מעידות חד פעמיות — או אולי שלא…

קיבלתי המון תגובות על שני הטורים הקודמים שלי בדבר גזענותם של זך וקניוק, רבים זעמו עלי (ראו תגובות)

חלק אף ניסו בדרכים שונות ומשונות להצדיק את דברי הבלע המגעילים של שני האידיוטים השבועיים. הטיעונים שעלו שוב ושוב היו: הם זקנים, הוא שיכור כרוני (זך), מה גזעני במה שהוא אמר?, או הם עילויים, וגם זהר ארגוב היה שיכור ונרקומן – להבדיל אלף אלפי הבדלות האיש לא היה גזען אך ניחא, אף אחד לא יאמר עליו שהוא היה עילוי חלילה וחס – וכמובן הם מהמחנה שלך מחנה השמאל אנשי השלום…

אז הנה על קצה המזלג כמה תשובות:

  1. מה האם זקנה מאפשרת לאדם להיות גזען ופשיסט? האם בזקנתי אוכל לאמץ לי את התורה הניאו נאצית וכולם יגידו זה בסדר הוא זקן, ובודד? אינני מבין את הטיעון הריק מתוכן הזה אך ניחא…אני כמובן לא אתן להם להיתלות בענף הזקנה, לא זו אינה הזקנה, זוהי דעתם, אם הם לא היו צלולים היו מכניסים אותם למוסדות מתאימים, אם הם מדברים שישאו בתוצאות ככול האדם!
  2. השיכרות (ואולי גם הסמים), ובכן אני מכיר כמה וכמה שאוהבים את הטיפה המרה, אני מכיר אותם בגילאים שונים, מארצות מוצא שונות וסגנונות חיים שונים. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מסוגל לשתות אפילו בקבוק בירה אחד שלם מבלי לאבד את הכיוון, אך אני מכיר כאלו שאוהבים את המשקה והתחושה. אך כל אלו שאני מכיר לא "מנצלים" את המשקה לאלימות, לגזענות או לביבים מילוליים כנגד קבוצה של אנשים. לעיתים האלכוהול יכול לשחרר את חרצובות הלשון, זה נחמד, כקטליזאטור "נכנס יין יצא סוד" אנשים מנצלים זאת על מנת לאמר דברים שלא היו אומרים ללא השפעת האלכוהול, אך אלו שאני מכיר לא יוצאים במניפסטים גזעניים נגד אוכלוסיות שלמות!
  3. הם ממחנה השלום – אין מחנה כזה בישראל! ואם יש הם לא חלק ממנו, אי אפשר להיות שמאל גזעני! אין כזה דבר, שמאל מהגדרתו הוא כוללני לא מדיר, הוא יכול להיות גזעני, פשיסטי מכוער כמו שני אלו. ואם הם במחנה זה אני לא שם!
  4. הם עילויים, הם רלוונטיים והם נכסי צאן ברזל, עאלק!!! הסיפור מקביל לצייר אומן האוחז בדעות ניאו נאציות, ורוצח אנשים וקובר אותם בחצר ביתו במשך שנים, לאחר שהעניין מתגלה זועקים מעריציו כי יש רק להביט ביצירות שלו על מנת להבין איזה עילוי האדם. האם ניתן לעשות זאת? ואני אומר החוטא פעם יחטא שוב, לא מאמינים ראו את הוידאו מטה ואימרו לי אתם, אם היה זה גרמני שמדבר כך על התרבות היהודית האם לא כל העם היה קם בזעקה? מה נשתנה כעת? העובדה שהאידיוט, הפוחז הזה מתיר את לשונו כנגד מזרחים? האם זה הופך את זה למותר?
  5. יש תרבויות עליונות ונחותות, שטויות!!! לא ניתן לשפוט תרבויות, כל אדם יכול לאהוב או לא לאהוב תרבות מסוימת מוסיקה מסוימת ואני אכבד זאת, אך הצהרות בנושא תרבות עליונה או ירודה הן שטויות ובד"כ מראות על חשש ונסיון להפוך שוב לרלונטי. במדינת ישראל עד לפני כשניים וחצי עשורים הייתה מדורת שבט אחת שקידמה סוג אחד של תרבות, נושא זה דחק את התרבות המזרחית אל השוליים. השינוי הביא למהפך, אכן אסכים כי ישנם חלקים טובים יותר וטובים פחות, אך לא כל יצירותיו של מוצארט הם יצירות מופת, אך מכאן ועד לקרוא לכל התרבות המזרחית נתוחה רחוקה היא הדרך. הייתי מציע לכל הבורים להאזין קצת יותר ולראות את היופי שבשירה והפיוט המזרחי, ולא לנהור אחרי כל פוץ שמחליט להעלות את עצמו לכותרות על חשבון שמר מזרחי זה או אחר.

