד הזה, ובכך, לחסוך מליארדי שקלים ממשלם המיסים על כסף רע שהולך אך ורק להסברה שלטונית, להסתה, להשנאה ולסתימת פיות.
            ובקשר לתרבות, שיהיה שוק חופשי לגמרי וכל אחד בלי יוצא מהכלל יפתח את התרבות שלו בשיטות הסטארט-אפ. מי שיעבור עבירה פלילית יטופל על ידי גורמי הביטחון.

            • אלי  On אוקטובר 22, 2016 at 9:16 pm

              לא מסכים עם החלק האחרון. חלק מהתרבות היא מסחרית, ויכולה אכן לפעול בכסף פרטי בלבד. אבל יש דברים לא מסחריים, שללא תמיכה של כסף ציבורי לא יהיו, והם חשובים לא פחות. הטענה שישראל תמכה בעיקר בתרבות "מערבית" (עאלק) ושצריך לשנות זאת היא נכונה, אבל לא השרה מירי רגב, הלאומנית הבורה והאלימה היא האדם המתאים לכך. היא כל כך מגוחכת, שהיא עושה פוזות למצלמה עם שלושה פנתרים שחורים ומדמה את ההצדעה שלהם למועל יד נאצי.יש מקום לשר/ת תרבות שאחראי/ת לכספי ציבור לתרבות, אבל זה צריך להיות גם מי שמבין/ה בתרבות ובעיקר מי שמבין/ה שהכסף הזה הוא לא שלו, אלא של המדינה והוא הופקד בידו/ה על מנת לשרת את כל אזרחי המדינה ולא רק את אלה שדיעותיהם הן לטעמו/ה. השרה רגב אינה מתאימה לתפקיד הזה בשום אופן.

    • מרים  On אוקטובר 10, 2016 at 8:42 am

      אילנה, מה בדיוק את רוצה, לא הבנתי? לא מגרשים בני אדם מביתם, נקודה. מה לא ברור כאן? ולא משנה מאיזה מניעים הם גרים בבית הזה. עד שיש אדם כמו ד"ר זובידה שמוכן להתייצב ולצעוק את מה שכלם מטייחים כאן, את מאשימה אותו בדוברות עבור השלטון??! מה הקשר? ראיתי את זובידה כותב ואומר כמה הוא לא מסכים עם כל מיני מהלכים של רגב ועדיין מחזק אותה בענין שינויים בתקציב התרבות. מה הבעיה עם זה? אי אפשר להציג גישה מורכבת? זה או שחור או לבן? מקריאה של חלק מהתגובות כאן, נראה שהמגיבים הם בני 4- או לבן או שחור, או טוב או רע. אין אמצע, אין מורכבות- יש רק פוליטיקה ואינטרסים. מעליב את האינטיליגנציה.
      ד"ר זובידה- יישר כח. תמשיך בדרכך- בטוחה שזה לא פופולרי ואתה חוטף לא מעט רפש- כמו שאני רואה כאן, אבל בינתיים לא ראיתי מישהו שעומד ואומר את הדברים נכוחה ולא קורץ לשום צד, כמוך.

      • אילנה  On אוקטובר 10, 2016 at 11:29 am

        מרים, זה מאד פשוט. את השינויים בחלוקת התקציבים לתרבות היו צריכים לעשות מזמן. המפלגה של השרה רגב שולטת בישראל 40 שנה כמעט ברציפות, מתוכן הבוס של השרה רגב, בנימין נתניהו, מכהן כשר אוצר ו/או ראש הממשלה יותר ממחצית מהזמן הזה, ועדיין, הרוב הולך לאשכנזים של תל אביב. גם בשנה האחרונה של השרה רגב לא היה שום שינוי. מה כן השתנה? כל ארוע הקשור לתרבות הופך לעוד מופע שנאה של השרה רגב כלפי הערבים, השמאל וכל מי שלא חתום על "מבחן הנאמנות" של השרה רגב.

        לאמר על הני זובידה שהוא "לא קורץ לשום צד" זה מעליב את האינטיליגנציה כאשר מדובר במי שלא מפספס לדברר שום ויץ של השרה רגב ומתנפל בפראות על כל מי שמשמיע בדל ביקורת כלפיה.

