פליטים, נשים ואוכל….

נשבע לכם שניסינו להתאפק לא הצליח לנו…אז יצא קצת מוטרף, אבל אם בא לכם להנות ממצב רוח קליל ומוסיקה מהדימה כנסו הכול ממש כאן בפנים!

אז נתחיל עם החשוב ביותר לינק לתוכנית

אם טובה עליכם התוכנית אז הנה דף הפייסבוק של התוכנית ממש עומד כאן ואפשר לעשות לנו לייק

וכמובן יש עמוד הפייסבוק של הבלוג שמשווע ללייקים ממש כאן….

 והליינאפ ממש כאן!

הנאה מובטחת…:-)

שיר: Depeche Mode – Enjoy The Silence

שיר: עידן יניב – סרט הודי (עם דנה אינטרנשיונל

ראיון עם איילת שקד – חברת הכנסת מטעם מפלגת הבית היהודי

שיר: Macy Gray – I Try

קיצוץ בהשכלה הגבוהה: ראיון עם יוסי מזרחי- יושב ראש אגודת הסטודנטים אוניברסיטת חיפה וראיון עם דני צפניה- יושב ראש אגודת הסטודנטים האקדמית עמק יזרעאל

שיר: Lauryn Hill – To Zion

הערכות לפסח- מזון מינימלי למשפחות. ראיון עם לירון יוחאי- מנהלת תחום עמותות ופרויקטים מיוחדים של ארגון לתת

שיר:    Ouzkourini – Fairuz

נשים מותקפות. ראיון עם ד"ר גלית דשא- מנכלי"ת שדולת נשים בישראל

שיר: שלום גד והיהלומים – אצלנו בתלמי אליהו

ראיון עם גיא צרפתי- קפטן אס"י גלבוע

שיר: Garbage – You Look So Fine

המשך שבוע משובח לכולן/ם

הני

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רונן -תושב דרום תל אביב  On מרץ 13, 2013 at 6:37 pm

    היום מסתנן נכנס לבית וניסה לאנוס ילדה בת 8.
    אתה בעד ארגוני הסיוע.
    תגובתך בבקשה

    • hani24  On מרץ 13, 2013 at 10:33 pm

      רונן כמובן שאני בעד ארגוני הסיוע היום יותר מתמיד, הם אלו שמנסים להפסיק את הבעיה כמובן שאינני בעד פעולות בעייתיות כמו מרק לוינסקי או פעולת עיריית תל אביב שדואגת לרכז את כל הפליטים ומבקשי המקלט בדרום ת"א ולא מפזרת את האוכלוסיה בכול עיר. הפלת הנטל על תושבי דרום תל אביב נובע מגזענות וניסיון להמשיך ולהשתמש בדרו תל אביב בפח האשפה של מדינת ישראל והעיר תל אביב!
      אולם אתה חיי לקחת בחשבון כי ארגוני הסיוע מנסים לפתור בעיות ולהביא את הפליטים ומבקשי המקלט לצאת ממצב עוני שמביא לפשיעה חמורה נגד תושבי הדרום שמאכלסי ומכילים את העיקר הכמות של הפליטים.
      את האצבע המאשימה יש לכוון למדינת ישראל ועיריית תל אביב שלא עושות כלום מלבד להמשיך ולדחוף פליטים ומבקשי מקלט לדרום העיר מבלי שום כוונה לסייע לתושבים המקומיים או לפליטים.

      אני מקווה שאתה מבין את תשובתי – ויותר מכך אני מקווה שאתה מבין כי ארגוני הסיוע הם עוד קו בניסיון למנוע מעשי זוועה כמו שקרו אמש בתל אביב.
      הני

  • רונן -תושב דרום תל אביב  On מרץ 13, 2013 at 11:00 pm

    מקוה שהפושע שפלש למדינה שלי לא קיבל אוכל ומחסה במרק לוינסקי.
    יש כאלה שלא גרים בדרום העיר ומחליטים דווקא כאן לחלק אוכל לאפריקנים.
    לא ליד הבית שלהם.

  • hani24  On מרץ 13, 2013 at 11:24 pm

    אני מסכים איתך לגבי הפעילות של מרק לוינסקי ועוד ארגונים שממשיכים לנצל את הדרום למטרות הומניטריות…רוצים שיעשו את זה מתחת לבית שלהם ממילא רוב הפליטים עובדים שם….