מישהו כתב לי בתגובה לאחד הטורים כי הוא נשוי "לשחורה" וכי כלתו היא גם "שחורה" ובכולנו יש גזען קטן שממתין לצאת. עניתי לו האם אשתו יודעת שהוא קורא לה שחורה, וכך גם כלתו, והסברתי לו עד כמה אני מרחם עליהן שהן אמורות לסבול אדם כה חשוך בחייהן. אך הנקודה המרכזית הייתה, כי גם אם בכול אחד מאיתנו מסתתר גזען קטן, ואולי גם רוצח קטן עלינו להיות מודעים לכך ועל ידי חינך למנוע את ציפתו של אותו גזען אל פני השטח. אני מכיר הרבה אנשים שמצליחים בכך יומיומית וכולי תקווה שיותר ויותר יבינו את הרוע והגועל שעומד מאחורי הצהרות מסוג זה ויצאו למלחמה — או מאהב מתוך המילה אהבה על משקל מאבק כל הזכויות שמורות ללהב זוהר חברי הנהדר — כנגד גזענות מסוג זה…מי ייתן ונדע ימים יפים מאלו

שבת שלום

עוד דברי בלע "מבית ספרו" של האידיוט הר "פרופסור" זך (כפי שאמרה אחת מחברותי אפשר להוציא את הפוץ מגרמניה אי אפשר להוציא את גרמניה מהפוץ!)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • סתם אדם  On יולי 23, 2010 at 10:02 pm

    ואם אינשטיין (אלברט), עגנון, ניוטון, קאנט, פיקאסו, מגלן, ואחד מעשרות ומאות אנשים שתרמו רבות למין האנושי, בין אם במדע, אמנות, פילוסופיה או גילוי יבשות היה מסתבר כחשוך בצורה כזאת או אחרת, האם כל תרומנו היתה נעלמת במחי יד?
    אני לא מגן על הרשע זך כמו גם על המסומם ארגוב. שניהם זבל שהפיק זהב. ולא, לא הצלחת לשכנע אף אחד שזוהר או הבן האדיוט שלו טובים יותר מזך ו/או קניוק שתרמו "קצת" יותר מלהיטים ו"שמח".
    מה לעשות הני, הם לא לגמרי שחורים ואתה ממש, אבל ממש לא לבן 😉

  • עידו לם  On יולי 23, 2010 at 10:22 pm

    למה איען לך מה להגיד על שולמית אלוני שעוד לא גינתה את דברי הבלע של הגזען הזקן.

  • איתי אשר  On יולי 24, 2010 at 12:49 am

    צודק לגמרי

  • אחת שיודעת  On יולי 24, 2010 at 2:37 am

    האמת הני, ראיתי את הסרטון ולא הצלחתי להבין על מה כל המהומה. אז הוא אידיוט וגזען וכל הכינויים צריכים להידבק אליו. אז הוא חושב שבגלל שהוא פרופסור ב-3 מוסדות הוא בר סמכא בנושאים רמי עולם שכאלה. נו אז מה? הוא לא הראשון ולא האחרון ובכלל רואים שמשהו לא בסדר בקומה העליונה שלו- להערכתי יש שם נזילה שזקוקה דחוף לאינסטלטור מומחה.