        לא מגרשים אנשים מביתם? מעניין איך זה מתיישב עם העליה בהריסת הבתים של הבדואים בנגב ומדוע זה נפקד מסדר היום של המתיימרת לייצג את החלוקה ההוגנת והצדק לפריפריה?
        http://www.haaretz.co.il/news/education/.premium-1.2679886

        יפה סיכמה את הדברים בשעתו אורטל בן דיין: "כשבעל כוח מוחלף באחר ואז בתורו משפיל ומנדה – זה אינו תיקון – זו החלפת כוח רע בכוח רע אחר".

        שנה טובה וחתימה טובה.

        • מאיה  On אוקטובר 11, 2016 at 1:17 pm

          אילנה, לא הכל שחור. עד להופעתה של השרה רגב הבורה והאלימה, כל הטקסים האלה נראו אותו הדבר- עאלק יוצרים, נפוחים מחשיבות עצמית ומתקציבי ציבור, שמפרגנים אחד לשני במחמאות חסרות שחר על יצירות משמימות. שרת האלימות, הגזענות והפרובוקציות היא זו שהביאה (גם אם לא התכוונה לכך) את אנשי האמנות שלנו לעשות את מה אמורים לעשות אנשי אמנות ראויים לשמם- מחאה, מחלוקת, דיון, סערה, עצבים לשלטון וכל הדברים היפים והטובים, שבלעדיהם יצירה ותרבות היא חנטריש גמור. גם מי שלא סובלת את השרה רגב, כמוני, לא יכולה שלא להכיר לה תודה על כך, שהפכה טקס משעמם, שכיכב בו סרט משעמם כמו סופת חול (ראיתי והשתעממתי) למופע המרהיב והמענג של נפאר וצברי, שהזכיר לנו את הגיבורים של מקסיקו 68, קרלוס סמית ונורמן.

  • אילנה  On ספטמבר 29, 2016 at 3:45 pm

    אגב, יפה שתיקנת בזמן הדיון על רגב בקרקס של אהריש את זאב רווח והסברת לו, שצברי ונפאר לא הצדיעו במועל יד. ההסתה הזו היא מעשה נבלה וטוב עשית שמיד הגבת. מה שנשאר זה שתשכנע את השרה רגב לחזור בה מהטענה הזו ולהתנצל בפני נפאר וצברי. אם תגיד לה, שהתנצלות כזו היא תנאי לכך שאתה ממשיך לדברר וליחצן אותה ולהסתער בצעקות על כי מי שמעז למתוח עליה ביקורת, אולי היא תסכים להתנצל.

  • מוני יקים אנטיציוני  On ספטמבר 29, 2016 at 6:47 pm

    כל הישובים המלאכותיים במדינה הציונית המלאכותית הם ישובים של גזל נטול כל צדק במיוחד כאשר הם בשליטת אשכנאזים ממוצא כוזרי נטולי כל קשר ועבר היסטורי של חיים במזה"ת

    • עוזי קטן  On ספטמבר 29, 2016 at 8:15 pm

      כה אמר האנטיציוני שרוצה להחזיר את גבעת עמל חזרה להיות הכפר הבדואי ג'מאסין אל ע'רבי שתושביו הפכו לפליטים ב 48'. (וגם מנבל את פיו).

  • רת  On ספטמבר 30, 2016 at 2:10 pm

    מה הקשר בין עמונה וגבעת עמל. לעמונה הלכו מתוך אידיאולוגיה, לגבעת עמל פלשו מחוסר ברירה.

    • עוזי קטן  On ספטמבר 30, 2016 at 2:46 pm

      נכון, רק שהאידאולוגיה שאתה מדבר עליה היא משיחית ולא מחוברת לחיים עצמם וסופה יהיה כסופם של ההתנחלויות בגוש קטיף. לי יש הרבה יותר כבוד ואמפתיה לתושבי גבעת עמל אנשים קשיי יום שמתמודדים עם הקשיים של החיים עצמם, ללא רשת בטחון של המדינה.

    • יגאל מדינה  On אוקטובר 10, 2016 at 9:02 am

      לא נכון! אף אחד לא פלש מחוסר ברירה לגבעת עמל – המדינה שלחה אותם לשם כדי לשמש מגן אנושי. המדינה הוציאה תושבים מיפו ושלחה אותם לגור בגבעת עמל (שבזמנו היתה הגבול החיצוני של ת"א), כדי שיהיו קו הגבול האנושי לת"א.