  • רונן -תושב דרום תל אביב  On מרץ 14, 2013 at 10:35 pm

    אני לא יודע איפה אתה גר אבל אני בטוח שבשכונה שלך לא מסתובבים אפריקנים על הדשא ובחדרי המדרגות.
    אתה בעד ארגונים הומניטריים בדרום תל אביב כי תמיד תוכל לרחוץ בנקיון כפייך ולהאשים את תושבי הדרום בגזענות.
    הממשלה בנתה מחנות מעצר ורק בגלל ארגוני סיוע המסתננים לא עצורים בהם.

    • hani24  On מרץ 15, 2013 at 9:18 am

      בחייך רונן כעת אתה כותב שטויות, אם הממשלה לא מתייחסת לסקטורים מסוימים הרי שאלו הם: תושבי דרום תל אביב המזרחים וארגוני הסיוע.
      מה? האם אלו הם ארגוני הסיוע שמביאים את הפליטים באוטובוסים מאורגנים לדרום ת"א? בחיי, כמה אפר להיות עיוורים? שהרי זוהי מדינת ישראל שמביאה אותם באלפים בהסעות מאורגנות לאזור נווה שאנן ופורקת אותם לעיר ללא שום חשיבה מוקדמת!
      דרך אגב, אם שאלת היכן אני גר, אז זוהי אותה מדינה שבראשותה יש ממשלת ימין עם בנימין נתניהו, אני לא יודע למי הצבעת וזה גם לא חשוב לי….
      המשפט האחרון שלך הוא בדיחה עצובה – מדינת ישראל שמה בראש סדר העדיפויות שלה את הטייקונים!!!! אותם טייקונים שמשתמשים בפליטים ומבקשי מקלט ככוח עבודה זול במקום לתת עבודה לישראלים או פלסטינים – אני בעד סגירה מוחלטת של הגבולות מתן הכשרות מקצועיות לפליטים ומבקשי המקלט ושליחתם בחזרה, אם המצב מאפשר זאת, לארץ מוצאם.

      שיהיה ברור זה שאתה כותב משהו לא הופך אותו לנכון!

      אני מציע לך להקשיב לראיון עם חברת הכנסת איילת שקד, אולי תתחיל להבדיל בין המציאות המדומה שבנית לך לעולם האמיתי 🙂

      שתהיה לך ולכולם שבת שלום – גם לפליטים ומבקשי המקלט כולם!!!! אתה יודע בני אדם!!!

      ובתשובה לשאלתך אני גר במרכז תל אביב יפו.

  • רונן -תושב דרום תל אביב  On מרץ 15, 2013 at 5:59 pm

    יש ליד הבית שלך אפריקנים שמסתובבים וישנים בחדרי מדרגות?
    אתה חש בפחד ברחוב?
    ואגב הממשלה הפסיקה לפרוק פליטים בדרום העיר והיא מעבירה אותם למחנה מעצר.למה אתה והארגונים מתנגדים?
    אתה מוכן גם שיחלקו להם מרק בגינה הציבורית ליד הבית שלך ?

    • hani24  On מרץ 15, 2013 at 9:36 pm

      כן רונן יש לי, ולא אני לא חש פחד אני חש בעיקר בושה! ואתה שוב טועה ומטעה היא פורקת אותם בדרום ת"א אתה פשוט עיוור ולא רואה את מה קורה מתחת לאפך!
      אני מתנגד למעצר משום שאין לעצור אותם אולי יש להעביר אותם לדיור מסודר, לטפל בהם רפואית ונפשית להביא את רשויות האו"ם שיבדקו את מצבם ואז להחליט מה לעשות עימם – אבל למעצר מה אני הבריטים שכך טיפלו במעפילים אולי אתה כזה אבל לא אני.
      לגבי מרק, כמה אוויל אתה יכול להיות שהרי כבר הצהרתי כבל עם ועדה שאני מתנגד לנושא חלוקת המרק בעיקר בנווה שאנן – אני מתנגד ליוזמות הללו ששוות כלום ועושות יותר נזק מטוב.
      לסיכום, כי לא אענה לך יותר לשטויות תנסה להיות אחיד בתגובות ולא לדבר שטויות בלי ביסוס
      שבת שלום
      הני

כתיבת תגובה