    ולגבי המגיב שלך שאמר שהוא נשוי לשחורה… זה פשוט הצחיק אותי וכנראה שלא הבנת את ההומור שלו. והוא צודק- גזענות הינה תכונה של כל בני האדם. גם בשוויץ הפסטורלית ישנה גזענות עמוקה כלפי הכושים שחיים שם. מה לעשות שאנו לא חיים בעולם מושלם וגם לא קרוב לזה. אני לא אומר שכולי תקווה שהיום הזה יבוא כי אני יודעת שטבע האדם לא ישתנה. נותר לי וגם לך לחנך בצורה אחרת, לגרום לאנשים לראות את הרע שבדבר.

    ועוד דבר- לא צריך לקחת כל שטות בכזו רצינות.
    JUST LAY BACK AND RELAX

    • hani24  On יולי 24, 2010 at 9:25 am

      ואללה, את צודקת, מצטער, מעתה אני אעביר אותה!!!
      יאנסו נעזוב את זה נעביר אותה
      ירצחו הומואים בבר נעזוב אותה
      יתקפו אתיופים נעזוב אותה
      יכו אישה נעזוב אותה
      ידברו על נשים כקנין נעזוב אותה
      יקראו לערבים בהמות ויתיחסו אליהם כתת אדם נעזוב אותה
      הכלל אזרח צודק, בוא נעביר אותה, הכול, הרי זה חרטה והטיעון שלך כה משכנע את הרי "אחת שיודעת"….
      בחייך אני יודע שזה בא מכוונה טובה, אבל חשבת לפני שהגבת? את מבינה מה את מבקשת ממני לעשות?

      • אחת שיודעת  On יולי 24, 2010 at 10:32 pm

        חחחחחחח האמת שהרגת אותי. אני חשבתי לפני שהגבתי. אפילו הרבה. בכלל חשבתי אם להגיב בכלל- בדיוק מהסיבה שאתה תמיד בוחר להתנגד לכל דבר שאומרים לך לא משנה מה בכלל…
        האחת שיודעת… זה סתם כינוי- סתם בשביל שתרגיש יותר טוב זה שם של סדרה אמריקאית… אין לזה שום קשר לתגובה שלי. אתה בוחר להתנפל על אנשים בשם הצדק שלך.
        מעולם לא אמרתי את כל המגילה הזו שבחרת לציין בתגובה שלך לתגובה שלי. שלא נדע מלשתוק על מעשים שכאלה.
        אם היית טורח לקרא לעומק מה כתבתי היית רואה שכתבתי שעלינו לחנך בצורה אחרת ולגרום לאנשים לראות את הרע שבגזענות.
        אתה בוחר להתייחס רק לדברים שאתה יכול להתנגד אליהם.
        אנחנו לא יכולים לשלוט על הפה של כל מטומטם במדינה הזו! ולכן אמרתי שלפעמים צריך להתעלם מהשטויות האלה.
        אז אני אבקש ממך הפעם- לפני שאתה מגיב לזה שוב- לחשוב לפני שאתה מגיב. הרי זה מתבקש גם ממך ולא רק ממני.
        לא אמרתי שמה שאמרת זה חרטה. זה אתה אמרת. בשביל לכתוב מה אתה חושב, לקבל תגובות ולעשות מן דיון צריך להתחיל להקשיב לאחרים- לא להתנגד להכל בשם ההתנגדות. תחשוב על זה.
        ממרומי גיל הלא כל כך מתקדם אני אומרת את זה.

        • hani24  On יולי 25, 2010 at 9:36 am

          נו המתנתי, טוב 🙂
          ראי הכוונה לא הייתה להרוג אותך חלילה וחס, אני חושב שזו הייתה תגובה מבורכת, אבל "הרמת לי לוולה" כמו שאמרו בשכונה שגדלתי בה…