  • רת  On אוקטובר 1, 2016 at 2:41 pm

    עוזי הקטן אוי לנו ואבוי לנו אם סופם יהיה כמו ההתנחלויות בגוש קטיף

    • עוזי קטן  On אוקטובר 1, 2016 at 3:01 pm

      לרת (?Rat), כואב לי הרבה יותר על מפוני גבעת עמל שמעולם לא חלבו את תקציבי המדינה כפי שהמתנחלים עושים לאורך השנים , ועוד קיבלו מהמדינה בעיטה.

  • רותם  On אוקטובר 6, 2016 at 4:43 pm

    עוד צעד גדול של מירי רגב, אבירת המאבק המזרחי, בדרך לשוויון ולחלוקה צודקת של המשאבים. הפעם היא בודקת הצגה בפסטיבל עכו של תאמר נפאר ועינת ויצמן: "השרה הנחתה את ראשת מינהל התרבות לצפות בההצגה ולבחון אם אכן יש בה תכנים מסיתים הפוגעים במדינה ובסמליה", נמסר בהודעה רשמית ממשרד התרבות. השרה רגב אף הוסיפה: "הנחיתי לבחון האם בהצגה "פלסטין שנת אפס" יש פגיעה במדינה ובסמליה. כפי שאמרתי בעבר יש אבחנה ברורה בין חופש ביטוי לחופש מימון. אף מדינה, גם מדינת ישראל לא תממן מופעים החותרים תחת קיומה".

    תגובת הדובר דר' הני זובידה – עינת ויצמן? תאמר נפאר? עבדים של האיליטה הלבנה במלחמתה במירי רגב. פסטיבל תיאטרון עכו? בחיים לא ראיתי הצגת תיאטרון. תרבות עאלק. איפה ג'ו עמאר? פרפורי גסיסה של איליטות ישנות שהם לא יותר מעבדי בית עלובים.

    • hani24  On אוקטובר 6, 2016 at 5:26 pm

      כמה נמוכה הכתיבה שלך.
      אני חבר של עינת וחושב שהיא עושה תכנים חשובים – כמו גם תאמר אני חושב שזכותם להציג מה שהם רוצים – אבל נמיכות קומה כשלך עוד לא ראיתי. מסכנה "גונבים לך את המדינה" (התגובה טובה לשני המגדרים!)

      • רותם  On אוקטובר 6, 2016 at 6:02 pm

        לא ראית? תסתכל במראה. אני רק מצטטת אותך. באמת שכחתי את המנטרה: גונבים לכם את המדינה. לידיעתך, המדינה היתה תמיד של הציונים האשכנזים ומאחר ואני לא זה ולא זה, אף אחד לא גונב לי את מה שממילא לא היה שלי אף פעם. אני מקווה, שעינת עדיין תהיה חברה שלך אחרי שתדברר, כהרגלך, גם את הפרובוקציה התורנית שלה בפסטיבל עכו. ושלא תשכח לצרף את הנאום של מלקולם אקס על עבד הבית ועבד השדה. אני מאחלת לך שנה טובה, חתימה טובה ובשורות טובות.

        • רותם  On אוקטובר 6, 2016 at 6:07 pm

          הפרובוקציה, כמובן, היא של השרה רגב ולא של ויצמן ונפאר. אגב, יום כיפור בפתח, ועוד לא מאוחר שתזכיר לשרה רגב, שהיא חייבת התנצלות לנפאר ולצברי על ההסתה שלה כאילו הם הצדיעו במועל. אני משוכנעת, שאצל יהודיה מאמינה כמוה תזכורת כזו תפעל את פעולתה החיובית.

          • hani24  On אוקטובר 6, 2016 at 6:10 pm

            די כבר כמה טמטום הרי אמרתי זאת בערוץ 2 מספיק עם השקר והטמטום בחיי את כזו רדודה – סיימתי. שלום ולא להתראות

            • רותם  On אוקטובר 6, 2016 at 6:35 pm

              נכון, אתה אמרת. וזה יפה (גם אילנה כתבה את זה). אבל רגב לא התנצלה. לא שמעתי ממך שום ביקורת על זה.

