סליחות!

ברוח הימים אני רוצה לבקש סליחה. ראשית אני מבקש סליחה ממי שפגעתי בו בין אם בכוונה או שלא. כמו כן אני רוצה לבקש סליחות יותר ספציפיות:
סליחה מהילדים בפריפריה שלא הצלחתי גם השנה להסביר טוב יותר ולשנות את נגישות משאב החינוך וההצלחה עבורכם. 
סליחה מתושבי השכונות שעדיין לא עשיתי די לקדם פתרון שמגיע להם מזה שנים והם עדיין מגורשים מביתם על ידי ערלי לב! אני מבקש מחילה ומבטיח להמשיך ביתר שאת בשנה הבאה!
סליחה מתושבי הפריפריה המבוגרים שלא עלה בידי לסייע יותר ביצירת

פתרונות תעסוקה טובים ומכניסים יותר. סליחה שלא הצלחתי גם השנה לקדם את השינויים בשטחי השיפוט והצדק החלוקתי בעיקר במשאב הקרקע. 
סליחה מהבנות החרדיות המזרחיות ששוב נדחו מבתי הספר האשכנזים ללא אלטרנטיבה – מצטער שלא פעלנו לבנות אלטרנטיבה ראויה ולשנות את המצב. 
סליחה ממשפחתו של אברה מנגיסטו שגם השנה לא יהיה בבית ביום הכיפורים ונראה שלחלק ניכר מהחברה לא איכפת. 

סליחה מרבבות ילדי יוצאי אתיופיה שסובלים מגזענות, אי קבלה לבתי ספר, הטרדות ממסדיות בלתי פוסקות – אני מצטער שלא הצלחתי גם השנה למגר את הגזענות ולחשוף לחברה הישראלית את היופי של כל אחת ואחד מכם. 
סליחה מערביי ישראל שגם השנה יסבלו מאי שיוויון משאבי, הדרה וגזענות – לא ברור לי איך זה עדיין קורה ואני מעריך שיש לי חלק בזה ועל כך אני מבקש סליחה. 
סליחה מערביי פלשתין שחיים תחת כיבוש, מחסומים, הגבלות והרבה אי ודאות – אינני מבין איך עניין זה לא נפתר לפני שנים ואני מבקש את סליחתכם על חלקי בעניין. 
כמובן שאני מבטיח לנסות ולא לחזור על המעשים שפגעו בזולת. כמו כן, אני מבטיח לעשות ככול שביכולתי לא

לחזור על הטעויות של השנה שעברה ולנסות לעשות כל שבידי לקדם פתרונות לבעיות שלא הצלחתי לקדם. ולסיום אני מאחל לכולן/ם, ללא הבדל דת-גזע-מין ועדו, גמר חתימה טובה ושנה טובה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עוזי קטן  On אוקטובר 12, 2016 at 10:20 pm

    הני, אני מוחל לך.

  • אוריה  On אוקטובר 20, 2016 at 11:01 am

    לא הצלחת כי בכלל לא ניסית.

כתיבת תגובה