          לא התנגדתי לכל דבריך, אכן לרוב אני מתנגד אך הביטי וראי מול מה אני יוצא…ברור שלא אמרת את כל המגילה, אני לוקח זאת לקיצוניות על מנת להבהיר לך את המדרון החלקלק בו אנו נמצאים אם נאמץ את גישתך, גם ברור לי שאת ואני מאותו צד של המתרס, אנו רק חושבים אחרת בנושא הפתרון.
          במקרה זה האדיוט – אליבא דה-טיעוניך המטומטם, הוא לא סתם כל אחדזהו נתן זך שמלמדים בכל בית ספר בארץ האיש כה מסריח מגזענות שרק מלעמוד לידו נדבקים!!! חייבים להוקיע אותו קבל עם ועדה ולגרום לכל חבורת האפסים שסביבו להבין כי תמו ימי השליטה ללא מיצרים וכל פעם שיעזו להתבטא בצורה כזו תהיה סנקציה, את יודעת מה כמו החזירים של פבלוב (כן אני יודע שלפבלוב היו כלבים אך במקרה זה חזירים יותר מתאים פרפראזה על המון דברים חוות החיות וגם דירה להשכיר…)

          אז הגיל שלך הוא מעלה, הלאווי עלי (אני מניח), אך לעיתים יש לנסיון גם קצת יתרון 🙂
          אשמח להמשיך ולשמוע אותך
          שלך
          הני

          • אחת שיודעת  On יולי 25, 2010 at 11:29 am

            אני בהלם שקיבלתי הפעם תגובה צוננת :]
            בכל אופן- אני מבינה מאיפה דבריך באים. בוודאי שזה צורם שהוא עוד מלמד דור צעיר את השטויות שלו. אבל אני חושבת שההוקעה שלו תגרום לנו להפסיד דברים רבים שהינם טובים בו. אני לא יודעת איך אפשר לגרום לזה לקרות- גם להרוויח מכשרונו וגם להוקיע את טפשותו. צריך לחשוב על זה.
            שבוע טוב

            • hani24  On יולי 25, 2010 at 12:05 pm

              הי אני מקווה שאת מתכוונת לרגועה, זו אינה תגובה צוננת…
              ובחלק השני עלית על הדילמה — וזו הנקודה הכואבת מכל, כיצד יכול אדם עם כזה כשרון לומר כאלו דברי נבלה…ראי את הדיון שלי עם איתי מטה…
              אשמח לארח טור אורח שלך בעניין…תוכלי לכתוב חופשי ולהגג בנושא ואני אעלה אותו תחת אכסניית הבלוג הצנוע שלי…

              • אחת שיודעת  On יולי 25, 2010 at 12:20 pm

                אני לא מאמינה שקיבלתי הזמנה רשמית. מעולם לא חשבתי להגג בנושאים שכאלה. תמיד יש לי מה להגיד על כל דבר – אבל לא חשבתי על בלוג. אני יותר בן אדם של שירים למגירה. אבל אני בהחלט אחשוב על זה. זה הרבה יותר פשוט לכתוב תגובה של כמה שורות מאשר רעיון שלם

                • hani24  On יולי 25, 2010 at 12:52 pm

                  נו את רואה בבקשה, אני לא ישר מתנגד…תחשבי ותני לי תשובה בזמנך
                  הני

                  • אחת שיודעת  On יולי 25, 2010 at 11:29 pm

                    היי הני

                    אז לקחתי את הצעתך ואשכרה כתבתי מאמר קצר.
                    אשמח אם תאמר לי לאן לשלוח אותו כך שתוכל לקרא אותו – אולי בכלל לא תרצה לפרסמו תחת הבלוג שלך.
                    מחכה לשמוע
                    אחת שיודעת

                    • hani24  On יולי 26, 2010 at 7:46 am

                      הי באתר של הבינתחומי תמצאי את דף הבית שלי ושם תמצאי את המייל שלי…ממתין לראות את הטור
                      בברכה
                      הני

  • אזרח.  On יולי 24, 2010 at 8:31 am

    הני,בחייאת,מה אתה עושה עניין עם כל הגזענות הזו? עוד לא התרגלת ?יא חתיכת "דרק","זבל" . תעביר אותה.

  • להב  On יולי 24, 2010 at 11:16 am

    החשוב בלא לעבור לסדר היום על התבטאויות כאלה, הוא דוקא בהקשר התרבותי הרחב, בקאנוניזציה של הטיפוס הזה, ובהיותו "פרופסור שלושת האוניברסיטאות". הרי בצעירותו, עת עטף אותו הממסד בהערצה, לא התבטא כך, וגזענותו החשוכה, נחה לה במסתרים. עתה משיצאה כך אל פני השטח, יש עוד "לגיטימציה", תיווצר עוד הקשבה אמיתית לטענות על אפליה ממסדית, מתוכננת כלפי מזרחים. אי אפשר יהיה לדחות את הטיעונים הללו בלך ושוב.
    הבנים שלי, כשיאלצו ללמוד את "הזךות" הזו בעתיד – ידעו איזה זוהמה המוח הגאוני הזה יודע ליצר.
    לסיום בענין המאהב.
    אמנם אני הוא זה שמפיץ את המילה, והמעשים והמעשיות (במובן אקטיביזם) הנובעים ממנה, אבל מי שהמציאה את המילה (בסיעור מוחין איתי, אמנם), מי שתקבל עליה יום אחד תמלוגים מהאקדמיה העברית ללשון היא – אשתי המדהימה. השחורה הפרטית שלי.
    הנה כך נמצאתי גם גזען קטן וגם בעלותי כלפי נשים, ושלום על ישראל.
    🙂
    נ.ב.
    כשהקראתי לאשתי את הטקסט הנ"ל, נכנסנו שוב לסיעור מוחין, וכך סוכם:
    אני בעלה,
    והיא בעלתי.
    שבת שלום.

  • עידו לם  On יולי 24, 2010 at 11:30 am

    הני אני מחכה לתשובה מה יש לך להגיד על גברת שולמית אלוני ועל זה שהיא לא גינתה את דברי הבלע?

  • אזרח.  On יולי 24, 2010 at 11:59 am

    להב,לפי ראייתך,אתה בעלה,והיא אשרתך/ עשתורתך.יכול להיות שזו היתה מעידה חד פעמית שלך, במסגרת סערת המוחין שהיתה בינך לבין האשה ה"שחורה" שלך ,או שלא….
    המילה בעל,מאל הפריון הכנעני בעל,שבזכות בעילתו את האדמה הטובה הוא היה מפרה אותה.
    לכן אם אתה מכבד את האשה ה"שחורה" שלך,אל תשתמש במילה בעל,(לבעול) אלא במילה איש.כלומר:
    אתה ,אישה.ככתוב: "ואל אישך, תשוקתך".
    היא, אשתך.ככתוב:"ויאמרו אליו ,איה שרה אשתך "?

    שבת שלום .

  • אורי  On יולי 24, 2010 at 12:16 pm

    אני באמת לא מבין מה הבעיה.
    נתן זך לא אוהב מוזיקה מזרחית ערבית הוא חושב שהיא מכוערת
    (אולי מוגזם לקרוא לה בשמות כמו "דרק" או "זבל".)
    אבל אני חושב שזו זכותו המלאה לא לאהוב מוזיקה ערבית
    אני גם חושב שהרוב המכריע של היהודים ממוצא אירופאי
    שחיים במדינה הזו חושבים אותו דבר,
    רק שלרבים מהם אין אומץ להכריז זאת בצורה הוטה כל-כך פן יאשימו אותם בגזענות.
    מצד בעל הבלוג הזה אני נתקל כל הזמן בגזענות הפוכה
    קודם כל שימו לב: קוראים לו "האני זובידה"
    האם זהו שם ישראלי? כמובן שלא
    האני זובידה הוא ערבי יהודי שהגיע מארץ ערבית אלינו
    על מנת להכריח אותנו הישראלים האירופאים
    לאמץ לעצמם את התרבות הערבית של מדינות האויב הערבי
    שרוצה מאוד להשמיד אותנו אבל לא מצליח.
    אני חושב שאין שום סיבה שאיש זר שגדל על תרבות זרה ואויבת
    ישכנע אותי שהמוזיקה הערבית הנוראה על סלסוליה המכוערים
    היא מוזיקה שהיא "יפה" ואף גרוע מזה "ישראלית"
    זה ויכוח שמן הסתם לא יסתיים לעולם כי כפאראפראזה על
    מה שנאמר כאן קודם
    להבדיל מנתן זך ששמו העברי איננו מקרי בכלל (כי הוא בחר בשם משפחתו)
    אפשר להוציא את האני זובידה מארץ ערבית
    אבל אי אפשר להוציא ממנו את הערבי
    וכל מילה נוספת מיותרת.

  • אזרח.  On יולי 24, 2010 at 2:28 pm

    לאורי,המשתמש בשמות : סתם אדם,ישראל ישראלי,עודד ישראלי ושאר שמות.
    "אהבתי" את ההבחנות שהשתמשת בהן.הבחנות המעידות הרבה .
    ערבי יהודי,לעומת ישראלי אירופאי.
    תרבות זרה ואוייבת.המוזיקה הערבית הנוראה על סלסוליה המכוערים.איש זר.
    מי מונע ממך לסגור את הרדיו המסלסל מוזיקה ערבית? או להעביר תחנה? לא מעוניין לשמוע ? אל תשמע.

    בכל אופן,רואים שאתה ג'בר.

    • אורי  On יולי 24, 2010 at 3:13 pm

      ל"אזרח": אולי יפתיע אותך לשמוע
      אבל מעולם לא השתמשתי באף-אחד מהשמות שהזכרת.
      יתכן שהללו שייכים כולם לאותו אדם
      (אין לי מושג) אבל אף-אחד מהם איננו אני
      אז מסתבר שיש פחות עוד אדם אחד החושב כך…
      (ואולי גם עוד כמה)
      בקשר למוזיקה ערבית אין לי שום-בעיה כשתחנה פרטית
      משדרת אותה וגם עשר תחנות
      אבל מטריד אותי כשתחנה כמו רשת ג' שהיא תחנה ציבורית
      שאמורה לייצג גם אותי ובעצם הופכת להיות תחנה של מוזיקה ערבית.
      בנוגע לשמות -גם "אזרח" איננו בדיוק שמך המקורי
      אז מה לך כי תלין עליי?

      • אזרח.  On יולי 24, 2010 at 5:29 pm

        אכן אזרח אינו שמי המקורי.
        איתך הסליחה אם טעיתי בכינויך.
        אודה ואבוש שלא ידעתי שרשת ג' משדרת מוזיקה "ערבית".
        תודה שהסבת את תשומת ליבי לכך.חסכת לי חיפושים על הסקלה של ה FM .
        כאחד האוהב מוסיקה ערבית אשמח לשמוע מעתה את רשת ג' ה"ערבית".
        בשונה ממך,אותי לא מטריד שתחנת קול המוסיקה שהיא תחנה ציבורית,או רשת א' הציבורית, הופכות להיות תחנות המשדרות מוסיקה קלאסית.
        אני מבין שישנם נתינים … איך כינית אותם? ישראלים אירופאים. שגם משלמים אגרות ומיסים,
        שאינם אוהבים מוסיקה ערבית,אלא מוסיקה קלאסית ,
        וזכותם המלאה לשמוע מה שהם אוהבים.
        אני לא אדרוש את השתקת המוסיקה הקלאסית,לא אכנה את השומעים אותה בכינויי גנאי,אלא פשוט אדלג על רשת א' וקול המוסיקה,ישר לרשת ג'.(זו שהפכה לתחנה "ערבית" )

    • hani24  On יולי 24, 2010 at 5:10 pm

      ואללה אזרח אחלה מוסיקה! תודה!

      לגבי השמדות וכאלו הייתי מפנה לשנים 1936 עד 1945 ועושה חשבון השמדה של המאה האחרונה (ה-20) ומגלה כי מי שניסו, לכמעט הצליחו,להשמיד את יהודי אירופה היו האירופאים בעצמם, ואו! היסטוריה!

      ולגי השמעות ברשתות ציבורית יצא לו אורי ויספור מה הושמע כאם עד לשנות ה-80, גבעתרון ועוד מיני אחרים, ומזרחים אפס ולא משנה מה ביצעו. אם דנים בציבור הרי שהציבור אמר את דברו ומי שלא מתאים לו שיקנה דיסקים ויפעיל את המערכת הפרטית שלו! נגמר שלטון האופל זמנים חדשים הגיעו, ברוכים הבאים למדינת ישראל 2010…

      • אזרח.  On יולי 24, 2010 at 5:35 pm

        אכן,הני.

  • shaultweig  On יולי 24, 2010 at 4:15 pm

    משתפי הפעולה גרועים מנתן זך

    לימיני יש אג'נדה די ברורה,לעשות מה שטוב לימיני. בדרך כלל הוא מספר לנו על הצורך לחנך את העולם להתנהגות טובה,לערכים הומניסטים,לשיויון ,ולדימוקרטיה. כדי להתחפש לליברל הוא משלם מס שפתיים שמתבטא בביקורת כלפי המתנחלים. בפועל מה שנצרב בתודעה מהדברים שכותב ימיני היא לא הביקורת נגד המתנחלים. מה שנצרב בתודעה מתוך הסאבטקסט הוא שאם האמריקאים הורגים 50 אזרחים בפעולה X אז לישראל מותר לרצוח 2 אזרחים בפעולה Y,אולי כי לארה"ב יש 50 מדינות ואילו כאן יש את ארץ המתנחלים ,ומדינת יהודה.

    מה שאנחנו מקבלים שמהפה לחוץ ימיני יוצא את המתנחלים אולם בפועל מנסה לסתום לקרן החדשה לישראל את הפה כדי לתת לפשעים נגד הפלסטינים להמשיך ולזרום.

    ימיני שנוא עלי משום שהוא מטהר את השרץ של פשעי ההסתדרות הציונית כלפי המזרחים. כאשר ימיני מספר על "הנכבה היהודית" הוא מגייס את החרמת רכוש היהודים העיראקים לצורך הצדקת החרמת רכוש הפלשתינאים. ימיני שוכח שאת הקופה מהחרמת רכוש הפלסתינאים לקחו האשכנזים שזכו בבתים הנטושים של הפלסתינאים. העיראקים לעומת האשכנזים זכו במגורים במעברות,ואם האשכנזים הגיעו למעברות הם יצאו משם מהר מאוד.

    אני נולדתי בישראל וחי בישראל ואותי מעניין איך יהודים מתנהגים עם יהודים. יש קפיטליזם אכזרי וחזירי. יש עוני קשה. מה שהתרגל הממסד לעשות עם המזרחים החל מ 1948 הוא עושה עם האוכלוסיות החלשות והמוחלשות. כדי שגם לחלשים שחלק גדול מהם מזרחים חובה להשאיר את הדיכוי,ההשפלה והניחשול של המזרחים על סדר היום. חובה גם להתריע על הדפוסים הבולשביקים והפשיסטים שהביאו איתם המהגרים מברה"מ ביוזמתה של ההסתדרות הציונית. מלחמה למען כליונן של ההסתדרות הציונות ,והסוכנות היהודית שדיכאו מזרחים היא מלחמה למען עקירת הפערים החברתיים הגדולים.

    ימיני שאמור כעיתונאי להתייצב למען החלשים עושה ספאמינג של דפוסי החברה והשלטון במדינות ערביות ,ומוסלמיות כדי לטהר את השרץ של פשעי הציונות האשכנזית.

  • להב  On יולי 24, 2010 at 6:04 pm

    לאזרח –
    תודה על השיעור בהסטוריה, תיאולוגיה, מקרא ובלשנות.
    אני, ברשותך, ביום יום ממשיך לקרוא לה אשתי, והיא, שחורה בלי מרכאות, ממשיכה לקרוא לי, בעלי.
    לפעמים, כשאנחנו לא רבים, אנחנו גם מוסיפים היקר/ה.
    ואם לא מקובל עליך ההומור הקלוקל שלי ושלה, ומה שאנו מכנים סיעור מוחין, אז אני מתנצל מראש.
    שוב, שבת שלום.

    • אזרח.  On יולי 24, 2010 at 6:51 pm

      מקובל עלי.מי אני שאחליט בשבילך?
      מתנצל אם נשמעתי כמוכיח.לא זו היתה כוונתי.
      שבת שלום.

  • רני  On יולי 24, 2010 at 10:32 pm

    שאול טוויג מנסה לשכנע שכל העוול בישראל מוצאו אשכנזי והאדונים שחל, לבייב, פרץ בוני הנגב וראשי העיריות המושחתות כולן נולדו בין יהופץ לשימנוקוק. בקיצור התאום המזרחי של זך. גזען מתועב ורעשני כמותו. זך לפחות כתב שירים יפים, פעם. בדוק את יחס המזרחיים הותיקים לאתיופים שלא לדבר על בתי הספר של ש"ס. כמובן אין מתנחלים משרחיים כלל ודברי הרב עבדללה העירקי ראש ש"ס הנם מדגם של סבלנות וסובלנות.

  • איתי  On יולי 25, 2010 at 10:27 am

    הני, אני לא מבין למה אתה מתעקש להשתמש ברטוריקה שנשמעת גזענית ומכלילה, כמו שאי אפשר להקביל (לדעתי) בין יצירותיו של מוצרט לאפליית האשכנזים בארץ כנגד המזרחים. כמו שאי אפשר להקביל בין פיוטים מזרחיים לאחוז הנשים המוכות בקרב המזרחים.. לכן אין מקום (שיהיה אפילו אסטרטגי) לביטויים כמו "אי אפשר להוציא את גרמניה מהפוץ.."

    • hani24  On יולי 25, 2010 at 10:57 am

      הי איתי, המשפט האחרון נאמר כהלצה אולי בעיני חלק לא כל כך מוצלחת אך הלצה ולא יותר, זו בדיחה פנימית….אז אנא עזוב את האמירה הזו והתייחס לתוכן.

      לגבי השוואות למה לא נראה לך? אינני מבין, יש השוואות טובות ורעות? אני לא שמעתי על זה ואני עוסק בפוליטיקה השוואתית….כל אחד בוחר את ההקבלות שלו, לא מוצא חן בעיניך אתה מוזמן למצוא אחרות, אך אינני מבין את הבעיתיות….

      לגבי המשפט שלך בנושא "נשים מוכות" אזי הנה עוד בעיה כי זו עוד אחת מאותן סטיגמות גזעניות "אחוז הנשים המוכות גבוהה יותר בקרב המזרחים…" כמו "בני טובים" ו"נוער עברייני"…
      המשך יום נעים

  • איתי  On יולי 25, 2010 at 11:01 am

    הני, לא הבנתי, אני טועה?

    • hani24  On יולי 25, 2010 at 11:21 am

      הי איתי אין כאן טועה צודק לגבי הדוגמאות או קבלתם, יש כאן עיני המתבונן, כל אחד והזוית שלו…אם אתה מרגיש שאתה יכול לכתוב את הדברים באופן טוב יותר, אולי זו העת לבלוג משלך (ואני לא מקנטר)…
      בברכה
      הני

  • איתי  On יולי 25, 2010 at 4:33 pm

    לא הייתי ברור, סליחה.
    זכותך לכתוב ולהתבטא איך שאתה רוצה ואני משאר שאתה מכבד את זכותי להעיר באופן לא בוטה אם משהו מפריע לי בדרך הביטוי שלך.
    אבל בהערה השנייה שלי התכוונתי שתפרט את תגובה שלך "לגבי המשפט שלך בנושא "נשים מוכות" אזי הנה עוד בעיה כי זו עוד אחת מאותן סטיגמות גזעניות" אשמח אם תפרט..

    • איתי  On יולי 25, 2010 at 4:56 pm

      המילה המתאימה הייתה "לקשר" לא "להקביל"

      • hani24  On יולי 25, 2010 at 5:47 pm

        הכוונה הייתה לכךשאתה השתמשת בדיומי המאוד סטיגמטי וגזעני "כמו שאי אפשר להקביל בין פיוטים מזרחיים לאחוז הנשים המוכות בקרב המזרחים.."…מקווה שכעת אני מובן, מין יום שכזה…

Trackbacks

כתיבת תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s