        • hani24  On אוקטובר 6, 2016 at 6:09 pm

          נו בבקשה צילום מסך של הציטוט שאת כה מתיימרת שקראת. ואין כזה דבר לא ציונית ולא אשכנזיה מדברת כמו אחת הולכת כמו אחת את כזו. ולא שזה רע רק שתנחת ההבנה עליך.
          ןמלקולם זה אחלה הוא פשוט עוזר לי לשים מראה מול כל האידיוטים שלא מסוגלים לעכל טיעון מורכב ורואים את העולם בדיכוטומיות של שחור לבן.
          ממתין לציטוט שלי לגבי נאפר או דרוויש או כל משהו אחר – יד חופשית – כפי שאמרתי כבר לנמיכות קומה אין גבול גם לא ים המלח.

          • רותם  On אוקטובר 6, 2016 at 6:33 pm

            אתה רוצה לספר לי מי אני. ווטאבר, מי אני שאתווכח עם הדוקטור? אין צילום מסך, כי זה אוסף של ציטוטים מפוסטים שונים שלך.

            בקשר לנפאר, זה מה שכתבת: "יש מצב שאני טועה, אבל בטקס אופיר אמורים להופיע שירים מהסרטים שמועמדים לפרסים או השירים מועמדים בעצמם. אם כך יש לי שאלה: מאיזה סרט היה השיר של נאפר וצברי??? (בדקתי צברי לא חלק מג׳אנקשן 48)" – אז זהו. צברי לא שייך לסרט של נפאר, ובכל זאת אתה טועה. אבל מי שחושב שטיעון כזה הוא "מורכב", כנראה לא מסוגל להבין למה.

            בקשר למלקולם אקס, במקום לשים מראה מול אחרים, ולכנות אנשים שמתנגדים לשרה רגב כעבדי בית, תסתכל במראה בעצמך ותחשוב אם מי שהתנגד להתגייס לשרות צבאי במלחמת העולם השניה לא היה מכנה אותך ואת השרה רגב כעבדי בית.

            • hani24  On אוקטובר 6, 2016 at 6:59 pm

              נו כמה מטומטם הטיעון כאן האם אמרתי שאני מתנגד? ואיםה החלק הראשון שאמר שאני לא הייתי יוצא. אויש נמוכת קומה. סיימתי שלום.

  • נטלי  On אוקטובר 6, 2016 at 11:51 pm

    הני, כתבו לך פה הרבה דברים לעניין. אם אתה כבר טורח לענות, רצוי שתענה לעניין ולא רק תגדף.

    • עוזי קטן  On אוקטובר 8, 2016 at 10:10 am

      נטלי. כפי שטענתי וצדקתי. זובידה בגישתו המשתלחת כלפי הזולת, כלפי רשויות החוק כגון המערכת המשפטית, גורם רק לנזק למאבק לצדק חברתי, לדוגמא דרך המאבק שלו הכושלת בענין גבעת עמל והקשר הלא נכון ולא חכם שהוא עושה בין גבעת עמל לבין עמונה. גם הפניה של זובידה לרגשותיה של השרה שקד בעניין זה הם ילדותיות ומטופשות.
      הוא מטפח לו שונאים , ומשתמש בהם לטיעוניו בנושאי הקיפוח החברתי.

      • נטלי  On אוקטובר 8, 2016 at 3:53 pm

        עוזי, לא לגמרי מסכימה. הבעיה עם הביקורת של הני היא לא ההשתלחות בבתי המשפט. מותר לחלוק על בתי המשפט, אפילו בחריפות. הבעיה היא, כמו שכתבה אילנה, היא עם האנלוגיה בין גזלני עמונה למוחלשי גבעת עמל. כאילו יש בכלל דמיון בין הסוגיות האלה, שהוא לא ממוחו הקודח של ספניאי העל נתניהו. גם הפניה של זובידה לשרה שקד, או לשר כחלון, לא נראית בעייתית בעיני, אלא כאשר שהיא באה מצידו של היחצ״ן של השרה רגב, היא כולה צביעות ורמיה. השרה רגב, לא זו בלבד שמעולם לא פעלה נגד הפשעים, אלא היתה שותפה להם, כלפי המזרחים וכלפי הפלסטינים.

        • עוזי קטן  On אוקטובר 8, 2016 at 7:14 pm

          נטלי, אני מסכים למה שכתבת.
          רק תשימי לב, הטענה של זובידה כלפי שקד שהיא פועלת לעקוף את פסיקת בית המשפט בענין עמונה ואילו בענין גבעת עמל היא דווקא מכבדת את פסיקת בית המשפט. זו דרך קלוקלת שמבזה את בתי המשפט ואת החוק הן מצידה של שקד והן של זובידה.

          • רותם  On אוקטובר 9, 2016 at 11:01 am

            עוזי, תרשה לי להתערב. את פסקי הדין של בית המשפט אפשר אכן לבקר, אפילו בחריפות, אבל צריך לקיים. עם זאת, אני מציעה, שלא לבסס עליהם שום אג'נדה פוליטית, או מאבק פוליטי. בתי המשפט הם חלק מהמדינה, שנבנתה עבור היהודים האשכנזים. פסק הדין בעניין גבעת עמל הוא צפוי והוא הנורמה, ואילו פסק הדין בעניין עמונה הוא חריג, שאינו מעיד על הכלל. ההשוואה בין המקרים, כמו גם הנסיון להעמיד את המאבק החברתי על בתי המשפט הם לא רק טיפשות, אלא גם טעות, שגורמת לכשלון. כאשר זה מגיע מהשלטון, זו כבר הטעיה מכוונת בכוונה להכשיל.

            • עוזי קטן  On אוקטובר 9, 2016 at 12:58 pm

              רותם, בעיקרון אני מסכים לדברייך ,למעט הגישה הלוזרית שלך שבתי המשפט מוטים מראש כלפי קבוצה זו או אחרת ופסקי הדין שלהם צפויים מראש.
              מניסיון אישי אומר לך, ולא אפרט שאפשר לנהל מאבקים שנראים תחילה לא שווי כוחות וסופם כביכול ידוע מראש וגם לנצח אותם בזכות הסבלנות הנחישות החוכמה והאמונה בצדקת הדרך וזה באמת לא משנה מול מי או מול מה אתה עומד. זו גישה הפוכה לגמרי מהגישה של זובידה של "אִסְתְּרָא[1] בִּלְגִינָא קִישׁ קִישׁ קָרְיָא".
              אני משוכנע שאם עניין גבעת עמל היה מלכתחילה בידיים הנכונות, ולא בידי פולטיקאים ועוזריהם שמעוניינים רק בקולותיהם בקלפי ולמחרת שוכחים אותם ובידי עורכי דין אינטרסנטים שלא רואים רק את טובת לקוחותיהם, הכל היה מקבל תפנית אחרת ומסתיים לטובתם של תושבי גבעת עמל שמגיע להם כל הטוב שבעולם.
              גמר חתימה טובה.

  • גלעד  On אוקטובר 13, 2016 at 11:16 am

    לדר' זובידה, אני צופה לעיתים בפטריוטים, והנוכחות שלך שם היא ליצנות. שתי דוגמאות אקטואליות מההופעה האחרונה שלך: 1. אתה לא מפסיק לנפנף בפמיניזם שלך ובאהדה לשחורים, אבל לא מסוגל אפילו להביע דיעה על דוגמן הבית הנערץ של ערוץ 20, שהוא גם אנטישמי, גם גזען מטונף וגם שוביניסט ועבריין מין. 2. גם נוכח הסרטון המביך של משרד החוץ, שמשכתב את ההסטוריה, אתה מתבלבל ומקשקש משהו על זה שאתה בעד הסרט מאחר וסוף סוף משרד החוץ עושה משהו. גם בצרחות על גבעת עמל אתה מפספס את העיקר. לא איילת שקד היא הסיפור, אלא ממשלת נתניהו, שעליה אתה מקפיד לא למתוח ביקורת, מסיבות מובנות.

  • עוזי קטן  On דצמבר 21, 2016 at 10:31 am

    מסתבר שגם ביבי "מבין מה זה לאבד בית" כשגירשו אותו ב 99 ממעונו בבלפור
    למלון שרתון פלאזה בהתראה כל כך קצרה:

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4896228,00.html

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: